Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 14:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Raw hardstyle van nu is muziek voor VMBO´ers met een scooter.

Nog zo'n verschrikkelijke kut opmerking, zelfs al ben ik de Raw Hardstyle van tegenwoordig ook zat waarom moet jij dat dan weer met zo'n denigrerende kut opmerking uiten :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Uberhaupt simpele zielen die Warface vet vinden, doorgaans


Citaat:
Raw hardstyle van nu is muziek voor VMBO´ers met een scooter.


Zijn gewoon hipster opmerkingen dit. In 2010 registreerde ik me op dit forum en toen was het cool om op Headhunterz, D-block & S-te-fan en Wildstylez te haten omdat mainstream hardstyle populair was en RAW harstyle niet, nu is het net andersom afgaande op de kansloze opmerkingen hier en in topics over Radical Redemption/Minus Militia of Supremacy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Citaat:
Uberhaupt simpele zielen die Warface vet vinden, doorgaans


Citaat:
Raw hardstyle van nu is muziek voor VMBO´ers met een scooter.


Zijn gewoon hipster opmerkingen dit. In 2010 registreerde ik me op dit forum en toen was het cool om op Headhunterz, D-block & S-te-fan en Wildstylez te haten omdat mainstream hardstyle populair was en RAW harstyle niet, nu is het net andersom afgaande op de kansloze opmerkingen hier en in topics over Radical Redemption/Minus Militia of Supremacy.

Zit best wel wat in hoor. Raw HS van nu is net zulke kansloze eenheidsworst als de mainstream van toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben ik het ook helemaal mee eens, maar je kan gewoon respect voor iemands smaak hebben lijkt me, als het nou een onderbouwde discussie was over de nummers van Warface, maar dit is gewoon ongenuanceerd bashen op mensen die zijn muziek tof vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Niet zo serieus meteen boys, ik vind sommige Warface tracks ook best prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 23:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Niet zo serieus meteen boys, ik vind sommige Warface tracks ook best prima


Mag ik een keer je scooter lenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 00:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

De persoon die ijs gooide had een getint uiterlijk en was direct weg naar de andere zaal... de held :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Heb me prima vermaakt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
Heb me prima vermaakt. :P


Dit dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Hunto schreef:
Citaat:
Uberhaupt simpele zielen die Warface vet vinden, doorgaans


Citaat:
Raw hardstyle van nu is muziek voor VMBO´ers met een scooter.


Zijn gewoon hipster opmerkingen dit. In 2010 registreerde ik me op dit forum en toen was het cool om op Headhunterz, D-block & S-te-fan en Wildstylez te haten omdat mainstream hardstyle populair was en RAW harstyle niet, nu is het net andersom afgaande op de kansloze opmerkingen hier en in topics over Radical Redemption/Minus Militia of Supremacy.

Zit best wel wat in hoor. Raw HS van nu is net zulke kansloze eenheidsworst als de mainstream van toen.

Ga toch lekker geilen op Jenny of Joy man. Worst dat je bent
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten