Zeker aanwezig 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ticket gekocht, vrij van werk kunnen krijgen. Dussssss aanwezig. 
wrote:Waarschijnlijk toch niet aanwezig, omdat ik geen vrij heb kunnen krijgen op m'n werk... Waarom moet net dan bijna iedereen op vakantie zijn.![]()

bus check
ticket check
nu nog hopen op mooi weer!
ticket check
wrote:ticket check
Nu nog vervoer![]()
wrote:Kaart binnen nu alleen nog vervoer vinden. Iemand een idee, ik ben alleen.
View on YouTube Anthem 
Net kaartje aangeschaft, maar plots heb ik niet zo'n zin meer. Moet nog ff kijken of ik nog ga, zijn namelijk niet zulke leuke dingen gebeurd in de afgelopen tijd.
Gaan alsjeblieeeeeeeeft!wrote:Net kaartje aangeschaft, maar plots heb ik niet zo'n zin meer. Moet nog ff kijken of ik nog ga, zijn namelijk niet zulke leuke dingen gebeurd in de afgelopen tijd.
Met Dominator kun je misschien juist ff flink alles los laten? Mja kan me jouw gedachte ook wel begrijpenwrote:Net kaartje aangeschaft, maar plots heb ik niet zo'n zin meer. Moet nog ff kijken of ik nog ga, zijn namelijk niet zulke leuke dingen gebeurd in de afgelopen tijd.
E
2 posts member since 2012
last seen Jul 2012
Gaan er nog mensen alleen naar dit feest?? Helaas gaat me groep niet - maarrr toch besloten om te gaan 
Verkoop m'n ticket voor 45€, zie aanbod.. Voor als je iemand wilt die wat goedkoper wilt gaan, alstuuu
K
neewrote:Gaan er nog mensen alleen naar dit feest?? Helaas gaat me groep niet - maarrr toch besloten om te gaan
wrote:Gaan er nog mensen alleen naar dit feest?? Helaas gaat me groep niet - maarrr toch besloten om te gaan
Ik ga wel alleen erheen, wel met een bus vanuit ons dorp. Zie wel waar het schip strand
C
Ik ga ook alleen, maar dat boeit me niet.. leuk heb ik het toch wel
EDIT: uitverkocht, 2e jaar oprij, doen ze goed!
EDIT: uitverkocht, 2e jaar oprij, doen ze goed!
R
Hardtraxxer
58 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Ik zoek nog 1 of 2 kaartjes.. K was net te laat. Zie ook bij Vraag & Aanbod. 
Last edited by Robbie on , edited 1 time in total.
E
2 posts member since 2012
last seen Jul 2012
dat sowieso! gaat een heerlijk dagje worden, kan niet wachten!!! 
Ook aanwezig dankzij Jesse!
Ben benieuwd.
Mr Lellebel en hardkeur...wrote:Ook aanwezig dankzij Jesse!Ben benieuwd.
Ik sleep je mee naar de Industrial voor echt vuistpomp muziek ipv hartsteil.
wrote:Mr Lellebel en hardkeur...wrote:Ook aanwezig dankzij Jesse!Ben benieuwd.
Ik sleep je mee naar de Industrial voor echt vuistpomp muziek ipv hartsteil.
Ik vind de hardstyle lijnomhoog ziek aantrekkelijk.wrote:wrote:Mr Lellebel en hardkeur...wrote:Ook aanwezig dankzij Jesse!Ben benieuwd.
Ik sleep je mee naar de Industrial voor echt vuistpomp muziek ipv hartsteil.Was sowieso van plan om maximaal 4 uurtjes bij de hardstyle te gaan staan
Sowieso naar Lowroller & I:Gor!
Maja, toch voel ik mij zeer aangetrokken tot de industrial/frenchcore en terror/speedcore zaal.
Who was there
Nobody has said they're going yet.