Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Broken Balance schreef:
Waarom de assumptie altijd dat als iemand op zijn telefoon zit, diegene dat gelijk voor een volle 10 minuten tot halfuur doet :lol:

Even wat opzoeken/bekijken/versturen duurt niet zo lang (in dit geval dus wel door de trage verbinding en het bereik).

Maar fijn dat jij je telefoon niet nodig bent.

Hebt

Hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 16:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

MAND
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Waarom de assumptie altijd dat als iemand op zijn telefoon zit, diegene dat gelijk voor een volle 10 minuten tot halfuur doet :lol:

Even wat opzoeken/bekijken/versturen duurt niet zo lang (in dit geval dus wel door de trage verbinding en het bereik).

Maar fijn dat jij je telefoon niet nodig bent.


Voor 'even' heb je geen 4G nodig. Whatsapp doet het zelfs nog prima met minder dan 3G.
Vrienden zoeken/bereiken gaat prima met SMS, in Nederland sta je niet snel zonder signaal.

Ik zie mensen op defqon midden op de vloer uitgebreid FB/IG/SC gebruiken en vervolgens mopperen dat het wat langzamer gaat als thuis, en die staan daar gerust een halve set zo mee.

Snap dat gedoe niet op een festival. Ik snap dat jij 'even' dingen wil doen (die wil ik ook) maar voor sommigen (en daar bedoel ik niet meteen jou mee) is meteen heel het weekend verpest wanneer ze niet aan de buitenwereld constant kunnen laten zien wat ze aan het doen zijn die dag.

Daarom zeg ik: heel vervelend als je geen bereik bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 16:18 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Broken Balance schreef:
Tja sommige mensen hebben wel vrienden. Lekker simpel dat "Ik had er geen last van, dus het was ook geen probleem".

Vond het ook vrij irritant dat als ik wat wou opzoeken/foto wou versturen dat ie enorm traag was.
Maar dat betekent natuurlijk gelijk dat ik het hele feest op mijn telefoon heb gezeten.


Nja gelukkig bestaat SMS ook nog.


Ja wij gingen dus eerst ook over naar SMS, en dat begon goed tot waarschijnlijk een groot deel van de mensen hetzelfde gingen doen.. en toen was daar ook vertraging.

Heb letterlijk gehad dat ik een SMS stuurde naar iemand, 3 uur later toch die persoon gevonden en dat ze dan terwijl ik naast haar stond mijn SMS ontving :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 17:32 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Goku schreef:
Heel frustrerend als je gewoon rustig een snapchat wilt laden / versturen dat niet werkt.

Hè toch, ja als je niet kan snapchatten Kun je beter thuis blijven ja....


Haha is goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

of je zet je telefoon gewoon op 3G en heb je perfecte verbinding ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 12:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
of je zet je telefoon gewoon op 3G en heb je perfecte verbinding ;)


Ook geprobeerd, net zo traag.

Conclusie, sommige mensen hadden er wel last van, anderen niet. Hoe moeilijk dat ook te accepteren is voor sommigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er zelf altijd wel fan van om via instellingen datagebruik door apps als FB, snapchat en instagram tijdens het weekend uit te schakelen. Met Whatsapp kom je al een heel eind.
Scheelt je ook enorm veel batterij :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.q-dance.com/en/videos/defqo ... ay-endshow

Hij is errrrrrrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 17:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
https://www.q-dance.com/en/videos/defqon-1-weekend-festival-2018-or-official-saturday-endshow

Hij is errrrrrrrrr

blijft een machtig mooi moment.
Circles and squares :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Machtig veel kippenvel bij Circles & Squares :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 19:45 
 
Hardtraxxer

Mooi om te zien hoe Q-dance de fouten weg werkt.

Desalniettemin, blijft echt knap en super mooi zo show :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2018 13:27 
 
Hardtraxxer

foutjes waren van het pyro team , verkeerde shells/flowers gekoppelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is niets zo lastig dan vuurwerk programmeren zonder de garantie dat het ook echt af gaat lijkt me.
Dat valt ook meteen op in een video >.<
Dan maar ff digitaal aanpassen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 15:58 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Het vuurwerk ging toch gewoon te vroeg af? Is dat niet gewoon een programmeerfoutje?

zelfs al programmeer je het perfect en zet je alles goed, kan het nog steeds fout gaan. Dat hoort nou eenmaal bij vuurwerk shows.

(Veel afleveringen van Pyros gezien op discovery channel :P, voor mensen geïnteresseerd in vuurwerk/shows was dat wel een leuk programma)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 13:21 
 
Hardtraxxer

Ik heb nog steeds heimwee naar dit weekend, helemaal wanneer ik setjes terug ga kijken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 13:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heimwee naar de silver, goedmaken met Paradigm festival op de Convoi area en de maand er op Q-Base en ook de Convoi area :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Verdomme al 2,5 geleden man. Heb nu alweer zin in volgend jaar. Wat een magistraal weekend altijd. Ik kan echt niet begrijpen hoe je Decibel weekend beter kan vinden dan Defqon. Natuurlijk ieder zn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Verdomme al 2,5 geleden man. Heb nu alweer zin in volgend jaar. Wat een magistraal weekend altijd. Ik kan echt niet begrijpen hoe je Decibel weekend beter kan vinden dan Defqon. Natuurlijk ieder zn mening

Mwoah. Qua feest vind ik Defqon beter, qua alles eromheen (camping/activiteiten) toch echt wel Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 13:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Pipa schreef:
Verdomme al 2,5 geleden man. Heb nu alweer zin in volgend jaar. Wat een magistraal weekend altijd. Ik kan echt niet begrijpen hoe je Decibel weekend beter kan vinden dan Defqon. Natuurlijk ieder zn mening

Mwoah. Qua feest vind ik Intents beter, qua alles eromheen (camping/activiteiten) toch ook Intents.


Behalve de sfeer (ondanks de drukte) van de pre party :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Pipa schreef:
Verdomme al 2,5 geleden man. Heb nu alweer zin in volgend jaar. Wat een magistraal weekend altijd. Ik kan echt niet begrijpen hoe je Decibel weekend beter kan vinden dan Defqon. Natuurlijk ieder zn mening

Mwoah. Qua feest vind ik Defqon beter, qua alles eromheen (camping/activiteiten) toch echt wel Decibel.

Decibel camping is beter indd. Maar die 3 dagen van Defqon zijn zo machtig! De vrijdag en zondag van Decibel vind ik niet echt spetterend
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

Grappig dat je dat zegt Pipa want ik ga juist naar Decibel weekend voor de vrijdag en de zondag ;) De zaterdag kan me eigenlijk gestolen worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In mijn ogen kan niks tippen aan de totale 'magie' van Defqon. Ik moet wel zeggen dat de camping, voor zo ver ik die gezien heb, beter was dan voorgaande jaren. Dat is op Decibel wel een stuk toffer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Grappig dat je dat zegt Pipa want ik ga juist naar Decibel weekend voor de vrijdag en de zondag ;) De zaterdag kan me eigenlijk gestolen worden xd

Ik kan me daar dus totaal niet in vinden haha. Twee keer Decibel weekend geweest. De vrijdag vond ik best prima, alleen die zondag niet heel veel. Weinig keus en je krijgt sowieso Freestyle en hardcore door je strot geduwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2018 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist mooi op de zondag vind ik. Beetje gek doen, in één tent met alle weekendgangers.
Vorige  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten