Pipa schreef:
Prijs is wel hoog als je alleen voor de hardstyle komt. Hmm nog even goed nadenken
Dit vind ik altijd zo vreemd, waarom zou je bij Dominator alleen voor de Hardstyle komen terwijl er een ton aan andere festivals zijn die meer hardstyle georiënteerd zijn, met waarschijnlijk bijna dezelfde line up en waarschijnlijk ook goedkoper zijn.
Waarom zou je dan naar Dominator gaan

Kijk als je van hardstyle en hardcore houdt dan snap ik het nog maar alleen hardstye? Lijkt mij pure geldverspilling. De mensen die meer naar de hardstyle gaan en verder de toegankelijke mainstream e.d. snap ik bijv nog wel.