Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 22:41 
 
Hardtraxx Addict

Zekerheidje weer :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2014 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand die mij kan vertellen of dit redelijk te doen is met het OV? Woon zelf in regio Arnhem/Nijmegen, voornamelijk de terugweg na 5:00 wekt natuurlijk mijn vraagtekens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

www.ns.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenprei schreef:
Iemand die mij kan vertellen of dit redelijk te doen is met het OV? Woon zelf in regio Arnhem/Nijmegen, voornamelijk de terugweg na 5:00 wekt natuurlijk mijn vraagtekens!

Waar woon je dan? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Goldenprei schreef:
Iemand die mij kan vertellen of dit redelijk te doen is met het OV? Woon zelf in regio Arnhem/Nijmegen, voornamelijk de terugweg na 5:00 wekt natuurlijk mijn vraagtekens!


Station Varsseveld is 4,5km vanaf de Radstake, dichterbij kom je niet op dat tijdstip. Je kunt je wel aanmelden via de site van de radstake dat er een bus jou kant op komt. 's Ochtends rijdt de eerste trein pas om 7:07.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2014 21:44 
 
Hardtraxx Addict

Eerste editie niet geweest. Op fietsafstand, dus maar eens een kijkje nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable + laatste info Achterhoeks Beuken part 2

Zaterdag is het zover… De 2e editie van Achterhoeks Beuken!
Degos & Re-Done, Theracords & De Radstake hebben samen weer een ouderwets gezellige avond voor jullie in petto! Hierbij de laatste info voor het feest, zodat niemand nog hoeft te twijfelen en gewoon gaat komen!

Tijd: 22:00 tot 05:00 uur

Timetable:
22.00 - 23.30: Aeros
23.30 - 00.00: Aeros vs Degos & Re-Done
00.00 - 01.00: Degos & Re-Done
01.00 - 02.00: Chain Reaction
02.00 - 02.30: Chain Reaction vs Degos & Re-Done
02.30 - 03.00: Warface vs Degos & Re-Done
03.00 - 04.00: Warface
0400 - 04.30: Delete vs Degos & Re-Done
04.30 - 05.00/eind: Delete
Hosted by MC Livid

Leeftijd:
18+. Bij twijfel kan er gevraagd worden om te legitimeren. Neem daarom een geldig legitimatiebewijs mee.

Tickets en info:
Voor Achterhoeks Beuken is er alleen een deurverkoop. Een ticket aan de deur kost € 10,-

Locatie en adres:
De Radstake
Twenteroute 8
7055 BE
Heelweg

Pinnen:
Op Achterhoeks Beuken is het mogelijk om je munten bij de kassa te pinnen. Het is echter wel handig om voldoende cash geld mee te nemen.

Legitimatie:
De minimale leeftijd voor toegang is 18 jaar. Zorg dat je een geldig ID bewijs bij je hebt (onder een geldige ID word verstaan: ID kaart, rijbewijs of paspoort). Het kan zomaar zijn dat bij binnenkomst hier naar gevraagd wordt.

Garderobe:
Op dit evenement zal er een garderobe zijn. Er zullen geen lockers aanwezig zijn hier.

Social Media:
Achterhoeks Beuken is te vinden op Facebook: https://www.facebook.com/pages/Achterhoeks-Beuken
Klik jezelf op aanwezig:
https://www.facebook.com/events/555048317953887

Openbaar vervoer:
Voor de mensen die via het OV komen kunnen Bushalte Radstake, Heelweg invoeren op 9292 en komen vervolgens voor de deur uit.

Parkeren:
Voor de Radstake zijn voldoende parkeerplekken.

Drugsbeleid:
Wij houden ons aan het beleid van de politie. Dit is ‘zero tolerance’. Er wordt zorgvuldig gevisiteerd bij het betreden van De Radstake.

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 18:18 
 
Hardtraxx Elite

Leeftijd is 16+ toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 19:07 
 
Hardtraxx Newbie

neen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 19:36 
 
Hardtraxx Elite

bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Leeftijd:
18+. Bij twijfel kan er gevraagd worden om te legitimeren. Neem daarom een geldig legitimatiebewijs mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
b-ram schreef:
Leeftijd:
18+. Bij twijfel kan er gevraagd worden om te legitimeren. Neem daarom een geldig legitimatiebewijs mee.

Exact :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Precies
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Zin! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

Helaas niet aanwezig door een tekort aan geld, volgende keer maar weer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 18:13 
 
Hardtraxx Elite

Destination schreef:
Zin! :P

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige tent waar ik op ID ben gecontroleerd, weet niet of ik er gewoon even random uitgepikt werd maar zou het risico niet nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door ziekte helaas afwezig. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Present, dik uur rijden maar dan heb je ook wat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thuiswedstrijdje, kwartiertje in de auto was wel eens lekker, heb me vermaakt! Was in het begin even een beetje chagrijnig omdat het zo'n warm druk zweethok was weer, maar goed dat ze die rookruimte achterin op een gegeven moment open deden, toen was het qua drukte goed te doen ! die rook in m'n kleren nam ik maar voor lief :P

Chain Reaction was nog verrassend leuk, gewoon een halve minus militia set, maar het enthousiasme van het publiek was wel heel aanstekelijk. Delete was gewoon prachtig, en Degos & Re-Done tussendoor ook natuurlijk.

Ik kan alleen echt nog geen solide mening over Warface vormen... sommige nummers zijn zo kut, anderen zijn echt bizar vet, vond het gister meer dan prima moet ik zeggen, Catalyst was wel ff heel erg lekker zeg.

Nu maar even een dagje revalideren van die enorme bier-kater, maar dat hoort er bij he

edit: beide nummers van de laatste Chris One release voor het eerst live gehoord, gru-we-lijk :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 14:22 
 
Hardtraxx Elite

Topfeest :thumbsup:
Wat een geweldige sfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke editie weer! Plusjes voor de beide nieuwe Chris One, Necromancy en Time Travel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 10:25 
 
Hardtraxxer

En een dikke plus voor "Chainsaw". Wat is dit nummer toch vet om live mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 10:54 
 
Hardtraxx Addict

Weer gigantisch genoten. In vergelijking met de eerste editie vond ik het publiek dit keer een stuk fijner.. vooral tijdens Delete en Warface hing er een heerlijk sfeertje voorin (los van die mongolen die te pas en te onpas de booth begonnen aan te randen om hun idool een boks te geven)

Genoten van de setjes en heb zin in de volgende! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
Weer gigantisch genoten. In vergelijking met de eerste editie vond ik het publiek dit keer een stuk fijner.. vooral tijdens Delete en Warface hing er een heerlijk sfeertje voorin (los van die mongolen die te pas en te onpas de booth begonnen aan te randen om hun idool een boks te geven)

Genoten van de setjes en heb zin in de volgende! :D


sfeer was goed he, was vorige keer de bob en viel me toen inderdaad op dat er heel wat nare gasten rond liepen... nu totaal niet !
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten