Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 23:00 
 
Hardtraxx Veteran

heb ook een ticket
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 21:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

We're busy finishing the complete line-up as we speak, but on high demand, we present you the first wave of artists for Dreamfields Festival 2013!

Be sure to get your tickets in time at: http://bit.ly/DF13Tix

We present you:

On the Exxellent Mainstage:
- Shermanology
- Justin Prime
- Alvaro

In the Krush Groove area:
- The Partysquad
- Live: Kraantje Pappie
- Vato Gonzalez & MC Tjen
- Lady Bee

At the beach with Latin Lovers:
-

At the XXlerator Mainstage:
- D-Block & S-te-Fan
- TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy
- The Vision & Inner Heat

And in the extreme loud XXlerator Raw area:
- Crypsis & Radical Redemption (Exclusive Festival Closing Set)
- Chris One
- The Geminizers

The complete line-up for Dreamfields 2013 will be presented in April.

Join us and secure your tickets: http://bit.ly/DF13Tix
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
- Crypsis & Radical Redemption (Exclusive Festival Closing Set)


:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben eigenlijk wel beetje klaar met RR als afsluiter op zoveel feestjes. :P

TNT, The Geminizers, Chris One is wel dik. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is nog een optie. Vlieg de dag erna naar Mallorca en het tijdstip van vliegen is nog niet bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 16:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zie openingspost voor line-up, nog wel een slagje beter dan die van WISH :worship: Ook wel een aardig deel dezelfde namen, maargoed dat betekend meer tijd om op WISH ook wat andere vette act's te checken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 16:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mooi, in tegenstelling tot WISH vertrekken de bussen hier wel op tijd weer naar huis. Nog even voor de zekerheid overleggen, maar denk dat we vanavond kaartjes gaan halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 16:56 
 

Lekkere line-up bij de Raw, veel artiesten die me weten te boeien.
Dit i.t.t. de mainstage, alleen Josh & Wesz en Audiofreq kan ik nog wel naar toe gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bout-line-up. Waar zijn Headhunterz, Noisecontrollers, Wildstylez, Brennan Heart, Wasted Penguinz, Psyko Punkz & Code Black? Nee, ik ga dan toch liever naar Awakenings.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 18:18 
 
Hardtraxx Addict

Die raw line-up is gruwelijk :D aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 22:40 
 
Hardtraxx Elite

Nu zeker weten aanwezig !! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een dikke line-up zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 07:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze line-up valt ff tegen zeg!
Vooral de mainstage, waar mijn groep toch voornamelijk wil staan, is echt heel zwak.
Alleen Donkey Rollers en Charly & Theo is daar heel vet.
Jammer dat zo ongeveer iedereen die op Defqon staat hier niet kan/mag staan, zo hou je weinig bijzonders over...
Niet aanwezig dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 07:45 
 
Hardtraxx Veteran

Vitality schreef:
Jammer dat zo ongeveer iedereen die op Defqon staat hier niet kan/mag staan, zo hou je weinig bijzonders over...

Dan vraag ik me toch af welke Defqon-artiesten jij heel graag zou willen zien. :P Ook mainstage is één van de betere mainstream lineups die ik de laatste tijd heb gezien, lekker divers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 08:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Dan vraag ik me toch af welke Defqon-artiesten jij heel graag zou willen zien. :P Ook mainstage is één van de betere mainstream lineups die ik de laatste tijd heb gezien, lekker divers.

Ik had hier toch graag iets van Noisecontrollers, Headhunterz, Adaro, B-Front, Alpha2, E-Force bijgezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 08:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
chicken schreef:
Dan vraag ik me toch af welke Defqon-artiesten jij heel graag zou willen zien. :P Ook mainstage is één van de betere mainstream lineups die ik de laatste tijd heb gezien, lekker divers.

Ik had hier toch graag iets van Noisecontrollers, Headhunterz, Adaro, B-Front, Alpha2, E-Force bijgezien.

Dit snap ik niet echt.. De hele zomer lang staan de bovenstaande mensen op nagenoeg elk feest. Ik zie het juist als een pluspunt dat het hier nèt wat anders is dan normaal.

Zoals chicken zegt, prima divers deze line up! Of ik aanwezig kan zijn hangt nog af van een paar dingetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd wat Crypsis & RR van plan zijn te gaan doen met namen als Thera en Titan voor hen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ben wel benieuwd wat Crypsis & RR van plan zijn te gaan doen met namen als Thera en Titan voor hen :P


Mopmop gas der op Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Ben wel benieuwd wat Crypsis & RR van plan zijn te gaan doen met namen als Thera en Titan voor hen :P


Gewoon hun eigen ding, en hardcore, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ben wel benieuwd wat Crypsis & RR van plan zijn te gaan doen met namen als Thera en Titan voor hen :P


Gewoon hun eigen ding, en hardcore, helaas.

Inderdaad, achja lekker voor de drukte naar huis dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoiezo aanwezig, vorig jaar was zo vet!
Die Raw line up :drool:
The Magic Showcase Live :worship: Met xxl raw arcade was dat zoo bruut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 17:56 
 
Hardtraxxer

Zeker aanwezig! Weet niet zo goed waarom ik op de line up zat te wachten want met vorig jaar in mijn achterhoofd wilde ik hier toch sowieso heen. xd Die raw line up is dik in orde. Phrantic weer. The Geminizers en The Magic Showcase. :loving: Chris One heeft mij ook aardig verast op Loudness dus daar ben ik ook wel weer nieuwsgierig naar. TNT op de main, ook erg leuk. Als er geen naam op de raw staat die perse wil horen even naar de main. Kortom aanwezig. Belooft weer een mooie dag te worden. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die line up is zo godganse dik dat ik wel heen moet, net als 2 voorgaande jaren. Wel erg kut dat Outdoor Stereo op dezelfde dag valt, qua line up wordt dat sowieso minder maar dat ligt praktisch om de hoek.. dilemma :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker divers, hard.. ja dit is ook wel eens keertje prima!
Als het sfeertje van de afgelopen jaren word geëvenaard gaat dit een hele gave dag worden :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten