Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja of je zorgt gewoon dat de verhouding ruimte/aantal personen gunstiger is dan heb je al dat gezeik niet en heeft iedereen gewoon wat ruimte.
Plek is er genoeg daar rond Walibi, t is maar net hoe je het inricht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 08:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Dat laatste wat je zegt doen ze ook bij Intents. Werkte prima. Enige 'nadeel' is dat als je een laatkomer in je groep hebt die de tent nog moet opzetten hij/zij dat niet bij jullie kan doen. Maar dat is te overzien. Uiteindelijk bleef op deze manier nog bijna een compleet veld onbezet bij intents. Dit vond ik ook veruit de fijnste manier van binnen komen op een weekend festival.

Hahah dan heb je toch alsnog veel mensen op minder oppervlakte.. wat is precies het voordeel van een veld overhouden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 09:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk komt binnenkort de Maximum Force EP met eindshow tracks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Overigens begin ik me steeds meer te irriteren aan iedereen die alles moet vastleggen op film zowel de dj's als de bezoekers en alles maar op social media knallen. Ze zouden hier in Nederland beter een voorbeeld nemen aan Berlijn. Sticker op je telefoon en foto's maken verboden. :whistle: Heb het idee dat het elk feest ook steeds meer wordt. Ik kom om te feesten niet om met mijn bakkes overal op internet te verschijnen terwijl ik losga. :thumbdown:

Dit kan ik ook echt niet begrijpen.. Maak hooguit een paar foto's met vrienden in zo'n weekend en verder gaat dat ding mooi in de broekzak op het terrein zelf. Het vliegt al zo snel voorbij, zonde om dan tijd te verdoen idd :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 10:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Misjel schreef:
Zou fijn zijn als Q volgend jaar gewoon de Tomorrowland techniek toepast: Veld voor veld open gooien en telkens door middel van medewerkers met een afzetlint 10 meter van een veld vrijgeven.

Deden ze bij Qontinent ook altijd. Dat lost echter je probleem met ruimte niet echt op en het blijft toch schatwerk dus het kan zomaar dat de laatkomers een zee aan ruimte hebben.

Alles behalve dat afzetlint inderdaad, wat is dat kut joh. Telkens als dat lint weer wat opgeschoven wordt, duiken gelijk 100 man met hun tent op dat kleine stukje grond. Kan je lang wachten voordat je eindelijk een fatsoenlijke plek hebt (of je hebt dus nog steeds een klein stuk grond). Dan zoek ik liever zelf tussen alle tenten waar nog ergens een plekkie vrij is. Kwamen dit jaar overigens om 7 uur aan op de camping en konden gewoon nog een prima plek voor 5 tenten naast elkaar vinden hoor (wel wat geluk mee gehad tho).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga zo eens aan een verslag beginnen.

Sneak peak hoogtepunt: zowel Miwer als Heggenschaar zondagnacht op de after ontmoet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Voor de Visual Art mensen misschien leuk om te zien hoe de poster met de mammoet tot stand is gekomen :thumbup:
http://www.boomartwork.com/#/defqon1-2018/

Heel sick! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een vet weekend weer :worship:

Vrijdag lekker de hele avond in de Blue despo's lopen harken. Was op sommige momenten wel druk, maar de Gathering blijft toch altijd iets speciaals. Je merkt dat iedereen er zin in heeft en de sfeer zit er altijd goed in. Hoogtepuntje was The Solution, man wat een dikke plaat is dat.

Zaterdag om 12:00 richting het terrein gegaan en wat rondgestruind. Uiteindelijk terecht gekomen bij Chris One, mooi sloopwerk alleen jammer dat het zo druk was. Die Indigo was echt veel te klein. Daarna een beetje op de main gebleven tot Regain Live. Man wat was dat dik, ook heerlijk om te zien hoe hij altijd helemaal uit z'n plaat gaat achter de decks. Voor de rest nog Angerfist, Radical Live, Ran-D, Main Concern en SZP meegepakt. Endshow was ook erg dik. Daarna maar dom gaan doen bij de tent aangezien de afterparty line-up kut was.

Zondag lekker vroeg begonnen bij de Hardstyle Pianist, de rest van de dag voornamelijk bij de UV en Blue gestaan met als hoogtepuntjes KELTEK, Phuture Noize en Delete VIP :bomb: Omdat we zondag de boel al hadden ingepakt, lekker na de endshow naar huis gereden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 11:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Om 11.30 uur stonden we in de file, en om 14.15 uur waren we door de security en ja hoor grote rode kruisjes bij de brug :x Onze vrienden hadden al een plekje in de hoek op campsite 1, dus toch geprobeerd om de bewaker over te halen. Mochten gelijk doorlopen zonder vragen dus dat was dan wel weer fijn. :clap:

Maar is er echt geen betere manier om die campingaankomst minder kut te laten verlopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 14:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weer aan het werk, dus ook tijd om een verslag te schrijven.

Na vijf jaar op de camping te hebben gestaan, stonden we dit jaar voor het eerst op een vakantiepark (Zuiderzee, voormalig Riviera Beach). Kregen vorige week nog een gloednieuwe accommodatie aangeboden die officieel nog niet in de verhuur zijn, dus in een heerlijk luxe huisje van 70m² het weekend begonnen met zijn zessen. Auto's voor de deur heel het weekend, geen buren en een lekker bed. Ideaal dus. Vier fietsen gehuurd voor het hele weekend voor €15 pp en rond half 7 richting het terrein gefietst. Was zo'n 10 a 15 minuten fietsen vanaf het huisje tot aan de ingang, dus dat was helemaal prima. Toen we eenmaal binnen waren zagen we nog best wat mensen met hun spullen slepen en op dat moment wisten we wel dat we echt nooit meer op de camping zelf hoefden te staan, haha. Even langs vrienden op de vriendencampings gelopen om precies om 8 uur de Blue in te lopen voor de opening van het weekend.


Zoals altijd links rond de 2e paal gaan staan, waar elk jaar genoeg ruimte is. Wat meteen op viel waren die premium decks. Jezus, wat stond je daar een pokken-eind van de stage vandaan zeg :lol: . Leek me erg kut als je daar extra voor betaald had. Openen bij Headhunterz en zoals verwacht weer meters kippenvel toen alle Weekend Warriors weer welkom thuis waren gewenst. Geen ander festival voelt voor mij zo erg als thuiskomen als Defqon. Sfeertje is magisch op die vrijdag. Na al heel wat bier bij het huisje tegen mijn huig gegooid te hebben en nog meer op het terrein, zaten we er al lekker in. Nog tot half / driekwart Bass Modulators gebleven, om vervolgens naar de Silent Disco te lopen waar Remi al even binnenstond. Na 20-25 minuten in de rij te hebben gestaan (Sefa was aan het draaien, dus stond vol) eindelijk binnen, om daar niet meer weg te gaan tot het daar dicht ging om 12 uur. Die Silent Disco was echt de bom en heeft de vrijdag gemaakt. Nog een best groot deel van de set van Sefa meegepakt, waarna op het andere kanaal nog een uur of anderhalf uur lang Classics werden gedraaid. Uiteindelijk nog een beetje een mengelmoesje van verschillende stijlen. Superleuke sfeer binnen en veel gelachen. Na 12 uur nog even in de Black gekeken (vette stage, met die vogel van Qlimax 2016) en daarna nog een half uurtje bij de stage die er naast stond. Hier was Peacock onder een ander alias aan het draaien, om vervolgens de laatste ~10 minuten nog met wat Peacock nummers af te sluiten. Heel vet. Hierna weer rustig naar het huisje gefietst en lagen al rond half 3 op bed.


Volgende dag wakker geworden met een dikke kater, maar wel met een mooie 8 uur aan slaap. Scheelt een slok op een borrel met de rust t.o.v. de camping. Uiteindelijk pas iets voor 2en op het terrein (helaas). Eerst even naar de main gelopen om hier een klein stukje Sound Rush te checken, om vervolgens door naar de Silver te lopen omdat hier heel wat bekenden stonden bij Geck-O & Wavolizer, die een hele dikke set draaiden. Kwamen snoeiharde kicks voorbij op dat geluidssysteem en door de grote hoeveelheid bekenden was deze set zo om. Hierna nog even kort blijven hangen, om vervolgens naar de UV te gaan voor Ecstatic. Jezus wat was dit fijn. Het was hier erg rustig i.v.m. Power Hour, maar heerlijk sfeertje en heerlijk vertoeven in het zonnetje. Een van de fijnste setjes van het weekend, met als hoogtepunt Rise Up :loving: . Leuk om te zien dat er ook nog heel wat mensen van hier stonden. Hierna nog wel zin in wat euforische plaatjes, dus de rest van de groep meegenomen naar de Purple voor Airtunes. Erg fijn om eens wat DJ's te kunnen zien waarbij je tracks hoort die je (bijna) nooit op feesten hoort. Nadeel was dat het erg warm was in de Purple. Hierna even naar Prefix & Density gegaan, maar dit vond ik niet super. Het was ook wel (te) druk op de Indigo. Hierna door naar het volgende zekerheidje van dit weekend: Primeshock. :drool: . Het was helaas nog warmer en nog drukker geworden in die tent, maar dat mocht de pret niet drukken. Heerlijke set en mooi dat hun podcast ook staat voor wat ze live draaien. Uurtje hierna stond er niet iets wat ik wilde zien, dus nog even langs de Silver gelopen en wat vrienden gemeet op de UV, om op tijd naar de Blue te gaan voor Main Concern en daaropvolgend Mind Dimension. Is al genoeg over gezegd denk ik, maar nog even mooie positieve vermeldingen voor What's That Sound door de Blue (bizar) en Catalyst en Anxiety Crash bij Mind Dimension op de Indigo :bomb: . Van te voren al besloten om niet naar de afterparty te gaan i.v.m. de mega zaadline-up, dus lekker bij wat vrienden op de camping geafterd. Uiteindelijk de arcadehal nog in gestrompeld en hier nog wat spelletjes gespeeld. Vrienden bij de Blue opgehaald en hier definitief besloten om die tent niet in te gaan (achteraf bleek dit een super goede keuze, want iedereen die ik sprak vond het kut).


Zondag iets na half 11 wakker geworden. Toen ik de woonkamer in liep zag ik Remi al helemaal klaarzitten in de woonkamer, wan die wilde al vroeg naar de Speedcornflakes in de Black / de Hardstyle Pianist op de UV. Aangezien de rest nog in bed lag heb ik snel wat kleren aangetrokken, gel in mijn haren gegooid, 3 tosti's in de pan gegooid en binnen een kwartier zaten we op de fiets richting het terrein. Hoorden van vrienden dat de Black helaas al vol was, dus met wat blikken bier in de achterzakken naar de UV gelopen voor de Hardstyle Pianist. Vond er eigenlijk maar weinig aan, dus met een groepje lekker de dag ervoor zitten evalueren. Hierna even weer even de camping op naar wat vrienden om nog wat blikken lauwe speciaalbier op te halen die we daar vrijdag neer hadden gelegd. Deze het terrein opgenomen, om vervolgens eindelijk een keer Myst te zien. Verhaal begint al redelijk lang te worden, dus kort samengevat hierna nog naar Clockartz, speciaalbiertjes gedronken bij de speciaalbierbar met Remi, Indy, Sjoerd en hier ook Rowan ontmoet, AVIO live, Chain Reaction & Crypsis, bij wat vrienden blijven hangen bij Sub Sonik (heb er niks mee, maar viel nog niet eens heel erg tegen), stukje Devin Wild, heel Peacock in concert (niet heel bekend met zijn werk, maar heel vet dat ie opende met een remix van Hans Zimmer - Time. Harp klonk wel meteen heel erg vals, maar dit kwam blijkbaar door de regen), 2-Sidez, The Purge en stukje Rooler (dit was eigenlijk eerder 'The Druk') en vervolgens ook een van de dikste sets van het weekend: Delete VIP. :bomb: :drool: . Wat een kanonnen door die Blue. Nieuwe tracks klonken erg dik. Enige die ik op het eerste gehoor minder vond was die nieuwe collab met Luminite. Zelfs Mayday en Munky Shit VIP vond ik heel vet (origineel vind ik beiden niet zo veel aan). Speciale vermelding voor Lunatic: wat een dikke schijf. Ongelooflijk warm in die tent, maar fantastisch (te kort) half uurtje. Geluid leek ook heel wat harder te staan dan de sets ervoor en er na. Goeie shit. Uiteindelijk op het gemakje naar de main gelopen om af te sluiten bij Project One. Ondanks dat dit de laatste set was, kreeg ik veel minder het epische afsluitgevoel wat ik andere jaren wel heb op de zondag. Zal wel komen doordat niet iedereen meer verplicht is om de laatste drie uur af te sluiten op de main. Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant ben ik blij dat ik niet naar BH en Coone hoefde. Uiteindelijk nog bij de 24 uurs terecht gekomen, wat een mooie vage bedoening was. Afgesloten bij de Arcade hal, waar ik Grim nog in heb gemaakt met een potje airhockey (amateur).


Dikke plus voor de aankleding op het terrein en de extra activiteiten bij de camping (de zogenaamde Wastelands). Zag er allemaal heel wat completer uit dan andere jaren en het was fijn dat er eindelijk weer eens iets te doen was na zondag 23:00. Kan geen minpunten bedenken dit jaar. Blijft voor mij wel hét weekend van het jaar.

:)

Edit: Oh ja. Zondagnacht ook nog heggenschaar ontmoet. Weekend compleet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tandjes, ik zou ook nog een verhaal schrijven maar eigenlijk is mijn weekend hier al beschreven :lol:.

RomanAnthony schreef:
Edit: Oh ja. Zondagnacht ook nog heggenschaar ontmoet. Weekend compleet.

Ik heb zondagnacht Miwer ontmoet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 15:11 
 
Hardtraxx Addict

Zamble schreef:
hurricane schreef:
Voor de Visual Art mensen misschien leuk om te zien hoe de poster met de mammoet tot stand is gekomen :thumbup:
http://www.boomartwork.com/#/defqon1-2018/

Heel sick! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 15:22 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
De tandjes, ik zou ook nog een verhaal schrijven maar eigenlijk is mijn weekend hier al beschreven :lol:.

RomanAnthony schreef:
Edit: Oh ja. Zondagnacht ook nog heggenschaar ontmoet. Weekend compleet.

Ik heb zondagnacht Miwer ontmoet.

@Remi misschien kun je je verhaal hier delen over het laatste nummer van Rebellion op zaterdag, of was het wat anders?? :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
RTM93 schreef:
Dat laatste wat je zegt doen ze ook bij Intents. Werkte prima. Enige 'nadeel' is dat als je een laatkomer in je groep hebt die de tent nog moet opzetten hij/zij dat niet bij jullie kan doen. Maar dat is te overzien. Uiteindelijk bleef op deze manier nog bijna een compleet veld onbezet bij intents. Dit vond ik ook veruit de fijnste manier van binnen komen op een weekend festival.

Hahah dan heb je toch alsnog veel mensen op minder oppervlakte.. wat is precies het voordeel van een veld overhouden?

De ruimte die je kreeg was ruim voldoende. Ik doel eigenlijk op het hopeloze heen en weer gesjouw met spullen en slechte communicatie waar je kan gaan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
RomanAnthony schreef:
Edit: Oh ja. Zondagnacht ook nog heggenschaar ontmoet. Weekend compleet.

Ik heb zondagnacht Miwer ontmoet.


Mega toevallig, broeder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals ieder jaar wederom een topweekend gehad. Vooral de sets van Wavolizer vs Geck-O, I:Gor, The Purge en Mind Dimension staken erbovenuit. S’nachts ook flink gelachen om een recordaantal vagerds die er rondliepen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Remi schreef:
De tandjes, ik zou ook nog een verhaal schrijven maar eigenlijk is mijn weekend hier al beschreven :lol:.

RomanAnthony schreef:
Edit: Oh ja. Zondagnacht ook nog heggenschaar ontmoet. Weekend compleet.

Ik heb zondagnacht Miwer ontmoet.

@Remi misschien kun je je verhaal hier delen over het laatste nummer van Rebellion op zaterdag, of was het wat anders?? :lol: :lol:

Hier ga ik niet op in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk heeft Ramon heel mijn weekend al beschreven, thanks daarvoor.
Zoals gezegd zaten we vlakbij in een bungalow. Voorheen vond ik de camping altijd prima maar nu ik al jullie verhalen lees en op de camping alle tenten zo hutjemutje vond staan dacht ik bij mezelf: "dat doe ik nooit meer". Zó fijn om in je huisje te komen na een lange dag / nacht. Qua afstand viel het goed mee, mensen achter op veld 6 waren even lang onderweg denk ik en het stukje fietsen was chill.

Wat betreft de pre-party: wij stonden vrij ver links vooraan, iets na de bar. Daar was best wel plek, misschien hadden we geluk, maar ik vond het niet tegenvallen. Na Headhunterz ging ik 'even' naar het Feestcafé maar daar rolde ik rond 00:00 best wel zat weer naar buiten. Dat was echt fantastisch. Als ik wederom al jullie verhalen zo lees over de Blue vond ik het echt prima dat ik daar niet gestaan heb :lol:. Dit was direct ook wel één van de hoogtepunten van het weekend. Ander, bizar, hoogtepunt was de Koperen Hond op zondagnacht. Wat een vage bedoeling was dat, love it.

Ik had van te voren nog aangekondigd om, speciaal voor Rody, mijn timetable te posten. Dit is er niet meer van gekomen dus speciaal voor Rody zal ik mijn bezochte artiesten eens posten.

Vrijdag:
Headhunterz
Feestcafé met Peacock en Sefa
10 minuten in de Black gekeken bij Tha Playah
Afgesloten bij Toontje Vager, prachtig was dat.

Ik had een sloot bier op, vervolgens heerlijk 8 uur geslapen.

Zaterdag:
kater
Geck-O & Wavolizer
Mindustries
Ecstatic
Airtunes
Deluzion
Prefix & Density
Primeshock
Da Tweekaz
Main Concern
Mind Dimension

After geskipt vanwege een kut line-up, ik was om half 1 in het huisje en lag er netjes voor half 3 al in. Uurtje of 6 geslapen, zondag behoorlijk fit en dus volgens planning vroeg uit bed.

Zondag:
Hardstyle Pianist
Biertjes op de camping gedronken
MYST
KELTEK
Clockartz
AVIO
5 minuten Classics Machine
Unlike Others
Stukje Sub Sonik
Devin Wild
Peacock in Concert
2-Sidez
The Purge
Stukje Rooler
Delete VIP
Project One

Nog een paar uur bij de Koperen Hond gestaan met onder andere Ramon, Stef en Morris en uiteindelijk rond half 6 naar bed gegaan en geen oog dicht gedaan. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wederom het mooiste weekend van het jaar! Vloog ook weer ontzettend snel om helaas.
Nog steeds overal spierpijn en mijn stem is ook nog niet helemaal terug, maar dat is het allemaal waard!
Zoveel leuke momenten en dikke setjes dat ik niet weet waar ik moet beginnen. :D
B-Front & Phuture Noize, Degos & Re-Done, Chris One, Scot Project, Beholder, Prefix & Density, Tatanka & Activator, Main Concern, Mind Dimension, Lip DJ, Clockartz, The Machine Classics, Promo, The Purge en last but not least Delete VIP. :drool:
Alleen de afsluiting met Project One stelde naar mijn mening niet echt veel voor. Net als de after waar we na een half uurtje vertrokken zijn.
Remi schreef:
Nog een paar uur bij de Koperen Hond gestaan met onder andere Ramon, Stef en Morris

Wat was dit geniaal! Net als die arcade hal! Die boksbal heeft me aardig wat geld gekost. :lol:
Hier zowel op zaterdag als zondag nog flink wat uurtjes doorgebracht. Volgend jaar aub weer Q!
Ik kan alweer niet wachten tot Defqon 2019, heimwee is real.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 19:25 
 
Hardtraxxer

Iemand opgevallen hoe de desperados @ premium deck 2muntjes was & bij de gewone bars 1.5 ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik ga zo eens aan een verslag beginnen.

Sneak peak hoogtepunt: zowel Miwer als Heggenschaar zondagnacht op de after ontmoet.

Betekend dit dat hij nu wel of niet 1 en dezelfde persoon is ?? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Freekje schreef:
Iemand opgevallen hoe de desperados @ premium deck 2muntjes was & bij de gewone bars 1.5 ?


Dit kwam omdat de premium het in flesjes kreeg, lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 20:32 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Remi schreef:
Ik ga zo eens aan een verslag beginnen.

Sneak peak hoogtepunt: zowel Miwer als Heggenschaar zondagnacht op de after ontmoet.

Betekend dit dat hij nu wel of niet 1 en dezelfde persoon is ?? :surrender:

Ik denk, dat als je heel goed leest tussen de regels door, dat het 1 persoon is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
hurricane schreef:
Remi schreef:
Ik ga zo eens aan een verslag beginnen.

Sneak peak hoogtepunt: zowel Miwer als Heggenschaar zondagnacht op de after ontmoet.

Betekend dit dat hij nu wel of niet 1 en dezelfde persoon is ?? :surrender:

Ik denk, dat als je heel goed leest tussen de regels door, dat het 1 persoon is.

hmmmm... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2018 08:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Remi schreef:
Ik ga zo eens aan een verslag beginnen.

Sneak peak hoogtepunt: zowel Miwer als Heggenschaar zondagnacht op de after ontmoet.

Betekend dit dat hij nu wel of niet 1 en dezelfde persoon is ?? :surrender:


Vragen, vragen ...
Vorige  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten