Iemand die mij kan vertellen of dit redelijk te doen is met het OV? Woon zelf in regio Arnhem/Nijmegen, voornamelijk de terugweg na 5:00 wekt natuurlijk mijn vraagtekens!
Iemand die mij kan vertellen of dit redelijk te doen is met het OV? Woon zelf in regio Arnhem/Nijmegen, voornamelijk de terugweg na 5:00 wekt natuurlijk mijn vraagtekens!
Iemand die mij kan vertellen of dit redelijk te doen is met het OV? Woon zelf in regio Arnhem/Nijmegen, voornamelijk de terugweg na 5:00 wekt natuurlijk mijn vraagtekens!
Station Varsseveld is 4,5km vanaf de Radstake, dichterbij kom je niet op dat tijdstip. Je kunt je wel aanmelden via de site van de radstake dat er een bus jou kant op komt. 's Ochtends rijdt de eerste trein pas om 7:07.
Timetable + laatste info Achterhoeks Beuken part 2
Zaterdag is het zover… De 2e editie van Achterhoeks Beuken! Degos & Re-Done, Theracords & De Radstake hebben samen weer een ouderwets gezellige avond voor jullie in petto! Hierbij de laatste info voor het feest, zodat niemand nog hoeft te twijfelen en gewoon gaat komen!
Leeftijd: 18+. Bij twijfel kan er gevraagd worden om te legitimeren. Neem daarom een geldig legitimatiebewijs mee.
Tickets en info: Voor Achterhoeks Beuken is er alleen een deurverkoop. Een ticket aan de deur kost € 10,-
Locatie en adres: De Radstake Twenteroute 8 7055 BE Heelweg
Pinnen: Op Achterhoeks Beuken is het mogelijk om je munten bij de kassa te pinnen. Het is echter wel handig om voldoende cash geld mee te nemen.
Legitimatie: De minimale leeftijd voor toegang is 18 jaar. Zorg dat je een geldig ID bewijs bij je hebt (onder een geldige ID word verstaan: ID kaart, rijbewijs of paspoort). Het kan zomaar zijn dat bij binnenkomst hier naar gevraagd wordt.
Garderobe: Op dit evenement zal er een garderobe zijn. Er zullen geen lockers aanwezig zijn hier.
Thuiswedstrijdje, kwartiertje in de auto was wel eens lekker, heb me vermaakt! Was in het begin even een beetje chagrijnig omdat het zo'n warm druk zweethok was weer, maar goed dat ze die rookruimte achterin op een gegeven moment open deden, toen was het qua drukte goed te doen ! die rook in m'n kleren nam ik maar voor lief
Chain Reaction was nog verrassend leuk, gewoon een halve minus militia set, maar het enthousiasme van het publiek was wel heel aanstekelijk. Delete was gewoon prachtig, en Degos & Re-Done tussendoor ook natuurlijk.
Ik kan alleen echt nog geen solide mening over Warface vormen... sommige nummers zijn zo kut, anderen zijn echt bizar vet, vond het gister meer dan prima moet ik zeggen, Catalyst was wel ff heel erg lekker zeg.
Nu maar even een dagje revalideren van die enorme bier-kater, maar dat hoort er bij he
edit: beide nummers van de laatste Chris One release voor het eerst live gehoord, gru-we-lijk
Weer gigantisch genoten. In vergelijking met de eerste editie vond ik het publiek dit keer een stuk fijner.. vooral tijdens Delete en Warface hing er een heerlijk sfeertje voorin (los van die mongolen die te pas en te onpas de booth begonnen aan te randen om hun idool een boks te geven)
Weer gigantisch genoten. In vergelijking met de eerste editie vond ik het publiek dit keer een stuk fijner.. vooral tijdens Delete en Warface hing er een heerlijk sfeertje voorin (los van die mongolen die te pas en te onpas de booth begonnen aan te randen om hun idool een boks te geven)
Genoten van de setjes en heb zin in de volgende!
sfeer was goed he, was vorige keer de bob en viel me toen inderdaad op dat er heel wat nare gasten rond liepen... nu totaal niet !