Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Wie weet of dit al uitverkocht is? Wel zin in ^^
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Davalize wrote:Wie weet of dit al uitverkocht is? Wel zin in ^^
..Teveel moeite om even zelf te kijken..? -.-
https://www.facebook.com/DreamfieldsFes ... 0921360383

nee dus.
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
pecola-tje wrote:
Davalize wrote:Wie weet of dit al uitverkocht is? Wel zin in ^^
..Teveel moeite om even zelf te kijken..? -.-
https://www.facebook.com/DreamfieldsFes ... 0921360383

nee dus.
Niet teveel moeite, kan op school niet op facebook ;)
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Echt een dikke line up van Xxlerator Raw! Helaas ben ik dan net 1 dag terug van mijn vakantie in Mexico dus dat wordt 'm niet :( .
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
View on YouTube

Zin aan! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Aanwezig :D
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
flevoboys wrote:Echt een dikke line up van Xxlerator Raw! Helaas ben ik dan net 1 dag terug van mijn vakantie in Mexico dus dat wordt 'm niet :( .
Boeie, gewoon volle bak doorgaan :cool:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Duurt niet superlang meer :yay:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Toch ook wel aan het twijfelen... Wish was super vorig jaar, maar de line up van raw is hier toch ook wel heel erg dik... mja, TMS line up ook. Hangt af van wie waarheen gaat van de leuke mensjes ^^
F
Hardtraxxer
151 posts member since 2012
last seen May 2023
Fuzzylogic wrote:Ben wel benieuwd wat Crypsis & RR van plan zijn te gaan doen met namen als Thera en Titan voor hen :P
Mwa, hun eigen ding Tommie, hoeft nog niet eens zoveel hardcore in te zitten, RR was op emporium ook een waardige opvolger van Solutio & The I's, ook na die knalset van Deetox die toch echt hard over die van Titan en Thera heen ging..
Das mijn mening iig.. Ik denk dat ze wat dat betreft niet misplaatst staan..

Het feit dat RR de laatste tijd wel heel vaak afsluit kan ik natuurlijk niet anders dan beamen, alhoewel ik wel vind dat dit ook aardig weggelegd is voor 'm..
Mij hoor je er niet over klagen iig.. (Zeker niet met een aantal pareltjes van z'n nieuwe album.. :love: )
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
kaartje binnen! hopen dat the Machine live een beetje meer oude nummers zal bevatten, iemand ervaring mee? kan me van Thrillogy niet veel herinneren afgezien van DKOT
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
ArnoDekkers1995 wrote:
Fuzzylogic wrote:Ben wel benieuwd wat Crypsis & RR van plan zijn te gaan doen met namen als Thera en Titan voor hen :P
Mwa, hun eigen ding Tommie, hoeft nog niet eens zoveel hardcore in te zitten, RR was op emporium ook een waardige opvolger van Solutio & The I's, ook na die knalset van Deetox die toch echt hard over die van Titan en Thera heen ging..
Das mijn mening iig.. Ik denk dat ze wat dat betreft niet misplaatst staan..

Het feit dat RR de laatste tijd wel heel vaak afsluit kan ik natuurlijk niet anders dan beamen, alhoewel ik wel vind dat dit ook aardig weggelegd is voor 'm..
Mij hoor je er niet over klagen iig.. (Zeker niet met een aantal pareltjes van z'n nieuwe album.. :love: )
Ik zie het allemaal wel :D
Heel veel zin in in ieder geval!
Voor het eerst dat ik met mijn eigen vriendengroep naar een festival ga, alleen zal ze de hele dag niet zien op eentje na ofzo xd /housevolk
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
JAAAA ICH BIN DABEI! :yay:

Ben er zelf erg blij om ^^
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Rickzel wrote:kaartje binnen! hopen dat the Machine live een beetje meer oude nummers zal bevatten, iemand ervaring mee? kan me van Thrillogy niet veel herinneren afgezien van DKOT
Op Thrillogy had hij wel zin in een raw uurtje. Godverdomme dat wat was dat hard. Maar vraag me niet meer naar de tracklist, dat weet ik niet meer.
Hardtraxx Veteran
5521 posts member since 2010
Hopelijk zakt t water snel, het terrein staat nu nog blank :P
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
hurricane wrote:Hopelijk zakt t water snel, het terrein staat nu nog blank :P
Hahaha oeps! Dat is idd waar ja, met die absurd hoge rivierstand... xd
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Jonas wrote:
Rickzel wrote:kaartje binnen! hopen dat the Machine live een beetje meer oude nummers zal bevatten, iemand ervaring mee? kan me van Thrillogy niet veel herinneren afgezien van DKOT
Op Thrillogy had hij wel zin in een raw uurtje. Godverdomme dat wat was dat hard. Maar vraag me niet meer naar de tracklist, dat weet ik niet meer.
ja kan me inderdaad herinneren dat het echt super vet was! we zullen het wel zien :) heb er in ieder geval knetter veel zin in :thumbsup:
Hardtraxxer
259 posts member since 2009
last seen 13 days ago
krijg hier toch wel langzaam zin in :woot:
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
Net even impulsief een kaartje gehaald.
Die line-up op XXLerator raw kan bijna niet beter!
B
Het is overigens voor 98% uitverkocht, dus mensen die nog geen kaarten hebben moeten snel zijn ^^
Hardtraxxer
112 posts member since 2013
last seen Sep 2016
Aanwezig! ^^
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Zany Vs Titan! Heel erg benieuwd naar. Lang geleden dat ik van Zany een hele goede set heb gehoord! Hoop dat hij door Titan lekker de beuk d'r in gooit! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
G1LL wrote:Zany Vs Titan! Heel erg benieuwd naar. Lang geleden dat ik van Zany een hele goede set heb gehoord! Hoop dat hij door Titan lekker de beuk d'r in gooit! :thumbsup:
Moet haast wel toch... Zany vs. B-Front op Loudness 2012 was ook ZOOOOO genieten, dus ik denk dat ik deze dan ook maar mee ga pakken!
Hardtraxx Veteran
5521 posts member since 2010
Last tickets are being sold right now! Get yours before it's too late. Dreamfields Festival will be sold out in a couple of hours and there will be NO DOORSALE
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
The Skribbler wrote:
G1LL wrote:Zany Vs Titan! Heel erg benieuwd naar. Lang geleden dat ik van Zany een hele goede set heb gehoord! Hoop dat hij door Titan lekker de beuk d'r in gooit! :thumbsup:
Moet haast wel toch... Zany vs. B-Front op Loudness 2012 was ook ZOOOOO genieten, dus ik denk dat ik deze dan ook maar mee ga pakken!
Niet om roet in het eten te gooien maar reken er maar niet op jongens, Zany vergalde heel Titan z'n set toen op die ene Bass Academy editie.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 29 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 46 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago