Huilie, Dennis, laat hem hier lekker heen gaan voor de hardstyle als hij dat wil. Misschien woont hij wel in Eersel, dan is zo'n thuisfeestje wel leuk natuurlijkwrote:Dit vind ik altijd zo vreemd, waarom zou je bij Dominator alleen voor de Hardstyle komen terwijl er een ton aan andere festivals zijn die meer hardstyle georiënteerd zijn, met waarschijnlijk bijna dezelfde line up en waarschijnlijk ook goedkoper zijn.wrote:Prijs is wel hoog als je alleen voor de hardstyle komt. Hmm nog even goed nadenken
Waarom zou je dan naar Dominator gaan
Kijk als je van hardstyle en hardcore houdt dan snap ik het nog maar alleen hardstye? Lijkt mij pure geldverspilling. De mensen die meer naar de hardstyle gaan en verder de toegankelijke mainstream e.d. snap ik bijv nog wel.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Maakt me geen peop uit of hij gaat of niet, ik vraag me alleen af waarom men Dominator kiest als ze alleen voor hardstyle gaan. Ben ik oprecht benieuwd naar 
-
JHardtraxxer
- 235 posts member since 2014
- last seen Oct 2017
Ik was er vorig jaar voor het eerst en stond vooral bij de hardstyle. Maar zo'n vette hardstyle stage is nergens anders te vinden en er hangt ook altijd een heerlijk sfeertje voor een relatief grote hardstyle stage. Dus daarom ga ik weer. Maar als ze de raw in een tent hadden gedaan was ik sowieso geen 2e keer gegaan denk ik. Overigens vind ik beetje hardcore ook wel leuk maar het geluid op de main was echt drama..wrote:Huilie, Dennis, laat hem hier lekker heen gaan voor de hardstyle als hij dat wil. Misschien woont hij wel in Eersel, dan is zo'n thuisfeestje wel leuk natuurlijkwrote:Dit vind ik altijd zo vreemd, waarom zou je bij Dominator alleen voor de Hardstyle komen terwijl er een ton aan andere festivals zijn die meer hardstyle georiënteerd zijn, met waarschijnlijk bijna dezelfde line up en waarschijnlijk ook goedkoper zijn.wrote:Prijs is wel hoog als je alleen voor de hardstyle komt. Hmm nog even goed nadenken
Waarom zou je dan naar Dominator gaan
Kijk als je van hardstyle en hardcore houdt dan snap ik het nog maar alleen hardstye? Lijkt mij pure geldverspilling. De mensen die meer naar de hardstyle gaan en verder de toegankelijke mainstream e.d. snap ik bijv nog wel.
En daarbij word je met menig ander festival voor een Raw Hardstyle stage vaak in tenten weggeduwd, zo'n stage aan het water is natuurlijk erg chill
Ik zeg niet dat ik alleen voor hardstyle kom, maar hier ben ik toch wel het grootste gedeelte van de dag te vinden
Edit: Ook vind ik de sfeer op Dominator altijd erg aangenaam trouwens
Wat hierboven eigenlijk staat dus
Edit: Ook vind ik de sfeer op Dominator altijd erg aangenaam trouwens
Wat hierboven eigenlijk staat dus
Dus de sfeer? Want de stage staat op het water/strand toch?
Kan ik wel inkomen, want ik ga ook naar Defqon voor de sfeer, is toch wel 1/2 van de motivatie dat ik een kaartje koop.
Kan ik wel inkomen, want ik ga ook naar Defqon voor de sfeer, is toch wel 1/2 van de motivatie dat ik een kaartje koop.
-
JHardtraxxer
- last seen Oct 2017
Water, Precies daarom ga ik ook naar Defqon en niet naar Decibelwrote:Dus de sfeer? Want de stage staat op het water/strand toch?
-
B
Bang?wrote:Water, Precies daarom ga ik ook naar Defqon en niet naar Decibelwrote:Dus de sfeer? Want de stage staat op het water/strand toch?
wrote:Dominator is over het algemeen wel goed, beter dan MOH in ieder geval.
Het was mijn eerste MOH en misschien waren mijn verwachtingen te hoog ofzo, maar heb me gewoon minder vermaakt door organisatorische dingen als de wc's enzo. Ik heb verder ook geen vergelijkingsmateriaal ofzo.wrote:Wat viel er voor je tegen dan afgelopen MoH? Vond deze namelijk in alle opzichten beter dan afgelopen editiewrote:Toch wel een beetje teleurgesteld naar MOH, dus bedenk me nu wel een keer voor ik weer 60-70 euro voor een kaartje uitgeef. Wie weet last minute deze nog pakken.
MOH moet toch een beetje hét indoor feest zijn en dat was het voor mij gewoon niet.
Mede dankzij de ticketprijs en mijn studentenbudget bedenk ik me nu dus nu wel een keertje.
Hoe dan ook, hij staat nog open als optie, we zien het wel.
-
JHardtraxxer
- last seen Oct 2017
Ik bedoelde, Hij staat in het water en precies daarom (om de sfeer bij defqon) ga ik naar Defqon en niet naar Decibel.wrote:Bang?wrote:Water, Precies daarom ga ik ook naar Defqon en niet naar Decibelwrote:Dus de sfeer? Want de stage staat op het water/strand toch?
Kaart verkoop is net gestart. Ik had gelukkig mijn kaartjes al 
Hoe kun je nou je feest laten verpesten door (slechte?) wc's?wrote:maar heb me gewoon minder vermaakt door organisatorische dingen als de wc's enzo.
Als je iedere keer een halfuur moet wachten voordat je een keer kan pissen, maakt je avond er niet leuker op. 
De rijen bij de WC's zijn inderdaad echt bizar... Kun je in het midden laten hoe dat komtwrote:Als je iedere keer een halfuur moet wachten voordat je een keer kan pissen, maakt je avond er niet leuker op.
Pissen in het water. Putje in het zand graven als je moet kakken. WC probleem opgelost.
Nog speculaties/hoopvolle gedachtes over de anthemmaker van dit jaar? 
Even line up afwachten. Hopen op dikke industrial/uptempo namen.
wrote:Even line up afwachten. Hopen op dikke uptempo namen.
-
JHardtraxxer
- last seen Oct 2017
Neewrote:wrote:Even line up afwachten. Hopen op dikke uptempo namen.
-
PHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2013
- last seen Jul 2015
Eerste jaar aanwezig.
Hele hoge verwachtingen, hopelijk gaat het dan niet tegenvallen.
Hele hoge verwachtingen, hopelijk gaat het dan niet tegenvallen.
-
PHardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2013
- last seen Jul 2015
https://www.facebook.com/DTHardcore/pos ... 8499735806
Wauw, dit op de mainstage van dominator zou zo vet zijn..
DT mag al blij zijn als ze uberhaupt op de main staan (zou imo ook niet terecht zijn, maar dat terzijde). Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Voor 5 uur op een main denk ik eerder aan Together We Are Hardcore of iets anders in de BKJN richting.wrote:https://www.facebook.com/DTHardcore/pos ... 8499735806
Wat gaan die gasten daar nou 5 uur lang staan doen man. Ze hebben net genoeg platen om een uur te vullen.
Los van het feit of DT het zou verdienen of niet, dominator is sowieso geen concept om iemand 5 uur neer te zetten (al dan niet b2b)