Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdetering wat baal ik hier van :cry:
aanbod/1-x-dreamfields-ticket-t36978.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Helaas Jordi, ik kom vanaf de andere kant. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal op t eind van de middag in het "Stage opbouw topic" een (ietwat wazige) opbouw foto plaatsen.
Het terrein is groter en ook de RAW tent lijkt groter. Vorig jaar was dat een witte tent met 6 'tentstokken' zegmaar en dit jaar 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 10:55 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Zal op t eind van de middag in het "Stage opbouw topic" een (ietwat wazige) opbouw foto plaatsen.
Het terrein is groter en ook de RAW tent lijkt groter. Vorig jaar was dat een witte tent met 6 'tentstokken' zegmaar en dit jaar 8.


Vorig jaar was dat toch een witte tent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 16:16 
 
Hardtraxxer

BAM! Wat heb ik hier een zin in zeg. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 16:17 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Oh oké dan gaat alles goed, maar o wee als ik zaterdag weer schuin sta.

Stond je schuin dan? Ik heb vorig jaar de hele dag in de raw gestaan, nergens last van gehad. (moet je weer harder stampen dan stamp je de grond recht :p )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 16:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh werkt dat zo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 16:24 
 
Hardtraxxer

Nou ja ik heb vorig jaar nergens last van gehad. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 10:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ga me er zeker weer vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 20:37 
 
Hardtraxxer

Ik heb er zin in!!!!! :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Focuz vs Slim Shore een aanrader voor morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eindelijk weer eens een feestje, erg veel zin in!
Gezien de weersverwachtingen blijft het droog met af en toe een zonnetje :)

Even inhakend op de RAW tent, vorig jaar liep ie schuin af inderdaad. En het geluid was ook niet heel best.
Zal morgen wel weer een stuk drukker zijn dan vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb zin! De weersverwachting is ook gunstig (geen regen). :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid was ok vorig jaar, niet altijd even goed. Hoop dat het deze keer wel beter is.

Aan de andere kant wil ik Martin Garrix en/of Billy The Kit ook wel effe zien, dus als 't geluid in de raw tent dan niks is ga ik daar even kijken denk ik.

En nu denk ik dat ik naar Thera Live ga, maar Audiofreq live laat ik ook open staan als grote optie, die man maakt dikke tracks de laatste tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Xxlerator stage foto in t "Opbouw forum" ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 23:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bis morgen!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 10:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Last minute aanwezig! Heb geen timetable ofzo waar ik me aan ga houden, zie het daar allemaal wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Last minute aanwezig! Heb geen timetable ofzo waar ik me aan ga houden, zie het daar allemaal wel :P

Ik was 20 toen ik samen met mijn overbuurman in de supermarkt stond, hij hielp me de ingrediënten uitzoeken voor de andijviestamppot. Maar hij zei nooit dat ie zonder mij naar Dreamfields zou gaan, ik had er nog nooit van gehoord maar voelde me toch niet eerlijk behandeld. Ik wilde supergraag mee maar had geen kaart. Ik ben jurre en dit is mijn verhaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Super veel zin in, tijd geleden weer m'n laatste feestje! Het weer zit ook voorlopig nog mee, niet te koud (twijfel, kortebroek of niet..) zal toch voornamelijk in de tent te vinden zijn. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 02:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er geen woorden voor het was gewoon GEWELDIG!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 09:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Amazing :love:

+100 voor chris one :thumbsup:

Hele feest was genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 09:47 
 
Hardtraxx Veteran

Beste dag-festival waar ik tot op heden ben geweest denk ik zo... Maar eens even over nadenken.

The Skribbler, Almighty, Mr_Vertigo, Hooli en TymothyB kort gesproken, Ruubiiee een handje gegeven (vergeet ik nu iemand?). Gehoord van Hooli en Vertigo dat ik irritant ben op Hardtraxx (kan ik me niks bij voorstellen overigens :cry: )

Nog nooit zo goed vermaakt op een outdoor festival. :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus wat vet! :yay:

Ook echt tof hoe ze de stages hadden gemaakt, ook in de Raw tent. In het begin een beetje tussen de verschillende house stages heen en weer gelopen. Toen zijn we even een tijdje bij de main geweest en daarna vooral veel in de tent. Echt genoten was een superdag! :clap: Ik heb me hier nog meer vermaakt dan dat ik bij Defqon deed vorige week. Die eindshow was naar mijn mening ook beter dan bij Defqon. Ook ideaal dat de hardstyle stages dicht bij elkaar lagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Beste dag-festival waar ik tot op heden ben geweest denk ik zo... Maar eens even over nadenken.

The Skribbler, Almighty, Mr_Vertigo, Hooli en TymothyB kort gesproken, Ruubiiee een handje gegeven (vergeet ik nu iemand?). Gehoord van Hooli en Vertigo dat ik irritant ben op Hardtraxx (kan ik me niks bij voorstellen overigens :cry: )

Nog nooit zo goed vermaakt op een outdoor festival. :thumbsup: :thumbsup:


doe niet zo vervelend joh
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten