Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Pipa schreef:
Miss hier werken en anders miss aanwezig als hardstyle lineup beetje goed is

Kijk even naar de line-up van vorig jaar, of van MOH, of Supremacy, of een ander willekeurig Art of Dance-feest/stage


Ja daar ben ik ook bang voor. Maarja kan altijd al is de kans klein dat ze misschien anders aanpakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Mocht het zo zijn dat ze die '100% Hardcore' kreet verwezenlijken op het feest, dan zal er een flinke daling zijn in het bezoekersaantal. Dat strandje staat de laatste 3 edities ramvol en brengt op zichzelf al een positieve bijdrage aan het feest.

Een van de redenen dat het zo vol staat, is volgens mij dat het een Open Air Raw is... terwijl die op menig festival in een tent gemikt worden.

Maar mocht het zo zijn dan ben ik benieuwd wat ze er gaan plaatsen. Een 2e mainstream area zou niet echt passen daar (IVM mainstage open air waar al mainstream gedraaid wordt) en van de andere stijlen kan ik nou ook niet bepaald zeggen dat die daar goed tot z'n recht komen.


DnB, maar dat lijkt me een illusie aangezien je dat strand waarschijnlijk echt niet zo vol gaat krijgen met die muziek als dat er hardstyle stage is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tweede mainstream area was er vorig jaar ook, naast die bungee auto. Mocht er geen Hardstyle komen denk ik dat ze hem óf leeg laten, óf de early naar buiten verplaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ik blijf AoD boycotten tot ze eens met een niet-incest Most Wanted line-up komen. Dus tenzij ze me ernstig verbazen (in goede zin), helaas afwezig


Most Wanted en AoD zijn net zo verbonden als Platinum en Q-Dance. Dus ik kan je nu al vertellen dat er gewoon weer veel Most Wanted staat, niet gek ook als je er mee samenwerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 22:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afhankelijk of ik kaarten kan krijgen voor Tomorrowland of ik hierheen ga. Zou alweer m'n 4e keer worden.
Blijft toch één van de betere festivals, enige nadeel vorig was het geluid om de main terwijl dat de jaren ervoor wel weer goed was.

Edit: heb zojuist een pre-sale code ontvangen hiervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wie de line-up correct voorspeld krijgt een koekje?

Ik denk: Act of Rage/Radical/Chain Reaction/Crypsis/Luna/X-Pander/Typhoon/Warface


Khaleesi uiteraard niet vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist een pre-sale code ontvangen in m'n mailbox, wist neit dat ze daar bij Dominator ook al aan begonnen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hem inderdaad ook gekregen. Gelijk maar aanschaffen denk ik. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook hier de presale code :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verzekerd van een kaartje wiehoe. €62,50 ex. fee, dus €67,60 via iDeal. Vorig jaar was het €59,50 ex. fee volgens mij? Over jaar of 3 zitten we aan de €70,- per kaartje... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Verzekerd van een kaartje wiehoe. €62,50 ex. fee, dus €67,60 via iDeal. Vorig jaar was het €59,50 ex. fee volgens mij? Over jaar of 3 zitten we aan de €70,- per kaartje... :/


Ik vraag me echt af in hoeverre de prijzen verhoogd zullen worden door de organisaties. Ergens moet toch een grens worden getrokken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat vraag ik me ook af. Ik vind het vanaf €60,- echt veel worden voor een dagje festival, maar Dominator is toch een festival wat ik niet wil missen. Zo gaat het bij veel mensen denk ik, ze betalen omdat ze er anders niet heen kunnen (duh logisch) waarna organisaties wéér de prijs verhogen, en met de prijs van het jaar ervoor in gedachten koopt men weer tickets. Eigenlijk zou je uit protest tegen hoge ticketprijzen gewoon moeten boycotten, "tot hier en niet verder". Maar dan kan je weer niet naar het festival en lang niet iedereen zal aan zo'n actie meedoen. Wat dat betreft zullen de organisaties pas stoppen met prijzen verhogen als de kaartverkoop af gaat nemen, iets wat ik vanwege de eerdergenoemde mentaliteit niet zie gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 10:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch wel een beetje teleurgesteld naar MOH, dus bedenk me nu wel een keer voor ik weer 60-70 euro voor een kaartje uitgeef. Wie weet last minute deze nog pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 11:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dominator is over het algemeen wel goed, beter dan MOH in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Toch wel een beetje teleurgesteld naar MOH, dus bedenk me nu wel een keer voor ik weer 60-70 euro voor een kaartje uitgeef. Wie weet last minute deze nog pakken.


Wat viel er voor je tegen dan afgelopen MoH? Vond deze namelijk in alle opzichten beter dan afgelopen editie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Toch wel een beetje teleurgesteld naar MOH, dus bedenk me nu wel een keer voor ik weer 60-70 euro voor een kaartje uitgeef. Wie weet last minute deze nog pakken.


Nu had je "na" wel eens op de juiste manier kunnen gebruiken, maar maak je er "naar" van :x

Overigens 62,50 zeg, het is werkelijk waar belachelijk aan het worden -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 18:38 
 
Hardtraxxer

Hun moeten gewoon van bovenaf elk jaar weer meer winst maken. Zo gaat dat met elk bedrijf elke jaar moeten ze groeien omdat de aandeelhouders alleen maar winst willen zien. Als AoD tenminste een BV/NV is en in der loop der jaren is overgenomen anders is het hier niet van toepassing
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Hun moeten gewoon
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 12:15 
 
Hardtraxx Newbie

Toch meepakken denk ik. Elke week in Juli een feestje dus ik teken ervoor! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 12:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Als AoD tenminste een BV/NV is en in der loop der jaren is overgenomen anders is het hier niet van toepassing

Nee, is een stichting.

En MoH kwam niet eens in de buurt van de 2 Dominators die ik heb meegemaakt inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

Prijs is wel hoog als je alleen voor de hardstyle komt. Hmm nog even goed nadenken
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 13:20 
 
Hardtraxx Newbie

Richardd schreef:
Afhankelijk of ik kaarten kan krijgen voor Tomorrowland of ik hierheen ga. Zou alweer m'n 4e keer worden.
Blijft toch één van de betere festivals, enige nadeel vorig was het geluid om de main terwijl dat de jaren ervoor wel weer goed was.

Edit: heb zojuist een pre-sale code ontvangen hiervoor.

Je weet dat tomorrowland week erna is ?
Of moet gaan om kosten besparing dan snap ik je punt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Prijs is wel hoog als je alleen voor de hardstyle komt. Hmm nog even goed nadenken


Dit vind ik altijd zo vreemd, waarom zou je bij Dominator alleen voor de Hardstyle komen terwijl er een ton aan andere festivals zijn die meer hardstyle georiënteerd zijn, met waarschijnlijk bijna dezelfde line up en waarschijnlijk ook goedkoper zijn.
Waarom zou je dan naar Dominator gaan :lol:

Kijk als je van hardstyle en hardcore houdt dan snap ik het nog maar alleen hardstye? Lijkt mij pure geldverspilling. De mensen die meer naar de hardstyle gaan en verder de toegankelijke mainstream e.d. snap ik bijv nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle hoort hier echt niet thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 14:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is Masters eigenlijk uitverkocht?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten