Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

Achterhoeks Beuken 3
18-04-15
De Radstake
Twenteroute 8
7055 BE Heelweg
22:00 - 05:00

Line-Up:
Degos & Re-Done
B-Front
DJ Thera
Act Of Rage
Zirkum
Electric Punk
MC Livid

Afbeelding

Bron: https://www.facebook.com/events/336299539904386
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 00:21 
 
Hardtraxx Elite

B-Front :thumbsup: :thumbsup:

Sowieso aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zirkum weet altijd een goed setje neer te zetten en B-front is natuurlijk altijd goed. Ben wel weer aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegelijk met XXLerator :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Tegelijk met XXLerator :(


Vriendin van me had al het briljante idee om overdag naar Xxlerator te gaan en 's avonds :beer: in de Radstake >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar zou ik dan totaal geen zin meer in hebben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Daar zou ik dan totaal geen zin meer in hebben xd


Haha ik ga er ook niet aan beginnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is deze locatie een beetje goed bereikbaar met het openbaar vervoer? Want ik denk dat dit wel een hele leuke line up kan worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 16:17 
 
Hardtraxx Veteran

Erbij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Thera aan de Lineup toegevoegd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

NickDB schreef:
Is deze locatie een beetje goed bereikbaar met het openbaar vervoer? Want ik denk dat dit wel een hele leuke line up kan worden :thumbsup:



http://9292.nl/heelweg/bushalte-radstake

Heenweg is wel te doen. Als je naar huis wilt moet je denk ik wel tot half 8 in de ochtend wachten op de eerste bus. xd

Beter ga je dan met eigen vervoer of als je in de regio woont met de discobus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
NickDB schreef:
Is deze locatie een beetje goed bereikbaar met het openbaar vervoer? Want ik denk dat dit wel een hele leuke line up kan worden :thumbsup:



http://9292.nl/heelweg/bushalte-radstake

Heenweg is wel te doen. Als je naar huis wilt moet je denk ik wel tot half 8 in de ochtend wachten op de eerste bus. xd

Beter ga je dan met eigen vervoer of als je in de regio woont met de discobus.


Bedankt dan maar proberen om eigen vervoer te regelen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 21:55 
 
Hardtraxx Elite

Destination schreef:
Thera aan de Lineup toegevoegd :)

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Act of Rage staat er ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

Info geupdate :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 22:59 
 
Hardtraxx Elite

Destination schreef:
Info geupdate :)

Electric Punk ook hea :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 12:26 
 
Hardtraxx Veteran

Die is dan een heel eind van huis weg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Destination schreef:
Info geupdate :)

Electric Punk ook hea :P


Oeps :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable:

22.00 - 23.00: Electric Punk
23.00 - 23.30: Electric Punk vs Degos & Re-Done
23.30 - 00.00: Zirkum
00.00 - 00.30: Zirkum vs Degos & Re-Done
00.30 - 01.00: B-Front vs Degos & Re-Done
01.00 - 02:00: B-Front
02.00 - 02:30: Act of Rage
02.30 - 03:00: Act of Rage vs Degos & Re-Done
03.00 - 04.00: Degos & Re-Done
04.00 - 04.30: Thera
04.30 - 05.00: Dj Thera vs Degos & Re-Done
Hosted by MC Livid

Heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 16:01 
 
Hardtraxx Elite

Wss rond 12u aanwezig, B-Front :thumbsup: :thumbsup:

Heb er enorm veel zin in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Minstens half 11 aanwezig, Zirkum :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga ontzettend vloeken in de kerk, ik ga namelijk bobben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ik deel jouw lot :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik deel jouw lot :P


Proosten we zaterdag een colaatje :thumbup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten