Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Recreatieterrein Rhederlaag, Giesbeek
zaterdag 29 juni 2013
12:00 - 00:00

Tijd: TBA

Line up:
XXlerator Mainstage:
- D-Block & S-te-Fan
- Charly Lownoise & Mental Theo
- Live: Donkey Rollers
- T’n’T (Technoboy & Tuneboy)
- Live: Audiofreq
- Da Tweekaz (NOR)
- Live: The Pitcher
- Bass Modulators
- Josh & Wesz
- Slim Shore & Focuz
- The Vision & Inner Heat
- Rebourne
- Devon K.
- Hosted by MC DV8

XXlerator RAW:
- Crypsis & Radical Redemption
- Zany vs Titan
- Digital Punk
- Live: Thera
- Live: The Magic Showcase
- Chris One (SWE)
- Solutio & The I’s
- Deetox vs Phrantic (SWI)
- Live: The Machine
- The Geminizers
- Kronos (ITA)
- Blackburn
- Re-Volt
- Hosted by MC Da Syndrome

Ticket Sale: 19 januari, 00:00

https://www.facebook.com/DreamfieldsFestival
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

line-up afhankelijk =D . Wel goede herinneringen aan dit jaar! Solutio & The I's vs Chris One en Theracords Allstars :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 16:28 
 
Hardtraxxer

als de lineup te vergelijken is met afgelopen jaar... zeker aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 16:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
als de lineup te vergelijken is met afgelopen jaar... zeker aanwezig!

Dat dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 20:42 
 
Hardtraxxer

Bijna zeker aanwezig. Vorig jaar een van de verassendste festivals. Die raw stage was echt goddelijk. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 19:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

‎XXlerator will be hosting 2 stages at Dreamfields Festival 2013 on the 29th of June.

Presale will start on the 19th of January at 00:00 via SLAM FM.
Be sure to get your tickets before the 28th of January to enjoy a nice discount.

Bookmark this link and be ready at midnight: http://bit.ly/DF13Actie

The XXlerator mainstage and XXlerator Raw area will blow your mind!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou hem wel weer eens goed kunnen worden, 2 x geweest, 2 x erg goed vermaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 19:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, wil hier sws weer heen, was 2 weken op rij genieten, deze + WISH.
Alleen vrees steeds meer voor kaartverkopen, je moet overal vroeg bij zijn, dus ook hier maar weer gelijk op de dag zelf tickets halen.. Kost allemaal klauwen met geld, zo bijtijds tickets halen. Waardeloos zeg maar het moet maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al 2 edities achter elkaar klopte werkelijk alles voor mij aan dit feestje, elke keer ook een van de beste festivals van de zomer. Dit jaar weer m'n best doen om hier wederom bij te zijn. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 10:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na heel veel goeds over dit feest te horen, ga ik er dit jaar proberen aanwezig te zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

Afgelopen keer kaartje moeten verkopen ivm hertentamens, deze keer zorg ik wel dat dat niet weer gebeurd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 11:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wil ik zeker weer bij zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 12:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartjes maar weer gelijk besteld, scheelt toch een paar eurie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3,50 servicekosten jeej! Maar gekozen voor een automatische incasso, dat is nog het goedkoopst. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij is IDEAL gewoon goedkoper hoor..?
Achja die servicekosten, ik blijf het ook belachelijk vinden maar we zijn der wel aan gewent, wat doe je eraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Volgens mij is IDEAL gewoon goedkoper hoor..?
Achja die servicekosten, ik blijf het ook belachelijk vinden maar we zijn der wel aan gewent, wat doe je eraan.

Automatische incasso is 23 cent goedkoper. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 12:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ojaa, ik zie 't, voor 1 ticket inderdaad wel. Ik bestelde er 4 dan is het 2 euro duurder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afwezig. Veel te veel 15 en 16 jarigen vorig jaar. Geluid raw was daarnaast ook heel slecht in het begin, later was het wel iets beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tickets zijn weer binnen, 3e jaar op rij. HEb me top vermaakt vorige edities. Vorig jaar was het alleen ontzettend slecht geregeld met het verkeer om het festival terrein, op de bussen na..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Idd, als ik dit jaar weer ga ga ik weer met die pendelbus. Dat was daar echt top geregeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Vorig jaar was het alleen ontzettend slecht geregeld met het verkeer om het festival terrein, op de bussen na..

Kwam door werkzaamheden maar nu is dat project klaar zag ik laatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Idd, als ik dit jaar weer ga ga ik weer met die pendelbus. Dat was daar echt top geregeld!


Moest naar Westervoort, samen met een maat zouden we eerst met de taxi teruggaan. Hele verkeerde kant op gestuurd door beveiliging >.< eenmaal terug bij het terrein stond alles vast dus maar een van de laatste bussen gepakt. Vanuit Arnhem de taxi naar Westervoort :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

Wie woont er dan ook in Westervoort :P
OT: denk wel aanwezig dit jaar, veel goede verhalen over gehoord :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 20:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Wie woont er dan ook in Westervoort :P
OT: denk wel aanwezig dit jaar, veel goede verhalen over gehoord :)


Haha een maat van me. Vanwege zn studie. In Arnhem was geen knap appartement te krijgen en nu een compleet woonhuis voor nog minder geld ook :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig. :yay:
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten