Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die bar links en rechtsvoor tegen de main aan waren ook ideaal, net zoals de geheime bar achter de indigo trouwens.. heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh en nog wel een irritant iets in de blue waren die pilaren links en rechts naast de booth. Wij staan vrij vaak gewoon links/rechts vooraan. Maar je zag dus echt geen klote in die blue tenzij je echt helemaal in t midden stond, of helemaal naar achteren (wat er dan nog te zien valt). Ik vind het zien van een DJ dan altijd wel fijn omdat je zijn reactie ook kunt zien op zijn eigen platen, maar in de blue dus niet veel gezien helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Die bar links en rechtsvoor tegen de main aan waren ook ideaal, net zoals de geheime bar achter de indigo trouwens.. heel vet!

Klopt! Heb daar met DBSTF, Wildstylez, Sub Zero Project en de eindshow echt zo veel ruimte gehad en bier op 1 meter lopen. Viel heel erg op: gewoon om de drukte heen lopen en linksvoor was er echt meer dan zat ruimte. Totaal niet hutje mutje ofzo. Hebben veel festivals last van: aan de "verre" kant van de stage is het altijd een heel stuk rustiger!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Oh en nog wel een irritant iets in de blue waren die pilaren links en rechts naast de booth. Wij staan vrij vaak gewoon links/rechts vooraan. Maar je zag dus echt geen klote in die blue tenzij je echt helemaal in t midden stond, of helemaal naar achteren (wat er dan nog te zien valt). Ik vind het zien van een DJ dan altijd wel fijn omdat je zijn reactie ook kunt zien op zijn eigen platen, maar in de blue dus niet veel gezien helaas.

Klopt, niet erg handig gedaan die twee vierkante blokken in de Blue. Tegenwoordig lijkt me met een 3D render het niet zo moeilijk om te bepalen wat het zichtsveld van een gemiddelde dj is.

Red idem met de twee 'cat-walks'. De dj stond ertussen in met een verlaging ipv verhoging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 17:01 
 
Hardtraxx Newbie

Ik wilde even een kort verslag schrijven, maar dat gaat hem niet worden zie ik nu al. :$

Dus bij deze alvast de tldr-versie:
- gathering: wat minder dan vorige jaren, vooral vanwege drukte
- zaterdag: :thumbsup: voor Geck-O & Wavolizer op de silver en Alpha Twins op de Magenta
- zondag: :thumbsup: voor Crypsis & Chain Reaction ('Unlike Others') en Delete VIP



En hier de rest:

Vrijdag:
Omdat ik vorig jaar een uur in de rij heb gestaan voor de pendelbus, wilde ik deze keer maar wat vroeger aankomen. nou dat was me wel gelukt (rond 12:30 in Dronten). Kon zo op de bus stappen en was er dus erg vroeg, denk dat de camping net open was. Controle was snel gedaan (alleen snel gefouilleerd, tassen overgeslagen, ik zie er nog steeds braaf uit geloof ik :)). Plekje op veld 5 in het eerste vak omringd door vooral Duitsers. Vrijdag pas rond half negen richting The Gathering vertrokken en na rondje lopen en munten halen, naar de Black voor Endymion 20yrs. Net de tracklist teruggekeken en vnl nummers uit Three tijd en iets daarvoor. Stiekem wel op iets oudere nummers gehoopt (Catalysed Reactions tijdperk), maar ter plekke heb ik me wel vermaakt. Vond het om me heen wel wat tam (stond helemaal vooraan), was meer een kroegsfeertje (groepjes die bij elkaar stonden al dan niet te praten) dan echt feesten. Geluid was ook niet je-van-het in de Black (vorig jaar idem bij Charly Lownoise en Mental Theo). Na Endymion nog even naar de Blue, heb nog een stukje Atmozfears en B-Front en Phuture Noize meegepakt achterin de tent, maar vond de drukte in de blue niet fijn. Was het alweer vergeten van vorige keren dat het zo druk zou zijn (ook bij de barren). Maar goed, dan maar alvast afgetaaid naar de tent en wat uurtjes slaap pakken.

Zaterdag:
Begonnen bij Bodyshock, zijn laatste album Riot and Rise is een van de weinige releases in de hardcore scene die mij echt bij is gebleven en dus wilde ik zijn set in de Black nog even meepikken (voor de rest geloofde ik het wel qua huidige hardcore). Daarna rondje gedaan over terrein om uiteindelijk op de Gold eerste half uur van Panic mee te pakken alvorens naar de Silver te gaan voor Geck-O en Wavolizer. Heb me daar heerlijk vermaakt met/op die set. Daarna naar The Beholder op de magenta gegaan (en daar in de verte de massa naar het Power Hour zien stromen), draaide wel lekker maar idd wat aan de nieuwe kant (maar altijd fijn om Bulldozer Project - Arise (The Beholder & Zany Remix) te horen, ook al is die dan wel gereleased in 2008 :x ). Vervolgens terug naar de tent om even de benen rust te geven en wat te snacken/drinken. Uiteindelijk N-Vitral pres Bombsquad (en/of de B-Freqz) laten lopen en pas iets voor 19u weer terug op terrein voor Bertocucci Feranzano in de Gold. Daarna naar de silver voor The DJ Producer & DJIPE, ook geen spijt van gehad. Vervolgens was het tijd voor Alpha Twins in de Magenta, ik had in dit topic in de weken voor Defqon al enkele comments gelezen en de nieuwsgierigheid was geprikkeld. Geen spijt van gehad, was een heerlijk afsluitset vol met 'echte' early hardstyle. :loving: De dag afgesloten op Red met laatste stukje Sub Zero Project en de Endshow.


Zondag:
Van tevoren wilde ik het open airbed concert meepakken, maar in de praktijk als je bij de tent relaxed komt er bij mij meestal van vroege sets plannen weinig terecht. Maar goed D'Spyre op de Gold wilde ik wel echt meepakken en dus tegen 12en richting festivalterrein vertrokken. Geen spijt van gehad, was een heerlijke set met trage millennium platen (oa Dr Macabre - Poltergeist en Meagashira - End of Line kwamen langs). Daarna naar de White voor de Qult special van Geck-O. Ik moet zeggen, thuis vind ik het altijd wel lekker om te luisteren, maar op zo'n feest met meerdere stages (en hardere muziek) is het voor mij wat moeilijker om echt mijn draai te vinden. Wel fijn om een hele boel fijne plaatjes weer te horen en iig ook genoten van het sfeertje en de shuffelaars aan de buitenkant (én de internationale sirtaki :)). Daarna naar de Blue gegaan, laatste stukje Clockarts meegepikt en plek je vooraan opgezocht om te verblijven tijdens Endymion en Crypsis and Chain Reaction. Vwb de laatste set: heerlijk om die ouwe klappers weer te horen :loving: en die ouwe kicks heb ik ook gemist. Daarna even rondgelopen en gegeten. Eigenlijk stond Promo op het programma, maar omdat ik dat soort sets al vaker meegemaakt had, maar even gekozen om wat anders/wat nieuws op te zoeken. Even bij Exit Mind in de Indigo staan kijken, maar uiteindelijk naar de UV gegaan waar Devin Wild stond. Na Devin Wild was het tijd om weer richting de Blue te gaan, bij black mirror society showcase binnengewandeld en nog een groot deel stuk meegepikt. Wat ik zag/hoorde prikkelt wel mijn nieuwsgierigheid, binnenkort hele album maar even rustig checken. :) Na PN in de blue gebleven voor Deetox en Delete VIP. Heerlijk om al die kicks op dat geluid van de Blue te horen, en ook genoten van de show (licht, lasers ed) er om heen. Vervolgens naar de Red om de laatste 1,5 u van de closing mee te pakken. Ik was vooral benieuwd naar Project One, omdat ik dat nog niet eerder live meegemaakt had. Eerlijk gezegd kijk ik er niet op terug met echt een episch gevoel, maar wellicht speelde daarin mijn plek en sub-optimaal geluid daar ook in mee (de hele liveset maar eens rustig terug luisteren). Of het kan toch de behoefte aan een wat steviger afsluiter zijn geweest. ;)



Al met al me best vermaakt dit weekend, geprobeerd om ook eens wat nieuwe dingen te ontdekken (of niet te snel te kiezen voor voor mij 'vaste prik' namen/sets) en iig te variëren in de stages die ik bezocht heb (dat is wel gelukt). Alleen vrijdagavond was wat minder, de gathering is snel te druk (met name dan de blue en de barren daar). Wat mij betreft mag er best nog wel een tent bij geprogrammeerd voor wat meer spreiding van de drukte (en meer variatie in het programma, voor zo'n avond zou ik ook best ergens hardstyle classics willen horen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 18:18 
 
Hardtraxx Addict

Sjaakie P schreef:
Zaterdag overal en nergens geweest, o.a. naar Sloperij Janssen (heerlijk wakker worden was dit, was gelijk alle negativiteit van gisteren vergeten, ben erg benieuwd naar de tracklist @Maximumraver)


Vet om te horen dit, thanks!! :D
De tracklist zag er zo uit:

01. Empyreal - My World Is Pyramid
02. Titancube - Extreme Low
03. Tanukichi vs Savage States - Lost Dimension
04. Floxytek - This Is Badman
05. Modulate & Obie - Believe
06. Jekyll & Tom Revolution - Are You Ready
07. Harry Potar - Day of Wrath
08. Sequencer - Maniac
09. Dr. Peacock & Le Bask - Trip To Dreamland (Remzcore Remix)
10. Mimaniac - Mandale
11. Sloperij Janssen - Who Gives A Shit
12. Chryzis - Workin'
13. USAO - Extra Mode
14. Hype Turner & Clips X Ahoy - Big Up
15. Harry Potar - Boomblastoc
16. Dr Peacock & Sefa - Come On
17. Hyrule War & Cyclon - Too Dramatic
18. Deathroar - Are You Lost
19. Sloperij Janssen & InsaniaC - Freedom
20. Crypton ft Vertex - My Shot
21. Sefa & Crypton - Lastig
22. Remzcore - Insomnia
23. Skull Demon & Ketanoise - Shotgun
24. Oxidus - Mental Quality
25. Unit - Final Destination
26. The Speed Freak - Destroy Reality (Hellfish Destroy All Stars Remix)
27. Darkinox - Bulldozer
28. Hellfish & Producer - Daft Cant (Hellfish Swearing Academy Remix)
29. The Speed Freak - Slammit!
30. Pattern J vs Psiko - Dead Again
31. Art of Fighters - Goodbye (See You Next Time)
32. Sei2ure & Detest - Free Your Mind
33. E-Noid - Dx2r (SRB Refix)
34. Sloperij Janssen - TBA (BITCONNEEECT)
35. Sloperij Janssen - TBA (Bla Bla Bla)
36. Striker & Iridium - Perfect Rage
37. Traffik & Tripped - Breakneck 303
38. Nyocore - Mister Blue
39. Angerfist & Bodyshock - Stabwound
40. Nielos & Rihage - LMTYBTRM
41. Greazy Puzzy Fuckerz - Tardgedy
42. MBK - Heavyweight Sound
43. Samurai Resistance - Black Out
44. Sloperij Janssen & HardT3K-Tic - Chatman
45. Sloperij Janssen - Neon Hammer
46. Sloperij Janssen - Ik Wil Gewoon Toeteren
47. Sjammienators - Hardcore Is Leven (Sloperij Janssen Remix)
48. Dissoactive - Wanne Gek
49. KlereHerrieKrew & Sloperij Janssen - De Groeten Uit Brabant KUT
50. The Freaky Bastard - Techno Vlinder
51. Dissoactive - Kaak Naar De Tyfus (Suicide Rage Remix)
52. Sloperij Janssen & No Pain Loraine - TBA (2U)
53. Kobaryo - Evolution Canceler
54. H.U.T Gigar - Burn Burn Burn
55. Sloperij Janssen - Turbocop
56. Sloperij Janssen - TBA (Defqon.1 Closing Track)

Mini-weekend verslag van mezelf:

Mooiste weekend van m'n leven dit :loving:
Qua festival zelf heb ik veel rond gelopen en ben niet echt bij sets blijven hangen, behalve bij Geck-o (White), Geck-o vs Wavolizer (Silver), en Da Tweekaz (UV), hele vette sets waren dat :worship: Ook heel veel mensen gesproken die ik niet vaak zie, dus dat was ook weer bijzonder gezellig :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
34. Sloperij Janssen - TBA (BITCONNEEECT)

Waar luister ik deze :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 18:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De vetste set van het weekend voor mij was Tatanka vs Activator, tering wat een kicks weer! De meest verrassende set was Alpha Twins op de Magenta zaterdag. Had verwacht dat ze weer met tracks a la Tonight Remix aan kwamen zetten, maar ze hielden zich compleet aan het concept. Een uur lang snoei-early (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Citaat:
34. Sloperij Janssen - TBA (BITCONNEEECT)

Waar luister ik deze :lol:


Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 19:19 
 
Hardtraxx Addict

Redman schreef:
Citaat:
34. Sloperij Janssen - TBA (BITCONNEEECT)

Waar luister ik deze :lol:


Nu nog nergens, hij is nog niet helemaal af :whistle:
Zodra de set online komt, zal ik hem hier bij de sets posten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een topweekend gehad! Ga geen heel verhaal typen; Ik houd het erbij dat we uitzonderlijk gesnoeid hebben en veel lol hebben beleefd. Voornamelijk bij de SILVER (Geck&Wav, Mindustries, GITM), INDIGO (Chris One, Mind Dimension, Classics Machine, Exit Mind, The Purge) en BLUE (B-front & PN, D&R, Main Conern, Delete VIP) de mooiste sets beleefd, en daarnaast de Geck-o set op de WHITE natuurlijk :yay: .

Potdummie, ik hoop verder wel echt dat er snel wat materiaal van de Silver set van Geck-o en Wavolizer gedeeld gaat worden, hetzij een opname of de losse tracks zelf. Geluid als vanouds retegoed daar (ook mooi dat er meer ruimte voor de silver was ingeruimd), en hulde voor de heren dat ze zoveel edits e.d. gemaakt hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 19:54 
 
Hardtraxx Elite

Superleuk weekend gehad! Toch blijft dat echte Defqon gevoel met die nieuwe opstelling voor mij ontbreken.. alles staat zo ver uit elkaar! De oude opstelling 2013/2014 vond ik echt veel beter!

Goeie sets gehoord, Mind Dimension, The Purge.. maar ook op de Magenta zowel zaterdag als zondag erg genoten! :thumbup:

Overigens begin ik me steeds meer te irriteren aan iedereen die alles moet vastleggen op film zowel de dj's als de bezoekers en alles maar op social media knallen. Ze zouden hier in Nederland beter een voorbeeld nemen aan Berlijn. Sticker op je telefoon en foto's maken verboden. :whistle: Heb het idee dat het elk feest ook steeds meer wordt. Ik kom om te feesten niet om met mijn bakkes overal op internet te verschijnen terwijl ik losga. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor sommigen is het laten zien aan de buitenwereld dat ze erbij zijn belangrijker dan hun daadwerkelijke aanwezigheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 20:21 
 
Hardtraxx Newbie

Zondags op de Magenta liep er op een gegeven moment een koreaan/japanner incl klederdracht die echt alleen maar bezig was met z’n selfiestick :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die kwamen wij ook tegen. En z'n maatje vroeg aan iedereen of mensen met 'm op de foto wilde.
Ik hield 'm expres al in de gaten want ik dacht dat het misschien een zakkenrollertruc was maar dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Superleuk weekend gehad! Toch blijft dat echte Defqon gevoel met die nieuwe opstelling voor mij ontbreken.. alles staat zo ver uit elkaar! De oude opstelling 2013/2014 vond ik echt veel beter!

Goeie sets gehoord, Mind Dimension, The Purge.. maar ook op de Magenta zowel zaterdag als zondag erg genoten! :thumbup:

Overigens begin ik me steeds meer te irriteren aan iedereen die alles moet vastleggen op film zowel de dj's als de bezoekers en alles maar op social media knallen. Ze zouden hier in Nederland beter een voorbeeld nemen aan Berlijn. Sticker op je telefoon en foto's maken verboden. :whistle: Heb het idee dat het elk feest ook steeds meer wordt. Ik kom om te feesten niet om met mijn bakkes overal op internet te verschijnen terwijl ik losga. :thumbdown:


Tijdens Chris One stond er zo'n wijf met een go pro in d'r klauwen ons ook steeds te filmen. Was echt schijt irritant. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klimgeit schreef:
Zondags op de Magenta liep er op een gegeven moment een koreaan/japanner incl klederdracht die echt alleen maar bezig was met z’n selfiestick :oh:


Op een gegeven moment stonden er ook allemaal gasten naast die verkleed waren in Oosterse kledij; een in sumopak, de ander in een jurk met pruik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
De vetste set van het weekend voor mij was Tatanka vs Activator, tering wat een kicks weer! De meest verrassende set was Alpha Twins op de Magenta zaterdag. Had verwacht dat ze weer met tracks a la Tonight Remix aan kwamen zetten, maar ze hielden zich compleet aan het concept. Een uur lang snoei-early (L)

Ik sluit me hier keihard bij aan.

WiseGuys eindelijk live gehoord, ze mixten heerlijk door, elke keer als die kicks erin klapten viel m'n smoel open van verbazing :love: :bomb:

En Alpha twins was ook een geluksmomentje, denk niet dat iemand dit had zien aankomen zonder inside info.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat was dit een vet weekend zeg. Vanaf vrijdag tot aan zondagavond gewoon geen een slechte set gehoord, behalve die van Radical, maar dat is meer een smaakkwestie.

Phuture Noize Black Mirror Society, dit was veruit de allerbeste set van het weekend en dat kreeg hij ook terug van het publiek op het einde. 4x een staande ovatie... tranen rolden over mijn wangen, niet normaal. Om vervolgens ook nog een halfuur later Delete VIP door de BLUE heen te horen knallen. Ben daarna naar Sefa gegaan wat ook echt heerlijk was, maar had gewoon geen poot meer om op te staan.

Verder heb ik er absoluut geen spijt van dat ik bij Ncrypta stond tijdens Power Hour. Ruimte, heerlijke klappers, een anderhalf uur setje, en wat een sfeer! Laatste hoogtepuntje was Igneon System op de SILVER, wat was dat genieten zeg! Clockartz mag hier ook nog wel bij, als verzoekje indienen of ze de Caged Edit die ze op Q-Base draaiden en dit vervolgens ook gewoon doen, liep toen volgens mij letterlijk een klaplong op.

Voor mij waren dit wel de muzikale hoogtepunten van Defqon, heb verder echt alleen maar maximaal genoten. Komende week daarentegen niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 01:04 
 
Hardtraxxer

Maximumraver schreef:
Sjaakie P schreef:
Zaterdag overal en nergens geweest, o.a. naar Sloperij Janssen (heerlijk wakker worden was dit, was gelijk alle negativiteit van gisteren vergeten, ben erg benieuwd naar de tracklist @Maximumraver)


Vet om te horen dit, thanks!! :D

Graag gedaan haha, was mooi om jou ook helemaal los te zien gaan achter die draaitafels :). Helaas wilde de rest van mijn groep naar Neophyte en moest ik dus voortijdig vertrekken, anders was ik sowieso wel tot het einde gebleven, zeker als ik toen had geweten welke platen je allemaal zou draaien :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 03:38 
 
Hardtraxx Addict

Ah thanks! :D En snap ik :P Scheelt dat je het dan alvast weet voor een evt. volgende keer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 08:39 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
Svennn schreef:

Voor de mensen die klagen over drukte in de Blue, loop toch eens meer de tent in richting de barren of kom wat verder naar voren. Linksvoor was het echt goed te doen, terwijl achterin de Blue je inderdaad als sardientjes in blik op elkaar stond.


Gedaan, je werd overlopen door mensen die naar de bar liepen en je werd vervolgens in de rij zelf gezogen omdat men zo lang moest wachten. We stonden niet compleet linksvoor maar daar waar we waren konden we wel bewegen maar was het net zo druk als achter omdat iedereen door je heen liep. Als je veel verder naar links ging, werd het geluid nog slechter.

@ Remi, vreemd. Die jongens waren daar op 3 vrij vroeg, (iets na 12 uur, was bijna leeg op 3), maar werden gewoon weggestuurd. Zal wel voor iets zijn gereserveerd dan.


Kwam door omstandigheden stuk later aan als gepland (half 5), en kreeg de melding dat camping 1 tot en met 4 al vol stonden en we op veld 5 en 6 moesten gaan kijken, maat van me die met partyvervoer was met al zijn zooi over de brug en wij op zoek naar een plek op veld 5 en 6, geen hulp niks en alles stond al helemaal vol op 5 en 6.

komen een camping steward tegen die ons adviseerde om maar verspreid onze tenten ergens er tussen te zetten want alles zat al vol volgens haar, maar er waren nog wel een paar buffervelden vrijgehouden voor de mensen die echt laat kwamen, wij me onze groep dus weer terug naar de brug waar de hele rij weg was die er een half uur eerder stond, we lopen veld 3 op en zien een aantal mensen rechts een paar tenten op zetten op een verder nog leeg grasveld dus wouden daar kamperen maar bleek da dat veld gebruikt werd voor een friendscamp omdat er problemen waren op de andere velden qua ruimte en werden doorgestuurd naar Veld 2 welke jawel helemaal vol stond.

Waren bijna van plan om onze tent maar midden in een brandpad te zetten toen er eindelijk een camping Steward kwam die wel iets wist en ons naar de achterkant van veld 3 stuurde want daar waren een aantal buffervelden open gegaan. komen we daar aan om 18:00 ofzo blijkt dat ze de helft van veld 3 afgezet hadden en pas toen open gingen gooien.

Hier zag ik eindelijk eens Camping stewards slim te werk gaan en mensen begeleiden naar een plek om te kamperen maar echt ongelofelijk hoe slecht de communicatie was... en nog erger hoe groot het verschil in ruimte was, wij zaten op een plek die vrijgehouden was als buffer voor de laatkomers maar ik had mijn auto zowel links als rechts als achter mijn tent kunnen parkeren zoveel ruimte was er hier, terwijl op andere velden moest je de scheerlijnen bijna door iemand anders zn ent heen spannen...

Zou fijn zijn als Q volgend jaar gewoon de Tomorrowland techniek toepast: Veld voor veld open gooien en telkens door middel van medewerkers met een afzetlint 10 meter van een veld vrijgeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 08:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misjel schreef:
Zou fijn zijn als Q volgend jaar gewoon de Tomorrowland techniek toepast: Veld voor veld open gooien en telkens door middel van medewerkers met een afzetlint 10 meter van een veld vrijgeven.

Deden ze bij Qontinent ook altijd. Dat lost echter je probleem met ruimte niet echt op en het blijft toch schatwerk dus het kan zomaar dat de laatkomers een zee aan ruimte hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 08:49 
 
Hardtraxx Veteran

Dat laatste wat je zegt doen ze ook bij Intents. Werkte prima. Enige 'nadeel' is dat als je een laatkomer in je groep hebt die de tent nog moet opzetten hij/zij dat niet bij jullie kan doen. Maar dat is te overzien. Uiteindelijk bleef op deze manier nog bijna een compleet veld onbezet bij intents. Dit vond ik ook veruit de fijnste manier van binnen komen op een weekend festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2018 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is wel bijzonder wat ik lees over die late opening van een stuk camping. Ik was ook laat (vriend had in de middag nog zaken te regelen), rond 6 op het terrein. Ik heb uiteindelijk langs de bosjes een plekje gevonden omdat er gewoon geen plek was. Campingstewards zeiden ook gewoon: "probeer maar op Camping 1,2,5 of 6. Prop hem maar ergens tussen." Op zich was ik wel tevreden met de plek hoor, er was genoeg ruimte en redelijk rustig, maar het feit dat mensen daar voor kiezen vind ik wel veelzeggend.
Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten