Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 10:58 
 
Hardtraxxer

Wie weet of dit al uitverkocht is? Wel zin in ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Davalize schreef:
Wie weet of dit al uitverkocht is? Wel zin in ^^

..Teveel moeite om even zelf te kijken..? -.-
https://www.facebook.com/DreamfieldsFestival/app_153680921360383

nee dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 11:23 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Davalize schreef:
Wie weet of dit al uitverkocht is? Wel zin in ^^

..Teveel moeite om even zelf te kijken..? -.-
https://www.facebook.com/DreamfieldsFestival/app_153680921360383

nee dus.


Niet teveel moeite, kan op school niet op facebook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een dikke line up van Xxlerator Raw! Helaas ben ik dan net 1 dag terug van mijn vakantie in Mexico dus dat wordt 'm niet :( .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 10:44 
 
Hardtraxx Veteran



Zin aan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Echt een dikke line up van Xxlerator Raw! Helaas ben ik dan net 1 dag terug van mijn vakantie in Mexico dus dat wordt 'm niet :( .


Boeie, gewoon volle bak doorgaan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duurt niet superlang meer :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch ook wel aan het twijfelen... Wish was super vorig jaar, maar de line up van raw is hier toch ook wel heel erg dik... mja, TMS line up ook. Hangt af van wie waarheen gaat van de leuke mensjes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 11:14 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Ben wel benieuwd wat Crypsis & RR van plan zijn te gaan doen met namen als Thera en Titan voor hen :P

Mwa, hun eigen ding Tommie, hoeft nog niet eens zoveel hardcore in te zitten, RR was op emporium ook een waardige opvolger van Solutio & The I's, ook na die knalset van Deetox die toch echt hard over die van Titan en Thera heen ging..
Das mijn mening iig.. Ik denk dat ze wat dat betreft niet misplaatst staan..

Het feit dat RR de laatste tijd wel heel vaak afsluit kan ik natuurlijk niet anders dan beamen, alhoewel ik wel vind dat dit ook aardig weggelegd is voor 'm..
Mij hoor je er niet over klagen iig.. (Zeker niet met een aantal pareltjes van z'n nieuwe album.. :love: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaartje binnen! hopen dat the Machine live een beetje meer oude nummers zal bevatten, iemand ervaring mee? kan me van Thrillogy niet veel herinneren afgezien van DKOT
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ArnoDekkers1995 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ben wel benieuwd wat Crypsis & RR van plan zijn te gaan doen met namen als Thera en Titan voor hen :P

Mwa, hun eigen ding Tommie, hoeft nog niet eens zoveel hardcore in te zitten, RR was op emporium ook een waardige opvolger van Solutio & The I's, ook na die knalset van Deetox die toch echt hard over die van Titan en Thera heen ging..
Das mijn mening iig.. Ik denk dat ze wat dat betreft niet misplaatst staan..

Het feit dat RR de laatste tijd wel heel vaak afsluit kan ik natuurlijk niet anders dan beamen, alhoewel ik wel vind dat dit ook aardig weggelegd is voor 'm..
Mij hoor je er niet over klagen iig.. (Zeker niet met een aantal pareltjes van z'n nieuwe album.. :love: )

Ik zie het allemaal wel :D
Heel veel zin in in ieder geval!
Voor het eerst dat ik met mijn eigen vriendengroep naar een festival ga, alleen zal ze de hele dag niet zien op eentje na ofzo xd /housevolk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JAAAA ICH BIN DABEI! :yay:

Ben er zelf erg blij om ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 17:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
kaartje binnen! hopen dat the Machine live een beetje meer oude nummers zal bevatten, iemand ervaring mee? kan me van Thrillogy niet veel herinneren afgezien van DKOT


Op Thrillogy had hij wel zin in een raw uurtje. Godverdomme dat wat was dat hard. Maar vraag me niet meer naar de tracklist, dat weet ik niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk zakt t water snel, het terrein staat nu nog blank :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Hopelijk zakt t water snel, het terrein staat nu nog blank :P

Hahaha oeps! Dat is idd waar ja, met die absurd hoge rivierstand... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Rickzel schreef:
kaartje binnen! hopen dat the Machine live een beetje meer oude nummers zal bevatten, iemand ervaring mee? kan me van Thrillogy niet veel herinneren afgezien van DKOT


Op Thrillogy had hij wel zin in een raw uurtje. Godverdomme dat wat was dat hard. Maar vraag me niet meer naar de tracklist, dat weet ik niet meer.


ja kan me inderdaad herinneren dat het echt super vet was! we zullen het wel zien :) heb er in ieder geval knetter veel zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

krijg hier toch wel langzaam zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 23:07 
 
Hardtraxx Elite

Net even impulsief een kaartje gehaald.
Die line-up op XXLerator raw kan bijna niet beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 23:08 
 

Het is overigens voor 98% uitverkocht, dus mensen die nog geen kaarten hebben moeten snel zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany Vs Titan! Heel erg benieuwd naar. Lang geleden dat ik van Zany een hele goede set heb gehoord! Hoop dat hij door Titan lekker de beuk d'r in gooit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 02:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Zany Vs Titan! Heel erg benieuwd naar. Lang geleden dat ik van Zany een hele goede set heb gehoord! Hoop dat hij door Titan lekker de beuk d'r in gooit! :thumbsup:

Moet haast wel toch... Zany vs. B-Front op Loudness 2012 was ook ZOOOOO genieten, dus ik denk dat ik deze dan ook maar mee ga pakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Last tickets are being sold right now! Get yours before it's too late. Dreamfields Festival will be sold out in a couple of hours and there will be NO DOORSALE
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
G1LL schreef:
Zany Vs Titan! Heel erg benieuwd naar. Lang geleden dat ik van Zany een hele goede set heb gehoord! Hoop dat hij door Titan lekker de beuk d'r in gooit! :thumbsup:

Moet haast wel toch... Zany vs. B-Front op Loudness 2012 was ook ZOOOOO genieten, dus ik denk dat ik deze dan ook maar mee ga pakken!

Niet om roet in het eten te gooien maar reken er maar niet op jongens, Zany vergalde heel Titan z'n set toen op die ene Bass Academy editie.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten