Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Pipa schreef:
Prijs is wel hoog als je alleen voor de hardstyle komt. Hmm nog even goed nadenken


Dit vind ik altijd zo vreemd, waarom zou je bij Dominator alleen voor de Hardstyle komen terwijl er een ton aan andere festivals zijn die meer hardstyle georiënteerd zijn, met waarschijnlijk bijna dezelfde line up en waarschijnlijk ook goedkoper zijn.
Waarom zou je dan naar Dominator gaan :lol:

Kijk als je van hardstyle en hardcore houdt dan snap ik het nog maar alleen hardstye? Lijkt mij pure geldverspilling. De mensen die meer naar de hardstyle gaan en verder de toegankelijke mainstream e.d. snap ik bijv nog wel.

Huilie, Dennis, laat hem hier lekker heen gaan voor de hardstyle als hij dat wil. Misschien woont hij wel in Eersel, dan is zo'n thuisfeestje wel leuk natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maakt me geen peop uit of hij gaat of niet, ik vraag me alleen af waarom men Dominator kiest als ze alleen voor hardstyle gaan. Ben ik oprecht benieuwd naar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:05 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Broken Balance schreef:
Pipa schreef:
Prijs is wel hoog als je alleen voor de hardstyle komt. Hmm nog even goed nadenken


Dit vind ik altijd zo vreemd, waarom zou je bij Dominator alleen voor de Hardstyle komen terwijl er een ton aan andere festivals zijn die meer hardstyle georiënteerd zijn, met waarschijnlijk bijna dezelfde line up en waarschijnlijk ook goedkoper zijn.
Waarom zou je dan naar Dominator gaan :lol:

Kijk als je van hardstyle en hardcore houdt dan snap ik het nog maar alleen hardstye? Lijkt mij pure geldverspilling. De mensen die meer naar de hardstyle gaan en verder de toegankelijke mainstream e.d. snap ik bijv nog wel.

Huilie, Dennis, laat hem hier lekker heen gaan voor de hardstyle als hij dat wil. Misschien woont hij wel in Eersel, dan is zo'n thuisfeestje wel leuk natuurlijk :P


Ik was er vorig jaar voor het eerst en stond vooral bij de hardstyle. Maar zo'n vette hardstyle stage is nergens anders te vinden en er hangt ook altijd een heerlijk sfeertje voor een relatief grote hardstyle stage. Dus daarom ga ik weer. Maar als ze de raw in een tent hadden gedaan was ik sowieso geen 2e keer gegaan denk ik. Overigens vind ik beetje hardcore ook wel leuk maar het geluid op de main was echt drama..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En daarbij word je met menig ander festival voor een Raw Hardstyle stage vaak in tenten weggeduwd, zo'n stage aan het water is natuurlijk erg chill :thumbsup: Ik zeg niet dat ik alleen voor hardstyle kom, maar hier ben ik toch wel het grootste gedeelte van de dag te vinden :thumbup:

Edit: Ook vind ik de sfeer op Dominator altijd erg aangenaam trouwens :cool:

Wat hierboven eigenlijk staat dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dus de sfeer? Want de stage staat op het water/strand toch?

Kan ik wel inkomen, want ik ga ook naar Defqon voor de sfeer, is toch wel 1/2 van de motivatie dat ik een kaartje koop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:09 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Dus de sfeer? Want de stage staat op het water/strand toch?

Kan ik wel inkomen, want ik ga ook naar Defqon voor de sfeer, is toch wel 1/2 van de motivatie dat ik een kaartje koop.


Water, Precies daarom ga ik ook naar Defqon en niet naar Decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Water vind ik juist een pluspunt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 15:25 
 

johnnie schreef:
Broken Balance schreef:
Dus de sfeer? Want de stage staat op het water/strand toch?

Kan ik wel inkomen, want ik ga ook naar Defqon voor de sfeer, is toch wel 1/2 van de motivatie dat ik een kaartje koop.


Water, Precies daarom ga ik ook naar Defqon en niet naar Decibel


Bang?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dominator is over het algemeen wel goed, beter dan MOH in ieder geval.

ErikZ schreef:
Repulze schreef:
Toch wel een beetje teleurgesteld naar MOH, dus bedenk me nu wel een keer voor ik weer 60-70 euro voor een kaartje uitgeef. Wie weet last minute deze nog pakken.


Wat viel er voor je tegen dan afgelopen MoH? Vond deze namelijk in alle opzichten beter dan afgelopen editie :)

Het was mijn eerste MOH en misschien waren mijn verwachtingen te hoog ofzo, maar heb me gewoon minder vermaakt door organisatorische dingen als de wc's enzo. Ik heb verder ook geen vergelijkingsmateriaal ofzo.
MOH moet toch een beetje hét indoor feest zijn en dat was het voor mij gewoon niet.
Mede dankzij de ticketprijs en mijn studentenbudget bedenk ik me nu dus nu wel een keertje.
Hoe dan ook, hij staat nog open als optie, we zien het wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 23:19 
 
Hardtraxxer

bloemkool schreef:
johnnie schreef:
Broken Balance schreef:
Dus de sfeer? Want de stage staat op het water/strand toch?

Kan ik wel inkomen, want ik ga ook naar Defqon voor de sfeer, is toch wel 1/2 van de motivatie dat ik een kaartje koop.


Water, Precies daarom ga ik ook naar Defqon en niet naar Decibel


Bang?


Ik bedoelde, Hij staat in het water en precies daarom (om de sfeer bij defqon) ga ik naar Defqon en niet naar Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaart verkoop is net gestart. Ik had gelukkig mijn kaartjes al :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
maar heb me gewoon minder vermaakt door organisatorische dingen als de wc's enzo.

Hoe kun je nou je feest laten verpesten door (slechte?) wc's? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je iedere keer een halfuur moet wachten voordat je een keer kan pissen, maakt je avond er niet leuker op. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Als je iedere keer een halfuur moet wachten voordat je een keer kan pissen, maakt je avond er niet leuker op. :P


De rijen bij de WC's zijn inderdaad echt bizar... Kun je in het midden laten hoe dat komt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pissen in het water. Putje in het zand graven als je moet kakken. WC probleem opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog speculaties/hoopvolle gedachtes over de anthemmaker van dit jaar? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even line up afwachten. Hopen op dikke industrial/uptempo namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Even line up afwachten. Hopen op dikke uptempo namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 21:52 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
stefan_helmond schreef:
Even line up afwachten. Hopen op dikke uptempo namen.


Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 23:03 
 
Hardtraxx Newbie

Eerste jaar aanwezig.
Hele hoge verwachtingen, hopelijk gaat het dan niet tegenvallen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 11:40 
 
Hardtraxx Newbie

https://www.facebook.com/DTHardcore/posts/803478499735806

Wauw, dit op de mainstage van dominator zou zo vet zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PerryPSV schreef:
https://www.facebook.com/DTHardcore/posts/803478499735806

Wauw, dit op de mainstage van dominator zou zo vet zijn..


DT mag al blij zijn als ze uberhaupt op de main staan (zou imo ook niet terecht zijn, maar dat terzijde). Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Voor 5 uur op een main denk ik eerder aan Together We Are Hardcore of iets anders in de BKJN richting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 12:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat gaan die gasten daar nou 5 uur lang staan doen man. Ze hebben net genoeg platen om een uur te vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Los van het feit of DT het zou verdienen of niet, dominator is sowieso geen concept om iemand 5 uur neer te zetten (al dan niet b2b)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje binnen. 3e jaar zin in.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten