Laat je zus dat maar niet horen.wrote:
ja ik ben echt de leukste thuis
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
AVIO staat tegenwoordig toch ook gewoon op alle classics stages
. Zo bijzonder is het imo niet meer
In tegenstelling tot een hoop andere acts draaien zij daadwerkelijk gevarieerd op een aantal plaatjes na zoals Destination Nowhere. Dus ja, AVIO vind ik een stuk bijzonderderderder dan een hoop andere namen op classics stages.wrote:AVIO staat tegenwoordig toch ook gewoon op alle classics stages. Zo bijzonder is het imo niet meer
Hoop niet dat ze met binnenkort volgende week bedoelen oid.
Daar zit wat in! Blijft een leuke act ja. Zou leuk wezen als ze dan nu een keertje niet live staan
Moest lachen om dezewrote:
HYPED!
Eens met Micha. Hype voor Defqon is van zichzelf al groot genoeg.
Hebben ze ook rokershokken op Defqon?
Hoop het wel anders kunnen we een heel weekend niet roken
Heggeschaar hoe zit het met het rookbeleid? Alleen light sigaretten of ook nietmachines?
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 4 hours ago
Die worden ook langzamerhand weggehaald. Dus als je wil roken moet je dat voortaan buiten doen.wrote:Hebben ze ook rokershokken op Defqon?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Ik zit dit topic in alle nieuwsgierigheid steeds te controleren. Besef ik me dat ik volgens mij helemaal niet ga dit jaar. 
Ik denk wel dat, als het rond 5 a 7 uur er nog niet is, dat je het dan pas volgende week kan verwachten.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
Neewrote:Hebben ze ook rokershokken op Defqon?
Rokers hokken zijn sinds kort verboden (als er niet in hogerberoep word gegaan)
Vind het persoonlijk heel wat dat hij zo tegen zijn werkgever in gaatwrote:Eens met Micha. Hype voor Defqon is van zichzelf al groot genoeg.
Hehe, eindelijk een antwoord waar ik wat aan heb.wrote:Neewrote:Hebben ze ook rokershokken op Defqon?
Rokers hokken zijn sinds kort verboden (als er niet in hogerberoep word gegaan)
Al die trollen hier ook.
Ik heb in het grootste geheim vernomen dat rookruimtes enkel nog beschikbaar worden gesteld voor mensen met de gloednieuwe ''premium tickets.'' Lijkt er op dat de rest z'n pakjes shag thuis kan laten.
Zou je hier wat meer info over kunnen geven? B.v.d.wrote:Ik heb in het grootste geheim vernomen dat rookruimtes enkel nog beschikbaar worden gesteld voor mensen met de gloednieuwe ''premium tickets.'' Lijkt er op dat de rest z'n pakjes shag thuis kan laten.
Regain en B-Front ook confirmed op instagram
Staat allang in mn lijstwrote:Regain en B-Front ook confirmed op instagram
Zijn net aangekondigd dus vandaar dat ik niet eens gekeken had dat ze er in stondenwrote:Staat allang in mn lijstwrote:Regain en B-Front ook confirmed op instagram
-
THardtraxxer
- 345 posts member since 2015
- last seen Jun 2026
Het word tijd dat ze de Line up bekend gaan maken, voordat er dode vallen!
Iedereen vliegt elkaar straks in de haren
Iedereen vliegt elkaar straks in de haren