Hebt.wrote:Hebtwrote:Waarom de assumptie altijd dat als iemand op zijn telefoon zit, diegene dat gelijk voor een volle 10 minuten tot halfuur doet![]()
Even wat opzoeken/bekijken/versturen duurt niet zo lang (in dit geval dus wel door de trage verbinding en het bereik).
Maar fijn dat jij je telefoon niet nodig bent.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Voor 'even' heb je geen 4G nodig. Whatsapp doet het zelfs nog prima met minder dan 3G.wrote:Waarom de assumptie altijd dat als iemand op zijn telefoon zit, diegene dat gelijk voor een volle 10 minuten tot halfuur doet![]()
Even wat opzoeken/bekijken/versturen duurt niet zo lang (in dit geval dus wel door de trage verbinding en het bereik).
Maar fijn dat jij je telefoon niet nodig bent.
Vrienden zoeken/bereiken gaat prima met SMS, in Nederland sta je niet snel zonder signaal.
Ik zie mensen op defqon midden op de vloer uitgebreid FB/IG/SC gebruiken en vervolgens mopperen dat het wat langzamer gaat als thuis, en die staan daar gerust een halve set zo mee.
Snap dat gedoe niet op een festival. Ik snap dat jij 'even' dingen wil doen (die wil ik ook) maar voor sommigen (en daar bedoel ik niet meteen jou mee) is meteen heel het weekend verpest wanneer ze niet aan de buitenwereld constant kunnen laten zien wat ze aan het doen zijn die dag.
Daarom zeg ik: heel vervelend als je geen bereik bent.
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Ja wij gingen dus eerst ook over naar SMS, en dat begon goed tot waarschijnlijk een groot deel van de mensen hetzelfde gingen doen.. en toen was daar ook vertraging.wrote:Nja gelukkig bestaat SMS ook nog.wrote:Tja sommige mensen hebben wel vrienden. Lekker simpel dat "Ik had er geen last van, dus het was ook geen probleem".
Vond het ook vrij irritant dat als ik wat wou opzoeken/foto wou versturen dat ie enorm traag was.
Maar dat betekent natuurlijk gelijk dat ik het hele feest op mijn telefoon heb gezeten.
Heb letterlijk gehad dat ik een SMS stuurde naar iemand, 3 uur later toch die persoon gevonden en dat ze dan terwijl ik naast haar stond mijn SMS ontving
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 16 hours ago
Haha is goedwrote:Hè toch, ja als je niet kan snapchatten Kun je beter thuis blijven ja....wrote: Heel frustrerend als je gewoon rustig een snapchat wilt laden / versturen dat niet werkt.
of je zet je telefoon gewoon op 3G en heb je perfecte verbinding 
Ook geprobeerd, net zo traag.wrote:of je zet je telefoon gewoon op 3G en heb je perfecte verbinding
Conclusie, sommige mensen hadden er wel last van, anderen niet. Hoe moeilijk dat ook te accepteren is voor sommigen.
Ben er zelf altijd wel fan van om via instellingen datagebruik door apps als FB, snapchat en instagram tijdens het weekend uit te schakelen. Met Whatsapp kom je al een heel eind.
Scheelt je ook enorm veel batterij
.
Scheelt je ook enorm veel batterij
blijft een machtig mooi moment.wrote:https://www.q-dance.com/en/videos/defqon-1-weekend-festival-2018-or-official-saturday-endshow
Hij is errrrrrrrrr
Circles and squares
Machtig veel kippenvel bij Circles & Squares 
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 16 hours ago
Mooi om te zien hoe Q-dance de fouten weg werkt.
Desalniettemin, blijft echt knap en super mooi zo show
Desalniettemin, blijft echt knap en super mooi zo show
-
BHardtraxxer
- 134 posts member since 2018
- last seen Oct 2025
foutjes waren van het pyro team , verkeerde shells/flowers gekoppelt
Er is niets zo lastig dan vuurwerk programmeren zonder de garantie dat het ook echt af gaat lijkt me.
Dat valt ook meteen op in een video
Dan maar ff digitaal aanpassen
Dat valt ook meteen op in een video
Dan maar ff digitaal aanpassen
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
zelfs al programmeer je het perfect en zet je alles goed, kan het nog steeds fout gaan. Dat hoort nou eenmaal bij vuurwerk shows.wrote:Het vuurwerk ging toch gewoon te vroeg af? Is dat niet gewoon een programmeerfoutje?
(Veel afleveringen van Pyros gezien op discovery channel
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 21 days ago
Ik heb nog steeds heimwee naar dit weekend, helemaal wanneer ik setjes terug ga kijken 
Heimwee naar de silver, goedmaken met Paradigm festival op de Convoi area en de maand er op Q-Base en ook de Convoi area 
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Verdomme al 2,5 geleden man. Heb nu alweer zin in volgend jaar. Wat een magistraal weekend altijd. Ik kan echt niet begrijpen hoe je Decibel weekend beter kan vinden dan Defqon. Natuurlijk ieder zn mening
Mwoah. Qua feest vind ik Defqon beter, qua alles eromheen (camping/activiteiten) toch echt wel Decibel.wrote:Verdomme al 2,5 geleden man. Heb nu alweer zin in volgend jaar. Wat een magistraal weekend altijd. Ik kan echt niet begrijpen hoe je Decibel weekend beter kan vinden dan Defqon. Natuurlijk ieder zn mening
Behalve de sfeer (ondanks de drukte) van de pre partywrote:Mwoah. Qua feest vind ik Intents beter, qua alles eromheen (camping/activiteiten) toch ook Intents.wrote:Verdomme al 2,5 geleden man. Heb nu alweer zin in volgend jaar. Wat een magistraal weekend altijd. Ik kan echt niet begrijpen hoe je Decibel weekend beter kan vinden dan Defqon. Natuurlijk ieder zn mening
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Decibel camping is beter indd. Maar die 3 dagen van Defqon zijn zo machtig! De vrijdag en zondag van Decibel vind ik niet echt spetterendwrote:Mwoah. Qua feest vind ik Defqon beter, qua alles eromheen (camping/activiteiten) toch echt wel Decibel.wrote:Verdomme al 2,5 geleden man. Heb nu alweer zin in volgend jaar. Wat een magistraal weekend altijd. Ik kan echt niet begrijpen hoe je Decibel weekend beter kan vinden dan Defqon. Natuurlijk ieder zn mening
Grappig dat je dat zegt Pipa want ik ga juist naar Decibel weekend voor de vrijdag en de zondag
De zaterdag kan me eigenlijk gestolen worden 
In mijn ogen kan niks tippen aan de totale 'magie' van Defqon. Ik moet wel zeggen dat de camping, voor zo ver ik die gezien heb, beter was dan voorgaande jaren. Dat is op Decibel wel een stuk toffer.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 1 day ago
Ik kan me daar dus totaal niet in vinden haha. Twee keer Decibel weekend geweest. De vrijdag vond ik best prima, alleen die zondag niet heel veel. Weinig keus en je krijgt sowieso Freestyle en hardcore door je strot geduwdwrote:Grappig dat je dat zegt Pipa want ik ga juist naar Decibel weekend voor de vrijdag en de zondagDe zaterdag kan me eigenlijk gestolen worden