Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

De setjes met beeld zijn van een goede kwaliteit. Als je de setjes terug luistert via mixcloud krijg je weer bagger kwaliteit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 12:42 
 
Hardtraxxer

Prachtig weekend gehad en veel (nieuwe) mensen gezien en gesproken.
Sfeer op elke dag zat er goed is, merkte alleen wel dat op vrijdag de blue eigenlijk te druk was, en op zaterdag was het ook zo druk dat ik zo goed als geen verbinding meer kon krijgen waardoor berichten 3 uur later pas aankwamen.


+ / - dingen

+ Genoeg pendelbussen (heenweg) waardoor je niet al te lang hoefde te wachten
+ Ruim voldoende keuze tussen eten & drinken
+ Genoeg WC's op het festival terrein
+ Gratis douchen in de nacht
+ Aankleding van het festival
+ Vriendelijk personeel
+ Sfeer

- Te weinig WC's op de camping
- Camping die al heel erg vroeg helemaal vol leek te zitten
- Een bar net voor de ingang, als je dan denkt lekker rustig wat drinken te kunnen halen en het terrein op lopen. Moest je het leeg gooien als je het terrein op wou...
- Prijs van een kluisje & Locaties van de kluisjes (Hadden best wat meer in de buurt van de blue mogen staan)
- omringd door duitsers op de camping
- Drukte in de blue op vrijdag
- Drukte in het algemeen op zaterdag (waardoor zondag echt heerlijk was)
- Zo goed als geen verbinding 90% van de tijd op vrijdag avond & zaterdag

Sets:
+++ Phuture Noize: BMS
+++ Delete VIP
+++ Crypsis & Chain Reaction: Unlike Others
++ B-Front & Phuture Noize
++ Clockartz
++ Main Concern
+ Endymion: 20 Years
+ The Beholder
+ Geck-o & Wavolizer
+ Chris One
+ I:GOR (Voor het stukje wat ik gezien heb)
+ Exit Mind (Eindelijk hem een keer zien)

Overall echt heel goed vermaakt, en eigenlijk geen slechte set gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand waar je de foto's kan terugvinden van het feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Weet iemand waar je de foto's kan terugvinden van het feest?


internet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 16:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wokkie schreef:
TSFH schreef:
Weet iemand waar je de foto's kan terugvinden van het feest?


internet

of op je camera
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Byron schreef:
- Zo goed als geen verbinding 90% van de tijd op vrijdag avond & zaterdag


Pff is dit ook een belangrijk punt tegenwoordig? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt toch echt aan je provider, ik had met T-Mobile continu goed internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slecht bereik zuipt ook als een malle je batterij op. Heb ik op intents wel ondervonden. Dat ding ging 3-4 uur mee :(. Ik had op zaterdag trouwens gewoon goed bereik met Tele2, alleen bij de bussen was het een groot drama
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 18:46 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Byron schreef:
- Zo goed als geen verbinding 90% van de tijd op vrijdag avond & zaterdag


Pff is dit ook een belangrijk punt tegenwoordig? :lol:


Onze groep had er ook heel het weekend last van. Heel frustrerend als je gewoon rustig een snapchat wilt laden / versturen dat niet werkt. Ik heb KPN overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 18:56 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
Ligt toch echt aan je provider, ik had met T-Mobile continu goed internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zelf nog niets post-Defqon.1 gepost. Dat kan natuurlijk niet hè.

Was LEUK, oke doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goku schreef:
ULTIMO schreef:
Byron schreef:
- Zo goed als geen verbinding 90% van de tijd op vrijdag avond & zaterdag


Pff is dit ook een belangrijk punt tegenwoordig? :lol:


Onze groep had er ook heel het weekend last van. Heel frustrerend als je gewoon rustig een snapchat wilt laden / versturen dat niet werkt. Ik heb KPN overigens.


Och poepie toch, je snap wou niet versturen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was ook gewoon erg irritant als je iemand op het terrein zocht, of in een volle tent even wilde vragen of iemand z'n klauw met zaklamp even in de lucht wilde steken.

Ik had er met T-Mobile soms wel en soms niet last van.. Was op de camping (campsite 6) erger dan op het terrein zelf... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 23:55 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Byron schreef:
- Zo goed als geen verbinding 90% van de tijd op vrijdag avond & zaterdag


Pff is dit ook een belangrijk punt tegenwoordig? :lol:

gewoon vervelend als je van veel mensen weet dat ze er zijn en je ze ff wilt zien maar geen plek kan afspreken omdat je geen verbinding hebt of dat het pas 3 uur later aankomt.

Verder had mijn hele groep + anderen er last van, dus mag best genoemd worden. Ze kunnen zoiets namelijk gewoon verbeteren door meer/betere zendmasten neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij denkt dat Q-dance even wat zendmasten voor je neerzet? Neem een betere provider, ik had bijna nergens last van het hele weekend. Alleen op de camping soms een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 00:29 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Jij denkt dat Q-dance even wat zendmasten voor je neerzet? Neem een betere provider, ik had bijna nergens last van het hele weekend. Alleen op de camping soms een beetje.

Ik zeg toch dit kunnen ze verbeteren, niet "moeten"?
Jij had misschien niet veel last, maar genoeg andere hadden er wel last van.
Als Q, Defqon wilt blijven verbeteren is dit gewoon iets wat ze kunnen doen, overigens hebben ze als het goed is al een zendmast tijdens defqon, maar blijkbaar was het dit jaar niet voldoende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 02:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Heel frustrerend als je gewoon rustig een snapchat wilt laden / versturen dat niet werkt.

Hè toch, ja als je niet kan snapchatten Kun je beter thuis blijven ja....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 08:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja sommige mensen hebben wel vrienden. Lekker simpel dat "Ik had er geen last van, dus het was ook geen probleem".

Vond het ook vrij irritant dat als ik wat wou opzoeken/foto wou versturen dat ie enorm traag was.
Maar dat betekent natuurlijk gelijk dat ik het hele feest op mijn telefoon heb gezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Jij denkt dat Q-dance even wat zendmasten voor je neerzet? Neem een betere provider, ik had bijna nergens last van het hele weekend. Alleen op de camping soms een beetje.

ULTIMO schreef:
Hè toch, ja als je niet kan snapchatten Kun je beter thuis blijven ja....

Lekker niveau weer, jongens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Jij denkt dat Q-dance even wat zendmasten voor je neerzet? Neem een betere provider, ik had bijna nergens last van het hele weekend. Alleen op de camping soms een beetje.

Nou, eigenlijk stond naast de ingang van de camping richting blue een mobiele zendmast van KPN en ik zag naast de red (gedeeld met Walibi vermoed ik) ook een extra zendmast. Ze doen er dus wel degelijk wat aan.

Wat me trouwens nog opviel en van het hart moet. Het lijkt erop alsof iedere raw DJ tegenwoordig een uptempo/hardcore einde moet hebben. De hoeveelheid acts die ik zondag in de blue een versnelling in hoorde zetten aan het eind van hun set viel me wel op. Alsof je act niet compleet zou zijn zonder. Persoonlijk weinig mee, maar kan begrijpen dat veel mensen het wel kunnen waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 09:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De hoop is ook dat sommige van die artiesten ook naar uptempo overstappen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
makrooy schreef:
Jij denkt dat Q-dance even wat zendmasten voor je neerzet? Neem een betere provider, ik had bijna nergens last van het hele weekend. Alleen op de camping soms een beetje.

Nou, eigenlijk stond naast de ingang van de camping richting blue een mobiele zendmast van KPN en ik zag naast de red (gedeeld met Walibi vermoed ik) ook een extra zendmast. Ze doen er dus wel degelijk wat aan.

Wat me trouwens nog opviel en van het hart moet. Het lijkt erop alsof iedere raw DJ tegenwoordig een uptempo/hardcore einde moet hebben. De hoeveelheid acts die ik zondag in de blue een versnelling in hoorde zetten aan het eind van hun set viel me wel op. Alsof je act niet compleet zou zijn zonder. Persoonlijk weinig mee, maar kan begrijpen dat veel mensen het wel kunnen waarderen.


In dat geval neem ik m'n woorden terug. Ik had geen idee dat dat een praktijk is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Tja sommige mensen hebben wel vrienden. Lekker simpel dat "Ik had er geen last van, dus het was ook geen probleem".

Vond het ook vrij irritant dat als ik wat wou opzoeken/foto wou versturen dat ie enorm traag was.
Maar dat betekent natuurlijk gelijk dat ik het hele feest op mijn telefoon heb gezeten.


Nja gelukkig bestaat SMS ook nog.
En ik heb op de camping ook amper bereik gehad maar ik hoef zo'n weekend toch niet op m'n telefoon te zitten, behalve tijdens het schijten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 15:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Waarom de assumptie altijd dat als iemand op zijn telefoon zit, diegene dat gelijk voor een volle 10 minuten tot halfuur doet :lol:

Even wat opzoeken/bekijken/versturen duurt niet zo lang (in dit geval dus wel door de trage verbinding en het bereik).

Maar fijn dat jij je telefoon niet nodig bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Waarom de assumptie altijd dat als iemand op zijn telefoon zit, diegene dat gelijk voor een volle 10 minuten tot halfuur doet :lol:

Even wat opzoeken/bekijken/versturen duurt niet zo lang (in dit geval dus wel door de trage verbinding en het bereik).

Maar fijn dat jij je telefoon niet nodig bent.

Hebt
Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten