Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
heb ook een ticket
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
We're busy finishing the complete line-up as we speak, but on high demand, we present you the first wave of artists for Dreamfields Festival 2013!

Be sure to get your tickets in time at: http://bit.ly/DF13Tix

We present you:

On the Exxellent Mainstage:
- Shermanology
- Justin Prime
- Alvaro

In the Krush Groove area:
- The Partysquad
- Live: Kraantje Pappie
- Vato Gonzalez & MC Tjen
- Lady Bee

At the beach with Latin Lovers:
-

At the XXlerator Mainstage:
- D-Block & S-te-Fan
- TNT aka Technoboy 'N' Tuneboy
- The Vision & Inner Heat

And in the extreme loud XXlerator Raw area:
- Crypsis & Radical Redemption (Exclusive Festival Closing Set)
- Chris One
- The Geminizers

The complete line-up for Dreamfields 2013 will be presented in April.

Join us and secure your tickets: http://bit.ly/DF13Tix
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
wootum wrote: - Crypsis & Radical Redemption (Exclusive Festival Closing Set)
:drool: :drool:
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Ben eigenlijk wel beetje klaar met RR als afsluiter op zoveel feestjes. :P

TNT, The Geminizers, Chris One is wel dik. :)
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Dit is nog een optie. Vlieg de dag erna naar Mallorca en het tijdstip van vliegen is nog niet bekend.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Zie openingspost voor line-up, nog wel een slagje beter dan die van WISH :worship: Ook wel een aardig deel dezelfde namen, maargoed dat betekend meer tijd om op WISH ook wat andere vette act's te checken ^^
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Mooi, in tegenstelling tot WISH vertrekken de bussen hier wel op tijd weer naar huis. Nog even voor de zekerheid overleggen, maar denk dat we vanavond kaartjes gaan halen.
B
Lekkere line-up bij de Raw, veel artiesten die me weten te boeien.
Dit i.t.t. de mainstage, alleen Josh & Wesz en Audiofreq kan ik nog wel naar toe gaan.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Wat een bout-line-up. Waar zijn Headhunterz, Noisecontrollers, Wildstylez, Brennan Heart, Wasted Penguinz, Psyko Punkz & Code Black? Nee, ik ga dan toch liever naar Awakenings.
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Die raw line-up is gruwelijk :D aanwezig!
D
Hardtraxx Elite
2349 posts member since 2012
last seen Apr 2017
Nu zeker weten aanwezig !! :drool:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Jezus wat een dikke line-up zeg!
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 19 days ago
Deze line-up valt ff tegen zeg!
Vooral de mainstage, waar mijn groep toch voornamelijk wil staan, is echt heel zwak.
Alleen Donkey Rollers en Charly & Theo is daar heel vet.
Jammer dat zo ongeveer iedereen die op Defqon staat hier niet kan/mag staan, zo hou je weinig bijzonders over...
Niet aanwezig dus!
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Vitality wrote:Jammer dat zo ongeveer iedereen die op Defqon staat hier niet kan/mag staan, zo hou je weinig bijzonders over...
Dan vraag ik me toch af welke Defqon-artiesten jij heel graag zou willen zien. :P Ook mainstage is één van de betere mainstream lineups die ik de laatste tijd heb gezien, lekker divers.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 19 days ago
chicken wrote:Dan vraag ik me toch af welke Defqon-artiesten jij heel graag zou willen zien. :P Ook mainstage is één van de betere mainstream lineups die ik de laatste tijd heb gezien, lekker divers.
Ik had hier toch graag iets van Noisecontrollers, Headhunterz, Adaro, B-Front, Alpha2, E-Force bijgezien.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Vitality wrote:
chicken wrote:Dan vraag ik me toch af welke Defqon-artiesten jij heel graag zou willen zien. :P Ook mainstage is één van de betere mainstream lineups die ik de laatste tijd heb gezien, lekker divers.
Ik had hier toch graag iets van Noisecontrollers, Headhunterz, Adaro, B-Front, Alpha2, E-Force bijgezien.
Dit snap ik niet echt.. De hele zomer lang staan de bovenstaande mensen op nagenoeg elk feest. Ik zie het juist als een pluspunt dat het hier nèt wat anders is dan normaal.

Zoals chicken zegt, prima divers deze line up! Of ik aanwezig kan zijn hangt nog af van een paar dingetjes.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Ben wel benieuwd wat Crypsis & RR van plan zijn te gaan doen met namen als Thera en Titan voor hen :P
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Fuzzylogic wrote:Ben wel benieuwd wat Crypsis & RR van plan zijn te gaan doen met namen als Thera en Titan voor hen :P
Mopmop gas der op Dreamfields Festival 2013 (29-06-2013, Recreatieterrein Rhederlaag)
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Fuzzylogic wrote:Ben wel benieuwd wat Crypsis & RR van plan zijn te gaan doen met namen als Thera en Titan voor hen :P
Gewoon hun eigen ding, en hardcore, helaas.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Firetrap wrote:
Gewoon hun eigen ding, en hardcore, helaas.
Inderdaad, achja lekker voor de drukte naar huis dan.
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Zoiezo aanwezig, vorig jaar was zo vet!
Die Raw line up :drool:
The Magic Showcase Live :worship: Met xxl raw arcade was dat zoo bruut.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Aanwezig! ^^
L
Hardtraxxer
136 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Zeker aanwezig! Weet niet zo goed waarom ik op de line up zat te wachten want met vorig jaar in mijn achterhoofd wilde ik hier toch sowieso heen. xd Die raw line up is dik in orde. Phrantic weer. The Geminizers en The Magic Showcase. :loving: Chris One heeft mij ook aardig verast op Loudness dus daar ben ik ook wel weer nieuwsgierig naar. TNT op de main, ook erg leuk. Als er geen naam op de raw staat die perse wil horen even naar de main. Kortom aanwezig. Belooft weer een mooie dag te worden. :loving:
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Die line up is zo godganse dik dat ik wel heen moet, net als 2 voorgaande jaren. Wel erg kut dat Outdoor Stereo op dezelfde dag valt, qua line up wordt dat sowieso minder maar dat ligt praktisch om de hoek.. dilemma :(
Hardtraxxer
298 posts member since 2011
last seen May 2015
Lekker divers, hard.. ja dit is ook wel eens keertje prima!
Als het sfeertje van de afgelopen jaren word geëvenaard gaat dit een hele gave dag worden :drool:

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators