Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 13:03 

Bierkoning

Was super :D Voornamelijk XXL stage geweest, het was veel te lekker weer om de hele dag in een tent te hangen. Ben alleen bij zany & titan, s&i's en phrantic & deetox in de raw tent geweest. Alle sets waren vermakelijk, maar heb vooral van josh & wesz en donkey rollers genoten. En van Speekaz Kikk natuurlijk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 13:04 

Hardtraxx Elite

Opzich prima vermaakt maar vond vorig jaar toch beter. Voornamelijk de setjes vond ik allemaal niet zo speciaal.. Tracklists waren erg voorspelbaar van de meeste acts. En erg jammer dat tijdens de set van Phrantic en Deetox het geluid het eerste half uur veeels te zacht stond. Moridin vond ik ook maar vaag qua platen keuze, bij elkaar geraapt zootje platen al zat de sfeer er op dat moment wel goed in en die was over t algemeen wel goed in de Raw. Ook genoeg de ruimte. Hoop dat Wish beter wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 14:32 

Hardtraxxer

Wesz91 schreef:
Opzich prima vermaakt maar vond vorig jaar toch beter. Voornamelijk de setjes vond ik allemaal niet zo speciaal.. Tracklists waren erg voorspelbaar van de meeste acts. En erg jammer dat tijdens de set van Phrantic en Deetox het geluid het eerste half uur veeels te zacht stond. Moridin vond ik ook maar vaag qua platen keuze, bij elkaar geraapt zootje platen al zat de sfeer er op dat moment wel goed in en die was over t algemeen wel goed in de Raw. Ook genoeg de ruimte. Hoop dat Wish beter wordt.

Wat draaiden die gasten van Moridin dan zoal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 14:37 

Hardtraxx Elite

Beste feest die ik bezocht heb tot nu toe.

+ Geen lange wachtrijen bij de entree
+ Gratis toiletten (incl. water)
+ Aankleding
+ Goed eten
+ Gezelligheid
+ Geen Record Breaking gehoord xd
++ Het weer
++ Chris One
++ Crypsis vs. Radical Redemption (+++ lompe hardcore op t eind)
++ Thera die lomp stond te beuken midden in het publiek
+++ Set van Phrantic en Deetox
+++++ Solutio & The I's (WAT een set :worship: )

- Vage onverwachte verkoelende spuiten in de raw tent (schrok me deaud)
- Modder bij de toiletten en door de vlonders heen op sommige plekken\
- Drukte bij de RAW 's middags, was bijna geen plek op even flink lomp te kunnen doen als je in het midden stond, vooraan was gek genoeg wel ruimte

Overall: GEWELDIG
En oja, Moridin had ik meer van verwacht, maar Unleash Hell is echt suuper dik, jeeeuzus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:01 

Aan het typen...

Een verslagje dan maar:
Kwart over 9 vanuit Enschede vertrokken, om via Rijssen, Deventer en Zutphen in 2 uur en 3 kwartier naar Arnhem te rijden >.< Controle bij aankomst was erg goed, in tegenstelling tot andere festivals werd alles binnenste buiten gekeerd en mijn kameraad moest zelfs zijn schoenen uitdoen. Daar waar het normaal telefoon en portemonnee uit de zak doen is en even kort fouilleren.
Even een klein rondje gelopen en toen bij Devon K blijven hangen, mja het was de standaard Early Hardstyle met Wreck The Remix etc., maar het was in ieder geval beter te pruimen dan Re-Volt. Via Get Up, Hardstyle Revolution en Partylover bouwde hij het op voor de volgende artiest, bij de laatste plaat naar de tent gegaan om Blackburn te zien. Op zich een prima set, maar ik kon toen al merken dat 80% gewoon langs me heen ging (was nog niet hersteld van de feesten afgelopen week). Ik kan me nog wel een vrij gevarieerde set herinneren in ieder geval.
Daarna kort even bij Slim Shore & Nitrouz geweest, omdat mijn kameraad enkel bekend was met de oude slim shore, maar dat viel al gauw tegen. Dus zijn we maar een hapje gaan eten. Vervolgens terug naar de tent voor The Machine LIVE, ik weet niet wat het was, maar het geluid was verre van goed tijdens zijn set, ik heb een groot aantal platen een tijdje terug op Defqon gehoord en daar klonk het allemaal veel beter. Ook had ik liever meer oudere platen gezien, de meest recente tracks doen me niet zoveel. Nog wel Green Forest en Explorers of The Mind gehoord. Tijdens The Geminizers weer even gezeten, om daarna Chris One te pakken. Weet eerlijk gezegd niet zo goed meer wat hij draaide, behalve de voorspelbare platen als Pwoap, Psycho en de platen met The Machine. Volgens mij gooide hij ook nog wel een aantal minder voorspelbare platen erin. Tijdens Digital Punk weer even wat gaan eten.
Thera LIVE had ik meer van voorgesteld helaas, na een jaar geen festival meer bezocht te hebben, werd mij toch wel het pijnlijke verschil duidelijk tussen de oude Thera kicks en de nieuwe. Die van Do The Happy Face sprongen er ver bovenuit. Zany vs Titan half meegekregen Delete plaat (platen?) knalden weer erg lekker en Act of Rage was ook leuk, verder niet zo'n fan van de huidige Titan/Zany sound. Daarna een stuk meegepakt van Solutio & The I's, met o.a. Midnight. Op zich een prima set, maar we besloten om weer even te gaan zitten. Deetox & Phrantic, veel leuke platen gehoord als Overdose en Contact. Kicks in On With The Show vielen zwaar tegen, Still Here (Delete Remix) daarentegen ging abnormaal hard. Ook jammer dat het geluid niet helemaal goed was tijdens deze set. Helaas het einde gemist van deze set, want mijn kameraad kreeg last van de knie. Ook Donkey Rollers nog even meegepakt, maar daar eigenlijk alleen genoten van Justice 4 all. Nieuwe platen zijn allemaal middelmaat. Ook nog iets van een "vrachtwagen-track" gehoord, leek mij nieuw, maar goed ben niet meer zo op de hoogte. Daarna nog even bij Crypsis & Radical gestaan, maar dat deed mij helemaal niets. Heb vrij weinig met mainstream hardcore, dus automatisch ook vrij weinig met deze twee mannen. Die CO2-kanonnen waren erg irritant. De synths zijn al zo moeilijk te horen in die MiM tracks vind iemand het ook nog leuk om continu dat gesuis erover te blazen. De eindshow bekeken vanaf een heuvel ergens in het midden, was leuk gedaan met dezelfde eindshow op 3 stages tegelijkertijd. Tijdens het vuurwerk maar weer terug naar de bus gelopen, waar men eindelijk eens allemaal op tijd terug was, maar waar een collega-buschauffeur zijn eigen bus niet kon vinden >.< , dus uiteindelijk nog een tijdje daar gestaan. Uiteindelijk waren we om half 4 terug.

Al met al een prima festival, organisatie was erg goed vond ik. Goede controle, 3 buiten stages waar vrij veel aandacht aan is geschonken. Geluid op de hardstyle main was prima, in de tent over het algemeen iets minder en op sommige momenten gewoon slecht. Meer dan genoeg dixies, hoewel niet iedereen dat doorhad, door de L-vorm, ook de platen een meter van de dixies af werkte perfect, iedereen stond er netjes te wachten, waar normaal iedereen ongeduldig op alle dixies slaat. :P Eten was lekker, hoewel de pizza-punt bijna koud was :/ Verder 2,50 voor een muntje, dus ook dat was prima. Heel toevallig The Skribbler en Mr Vertigo gemeet. Ze vroegen mij om een foto van hen te maken, ik zei jij bent toch Dirk, maar het duurde even voordat het kwartje viel. :P Sorry, maar ik kreeg niet veel mee van wat jullie zeiden, de volgende keer maar even goed meeten als ik wel wakker ben. Ondanks dat het feest goed was heb ik me niet echt geweldig vermaakt, ik werd op een gegeven moment een beetje moe van al diezelfde sounds. Het is immers bijna allemaal hoge screeches met bijna hardcore kicks tegenwoordig in de raw hardstyle. Platen als Assquake :drool: waren een heerlijke afwisseling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:04 

Hardtraxx Veteran

ramon038 schreef:
+ Gratis toiletten

Dat lijkt me vrij logisch dat dat op een festival gratis is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:07 

Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:
ramon038 schreef:
+ Gratis toiletten

Dat lijkt me vrij logisch dat dat op een festival gratis is?

Op Hardshock en Free Festival moet je ervoor betalen anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:10 

Donateur

Lyst niet gezien. Gemiste kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:10 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
E Zany vs Titan half meegekregen Delete plaat (platen?)

Wat ik me nog herinneren kan, draaiden ze: Delete - Time Travel, inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:16 

Hardtraxxer

Wauw wat een geweldige feest was dit! Chris One wat een held :worship: Al was alles in de raw goed, het sfeertje, het weer. Het klopte allemaal. Bedankt mensen voor het prachtige feest! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:38 

Hardtraxx Newbie

Zeer onder de maat dat er bijna geen aandacht was gegeven aan de Raw tent..
Het geluid was zo belachelijk slecht waar je ook stond en dan ook nog eens te veel mensen in zo'n kleine overvolle tent. Die lomp harde rookmachines waren ook zo onnodig.

De mainstage was prima te doen qua geluid en drukte, alleen de acts naast TNT waren voor mij niet interessant genoeg om voor te blijven.

Al met al was het een leuke locatie en alles was top geregeld door de organisatie, zoals lekker eten en goeie WCs met kraantjes en zeep. Ik kwam hier eigenlijk heen speciaal voor de Raw, maar ik ben al om 8 uur weggegaan.

Ik heb goeie verhalen gelezen over de Raw van vorig jaar, maar hoe het er nu voor stond zal het voor mij niet voor herhaling vatbaar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:41 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Lyst niet gezien. Gemiste kans.

Echt he. Jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 15:42 

Hardtraxx Veteran

Formula (2012 edit) ook nog :)

Ik heb echt een geweldig festival beleefd gister. De kwam ook mede door de super gezellige groep mensen die mee waren. Gooi daar een prima temperatuurtje buiten, goed geluid en muzikaal dikke sets bij en je hebt al een heel goed festival. De aankleding en locatie maakten het wel af!

De sfeer in de Raw tent vond ik eigenlijk de gehele dag super goed. Mensen gingen lekker los, waren enthousiast en deden goed mee. Ook het geluid was imo beter dan vorig jaar en dat geld ook voor de aankleding van de stage.

De dikste sets die ik daar gehoord heb waren van Thera Live, The Geminizers en Solutio & The I's. The Geminizers was na The Machine echt een heerlijke binnenkomer zeg! Oude(re) platen lekker afgewisseld met nieuwe platen. Remix van Solutio & The I's - Darkness ook heel erg vet, en die nieuwe plaat van Delete gaat ook erg lekker live :woot: .

Thera Live was op The Battle na heel erg vet, jammer dat het zo druk was en dat ik ergens stond waar het geluid niet optimaal was. Heel vet hoe je die Roland SP404-SX gebruikt pieter, vooral met die schapen/geiten samples :worship: xd !

Solutio & The I's was ook weer geweldig. Heel veel mensen uit de bus waren speciaal naar de Raw tent gekomen om hun te supporten! Muzikaal gezien ook weer heel erg sterkt! Remix van Amongst Monsters klonk heel erg dik, en ik ben zo'n fan van die 2e mid intro van Phuture Noize - Firepower (die The Geminizers overigens ook draaien). Ook Prefix & Density Ft. Phuture Noize - Masters kwam voorbij, veeeel te lekker! Ook vet dat ze Necromancy en Immortal d'r weer een keer op gooiden. Mistress ging ook weer erg fijn. Dit afgewisseld met weer wat oude(re) platen maakten dit denk ik toch wel het hoogtepunt van de dag :)

Verder was Chris One ook erg vet (Assquake (L) ) en heb maar een kwartier meegekregen van Deetox & Phrantic helaas (maar klonk ook gewoon goed). Zany & Titan draaiden een goede set, niet echt bijzonder. Soms vond ik de platenkeuze van Zany niet geweldig, maar dat zijn we nu wel gewend. Zijn nieuwe plaat klonk overigens wel heel vet!

Moridin Live ook nog meegepakt in plaats van Donkey Rollers Live. Toch jammer dat ik Justice 4 all heb moeten missen :cry: . Was een vette liveset. Eigenlijk draaiden ze alleen maar lekkere platen, maar Noisecontrollers - Sanctus haalde wel een beetje het tempo en de energie uit de set (wel dikke plaat overigens). Verder draaiden ze nog Satana, Unleash Hell, Eternal Bliss, The Dungeon, Donkey Rollers - Overcome en nog wat platen die ik me niet meer herinner. Unleash Hell gaat erg lekker live :D

Verder ben ik op de main nog even bij Josh & Wesz geweest wat op 1 plaat na niks voor mij was (zelfs Like Thiz had ik toen even geen zin in). Ook nog een stukje Bass Modulators gezien wat dan wel weer wat beter was!

Deze keer ook geen afsluting in de Raw, maar gewoon lekker hakken bij Charlie Lownoise en Menthal Theo. Nou, ik vond alles prima wat er gedraaid werd, zelfs Nobody Said It Was Easy kon ik helemaal waarderen. Ook vet dat ze 3 Steps Ahead - Drop It draaien! Lang geleden dat ik deze 2 heren heb zien draaien, maar dit was een heerlijke afsluiting!

De eindshow was weer heel erg vet. Zoals Lyst zei, erg vet dat dit synchroon gaat met de andere stages. Vuurwerk was heel erg vet om te zien. Muzikaal had ik de trackkeuze wel liever anders gezien, maar die house plaatjes klonken ook erg lekker! Nog iets waar ik van baalde, had graag nog even een kijkje willen nemen bij de Exxellent Mainstage, maar is er niet van gekomen.

+++ Solutio & The I's
++ The Geminizers
++ Thera Live
+ Moridin
+ Zany & Titan
+ The Machine
+ Chris One
+ Toiletten gratis
+ Raketjes
+ Prijs van munten/drinken
+ Geluid Xxlerator Stage
+ Geluid Xxlerator Raw Stage (niet altijd even goed, soms wat minder zuiver en wat zachter)
+ Platenkeuze
+ Locatie
+ Sfeer
+ Gezelligheid
+ Groep
+ Eindshow

- Soms lang wachten bij het halen van drinken
- Ran-D - My Way
- Ik werd niet gefouilleerd. Maakt me niet zoveel uit, maar is toch wel een minpuntje naar de organisatie
- Drukte bij Thera

Al met al tot nu toe het beste festival van 2013. Het festivalseizoen is nog nog lang natuurlijk maar denk dat deze niet snel wordt overtroffen. Top vermaakt hier, bedankt iedereen!

stopho schreef:
Zeer onder de maat dat er bijna geen aandacht was gegeven aan de Raw tent..
Het geluid was zo belachelijk slecht waar je ook stond en dan ook nog eens te veel mensen in zo'n kleine overvolle tent. Die lomp harde rookmachines waren ook zo onnodig.

Eens van die rookmachines, ookal vond ik 't ook wel lekker zo nu en dan :P . Het geluid snap ik niet. Het geluid was volgens mij echt niet zo slecht als dat jij hier schrijft. Het enige wat ik soms wat miste waren de hoge tonen. Het ligt d'r denk ik ook wel aan waar je stond, want ik heb bijna alleen maar vooraan gestaan (maximaal 10/15 meter van de stage) en daar was 't echt prima te doen. Of koop goede gehoorbescherming, dat helpt ook nog wel 's met het filteren van die vervelende en storende tonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 16:10 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Heel toevallig The Skribbler en Mr Vertigo gemeet. Ze vroegen mij om een foto van hen te maken, ik zei jij bent toch Dirk, maar het duurde even voordat het kwartje viel. :P Sorry, maar ik kreeg niet veel mee van wat jullie zeiden, de volgende keer maar even goed meeten als ik wel wakker ben.

Haha dat was echt zo raar :P Ook omdat ik in eerste instantie je naam niet goed verstond... en toen na een poosje pas *loading, loading* OHJA, Lyst zou ook komen!
Ja, volgende keer ff wat beter meeten idd ;)
Lyst schreef:
Ondanks dat het feest goed was heb ik me niet echt geweldig vermaakt, ik werd op een gegeven moment een beetje moe van al diezelfde sounds. Het is immers bijna allemaal hoge screeches met bijna hardcore kicks tegenwoordig in de raw hardstyle. Platen als Assquake :drool: waren een heerlijke afwisseling.

Hier ben ik het wel mee eens... sinds ruim een jaar ben ik me wat meer verdiepen in harddance, electro, drum 'n bass, meer van dat spul, en dan merk ik wel dat ik een beetje verveeld raak van sommige setjes.

Wat het feest voor mij heeft gemaakt is vooral de gezelligheid/lol met alle mensen daar... in het bijzonder Aart :loving:
Leuk feestje gehad, voldeed niet helemaal aan mijn verwachting, maar wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 16:17 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Of koop goede gehoorbescherming, dat helpt ook nog wel 's met het filteren van die vervelende en storende tonen.

Klopt dit helpt vaak de kwaliteit van t geluid omhoog te schroeven. Ik wil niet meer zonder iig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 16:54 

Hardtraxx Veteran

Mistress ging weer goed los :P

Hier de Darkness remix. Wel ruk kwaliteit allemaal maargoed. Ik post zo ook de Amongst Monsters remix nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 17:56 

Hardtraxx Addict

Dik feest net zoals de eerdere edities. Heb me gedurende de dag redelijk staande kunnen houden maar het laatste half uur had mn knie er geen zin in meer. Viel me nog alles mee met mn gescheurde kruisband :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 21:24 

Hardtraxx Veteran

Nu heb ik verdomme nog steeds geen neger op mijn nek gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 22:34 

Donateur

Hahah m'n lichaam kon dat niet meer aan. Volgende feest klim ik op je!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 23:24 

Hardtraxxer

Ben trouwens op de foto gekomen in de raw tent door een fotograaf.
Had gewoon een zwart shirt aan en deelde geen kaartjes uit verder.
Iemand die een idee heeft waar ik deze foto ( binnenkort ) terug kan vinden? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 23:26 

Bierkoning

Oja de eindshow was ook genieten, met The Code en Alive Remix :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 01:02 

Hardtraxx Newbie

Wow, wow, wow! Wat een heerlijk dik feest was dit zeg, ongekend. Heerlijk weer, line-up was ook prima en de mensen waren stuk voor stuk super! Josh&Wesz , Donkey Rollers en Mental Theo waren voor mij de absolute top sets, wat ging dat ongekend hard! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 08:07 

Hardtraxx Addict

Top feest gehad! Bijna heel de dag in en rond de raw tent.

Set van de dag: DBSTF :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 12:30 

Aan het typen...

Als dat rookmachines waren, dan waren die flink kapot, kwam amper rook uit namelijk. :P Leken mij CO2 kanonnen. De enige toegevoegde waarde van die dingen is dat ze verkoelen, maar dat weegt totaal niet op tegen dat irritant harde hoge suizende geluid dat die dingen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 12:32 

Donateur

Was sowieso C02, stond de eerste keer met m'n giechel open. Heb nu bevroren amandelen.

Wederom weer een goed feestje gehad, volgend jaar sowieso weer bij. Vond het wel minder dan de vorige edities. Was overal duidelijk te merken dat het niet alleen een hardstyle feestje was. Normaal enkel lachende koppies, nu kon er af en toe geen glimlach vanaf. Aankleding was (net als bij alle Matrixx feesten) weer helemaal top, organisatie ook zeer degelijk. Was zelf binnen 5 minuten binnen, en na 2 minuten had ik m'n spullen in de locker liggen. Wegkomen duurde iets langer maar echt dringen werd het niet.

Sfeer in de RAW tent vond ik echt tegenvallen. Vooraan ging het aardig los, maar vond het zelf eigenlijk de hele dag veel te druk. Vanaf Titan lekker aan de rechterkant gestaan waar het veel rustiger was. Geluid was trouwens 20m en verder naar achter echt bedroevend. Op de main in het midden was het weer verbazingwekkend goed. Af en toe nog onder de indruk van DBSTF kicks. :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten