Fuzzylogic schreef:
Ben wel benieuwd wat Crypsis & RR van plan zijn te gaan doen met namen als Thera en Titan voor hen

Mwa, hun eigen ding Tommie, hoeft nog niet eens zoveel hardcore in te zitten, RR was op emporium ook een waardige opvolger van Solutio & The I's, ook na die knalset van Deetox die toch echt hard over die van Titan en Thera heen ging..
Das mijn mening iig.. Ik denk dat ze wat dat betreft niet misplaatst staan..
Het feit dat RR de laatste tijd wel heel vaak afsluit kan ik natuurlijk niet anders dan beamen, alhoewel ik wel vind dat dit ook aardig weggelegd is voor 'm..
Mij hoor je er niet over klagen iig.. (Zeker niet met een aantal pareltjes van z'n nieuwe album..

)