Liever in jezusbus vorm.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Vraag je Q de onschuldige vraag of er Industrial HC komt dit jaar. Krijg ik de zelfde reactie als Miwerschaar.
Je kan toch wel aangeven of het genre er is zonder wat weg te geven over de line up/stageindeling whatever.
Je kan toch wel aangeven of het genre er is zonder wat weg te geven over de line up/stageindeling whatever.
Die stagairs daar krijgen de opdracht om niks te zeggen.
Wat doet jou vermoeden dat ze voor jou een uitzondering maken?
Ik koop godverdomme pas kaartjes als ik de area's / line-up weet godverdomme! 
Genox 
edit: vals alarm
edit: vals alarm
Last edited by Rickzel on , edited 1 time in total.
Je kan toch gewoon wachten tot het bekend is.wrote:Vraag je Q de onschuldige vraag of er Industrial HC komt dit jaar. Krijg ik de zelfde reactie als Miwerschaar.
Het feit dat de line up al vorm krijgt door die hashtags en ik alleen vraag of er een genre aanwezig is. Niet een stage, niet een artiest, niet een line up, maar gewoon een genre. Het zou niks over de line-up verraden.wrote:Die stagiairs daar krijgen de opdracht om niks te zeggen.
Gezien meer mensen het zelfde antwoord krijgen denk ik niet dat ze de vraag echt lezen maar gewoon een standaard mailtje er uit gooien.
En dat kan ook niet. Niet geschoten is altijd mis.Je kan toch gewoon wachten tot het bekend is.
Nou. Bij ‘nee’ kun je toch wel het een en ander uitsluiten, lijkt me.wrote:Het feit dat de line up al vorm krijgt door die hashtags en ik alleen vraag of er een genre aanwezig is. Niet een stage, niet een artiest, niet een line up, maar gewoon een genre. Het zou niks over de line-up verraden.wrote:Die stagiairs daar krijgen de opdracht om niks te zeggen.
VET! Laatste keer voor mij was fantasy island dat ik ze zag. Was echt een topsfeertje daar toen tijdens de set.wrote:2-Sidez ook confirmed.
Als de line-up niet om 19:00 komt zal het waarschijnlijk morgen of volgende week worden denk ik 
Werd godverdomme eens tijd ookwrote:https://defqon1.nl/en/line-up
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Hehe eindelijk!
-
MHardtraxxer
- 211 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Voor 100% zeker weten dat het weer een troll is maar voor de zekerheid telkens toch even kijken 
Bleh, wat is dit kakwrote:Geen Silver dus, wtf...
-
SHardtraxx Newbie
- 47 posts member since 2014
- last seen Jul 2025
Damn die yellow stage 
Overduidelijke troll, dat zal niemand ooit over de Yellow zeggen op welke editie dan ookwrote:Damn die yellow stage
-
SHardtraxx Newbie
- 47 posts member since 2014
- last seen Jul 2025
Vond de 2017 sunday yellow wel lekker hoorwrote:Overduidelijke troll, dat zal niemand ooit over de Yellow zeggen op welke editie dan ookwrote:Damn die yellow stage
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 4 hours ago
Wildstylez kan ook toegevoegd (goh wat onverwacht)
Hopelijk staat The Machine op de Classics stage.
-
A
Denk dat die hype zeker zo groot is doordat zij al het advies van hun ongeduldige fans opvolgenwrote:Eens met Micha. Hype voor Defqon is van zichzelf al groot genoeg.