Broken Balance schreef:
Dominator is over het algemeen wel goed, beter dan MOH in ieder geval.
ErikZ schreef:
Repulze schreef:
Toch wel een beetje teleurgesteld naar MOH, dus bedenk me nu wel een keer voor ik weer 60-70 euro voor een kaartje uitgeef. Wie weet last minute deze nog pakken.
Wat viel er voor je tegen dan afgelopen MoH? Vond deze namelijk in alle opzichten beter dan afgelopen editie

Het was mijn eerste MOH en misschien waren mijn verwachtingen te hoog ofzo, maar heb me gewoon minder vermaakt door organisatorische dingen als de wc's enzo. Ik heb verder ook geen vergelijkingsmateriaal ofzo.
MOH moet toch een beetje hét indoor feest zijn en dat was het voor mij gewoon niet.
Mede dankzij de ticketprijs en mijn studentenbudget bedenk ik me nu dus nu wel een keertje.
Hoe dan ook, hij staat nog open als optie, we zien het wel.
