Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoorde dat Warface bekogeld was met bier en ijs hier, heeft iemand dit gezien? Wat een schandalige vertoning, je gaat toch gvd niet met ijs op iemand gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hoorde dat Warface bekogeld was met bier en ijs hier, heeft iemand dit gezien? Wat een schandalige vertoning, je gaat toch gvd niet met ijs op iemand gooien.


meen je? niks van gezien, hij twitterde gewoon vrolijk dat hij het naar z'n zin had gehad?

zou inderdaad schandalig zijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Daveytl schreef:
Hoorde dat Warface bekogeld was met bier en ijs hier, heeft iemand dit gezien? Wat een schandalige vertoning, je gaat toch gvd niet met ijs op iemand gooien.


meen je? niks van gezien, hij twitterde gewoon vrolijk dat hij het naar z'n zin had gehad?

zou inderdaad schandalig zijn :/


Schreef hij op zn facebook dat iemand hem bekogelde met bier en ijs. Lijkt me toch vrij riskant met dat apparatuur wat onder hem ligt. Die zal ook wel wat druppels hebben gehad dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zie het nu inderdaad, die reacties zijn ook om te janken, de achterhoek staat er weer goed op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Simpele zielen die erop reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

Uberhaupt simpele zielen die Warface vet vinden, doorgaans
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Behalve ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Uberhaupt simpele zielen die Warface vet vinden, doorgaans

Beetje simpele uitspraak ook dit :P

Maar het gebeurde in een fractie van een seconde. Gelukkig konden de dj's gewoon doordraaien en was enkel de mixer een beetje nat geworden, wat na even drogen met een doek weer verholpen was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Uberhaupt simpele zielen die Warface vet vinden, doorgaans


ja wat een reactie weer, over simpel gesproken :P ik ben ook absoluut geen groot fan ,maar ieder z'n ding toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 15:01 
 
Hardtraxx Addict

Heb hier niks van mee gekregen... was vast snel voorbij? Stond denk ik even colaatje te halen.

Wel gigantische blunder van Chain Reaction trouwens, doste ff flink op de cue :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doste?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 15:33 
 
Hardtraxx Addict

Jah hij raakte de cue aan vlak voor de climax geloof ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 16:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Uberhaupt simpele zielen die Warface vet vinden, doorgaans

ja dit is idd pas een simpele opmerking, niet dat ik veel met Warface heb maar er is altijd zoiets als smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Bart0ving schreef:
gigantische blunder van Chain Reaction trouwens, doste ff flink op de cue :lol:


Dat was Thijs toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 18:52 
 
Hardtraxx Addict

Aan de reactie te zien was het wel Chain Reaction..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Uberhaupt simpele zielen die Warface vet vinden, doorgaans

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Behalve ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
Aan de reactie te zien was het wel Chain Reaction..

Het was geen Chain Reaction :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 11:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tot zover Warface hier op het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat één iemand vindt dat er enkel simpele zieltjes naar Warface zijn muziek luisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Uberhaupt simpele zielen die Warface vet vinden, doorgaans

Ik mag hopen dat dit een flinke hap is, anders is dit echt een van de meest verschrikkelijke en ook enigzins zelfzuchtige posts in tijden op Hardtraxx :sick: Laat ieders smaak gewoon in zijn/haar waarde, en doe niet alsof jouw muzieksmaak superieur is aan die van een ander. Bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Firetrap schreef:
Uberhaupt simpele zielen die Warface vet vinden, doorgaans

Ik mag hopen dat dit een flinke hap is, anders is dit echt een van de meest verschrikkelijke en ook enigzins zelfzuchtige posts in tijden op Hardtraxx :sick: Laat ieders smaak gewoon in zijn/haar waarde, en doe niet alsof jouw muzieksmaak superieur is aan die van een ander. Bah.


iets waar ik me al langer aan stoor op dit forum...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raw hardstyle van nu is muziek voor VMBO´ers met een scooter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Raw hardstyle van nu is muziek voor VMBO´ers met een scooter.

Hey ni fokken met mu Aerox
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck the police auwes
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten