Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Teasertime:


Degos & Re-Done present: Achterhoeks Beuken part 2
04 oktober 2014
De Radstake
Twenteroute 8
7055 BE Heelweg
22:00 - 05:00

Line-up:

Degos & Re-Done
Delete
Warface
Chain Reaction
Aeros
Hosted by: MC Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond wordt de eerste act bekend gemaakt beste mensen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Vanavond wordt de eerste act bekend gemaakt beste mensen :beer:

Degos & Re-Done zelf zeker ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vorige keer was echt prachtig, heerlijk in de buurt en grappig concept... die gasten konden lekker biertjes tappen achter de draaitafels, helemaal top :thumbsup:

benieuwd naar de line up, ben er hoogstwaarschijnlijk wel weer bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 19:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 19:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
b-ram schreef:
Vanavond wordt de eerste act bekend gemaakt beste mensen :beer:

Degos & Re-Done zelf zeker ;)

Ja die was iets té voor de hand liggend, niet? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

Heb een voorgevoel dat Rough Nation weleens een plekkie op de lineup kunnen hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2014 10:56 
 
Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Steffnov schreef:
b-ram schreef:
Vanavond wordt de eerste act bekend gemaakt beste mensen :beer:

Degos & Re-Done zelf zeker ;)

Ja die was iets té voor de hand liggend, niet? ;)


Nou dan kom ik niet hoor. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Heb een voorgevoel dat Rough Nation weleens een plekkie op de lineup kunnen hebben :P

xd Is goed Hans
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2014 12:49 
 
Hardtraxx Veteran

Intelligent
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 19:10 
 
Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Mag ik toch niet hopen dat er zo'n MiM sfeertje hangt straks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wèr is noar de stoake
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 21:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Mag ik toch niet hopen dat er zo'n MiM sfeertje hangt straks :P

blijf thuis dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Intelligent

Waarom verwacht je dat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding

Line up:
Degos & Re-Done
Delete
Warface
Chain Reaction
Aeros
Hosted by: MC Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Firetrap schreef:
Intelligent

Waarom verwacht je dat? :P


Omdat je het topic opent :P had gekund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2014 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
b-ram schreef:
Firetrap schreef:
Intelligent

Waarom verwacht je dat? :P


Omdat je het topic opent :P had gekund.

Ow nee. Ik ben momenteel stagiair @ Theracords en ga dit evenement leiden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ah oké, nice! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Dit wordt gewoon beuken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 15:33 
 
Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
Dit wordt gewoon beuken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zo ver weg :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 19:44 
 
Hardtraxx Elite

Paultheone schreef:
Waarom zo ver weg :cry:

Helemaal niet ver weg, ga gwn mooi op de fiets:)
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten