Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 11:25 

Hardtraxx Elite

Bastiaan schreef:
Paling schreef:
Lekker een lijstje kopiëren zonder ook maar enige vorm van credits te geven, lekker gewerkt Laurens

Beetje rare opmerking. Maakt toch geen zak uit; iedereen plaatst hier toch ook gewoon de namen die ze voorbij zien komen zonder credits te geven? Wat voor credits zouden ze moeten geven en aan wie?

Hardnews doet nu voorkomen alsof ze zelf alle social media afstruinen opzoek naar #maximumforce, en daar vervolgens een lijstje van hebben gemaakt.
Terwijl ze dat dus gewoon hier vandaan hebben gejat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 11:25 

If you don't care, it doesn't care
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 11:28 

Kraak... Piep...

Anonymous schreef:
If you don't care, it doesn't matter.

If you don't English, don't English.

En bedankt captain obvious.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 11:32 

Hardtraxx Addict

Lekker interessant dat Hardnews hier de namen vandaan 'jat'. Wat had je dan verwacht, per artiest een linkje naar de desbetreffende Hardtraxx post met de naam van degene die het hier heeft geplaatst ernaast? Misschien dat ze iedere persoon die hier een naam gepost heeft ook even een een persoonlijk bedankje kunnen sturen voor alle moeite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 11:33 

Kraak... Piep...

Ook geen compleet onbekend iets dat Hard News vaak spul van Hardtraxx afhaalt zonder uberhaupt Hardtraxx als bron te vermelden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 11:34 

Hardtraxx Veteran

Zou ik wel op prijs stellen ja, zo'n persoonlijk bericht
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 11:45 

Hardtraxx Veteran

Die lijst valt tot nu toe toch wel heel erg tegen moet ik zeggen... Natuurlijk wel wat leuke namen, maar dat kan bijna niet anders met zo'n hoeveelheid namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 11:52 

Bierkoning

Bloedirritant dat ze niet gewoon de gehele line up per dag vrij geven. Krijg nu steeds een mailtje dat vandaag m'n laatste kans is voor de pre-sale tickets, maar ik wil gvd gewoon eerst de line up weten. Dit was voorgaande jaren ook altijd het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 11:55 

Hardtraxxer

Ik gok vanmiddag 4 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 11:56 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Die lijst valt tot nu toe toch wel heel erg tegen moet ik zeggen... Natuurlijk wel wat leuke namen, maar dat kan bijna niet anders met zo'n hoeveelheid namen.

Ik vind m ook nog niet zo... Mis echte verrassingen. Een Vazard ofzo zou heel vet zijn. Valt me ook op dat er echt super veel gearbox staat. Baal ik persoonlijk wel van. Hopelijk komen die nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 11:57 

Kraak... Piep...

Is de pre-sale maar tot vandaag? Dacht tot de 22e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 11:58 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Helicaze schreef:

Ik vind m ook nog niet zo... Mis echte verrassingen. Een Vazard ofzo zou heel vet zijn. Valt me ook op dat er echt super veel gearbox staat. Baal ik persoonlijk wel van.

Weer gezellig op de containers kruipen bij de Indigo en kickrollen voor heel het publiek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 12:11 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
TSFH schreef:
Helicaze schreef:

Ik vind m ook nog niet zo... Mis echte verrassingen. Een Vazard ofzo zou heel vet zijn. Valt me ook op dat er echt super veel gearbox staat. Baal ik persoonlijk wel van.

Weer gezellig op de containers kruipen bij de Indigo en kickrollen voor heel het publiek!

Of lekker buiten tegen een container zitten en kotsen terwijl er een belg voor je neus een klaplong oploopt op een rebelion plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 12:32 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:

Gokje: later in de lijst komen de "grootste", meest populaire namen. De liefhebber ziet ze dan eerder dan degene die alleen de grote artiesten volgen.

Vermoedelijk vanmiddag dus line-up. Kaartverkoop is morgen toch? Kan ook daarmee samen vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 12:37 

Hardtraxxer

Wat een gezeur ook altijd, gooi gewoon die line up online. Lijkt Intents wel met hun fases...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 12:38 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
vandaag of morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 12:39 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Kaartverkoop is morgen toch? Kan ook daarmee samen vallen.

Volgende week zaterdag. Line-up is altijd ervoor en hoogstwaarschijnlijk vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 12:46 

Hardtraxx Elite

zeke schreef:
Bastiaan schreef:
Paling schreef:
Lekker een lijstje kopiëren zonder ook maar enige vorm van credits te geven, lekker gewerkt Laurens

Beetje rare opmerking. Maakt toch geen zak uit; iedereen plaatst hier toch ook gewoon de namen die ze voorbij zien komen zonder credits te geven? Wat voor credits zouden ze moeten geven en aan wie?

Hardnews doet nu voorkomen alsof ze zelf alle social media afstruinen opzoek naar #maximumforce, en daar vervolgens een lijstje van hebben gemaakt.
Terwijl ze dat dus gewoon hier vandaan hebben gejat.

Je zou je hier maar druk om maken dat ze JOUW lijstje kopiëren. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 12:47 

Hardtraxx Veteran

Vraagie, hoe zit het met personaliseren eigenlijk, klopt het dat 't pas in april een keer kan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 12:49 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar moest je niet personaliseren toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 12:49 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Vraagie, hoe zit het met personaliseren eigenlijk, klopt het dat 't pas in april een keer kan?

Vanaf 14 april tot 31 mei geloof ik heb je de tijd om je tickets te personaliseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 12:50 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Paling schreef:

Je zou je hier maar druk om maken dat ze JOUW lijstje kopiëren. :lol: :lol:

Haha het was mijn lijstje. Boeit me verder ook niet hoor, ik heb hem ook maar samengesteld op basis van wat hier geroepen werd. Maar ik vond het wel grappig dat te zien was waar ze hem vandaan hadden, precies dezelfde woorden tussen haakjes etc. Verder vullen ze hem wel zelf aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 12:59 

Hardtraxxer

https://defqon1.nl/en/line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 12:59 

Hardtraxx Veteran

Kwami schreef:

Minuut te vroeg maadt :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2018 13:00 

Hardtraxx Veteran

whahwhah;ppp
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten