DAD IK HIR NG BEN INGETRAPD!!!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Maak er dan op zijn minst een linkje van naar een andere site Defqon.1 Weekend Festival 2017 (23 t/m 25 juni 2017, Walibi, Biddinghuizen) (page 28)
Last edited by Chroman on , edited 1 time in total.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Geduld is een schone zaak.wrote:Vorig jaar was de line up er al
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
wrote:Kut
wrote:is een schone zaak.
-
JHardtraxxer
- 167 posts member since 2017
- last seen Aug 2024
We vergeten bijna het Anthem wat nog moet komen?
Ben meer hyped voor de line-up. IK MOET WETEN WIE WAAR STAAN. Vooral met al die losse namen die bekend gemaakt worden, knaagt het echt aan me dat die kut line-up nog niet volledig online staat.wrote:We vergeten bijna het Anthem wat nog moet komen?
Dikke lul. Wil de hele zaterdag gewoon early bij magenta.wrote:Orange weer terug met hardtrance, hardhouse en early hardstyle.
Dan is er op de magenta wat meer ruimte voor de darker side of classics.
Mega kinderachtig maar ik moest hier harder om lachen dan nodig.wrote:wrote:Kutwrote:is een schone zaak.
Of het is een troll, of een podium wordt heel leeg van het weekend.
Juustem Rikkertwrote:Dikke lul. Wil de hele zaterdag gewoon early bij magenta.wrote:Orange weer terug met hardtrance, hardhouse en early hardstyle.
Dan is er op de magenta wat meer ruimte voor de darker side of classics.
Myst confirmed op de silver of gray
Want oude foto in grijskleuren
Want oude foto in grijskleuren
Als ze het flikken om zowel de Industrial als de Early Hardstyle (ik zie het beide nog wel gebeuren) te laten verdwijnen dan ga ik het serieus overwegen om mijn ticket te verkopen. Dat zou echt doodzonde zijn zeg 
Of het is Myst als Pandorum op de Gold als het een oude foto is..?
Mail van q-dance:
Weekendwarrior, Enjoy the full line-up with more names and stages than ever before!
Ja bijna..
Als je het al een keer probeert is het de tweede keer natuurlijk minder opvallend.
Als je het al een keer probeert is het de tweede keer natuurlijk minder opvallend.
Zul je zien als het er echt opstaat niemand het meer gelooft.
Ik klik er al niet eens meer opwrote:Zul je zien als het er echt opstaat niemand het meer gelooft.
Dat deed ik de eerste keer al niet. Ken de Hardtraxx leden langer dan vandaag.
Intractable One ook 'confirmed' met onder andere een foto samen met Alphaverb. AVIO hype
https://www.facebook.com/intractable.on ... =3&theater
https://www.facebook.com/intractable.on ... =3&theater