Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 12:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartjes binnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 13:43 
 

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=cVl2nMoYnUo[/youtube]

Anthem... ofja, grotendeels
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 20:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaart binnen nu alleen nog vervoer vinden. Iemand een idee, ben alleen.
moet ik van uit Alkmaar via event travel of kan ik ook met de trein?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje binnen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 20:38 
 

Maakt iemand thread voor meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Maakt iemand thread voor meeting?

Als de TT er is kunnen we altijd kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen trommelmeeting
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou eventueel mijn Djembé kunnen meenemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ik zou eventueel mijn Djembé kunnen meenemen?

Alleen als die herrie maakt. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iedereen die er 1 heeft die nou meeneemt, kunnen we genoeg herrie maken :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:12 
 

jRn schreef:
Geen trommelmeeting


Jij bent niet welkom bij de trommels
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:19 
 

kaboem schreef:
Maakt iemand thread voor meeting?

Dan zou er zoiezo 2 meetings plaatsvinden..

Industrial en Rawstyle

Industrial zou wel mooi zijn tijdens Lowroller.
Rawstyle tijdens Thera?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:20 
 

ja ben ik wel voor, maar ik kom denk ik niet bij thera :p.



Misschien komt thera wel bij igor kunnen we dan ook meeten ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kom dan bij K8 of Meagashira die vind ik nog wel leuk, lowroller kan ook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:30 
 

jRn schreef:
Kom dan bij K8 of Meagashira die vind ik nog wel leuk, lowroller kan ook..



Muzieksmaak uitbreiden jorn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
jRn schreef:
Kom dan bij K8 of Meagashira die vind ik nog wel leuk, lowroller kan ook..



Muzieksmaak uitbreiden jorn :D

Pff, vond dat ik 4 uur industrial op masters voor de eerste keer al goed heb volgehouden.
Maar hoe dan ook ben ik uiteraard wel even bij de meeting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:39 
 

Pieter geeft net via MSN aan dat hij:
Tymon, Lowroller, Meagashira en I:GOR wil checken

Dus kunnen we daarom heen plannen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:51 
 

Chris Two schreef:
Pieter geeft net via MSN aan dat hij:
Tymon, Lowroller, Meagashira en I:GOR wil checken

Dus kunnen we daarom heen plannen



ik heb geen interesse in meagashira en lowroller ook niet zo zeer.

Ik zie wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat Meagashira dan de meest aantrekkelijke wordt, voor zowel main als industrial mensen. Is een stijl die er redelijk tussenin zit. Plus, blijkbaar draaien zij niet tegelijk met Pieter, dus de HSers kunnen ook tevreden zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Denk dat Meagashira dan de meest aantrekkelijke wordt, voor zowel main als industrial mensen. Is een stijl die er redelijk tussenin zit. Plus, blijkbaar draaien zij niet tegelijk met Pieter, dus de HSers kunnen ook tevreden zijn ;)

Puik plna. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 08:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Meeting topic aangemaakt kunnen we daar verder Discussiëren over een meeting
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthem:

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand nog ticket nodig? Hebben eentje over.

Indien interesse -> pm!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 18:15 
 
Hardtraxxer

Er zijn toch al betere anthems geweest in het verleden...
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten