Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-07-2018, 23:42 

Hardtraxxer

Was ook gewoon erg irritant als je iemand op het terrein zocht, of in een volle tent even wilde vragen of iemand z'n klauw met zaklamp even in de lucht wilde steken.

Ik had er met T-Mobile soms wel en soms niet last van.. Was op de camping (campsite 6) erger dan op het terrein zelf... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04-07-2018, 23:55 

Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Byron schreef:
- Zo goed als geen verbinding 90% van de tijd op vrijdag avond & zaterdag

Pff is dit ook een belangrijk punt tegenwoordig? :lol:

gewoon vervelend als je van veel mensen weet dat ze er zijn en je ze ff wilt zien maar geen plek kan afspreken omdat je geen verbinding hebt of dat het pas 3 uur later aankomt.

Verder had mijn hele groep + anderen er last van, dus mag best genoemd worden. Ze kunnen zoiets namelijk gewoon verbeteren door meer/betere zendmasten neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2018, 00:13 

Hardtraxx Veteran

Jij denkt dat Q-dance even wat zendmasten voor je neerzet? Neem een betere provider, ik had bijna nergens last van het hele weekend. Alleen op de camping soms een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2018, 00:29 

Hardtraxxer

makrooy schreef:
Jij denkt dat Q-dance even wat zendmasten voor je neerzet? Neem een betere provider, ik had bijna nergens last van het hele weekend. Alleen op de camping soms een beetje.

Ik zeg toch dit kunnen ze verbeteren, niet "moeten"?
Jij had misschien niet veel last, maar genoeg andere hadden er wel last van.
Als Q, Defqon wilt blijven verbeteren is dit gewoon iets wat ze kunnen doen, overigens hebben ze als het goed is al een zendmast tijdens defqon, maar blijkbaar was het dit jaar niet voldoende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2018, 02:25 

Hardtraxx Addict

Goku schreef:
Heel frustrerend als je gewoon rustig een snapchat wilt laden / versturen dat niet werkt.

Hè toch, ja als je niet kan snapchatten Kun je beter thuis blijven ja....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2018, 08:29 

Kraak... Piep...

Tja sommige mensen hebben wel vrienden. Lekker simpel dat "Ik had er geen last van, dus het was ook geen probleem".

Vond het ook vrij irritant dat als ik wat wou opzoeken/foto wou versturen dat ie enorm traag was.
Maar dat betekent natuurlijk gelijk dat ik het hele feest op mijn telefoon heb gezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2018, 08:34 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:

ULTIMO schreef:

Lekker niveau weer, jongens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2018, 08:49 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:

Nou, eigenlijk stond naast de ingang van de camping richting blue een mobiele zendmast van KPN en ik zag naast de red (gedeeld met Walibi vermoed ik) ook een extra zendmast. Ze doen er dus wel degelijk wat aan.

Wat me trouwens nog opviel en van het hart moet. Het lijkt erop alsof iedere raw DJ tegenwoordig een uptempo/hardcore einde moet hebben. De hoeveelheid acts die ik zondag in de blue een versnelling in hoorde zetten aan het eind van hun set viel me wel op. Alsof je act niet compleet zou zijn zonder. Persoonlijk weinig mee, maar kan begrijpen dat veel mensen het wel kunnen waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2018, 09:25 

Kraak... Piep...

De hoop is ook dat sommige van die artiesten ook naar uptempo overstappen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2018, 10:50 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
makrooy schreef:

Nou, eigenlijk stond naast de ingang van de camping richting blue een mobiele zendmast van KPN en ik zag naast de red (gedeeld met Walibi vermoed ik) ook een extra zendmast. Ze doen er dus wel degelijk wat aan.

Wat me trouwens nog opviel en van het hart moet. Het lijkt erop alsof iedere raw DJ tegenwoordig een uptempo/hardcore einde moet hebben. De hoeveelheid acts die ik zondag in de blue een versnelling in hoorde zetten aan het eind van hun set viel me wel op. Alsof je act niet compleet zou zijn zonder. Persoonlijk weinig mee, maar kan begrijpen dat veel mensen het wel kunnen waarderen.

In dat geval neem ik m'n woorden terug. Ik had geen idee dat dat een praktijk is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2018, 15:01 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Tja sommige mensen hebben wel vrienden. Lekker simpel dat "Ik had er geen last van, dus het was ook geen probleem".

Vond het ook vrij irritant dat als ik wat wou opzoeken/foto wou versturen dat ie enorm traag was.
Maar dat betekent natuurlijk gelijk dat ik het hele feest op mijn telefoon heb gezeten.

Nja gelukkig bestaat SMS ook nog.
En ik heb op de camping ook amper bereik gehad maar ik hoef zo'n weekend toch niet op m'n telefoon te zitten, behalve tijdens het schijten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2018, 15:05 

Kraak... Piep...

Waarom de assumptie altijd dat als iemand op zijn telefoon zit, diegene dat gelijk voor een volle 10 minuten tot halfuur doet :lol:

Even wat opzoeken/bekijken/versturen duurt niet zo lang (in dit geval dus wel door de trage verbinding en het bereik).

Maar fijn dat jij je telefoon niet nodig bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2018, 15:09 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Waarom de assumptie altijd dat als iemand op zijn telefoon zit, diegene dat gelijk voor een volle 10 minuten tot halfuur doet :lol:

Even wat opzoeken/bekijken/versturen duurt niet zo lang (in dit geval dus wel door de trage verbinding en het bereik).

Hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2018, 15:39 

Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
Broken Balance schreef:

Hebt

Hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2018, 16:05 

Kraak... Piep...

MAND
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2018, 16:05 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:

Voor 'even' heb je geen 4G nodig. Whatsapp doet het zelfs nog prima met minder dan 3G.
Vrienden zoeken/bereiken gaat prima met SMS, in Nederland sta je niet snel zonder signaal.

Ik zie mensen op defqon midden op de vloer uitgebreid FB/IG/SC gebruiken en vervolgens mopperen dat het wat langzamer gaat als thuis, en die staan daar gerust een halve set zo mee.

Snap dat gedoe niet op een festival. Ik snap dat jij 'even' dingen wil doen (die wil ik ook) maar voor sommigen (en daar bedoel ik niet meteen jou mee) is meteen heel het weekend verpest wanneer ze niet aan de buitenwereld constant kunnen laten zien wat ze aan het doen zijn die dag.

Daarom zeg ik: heel vervelend als je geen bereik bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2018, 16:18 

Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Broken Balance schreef:

Nja gelukkig bestaat SMS ook nog.

Ja wij gingen dus eerst ook over naar SMS, en dat begon goed tot waarschijnlijk een groot deel van de mensen hetzelfde gingen doen.. en toen was daar ook vertraging.

Heb letterlijk gehad dat ik een SMS stuurde naar iemand, 3 uur later toch die persoon gevonden en dat ze dan terwijl ik naast haar stond mijn SMS ontving :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2018, 17:32 

Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Goku schreef:
Heel frustrerend als je gewoon rustig een snapchat wilt laden / versturen dat niet werkt.

Haha is goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-07-2018, 21:07 

Hardtraxxer

of je zet je telefoon gewoon op 3G en heb je perfecte verbinding ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-07-2018, 12:39 

Kraak... Piep...

SimpleEffect schreef:
of je zet je telefoon gewoon op 3G en heb je perfecte verbinding ;)

Ook geprobeerd, net zo traag.

Conclusie, sommige mensen hadden er wel last van, anderen niet. Hoe moeilijk dat ook te accepteren is voor sommigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-07-2018, 15:17 

Hardtraxx Veteran

Ben er zelf altijd wel fan van om via instellingen datagebruik door apps als FB, snapchat en instagram tijdens het weekend uit te schakelen. Met Whatsapp kom je al een heel eind.
Scheelt je ook enorm veel batterij :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-07-2018, 17:29 

Hardtraxxer

https://www.q-dance.com/en/videos/defqo ... ay-endshow

Hij is errrrrrrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-07-2018, 17:55 

Hardtraxxer

SimpleEffect schreef:
https://www.q-dance.com/en/videos/defqon-1-weekend-festival-2018-or-official-saturday-endshow

Hij is errrrrrrrrr

blijft een machtig mooi moment.
Circles and squares :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-07-2018, 19:07 

Hardtraxx Veteran

Machtig veel kippenvel bij Circles & Squares :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-07-2018, 19:45 

Hardtraxxer

Mooi om te zien hoe Q-dance de fouten weg werkt.

Desalniettemin, blijft echt knap en super mooi zo show :love:
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten