Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2018

Price
Zaterdag: €79,- UITVERKOCHT
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
paperclip wrote:
Broken Balance wrote:Waarom de assumptie altijd dat als iemand op zijn telefoon zit, diegene dat gelijk voor een volle 10 minuten tot halfuur doet :lol:

Even wat opzoeken/bekijken/versturen duurt niet zo lang (in dit geval dus wel door de trage verbinding en het bereik).

Maar fijn dat jij je telefoon niet nodig bent.
Hebt
Hebt.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
MAND
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Broken Balance wrote:Waarom de assumptie altijd dat als iemand op zijn telefoon zit, diegene dat gelijk voor een volle 10 minuten tot halfuur doet :lol:

Even wat opzoeken/bekijken/versturen duurt niet zo lang (in dit geval dus wel door de trage verbinding en het bereik).

Maar fijn dat jij je telefoon niet nodig bent.
Voor 'even' heb je geen 4G nodig. Whatsapp doet het zelfs nog prima met minder dan 3G.
Vrienden zoeken/bereiken gaat prima met SMS, in Nederland sta je niet snel zonder signaal.

Ik zie mensen op defqon midden op de vloer uitgebreid FB/IG/SC gebruiken en vervolgens mopperen dat het wat langzamer gaat als thuis, en die staan daar gerust een halve set zo mee.

Snap dat gedoe niet op een festival. Ik snap dat jij 'even' dingen wil doen (die wil ik ook) maar voor sommigen (en daar bedoel ik niet meteen jou mee) is meteen heel het weekend verpest wanneer ze niet aan de buitenwereld constant kunnen laten zien wat ze aan het doen zijn die dag.

Daarom zeg ik: heel vervelend als je geen bereik bent.
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
ULTIMO wrote:
Broken Balance wrote:Tja sommige mensen hebben wel vrienden. Lekker simpel dat "Ik had er geen last van, dus het was ook geen probleem".

Vond het ook vrij irritant dat als ik wat wou opzoeken/foto wou versturen dat ie enorm traag was.
Maar dat betekent natuurlijk gelijk dat ik het hele feest op mijn telefoon heb gezeten.
Nja gelukkig bestaat SMS ook nog.
Ja wij gingen dus eerst ook over naar SMS, en dat begon goed tot waarschijnlijk een groot deel van de mensen hetzelfde gingen doen.. en toen was daar ook vertraging.

Heb letterlijk gehad dat ik een SMS stuurde naar iemand, 3 uur later toch die persoon gevonden en dat ze dan terwijl ik naast haar stond mijn SMS ontving :lol:
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
ULTIMO wrote:
Goku wrote: Heel frustrerend als je gewoon rustig een snapchat wilt laden / versturen dat niet werkt.
Hè toch, ja als je niet kan snapchatten Kun je beter thuis blijven ja....
Haha is goed
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
of je zet je telefoon gewoon op 3G en heb je perfecte verbinding ;)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
SimpleEffect wrote:of je zet je telefoon gewoon op 3G en heb je perfecte verbinding ;)
Ook geprobeerd, net zo traag.

Conclusie, sommige mensen hadden er wel last van, anderen niet. Hoe moeilijk dat ook te accepteren is voor sommigen.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 4 hours ago
Ben er zelf altijd wel fan van om via instellingen datagebruik door apps als FB, snapchat en instagram tijdens het weekend uit te schakelen. Met Whatsapp kom je al een heel eind.
Scheelt je ook enorm veel batterij :P.
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
Hardtraxxer
112 posts member since 2017
last seen Mar 2022
SimpleEffect wrote:https://www.q-dance.com/en/videos/defqon-1-weekend-festival-2018-or-official-saturday-endshow

Hij is errrrrrrrrr
blijft een machtig mooi moment.
Circles and squares :love:
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Machtig veel kippenvel bij Circles & Squares :worship:
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
Mooi om te zien hoe Q-dance de fouten weg werkt.

Desalniettemin, blijft echt knap en super mooi zo show :love:
B
Hardtraxxer
134 posts member since 2018
last seen Oct 2025
foutjes waren van het pyro team , verkeerde shells/flowers gekoppelt
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Er is niets zo lastig dan vuurwerk programmeren zonder de garantie dat het ook echt af gaat lijkt me.
Dat valt ook meteen op in een video >.<
Dan maar ff digitaal aanpassen :P
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Exterkate wrote:Het vuurwerk ging toch gewoon te vroeg af? Is dat niet gewoon een programmeerfoutje?
zelfs al programmeer je het perfect en zet je alles goed, kan het nog steeds fout gaan. Dat hoort nou eenmaal bij vuurwerk shows.

(Veel afleveringen van Pyros gezien op discovery channel :P, voor mensen geïnteresseerd in vuurwerk/shows was dat wel een leuk programma)
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 21 days ago
Ik heb nog steeds heimwee naar dit weekend, helemaal wanneer ik setjes terug ga kijken :(
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Heimwee naar de silver, goedmaken met Paradigm festival op de Convoi area en de maand er op Q-Base en ook de Convoi area :)
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Verdomme al 2,5 geleden man. Heb nu alweer zin in volgend jaar. Wat een magistraal weekend altijd. Ik kan echt niet begrijpen hoe je Decibel weekend beter kan vinden dan Defqon. Natuurlijk ieder zn mening
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Pipa wrote:Verdomme al 2,5 geleden man. Heb nu alweer zin in volgend jaar. Wat een magistraal weekend altijd. Ik kan echt niet begrijpen hoe je Decibel weekend beter kan vinden dan Defqon. Natuurlijk ieder zn mening
Mwoah. Qua feest vind ik Defqon beter, qua alles eromheen (camping/activiteiten) toch echt wel Decibel.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Alm1ghty wrote:
Pipa wrote:Verdomme al 2,5 geleden man. Heb nu alweer zin in volgend jaar. Wat een magistraal weekend altijd. Ik kan echt niet begrijpen hoe je Decibel weekend beter kan vinden dan Defqon. Natuurlijk ieder zn mening
Mwoah. Qua feest vind ik Intents beter, qua alles eromheen (camping/activiteiten) toch ook Intents.
Behalve de sfeer (ondanks de drukte) van de pre party :P
P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Alm1ghty wrote:
Mwoah. Qua feest vind ik Defqon beter, qua alles eromheen (camping/activiteiten) toch echt wel Decibel.
Decibel camping is beter indd. Maar die 3 dagen van Defqon zijn zo machtig! De vrijdag en zondag van Decibel vind ik niet echt spetterend
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Grappig dat je dat zegt Pipa want ik ga juist naar Decibel weekend voor de vrijdag en de zondag ;) De zaterdag kan me eigenlijk gestolen worden xd
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 13 hours ago
In mijn ogen kan niks tippen aan de totale 'magie' van Defqon. Ik moet wel zeggen dat de camping, voor zo ver ik die gezien heb, beter was dan voorgaande jaren. Dat is op Decibel wel een stuk toffer.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
ErikZ wrote:Grappig dat je dat zegt Pipa want ik ga juist naar Decibel weekend voor de vrijdag en de zondag ;) De zaterdag kan me eigenlijk gestolen worden xd
Ik kan me daar dus totaal niet in vinden haha. Twee keer Decibel weekend geweest. De vrijdag vond ik best prima, alleen die zondag niet heel veel. Weinig keus en je krijgt sowieso Freestyle en hardcore door je strot geduwd
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Juist mooi op de zondag vind ik. Beetje gek doen, in één tent met alle weekendgangers.