The Skribbler schreef:
1e keer dat die CO2 kanonnen afgingen bij Gemenizers kijkt Aart mij bloedserieus aan 'Jezus, staan ze nou zo te ruften?'
Misschien klinkt het nu wat lame, maar op dat moment ging ik echt stuk

Hahahaha, ja die Co2 machines waren geniaal man! Perfecte grappen ton... Leek ook net alsof je in zon windtunnel stond, waarbij de huid op je hoofd gaat wapperen, geweldig. Elke keer stuk

Heerlijke dag gehad al met al. In de middag even een kort dipje, maar Dirk was wel echt de ziekste held ooit. Eten voor me halen, drinken voor me halen, lachen om mn domme grappen... Perfect gewoon haha. Sowieso veel HT-ers gezien, altijd wel leuk. Behalve Lyst... De meest awkward ontmoeting ooit! Ik had het idee dat je uit China kwam ofzo, maar wel geinig om een hoofd bij de naam te kunnen plaatsen.
Plaat van de dag: Vazard - Misbegotten. SICK!
8/10 voor Dreamfields 2013