Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 13:13 

Hardtraxx Veteran

1e keer dat die CO2 kanonnen afgingen bij Gemenizers kijkt Aart mij bloedserieus aan 'Jezus, staan ze nou zo te ruften?'
Misschien klinkt het nu wat lame, maar op dat moment ging ik echt stuk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 13:24 

Hardtraxx Elite

Dat ze die CO2 kanonnen gebruiken is niet zo'n grote ramp.
Ik vond het meer een probleem dat ze ze alleen gebruikten wanneer er een climax van een nummer was.
Dat verneukte een beetje het geluid..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 13:33 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
1e keer dat die CO2 kanonnen afgingen bij Gemenizers kijkt Aart mij bloedserieus aan 'Jezus, staan ze nou zo te ruften?'

Hahahaha, ja die Co2 machines waren geniaal man! Perfecte grappen ton... Leek ook net alsof je in zon windtunnel stond, waarbij de huid op je hoofd gaat wapperen, geweldig. Elke keer stuk :P

Heerlijke dag gehad al met al. In de middag even een kort dipje, maar Dirk was wel echt de ziekste held ooit. Eten voor me halen, drinken voor me halen, lachen om mn domme grappen... Perfect gewoon haha. Sowieso veel HT-ers gezien, altijd wel leuk. Behalve Lyst... De meest awkward ontmoeting ooit! Ik had het idee dat je uit China kwam ofzo, maar wel geinig om een hoofd bij de naam te kunnen plaatsen.

Plaat van de dag: Vazard - Misbegotten. SICK!

8/10 voor Dreamfields 2013
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 13:47 

Bierkoning

mr_vertigo schreef:
The Skribbler schreef:

Hahahaha, ja die Co2 machines waren geniaal man! Perfecte grappen ton... Leek ook net alsof je in zon windtunnel stond, waarbij de huid op je hoofd gaat wapperen, geweldig. Elke keer stuk :P

Heerlijke dag gehad al met al. In de middag even een kort dipje, maar Dirk was wel echt de ziekste held ooit. Eten voor me halen, drinken voor me halen, lachen om mn domme grappen... Perfect gewoon haha. Sowieso veel HT-ers gezien, altijd wel leuk. Behalve Lyst... De meest awkward ontmoeting ooit! Ik had het idee dat je uit China kwam ofzo, maar wel geinig om een hoofd bij de naam te kunnen plaatsen.

Plaat van de dag: Vazard - Misbegotten. SICK!

8/10 voor Dreamfields 2013

Heb die hele tent op een gegeven moment nog afgezocht naar jullie maar het mocht niet baten. Eén keer wist ik zelfs zeker dat ik je kop zag maar toen ik eindelijk op die plek was zag ik je niet meer xd Nouja volgende keer beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 13:51 

Donateur

Gelukkig kwam ik je op een helder moment tegen. 4 minuten staan praten met twee vrienden naast 'm. Uiteindelijk mezelf maar even voorgesteld aan ze. xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 14:42 

Aan het typen...

mr_vertigo schreef:
Behalve Lyst... De meest awkward ontmoeting ooit! Ik had het idee dat je uit China kwam ofzo, maar wel geinig om een hoofd bij de naam te kunnen plaatsen.

Uit China? Zaten mijn ogen zover dicht? :P Ik was wel ver weg in ieder geval, op een gegeven moment had Dirk het over een nummer dat gedraaid werd en in mijn hoofd speelde het vorige nummer nog gewoon door. xd Op zulke momenten ben ik ook niet echt aanspreekbaar, laat staan dat ik wat zinvols terug zeg :P Maar ja, ik moet altijd lang herstellen van feestjes en aangezien ik er zowel donderdag als vrijdag er ook al een had en ik van die eerste nog niet eens hersteld was, had ik dit van tevoren ook wel kunnen raden. Eigenlijk had ik gewoon alleen een foto moeten maken, maar ja dat kon ik niet maken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 15:14 

Bierkoning

TiMOTHYb schreef:
Gelukkig kwam ik je op een helder moment tegen. 4 minuten staan praten met twee vrienden naast 'm. Uiteindelijk mezelf maar even voorgesteld aan ze. xd xd xd

Ik was gewoon zo blij om je te zien dat ik al het andere vergat :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 13:06 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:

Ik was gewoon zo blij om je te zien dat ik al het andere vergat :$

pompe pompompom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 18:11 

Hardtraxxer

Super gezellig feest gehad, vele hardtraxxers gezien en gesproken. Gelukkig was de terugreis ook nog gezellig, toch Dirk? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 16:50 

Hardtraxx Veteran

Hahaha, de terugreis was prima ja :P #yoloswag alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 19:30 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 20:02 

Hardtraxx Elite

Goed gemonteerde after. Feestje zelf vond ik prima maar niet geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 13:21 

Hardtraxx Veteran

Zeker wel mooie aftermovie :thumbup:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten