Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog excuses voor het niet op komen dagen in de Silent Disco, Remi. Heb werkelijk geen idee meer waar ik geweest ben. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Nog excuses voor het niet op komen dagen in de Silent Disco, Remi. Heb werkelijk geen idee meer waar ik geweest ben. :P

Ik nog speciaal heel die hut doorgezocht en je geappt, maar helaas ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook nog iemand de hand geschud met de vraag of hij Miwer of Heggenschaar was, kreeg een verward antwoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Ik heb ook nog iemand de hand geschut met de vraag of hij Miwer of Heggenschaar was, kreeg een verward antwoord...

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Na vijf jaar op de camping te hebben gestaan, stonden we dit jaar voor het eerst op een vakantiepark (Zuiderzee, voormalig Riviera Beach). Auto's voor de deur heel het weekend, geen buren en een lekker bed. Ideaal dus. Vier fietsen gehuurd voor het hele weekend voor €15 pp en rond half 7 richting het terrein gefietst. Was zo'n 10 a 15 minuten fietsen vanaf het huisje tot aan de ingang, dus dat was helemaal prima. Toen we eenmaal binnen waren zagen we nog best wat mensen met hun spullen slepen en op dat moment wisten we wel dat we echt nooit meer op de camping zelf hoefden te staan, haha.


Haha zo herkenbaar dit, wij kwamen hier 4 jaar geleden al achter :D Zo'n vakantiepark (huisje) is gewoon ideaal! "Jaaa, maar je krijgt dan niks mee van de sfeer op de camping".. Ik snap die zin nooit echt want je kunt ook gewoon de camping op, bij mensen zitten, vage afters meemaken 's nachts, tentcrashen enz. Als je het zat bent stap je op het fietsje en lig je lekker in een normaal bed en kun je slapen als je wil :) En dan heb je ook nog eens de rest van de gemakken die je op de camping niet hebt :cool: Maar goed, ieder z'n ding maar mij zie je nooit meer op een festival camping :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 13:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor wanneer kan je dat altijd reserveren eigelijk? Wat zijn een beetje de kosten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij waren nu voor het huisje 75 p.p. kwijt maar dat kwam doordat het park een paar foutjes heeft gemaakt. Reken op +- 120 voor een 4 persoonshuisje, althans dit had het ons normaal gekost.

Je kunt overigens nu nog niet boeken voor volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Resort Zuiderzee zal vanaf ~half juli weer te boeken zijn voor volgend jaar (bron: net als voor Klein Vink (Q-Base) doe ik hier o.a. pricing voor ;) ). Wij hebben eind december nog geboekt, dus het loopt meestal nog niet meteen heel erg storm. Sinds maart heeft Europarcs het park overgenomen van Ooststappen en zij zullen een hoop Mobilehomes gaan vervangen voor betere accommodaties (een aantal zijn nu al te zien op de website: beste even via www.roompot.nl kijken en dan Resort Zuiderzee opzoeken). Goede zaak, want die Mobilehomes kwamen ook redelijk uit het jaar 0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ja heel relaxed maar wij waren dit jaar met een groep van 31 mensen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ja leuk feest gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 22:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Ja heel relaxed maar wij waren dit jaar met een groep van 31 mensen xd

En wát voor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 09:15 
 
Hardtraxx Veteran

tommeh schreef:
ErikZ schreef:
Ja heel relaxed maar wij waren dit jaar met een groep van 31 mensen xd

En wát voor..


Creme de la Creme Tom!!


Is het mensen trouwens opgevallen hoe weinig applaus SZP kreeg na hun set op de main zaterdag :lol: ? Klonk echt als een handje vol mensen

Dit in vergelijking bij Geck-O op zondag waarbij het publiek mij echt kippenvel bezorgde door het applaus 3 platen voor het einde al :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ja leuk feest gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
tommeh schreef:
ErikZ schreef:
Ja heel relaxed maar wij waren dit jaar met een groep van 31 mensen xd

En wát voor..


Creme de la Creme Tom!!


Is het mensen trouwens opgevallen hoe weinig applaus SZP kreeg na hun set op de main zaterdag :lol: ? Klonk echt als een handje vol mensen

Dit in vergelijking bij Geck-O op zondag waarbij het publiek mij echt kippenvel bezorgde door het applaus 3 platen voor het einde al :love:


Is op de main bijna nooit omdat daar allemaal dagjesvolk staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 11:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
tommeh schreef:
ErikZ schreef:
Ja heel relaxed maar wij waren dit jaar met een groep van 31 mensen xd

En wát voor..


Dit in vergelijking bij Geck-O op zondag waarbij het publiek mij echt kippenvel bezorgde door het applaus 3 platen voor het einde al :love:


Heerlijk ook om te zien hoe Geck-O daar zelf van genoot :D Sowieso is hij echt een artiest op het podium, zoveel interactie met het publiek en met volle teugen genieten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 11:24 
 
Hardtraxx Elite

Kan ook altijd erg van Geck-O genieten hoe erg hij op gaat in de muziek. Volgens mij stond hij ook te draaien in z'n blote voeten? :P Tenminste een vriend van me viel dat op die niet zo bekend is met zijn muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Volgens mij stond hij ook te draaien in z'n blote voeten? :P


Toen hij naar voren kwam om z'n applaus in ontvangst te nemen had hij in elk geval gewoon schoenen aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
Hard4Us schreef:
Volgens mij stond hij ook te draaien in z'n blote voeten? :P


Toen hij naar voren kwam om z'n applaus in ontvangst te nemen had hij in elk geval gewoon schoenen aan ;)


Was dit niet Sefa in de black op zondag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 11:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wanneer komen de setjes altijd online van de andere area's?

Die van The DJ Producer & DJIPE, The Machine en 380 Volt pls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar kwamen ze pas in september als ik me niet vergis. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2018 20:58 
 
Hardtraxxer

Heb deze keer geen zin om een lang verhaal te schrijven. Over het algemeen erg leuk gehad dit weekend. Preparty beviel goed en ook de after op zaterdag was lekker!

Vooral erg genoten van de sfeer met een groepje van hier tijdens Chris One, poooh wat ging dat weer los. Alleen jammer van de drukte in de indigo.

Voor de rest huilen dat ik zondag te moe was om van de camping af te komen, een hele dag lang magenta moeten missen. Maar weer herkansen op de volgende feestjes ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2018 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
RomanAnthony schreef:


Haha zo herkenbaar dit, wij kwamen hier 4 jaar geleden al achter :D Zo'n vakantiepark (huisje) is gewoon ideaal! Als je het zat bent stap je op het fietsje en lig je lekker in een normaal bed en kun je slapen als je wil :) En dan heb je ook nog eens de rest van de gemakken die je op de camping niet hebt :cool: Maar goed, ieder z'n ding maar mij zie je nooit meer op een festival camping :D

Dus fucking dit! Ik ben eigenlijk een beetje verwend en heb alle Defqon weekenders vanuit een nabijgelegen huisje beleefd, maar wat een uitkomst. Dit jaar zaten we in Europarcs Veluwemeer. 20 minuutjes met de pendelbus vanaf het Defqon terrein. Vrijdag en zondag BOB'de vrouwlief mij en de rest van het viertal dus we waren zo weer in het huisje.

Vooraf lekker chillen, voetbal kijken, PS4 mee en een bodempje leggen (in de keuken lekker een eitje met spek bakken enz) en onder je 'eigen' douche stappen. Een normaal bedje ook top natuurlijk.

Maar dan het contrast van de camping gangers (en hey ik voel me nergens te groot voor) maar kom op: dat gezeul en gezeik met heel je hebben en houwen. Bolderkarren vol luchtbedjes, gaslampjes, eten, drinken, zure, natte kleding, condoompjes, vesten, poncho's, elektrische dekens, thermoskannen. Alsjeblieft zeg...

Nee, einde van dit jaar of op z'n hoogst januari weer op de gok het derde weekend juni een huisje boeken en ik sta weer fit op de pre-party!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2018 08:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje laat maar ik moet toch even kwijt dat the Prophet een van de slechtste sets ooit heeft gedraaid op de after. Dat was echt defqon onwaardig, zoveel goede platen hebben en dan een vage freestyle achtige set draaien.

Die world of madness edit, waarom? :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2018 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Beetje laat maar ik moet toch even kwijt dat the Prophet een van de slechtste sets ooit heeft gedraaid op de after. Dat was echt defqon onwaardig, zoveel goede platen hebben en dan een vage freestyle achtige set draaien.

Die world of madness edit, waarom? :thumbdown:


Wou eerst ook nog naar de after gaan, maar geen spijt gehad dat ik niet gegaan ben als ik al die verhalen hier zo lees. Vond het ook echt een kut line-up voor een after. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 09:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Dus fucking dit! Ik ben eigenlijk een beetje verwend en heb alle Defqon weekenders vanuit een nabijgelegen huisje beleefd, maar wat een uitkomst. Dit jaar zaten we in Europarcs Veluwemeer. 20 minuutjes met de pendelbus vanaf het Defqon terrein. Vrijdag en zondag BOB'de vrouwlief mij en de rest van het viertal dus we waren zo weer in het huisje.

Vooraf lekker chillen, voetbal kijken, PS4 mee en een bodempje leggen (in de keuken lekker een eitje met spek bakken enz) en onder je 'eigen' douche stappen. Een normaal bedje ook top natuurlijk.

Maar dan het contrast van de camping gangers (en hey ik voel me nergens te groot voor) maar kom op: dat gezeul en gezeik met heel je hebben en houwen. Bolderkarren vol luchtbedjes, gaslampjes, eten, drinken, zure, natte kleding, condoompjes, vesten, poncho's, elektrische dekens, thermoskannen. Alsjeblieft zeg...

Nee, einde van dit jaar of op z'n hoogst januari weer op de gok het derde weekend juni een huisje boeken en ik sta weer fit op de pre-party!

Optie valt voor ons af, want: bob
Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten