Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2018

Price
Zaterdag: €79,- UITVERKOCHT
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Bastiaan wrote:
Paling wrote:Lekker een lijstje kopiëren zonder ook maar enige vorm van credits te geven, lekker gewerkt Laurens
Beetje rare opmerking. Maakt toch geen zak uit; iedereen plaatst hier toch ook gewoon de namen die ze voorbij zien komen zonder credits te geven? Wat voor credits zouden ze moeten geven en aan wie?
Hardnews doet nu voorkomen alsof ze zelf alle social media afstruinen opzoek naar #maximumforce, en daar vervolgens een lijstje van hebben gemaakt.
Terwijl ze dat dus gewoon hier vandaan hebben gejat.
A
If you don't care, it doesn't care
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Anonymous wrote:If you don't care, it doesn't matter.
If you don't English, don't English.

En bedankt captain obvious.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 6 days ago
Lekker interessant dat Hardnews hier de namen vandaan 'jat'. Wat had je dan verwacht, per artiest een linkje naar de desbetreffende Hardtraxx post met de naam van degene die het hier heeft geplaatst ernaast? Misschien dat ze iedere persoon die hier een naam gepost heeft ook even een een persoonlijk bedankje kunnen sturen voor alle moeite.
Last edited by Pannenkoek on , edited 2 times in total.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ook geen compleet onbekend iets dat Hard News vaak spul van Hardtraxx afhaalt zonder uberhaupt Hardtraxx als bron te vermelden.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Zou ik wel op prijs stellen ja, zo'n persoonlijk bericht
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Die lijst valt tot nu toe toch wel heel erg tegen moet ik zeggen... Natuurlijk wel wat leuke namen, maar dat kan bijna niet anders met zo'n hoeveelheid namen.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Bloedirritant dat ze niet gewoon de gehele line up per dag vrij geven. Krijg nu steeds een mailtje dat vandaag m'n laatste kans is voor de pre-sale tickets, maar ik wil gvd gewoon eerst de line up weten. Dit was voorgaande jaren ook altijd het geval.
J
Hardtraxxer
167 posts member since 2017
last seen Aug 2024
Ik gok vanmiddag 4 uur
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Helicaze wrote:Die lijst valt tot nu toe toch wel heel erg tegen moet ik zeggen... Natuurlijk wel wat leuke namen, maar dat kan bijna niet anders met zo'n hoeveelheid namen.
Ik vind m ook nog niet zo... Mis echte verrassingen. Een Vazard ofzo zou heel vet zijn. Valt me ook op dat er echt super veel gearbox staat. Baal ik persoonlijk wel van. Hopelijk komen die nog.
Last edited by TSFH on , edited 1 time in total.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Is de pre-sale maar tot vandaag? Dacht tot de 22e.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
TSFH wrote:
Helicaze wrote:Die lijst valt tot nu toe toch wel heel erg tegen moet ik zeggen... Natuurlijk wel wat leuke namen, maar dat kan bijna niet anders met zo'n hoeveelheid namen.
Ik vind m ook nog niet zo... Mis echte verrassingen. Een Vazard ofzo zou heel vet zijn. Valt me ook op dat er echt super veel gearbox staat. Baal ik persoonlijk wel van.
Weer gezellig op de containers kruipen bij de Indigo en kickrollen voor heel het publiek!
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Helicaze wrote:
TSFH wrote:
Ik vind m ook nog niet zo... Mis echte verrassingen. Een Vazard ofzo zou heel vet zijn. Valt me ook op dat er echt super veel gearbox staat. Baal ik persoonlijk wel van.
Weer gezellig op de containers kruipen bij de Indigo en kickrollen voor heel het publiek!
Of lekker buiten tegen een container zitten en kotsen terwijl er een belg voor je neus een klaplong oploopt op een rebelion plaat.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Gokje: later in de lijst komen de "grootste", meest populaire namen. De liefhebber ziet ze dan eerder dan degene die alleen de grote artiesten volgen.

Vermoedelijk vanmiddag dus line-up. Kaartverkoop is morgen toch? Kan ook daarmee samen vallen.
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Wat een gezeur ook altijd, gooi gewoon die line up online. Lijkt Intents wel met hun fases...
Last edited by Desley DD on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Grim wrote:vandaag of morgen.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Khadber wrote:Kaartverkoop is morgen toch? Kan ook daarmee samen vallen.
Volgende week zaterdag. Line-up is altijd ervoor en hoogstwaarschijnlijk vandaag.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
zeke wrote:
Bastiaan wrote:
Paling wrote:Lekker een lijstje kopiëren zonder ook maar enige vorm van credits te geven, lekker gewerkt Laurens
Beetje rare opmerking. Maakt toch geen zak uit; iedereen plaatst hier toch ook gewoon de namen die ze voorbij zien komen zonder credits te geven? Wat voor credits zouden ze moeten geven en aan wie?
Hardnews doet nu voorkomen alsof ze zelf alle social media afstruinen opzoek naar #maximumforce, en daar vervolgens een lijstje van hebben gemaakt.
Terwijl ze dat dus gewoon hier vandaan hebben gejat.
Je zou je hier maar druk om maken dat ze JOUW lijstje kopiëren. :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Vraagie, hoe zit het met personaliseren eigenlijk, klopt het dat 't pas in april een keer kan?
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Vorig jaar moest je niet personaliseren toch?
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Rickzel wrote:Vraagie, hoe zit het met personaliseren eigenlijk, klopt het dat 't pas in april een keer kan?
Vanaf 14 april tot 31 mei geloof ik heb je de tijd om je tickets te personaliseren.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Onthafloorx wrote:
Je zou je hier maar druk om maken dat ze JOUW lijstje kopiëren. :lol: :lol:
Haha het was mijn lijstje. Boeit me verder ook niet hoor, ik heb hem ook maar samengesteld op basis van wat hier geroepen werd. Maar ik vond het wel grappig dat te zien was waar ze hem vandaan hadden, precies dezelfde woorden tussen haakjes etc. Verder vullen ze hem wel zelf aan.
Last edited by Chroman on , edited 1 time in total.
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Minuut te vroeg maadt :list:
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
whahwhah;ppp