Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:57 
 
Hardtraxxer

Zo'n camping medewerker zei dat er per persoon 2,70m bij 2,70m gerekend wordt. Had wel het idee dat alles veel krapper op elkaar stond dan de vorige jaren. Hoe zit dat bij Lowlands bijvoorbeeld, is daar ook zo'n ruimtegebrek?

Wel weer echt een topweekend gehad. Vond vrijdagavond vooral B-Front en Phuture Noize heel dik. Voor de mensen die klagen over drukte in de Blue, loop toch eens meer de tent in richting de barren of kom wat verder naar voren. Linksvoor was het echt goed te doen, terwijl achterin de Blue je inderdaad als sardientjes in blik op elkaar stond.
Hoogtepunt van de zaterdag vond ik toch wel het bekijken van Power Hour vanaf het VIP dek. Wat vet zeg om die enorme mensenmassa hoog vanaf de achterkant te zien. Jaarlijkse links-rechts momentje, die pinsir move, echt heel vet. Sta normaal nooit op VIP gedeeltes of iets, dus je kijkt ook echt je ogen uit hoeveel artiesten je daar op een paar vierkante meter tegenkomt. Daarna nog een paar uurtjes op de Magenta doorgebracht, vond vooral opvallend dat de Alpha2 zich ineens zo goed aan het concept wisten te houden.

De Afterparty was wel weer vermakelijk, maar muzikaal hield t nou niet echt over. Daar mogen volgend jaar wel wat spannendere namen worden neergezet. WTF was The Prophet aan het doen? Liet in een uurtje tijd toch minimaal twee keer de muziek uitvallen? :huh:

Zondag ook top, hoogtepunt toch wel meerdere setjes op de Magenta met Second Identity, Balistic en 2-Sidez. Vond het voedselaanbod ook echt heel goed dit weekend. Vrijdagavond op de camping echt de beste patat ooit op een feest gehad, betaal daar dan ook graag twee munten voor. Die wraps met kip van de BBQ, tussen de Magenta en de Yellow meende ik waren ook dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Remi schreef:
Ik zal later nog eens uitgebreid reageren. Maar: ik liep zaterdag rond half 3 over de camping van veld 4 naar veld 3. Toen was er linksachter op veld 3 nog een groot stuk terrein afgezet. Zondagochtend liep ik er weer en toen stonden daar een aantal tenten. Er was overigens nog wel veel plek vrij daar. Het leek dus alsof ze plaatsen vrij hielden voor laatkomers.


Veld 3 was de vriendencamping ;)

Maten van mij mochten daar dus niet staan, dus zal wel een plek voor een groep zijn geweest.


Nee dit was zeer zeker geen vrienden camping. Die plaatsen waren aangegeven met bordjes, afgezet met touw en voorzien van picknick bankjes. Dit veld was helemaal leeg en zondag dun bezaaid met tentjes. Het was echt een gewoon kampeer veld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 13:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svennn schreef:

Voor de mensen die klagen over drukte in de Blue, loop toch eens meer de tent in richting de barren of kom wat verder naar voren. Linksvoor was het echt goed te doen, terwijl achterin de Blue je inderdaad als sardientjes in blik op elkaar stond.


Gedaan, je werd overlopen door mensen die naar de bar liepen en je werd vervolgens in de rij zelf gezogen omdat men zo lang moest wachten. We stonden niet compleet linksvoor maar daar waar we waren konden we wel bewegen maar was het net zo druk als achter omdat iedereen door je heen liep. Als je veel verder naar links ging, werd het geluid nog slechter.

@ Remi, vreemd. Die jongens waren daar op 3 vrij vroeg, (iets na 12 uur, was bijna leeg op 3), maar werden gewoon weggestuurd. Zal wel voor iets zijn gereserveerd dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de zesde keer een volledig weekend Defqon gepakt, ditmaal voor het eerst met vriendin er bij (blijft altijd een gok, maar ze heeft zich prima vermaakt). Prima huisje op Europarcs resort Veluwemeer, relaxt geregeld met pendelbussen etc. Kwartiertje van het terrein, s'ochtends geen gekut met douchen, ontbijt enz. Ja prima.

Anyway, de fissa. Vrijdag op tijd op het terrein beland, wat vrienden op het vluchtelingenkamp a..k.a. de camping ontmoet en toen richting de Blue gegaan voor ome Willem. Toffe set, niets mis mee, paar dikke nieuwe tracks (die met die Heartbeat vocal :love: ) en de sfeer zat er lekker in. Daarna even 20 years of Endymion in de Black gekeken (blijft toch mijn roots) leuk om te horen (Vengeance, Drunk With A Gun enz). Daarna nog even bij Atmozfears gekeken, maar die gaat naar mijn mening ook een beetje de 538 kant op, waar Wildstylez net weer uit is.

Bijtijds terug naar het huisje gegaan om daar nog een afzakkertje te nemen en 'vroeg' er in (jaja de gemiddelde leeftijd is 33 in ons groepje) omdat we de volgende dag Sound Rush wilden checken.

Zaterdag overall was tof maar ik kwam er niet lekker in, misschien ook een beetje verwennerij door de jaren heen. Sound Rush, Mindustries, Wildstylez gezien, daarna beetje lopen pendelen over het terrein (geniale Churros trouwens) en wat betreft het eten vond ik de kwaliteit erg in orde moet ik zeggen. Op het eind 'verplicht' gestaan bij Ran-D (niet mijn ding met die lange slepende synths) en tijdens Warface (ook niet helemaal mijn ding) even met vriendin lief bij Da Tweekaz gekeken (ja dan krijg je de hele Disney, Pixar, Zappkids bootlegs). Om uiteindelijk weer te belanden bij de eindshow (op The One na een matige tracklist).

Stukje van de after meegepakt (TNT met al het geinige spul, Willem in de crowd die handtekeningen en foto's weigerde) en toen maar weer op huis aan gegaan omdat de meesten er wel klaar mee waren.

Zondag noemen ze dan funday, was het ook wel. Grappig om te zien dat het zo'n dag is dat iedereen zijn drugs en/of drankmunten op gaat maken en zo op het eind iedereen er aan is. Leuke setjes van Demi Kanon, Darkraver met een feestje en weer bij de Red geëindigd. Brennan Heart (serieus, al die kut bootlegs?) Coone, ook niet meer wat hij geweest is. Maar dan Project One, de bazen. Super einde van een leuk weekend. Defqon voor mij volgende jaar? Maybe, ik ben niet meer weg geblazen, maar then again, misschien ben ik te verwend (of te oud :/ )

btw: - Lag het aan mij of was het geluid niet altijd even zuiver?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 13:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
btw: - Lag het aan mij of was het geluid niet altijd even zuiver?


Lag zeker niet aan jou, het hing er echt aan waar je stond of je goed geluid had. Zo stond ik een tijdje voorin in het midden in de blue en daar hoorde ik de melodie niet eens, maar toen ik wat naar achteren liep en in de lijn stond van de boxen was het een stuk beter! Was erg wisselvallig helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 13:27 
 
Hardtraxx Elite

Veel mensen die tegelijk aan kwamen met ons (om 14.00 uur in de rij) zaten gewoon op 1/4. Wij zelf wilde op 5, toen we aankwamen was het achterste stuk van 5 nog dicht en mocht je wel door als je op 6 ging zitten. Wij dus 5 minuten gewacht en toen ging ook het grootste gedeelte van 5 open, we hadden achterin ook zeeën van ruimte, niemand kwam erbij liggen.

Waarschijnlijk dus ook een kwestie van niet goed aansluiten geweest etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 13:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Maar waarom zo moeilijk doen, alsof men zelf niet kan zien waar ze wel kunnen staan en niet.

Gooi gewoon alles open (behalve de gereserveerde plekken) en laat men lekker zichzelf neerplanten waar ze willen. Als ze te veel ruimte in nemen dan kunnen de stewards er wel wat van zeggen (deden ze vlak bij ons ook) maar dat afzetten is onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Hoe zit dat bij Lowlands bijvoorbeeld, is daar ook zo'n ruimtegebrek?


Of er daar ook ruimtegebrek is weet ik niet, maar ik weet wel dat ze daar nog meer velden hebben. Dat hele stuk tussen de auto ingang en de brug wordt daar bijvoorbeeld ook gebruikt als 7e veld. En dan hebben ze ergens nog een veld 8 voor campers/caravans dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
). l, Willem in de crowd die handtekeningen en foto's weigerde)


Alles voor zijn fans! Als ze betalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook weer redelijk bijgekomen van een top weekend! Hier weer een vet uitgebreid verslag:

Na mijn tentamen door gegaan met de trein naar Dronten. Stond een gigantische rij voor de pendelbus, maar vond het nog wel acceptabel om een half uur te moeten wachten. Uiteindelijk half 4 ongeveer daar en waar de rest van mijn groep via de normale ingang enorm lang in de rij hebben gestaan was ik er in 3 minuten doorheen :huh: en van die 3 minuten waren ze 2,5 minuut bezig met tassen controleren, dat deden ze best uitgebreid.

Maar na bij veld 6 terecht te zijn gekomen, tent te hebben opgezet en veel biertjes te hebben genuttigd bij de Gathering terechtgekomen. Headhunterz draaide leuke nummertjes maar langer dan 20 minuten ben ik daar niet geweest. Ondanks dat de tent idioot groot is was het wel erg druk, tevens ook bij de bar buiten daar... geluid was ook niet heel best. De sfeer maakte wel veel goed! Vervolgens bij de Black geweest voor Endymion maar langer dan 10 minuten ook niet geweest daar. Niet mijn ding die platen keuze. Eigenlijk verder alleen nog bij B-Front & Phuture Noize geweest. Niks verrassends gehoord, maar wel een top setje. Uiteindelijk een plekje redelijk vooraan (net voor de eerste pilaren) kunnen vinden waar het te doen was met de drukte en het geluid (zonder oordoppen) te doen was. De sfeer was wel echt heerlijk tijdens deze set. De overige tijd op vrijdagavond bij de Deephouse stage geweest wat eigenlijk echt lachen was ook :lol: goed vermaakt daar. Na B-Front en Phuture Noize nog lekker op de camping wezen afteren.

Zaterdag lekker optijd het terrein op gegaan en na een rondje te hebben gelopen bij Jaws op de Magenta (hier uiteindelijk eigenlijk zeker de helft van de dag geweest xd) terecht gekomen die Early hitjes draaide. Prima om de dag mee te beginnen ^^ Bij Chris One terechtgekomen maar de Indigo was inderdaad veel te klein en vrij druk en erg matig geluid, zonde. Chris One zelf had een prima setje maar had wel gehoopt op iets meer oudere platen.
Vervolgens bij Wavolizer & Geck-o wezen kijken wat echt heel vet was. De Industrial edits van Geck-o klonken echt goed en een plaat als Parallel Worlds pastte er prima tussen. Scot Project was de enige artiest die ik 100% zeker wilde zien en geen spijt van gehad. Wat een heerlijke platen. :worship: Wel jammer dat hij Thunder In Paradise en Definitely niet heeft gedraaid en voor mij een paar onbekende platen gedraaid heeft. Vervolgens beetje geswitcht tussen Silver en Magenta. Stukje Mindustries, Beholder, Pavo, The Outside Agency en Derb meegepakt. Mindustries was vetjes, Beholder draaide wat te nieuw maar wel vet, al had Bringing The Funk remix absoluut niet gehoeven, Pavo draaide lekkere Early, The Outside Agency kon ik niet bijster veel mee en Derb was lekker. Weet eigenlijk niet heel veel meer van deze uren, kan best komen door het veel te veel bier drinken xd.
Daarna kwamen achter elkaar de 3 setjes van de dag en misschien wel van het weekend. Hulde voor Primeshock, ontzettend lekkere en diverse platenkeuze en snel doorgemixt. Precies als hun podcast. Was wel een beetje warm in de Purple maar weinig last van gehad. Geef deze gasten volgend jaar minstens een plek op de UV, dat verdienen ze wel. Tatanka & Activator was ook fantastisch. Fijn dat Tatanka een keer niks nieuwers dan 2006 draaide, kwam de set echt ten goede. En daarna voor mij de set van het weekend: Alpha Twins. Komt denk ik mede doordat ik er 0 verwachtingen van had gehad. Ik zei tegen Wootum van zullen we nog even blijven staan en kijken wat ze gaan draaien, en als het classics wordt gaan we wel weer. Wij dachten dus na 5 minuten weg te zijn, maar we bleven tot het einde van hun set. Manmanman wat een snoeiharde Early, geweldig.
Daarna hapje gegeten en een plekje opgezocht op de main voor de Eindshow. In tegenstelling tot andere uit mijn groep vond ik de eindshow erg gaaf. Soms iets te veel vuurwerk wat een beetje nergens naartoe ging, maar de lasers en platenkeuze (behalve Pinsir, waar was dat nou weer voor nodig...) maakten en hoop goed.
De afterparty overgeslagen en after gehad op de camping. Dit was er eentje voor in de boeken met de Russian Hardbass playlist, mijn god wat geweldig :lol: Ook nog even paar minuten staan ouwehoeren met Helicaze en zijn groep, was ook even lachen.

Zondag eigenlijk overal en nergens geweest. Stukje Lip DJ en Davide Sonar meegepakt met wat Classics hitjes. Vervolgens stukje MYST meegepakt wat prima was, maar de sfeer in de Blue was die dag wel een dode bedoeling zeg en het was ook vrij benauwd. Dus na een half uurtje weggegaan. Tussendoor even op de Yellow bij Sjammienators wezen kijken, maar dat is me een partij ellendige muziek.... Daarna Geck-o op de White wat erg fijn was, alle Qult hitjes van ''vroeger'' :love: Weer even naar de Blue voor stukje Clockartz wat een hele dikke set was! Echt een verademing die oudere platen tussendoor.
Toen was het weer tijd voor AVIO live in de Indigo. Qua drukte was het nu wel te doen en het geluid gelukkig wat beter (maar nog steeds niet denderend). Dikke set, alleen was het niet echt live haha. The Machine had daarna denk ik set van de dag. Heerlijk om zijn oude platen weer te horen! Bitch had niet gehoeven maar verder erg genoten. Daarna Promo meegepakt en dat was na The Machine de lekkerste set van de dag. Ik ben echt fan van zijn oude platen, ook goede sfeer en heerlijk geluid op de Gold.
Na Promo weer helemaal naar veld 6 gelopen, mijn spullen gepakt en naar huis gegaan. Had geen vervoer voor de zondagavond dus moest met OV terug. Vond het niet heel erg, enige wat ik miste wat ik jammer vond waren 2-Sidez en Project One, en die laatste had ik allang rekening mee gehouden dat ik die zou missen :P Uiteindelijk half 12 thuis en kon om kwart voor 7 weer mijn nest uit gisteren voor een presentatie :lol: en dat blijkt achteraf het enige uit de tentamenweek wat ik gehaald heb >.< En nog wezen bowlen met onbeperkt bier, gelukkig daarna naar huis gegaan anders had ik nu echt niet meer geleefd denk ik.

Maar man, wat een weekend weer. Ik vond de stages ook heel mooi aangekleed allemaal. De main was vet en vooral hoog, maar vond de Gold, Magenta UV en Blue ook erg mooie stages hebben, vooral de eerste 2 genoemden. Het geluid was eigenlijk alleen in de Blue, Black en Indigo minder, rest overal goed. En wat hadden de Silver en Gold toch een heerlijk geluid weer :drool: en de Magenta op zaterdag ook! Ook minder last gehad van vdk mensen en (buiten de vrijdag) ook nergens echt last gehad van de drukte. Overal goeie sfeer meegemaakt behalve op de Blue op zondag. De camping was ook wel prima vond ik. We zaten veld 6 dus dat was wel een stukje lopen maar het was wel enorm rustig. Daardoor nog lekker 5 uur slaap per nacht kunnen pakken zonder oordoppen. Verder nog iedereen bedankt voor de gezelligheid en in het bijzonder The Venator, Magnetron, Wootum, Steffnov en Koen voor alle lol die we hebben gehad op het festivalterrein en de geweldige afters op de camping :lol: Wel echt veel te veel gezopen weer. 6,5 liter aan bier mee wat op was en 160 euro aan munten ook bijna allemaal aan bier. Maar dat was het zeker waard allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 14:28 
 
Hardtraxxer

Na 2016 voor de 2e keer Defqon weekend beleefd en godskolere wat was het gruwelijk vet zeg.

Leukste momentjes:
- Spoontech-massasprint en spontane moshpit vlak daarvoor.
- Spoon-setjes natuurlijk. :bomb:
- Avio, Chris One en The Machine die de Indigo sloopten.
- Sets bij de Silver, na Wavo & Geck-O (Wát een set :worship: ) tot aan DJP & Djipe bijna niet meer weggeweest.
- Wakker worden bij Rude Awakening, Geck-O en Switch Technique zondag.
- Losgaand volk bij I:Gor vooraan in de Black.
- Delete die afsloot met Level VIP én Sin. :drool:
- Eerste keer Project One voor mij, puike afsluiting.

Enige set die wat tegenviel was Unlike Others, na 20 minuutjes snel naar The Machine gegaan.
Achteraf gezien misschien tussendoor een kijkje kunnen nemen bij de Magenta, UV of Red, maar had er op moment suprême niet zo'n zin in.
Verder mezelf een beetje gestoord aan sommige Duitse vrienden die het er niet leuker op maken op de camping, alsmaar schreeuwen en zag zelfs een groepje met eieren gooien vanaf hun tent. :thumbdown:
Nu nog lekker een daagje uitbrakken en janken dat de volgende Defqon nog zo ver weg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Revolting Against schreef:
). l, Willem in de crowd die handtekeningen en foto's weigerde)


Alles voor zijn fans! Als ze betalen


Wat een onzinnigheid dit weer, of het een grapje is of niet. Willem is ook maar een mens die een keer wil kunnen feesten. In een interview op de Q-dance stream zei hij dat hij de mensen netjes uitlegt dat als hij met 1 iemand op de foto gaat, meteen met iedereen op de foto moet. Is zijn goed recht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Basshunterzz schreef:
Revolting Against schreef:
). l, Willem in de crowd die handtekeningen en foto's weigerde)


Alles voor zijn fans! Als ze betalen


Wat een onzinnigheid dit weer, of het een grapje is of niet. Willem is ook maar een mens die een keer wil kunnen feesten. In een interview op de Q-dance stream zei hij dat hij de mensen netjes uitlegt dat als hij met 1 iemand op de foto gaat, meteen met iedereen op de foto moet. Is zijn goed recht.

Haha het is een beetje sarcastisch bedoeld. We stonden op de after in de Blue en daar spotte mijn vriendin (door mij HHZ fan geworden) hem. Waarop ze zei: ik ga vragen of ik op de foto mag en enthousiast richting hem stuiterde. Wij al gniffelend: succes! Waarop hij vriendelijk zei: nee sorry!

Ik snap dat hij er nu als Willem stond en niet als Heady dus laat hem lekker met rust, gelukkig deden de meesten dat ook. Is zijn goed recht inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

Wat makrooy zegt. Die grote namen.. het zijn soms net mensen hé.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 14:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Svennn schreef:
Hoe zit dat bij Lowlands bijvoorbeeld, is daar ook zo'n ruimtegebrek?


Of er daar ook ruimtegebrek is weet ik niet, maar ik weet wel dat ze daar nog meer velden hebben. Dat hele stuk tussen de auto ingang en de brug wordt daar bijvoorbeeld ook gebruikt als 7e veld. En dan hebben ze ergens nog een veld 8 voor campers/caravans dacht ik


Veld 8 voor de caravans ligt volgens mij op dat veld achter de blue naast 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Revolting Against schreef:
btw: - Lag het aan mij of was het geluid niet altijd even zuiver?


Lag zeker niet aan jou, het hing er echt aan waar je stond of je goed geluid had. Zo stond ik een tijdje voorin in het midden in de blue en daar hoorde ik de melodie niet eens, maar toen ik wat naar achteren liep en in de lijn stond van de boxen was het een stuk beter! Was erg wisselvallig helaas..


Ik heb de hele Delete VIP set helemaal achterin gestaan net bij de laatste rechter box en werd zowat omver geblazen van het zuivere geluid :worship:

Moet wel zeggen dat het geluid echt hard stond. Set van Rebelution daarna werd door onze groep gelijk opgemerkt dat het geluid zachter was gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Basshunterzz schreef:
Revolting Against schreef:
). l, Willem in de crowd die handtekeningen en foto's weigerde)


Alles voor zijn fans! Als ze betalen


Wat een onzinnigheid dit weer, of het een grapje is of niet. Willem is ook maar een mens die een keer wil kunnen feesten. In een interview op de Q-dance stream zei hij dat hij de mensen netjes uitlegt dat als hij met 1 iemand op de foto gaat, meteen met iedereen op de foto moet. Is zijn goed recht.


Goh, echt. Niet zo happen want dat snap ik zelf ook wel ;) Ik zou er ook schijt ziek van worden en laat ze dan ook gewoon lekker met rust. Al vind ik het bijvoorbeeld ook wel mooi dat er DJ's zijn die dan wel voor iedereen de tijd nemen zoals een Radical vaak doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

In mijn hele feest carriere heb ik trouwens nog nooit zoiets meegemaakt als de set van The Prophet, dat was echt dramatisch. Vooral die knip en plak edit van Rebel To The Grave en Seven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al met al een top weekend gehad.

Vrijdag rond half 2 aangekomen bij de parkeerplaats, slechts een kwartiertje file gehad, dat is wel eens anders geweest andere jaren.
Vervolgens helemaal achteraan ergens op de parkeerplaats beland (en dat zo vroeg al), waardoor het nog een tyfuseind lopen was naar de ingang met al onze spullen. En elk jaar weer dat klote grind/zandpad op die parkeerplaats is ook echt slecht. Leg hier wat vlonders neer of asfalteer de boel want hier heeft iedereen last van :thumbdown:

Om een (voor mij) onduidelijke reden was de ingang/kaartcontrole een heel stuk verplaats (naar 'links') , waardoor het nog een flink stuk lopen was. Daar vervolgens in de brandende zon een half uur staan wachten totdat we door de kaartcontrole waren :/ vervolgens nog een half uur staan wachten voor de tascontrole die, in tegenstelling tot voorgaande jaren, een stuk strenger was. Inmiddels was het dus al 3 uur. Maargoed, vorig jaar kwamen we ook rond die tijd aan en hadden we een prachtig plekje vooraan op 5. Nu was de brug zogenaamd al afgesloten (volgens de borden was alles al vol daar) en werden we gedwongen naar 5/6 te gaan. 5 was al stampes vol en we kwamen uiteindelijk op 6 waar ook alles al flink vol stond. Geen camping steward te bekennen die mensen doorverwees naar de locaties waar nog wel plek was waardoor iedereen door elkaar heen liep met tassen/koffers. Bahbah wat slecht geregeld. Gelukkig nog een krap plekje kunnen vinden tussen wat andere tenten midden op veld 6.

Tegen een uur of 7 kwamen er 2 meisjes strontchagrijnig voorbij en die vertelden dat ze al van 5/6 naar 1/2/3/4 waren gestuurd om daar vervolgens weer naar 5/6 gestuurd te worden, maar ze liepen al anderhalf uur rond en konden geen plek meer vinden. Wij aangeboden om onze partytent te verplaatsen en zo konden zij nog hun tent half onder onze partytent opzetten.

Ik kreeg sterk de indruk dat er veel te veel weekendkaarten verkocht waren want de camping barstte echt uit zijn voegen. Mensen stonden met tenten in greppels, bosschages of midden op het foodcourt op veld 5.

Bij de gathering Bass modulators, Atmozfears en BFront&Pn meegemaakt. Vooral Atmozfears een heerlijk setje :loving: De sfeer was wel een beetje tam. Bij Bfront&Pn ging het echt los. Setje was voorspelbaar (leek op die bij Intents) maar deed het wel heel goed.
Ik stond overigens linksachter in de Blue. Daar was meer dan genoeg ruimte maar het geluid was niet constant. Het volume wisselde nogal daar. Soms een overkill aan bass, soms was het goed.
De bar was veel te klein, echt slecht geregeld, sowieso heel de vrijdag.


Zaterdag was ik best gebroken en heb ik minder sets bezocht dan ik eigenlijk had gewild.
Geck-O&Wavolizer was genieten, snoeiharde kicks op een geweldig geluidssysteem :loving: Verder heb ik me echt uitstekend vermaakt bij Primeshock. Hele goede sfeer, fantastische set, en eigenlijk het beste mixwerk wat ik gehoord heb dit weekend. :drool: Deze heren verdienen eigenlijk al een groter podium, laat dat iig volgend jaar maar komen. Doe eens gek Q en zet ze op de Red, of minstens de UV :)

Power hour druk en op de heuvels heel slecht geluid, was een beetje afzien eigenlijk. Daarna kwam Code Black en ik dacht even een rustmomentje te pakken door te gaan zitten op die heuvel. Ik ben daar gewoon in slaap gevallen en volgens mn maatje heb ik daar een half uur liggen pitten. :lol:

Verder maar wat rond gelopen die dag, geen idee wat ik allemaal nog gedaan heb daarna. Had nog graag naar Prefix & Density willen gaan maar het was zo druk/klein bij de Indigo dat ik daar niet veel zin in had.

De eindshow was bijzonder mooi. Ik stond (dacht ik) op een goede plek, rechterheuvel. Helaas besloten heel veel mensen vlak nadat de eindshow was begonnen om maar vast naar huis te gaan. Dat resulteerde ik flinke duwpartijen, ruzies en zelfs bijna vechtpartijen. Jezus christus, als je niks om die eindshow geeft, ga er dan niet heen. En ga mensen die van de show staan te genieten niet lastig vallen met je 'rot op ik wil er langs'. :huh:

Afterparty overgeslagen, vond de namen op de line up sowieso niet heel spannend en ik miste echt de new generation madness van vorig jaar.

Zondag was voor mij eigenlijk de leukste dag :) Begonnen bij Geck-O en flink los gegaan linksvoor op die 'oude' klappers. Werd daar door een hoop mensen nog gek op aangekeken (volgens mij zelfs wat hardtraxxers van hier >.< ) maar het was een topset :thumbsup:
Demi Kanon was ook heel goed, jammer dat er niet echt veel man op af kwam en de sfeer ook ver te zoeken was. Naar mijn mening het grootste talent (samen met Primeshock) wat er vandaag de dag rond loopt in de hardstyle :worship:

2 Sidez was voor mij misschien wel het hoogtepunt van het weekend. Keihard losgaan, de sfeer was heel goed en de muziek ken ik eigenlijk niet (ken 2Sidez alleen van XQ Bfront) maar zaten snoeiharde platen tussen :drool:


Om mijn vriendin tevreden te stellen nog naar Brennan Heart gegaan maar gristus op een kreupele ezel, wat een onsamenhangend geheel is dat. Beginnen met wat geforceerde raw zooi, daarna wat (toegegeven leuke) euforische platen en vervolgens weer die rommel van sandstorm en standje maximaal enzo. Ik snap oprecht niet wat mensen hier leuk aan vinden, dan leg je de lat voor jezelf toch wel heel erg laag. Mijn vriendin vond hem tegenvallen (gelukkig :lol: ) dus daar hoef ik niet meer naar toe. Coone was wel aardig, Project one ook wel leuk maar ivm de drukte naar de linker heuvel gegaan. Maar ook daar was het geluid niet al te best. Dit moet Q ook echt eens gaan fixen volgend jaar, tijdens de drukste uren (Power Hour, closing ceremony en eindshows) staan daar duizenden mensen en die mag je op z'n minst wel trakteren op fatsoenlijk geluid.

Het vuurwerk op de zondag was misschien nog wel mooier als op zaterdag (Legends never die :love:).


Alles bij elkaar, muzikaal gezien een top weekend beleefd. De randzaken waren stukken minder.

Ook vond ik het eten echt aan de dure kant. Toegegeven, het was goed eten, maar 3 munten voor een Turkse Pizza met donor, 3 munten voor een hotdog of 4 munten voor een hamburger is wel aan de dure kant :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
makrooy schreef:
Basshunterzz schreef:

Goh, echt. Niet zo happen want dat snap ik zelf ook wel ;) Ik zou er ook schijt ziek van worden en laat ze dan ook gewoon lekker met rust. Al vind ik het bijvoorbeeld ook wel mooi dat er DJ's zijn die dan wel voor iedereen de tijd nemen zoals een Radical vaak doet.


Ik zei niet voor niets of het een grap is of niet ;) Was ook meer algemeen bedoeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De set van BH was wel weer drama inderdaad ja, wat een vent. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lag het aan mij of was het vaak best rustig bij de main? Elke keer dat ik er was viel het best tegen hoeveel mensen er eigenlijk stonden. Ook veel open ruimtes vooraan enzo. Vorige jaren was dit naar mijn idee anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Lag het aan mij of was het vaak best rustig bij de main? Elke keer dat ik er was viel het best tegen hoeveel mensen er eigenlijk stonden. Ook veel open ruimtes vooraan enzo. Vorige jaren was dit naar mijn idee anders.

Ik vond het op zowel zaterdag als zondag overal relatief rustig ogen voor een Defqon. Je liep heel makkelijk van de ene naar de andere area en een plekje vinden met genoeg ruimte om los te gaan was niet moeilijk. Heel chill :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terrein was idd veel ruimer opgezet dan voorgaande jaren. Ook waren alle beschikbare paden ook gewoon open voor publiek. Voorgaande jaren kon je vanaf waar nu de Silver was niet naar waar nu de camping ingang bij camp2 was lopen. Dit hielp wel enorm :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 16:13 
 
Hardtraxxer

Heerlijk weekend gehad, de vrijdag was wel redelijk kut aangezien we om 12:15 aan kwamen rijden op de parkeerplaats, iets na tweeën het terrein op liepen en precies toen de brug werd gesloten omdat veld 1-4 al vol waren, even later hadden vrienden gelukkig nog een mooi plekkie op veld 5 gevonden. Gathering was muzikaal gezien wel prima (Headhunterz, 20 Years of Endymion, Tha Playah) maar zowel de Blue als de Black waren zowat helemaal vol (al was er bij de Black rondom het VIP-deck achterin wel nog wat ruimte) en de bars waren ook veel te druk dus toen maar weer vroeg teruggegaan naar de tent.

Zaterdag overal en nergens geweest, o.a. naar Sloperij Janssen (heerlijk wakker worden was dit, was gelijk alle negativiteit van gisteren vergeten, ben erg benieuwd naar de tracklist @Maximumraver), Neophyte, Somniac One (best vet om te zien hoe zo'n lief/onschuldig uitziend 'meisje' zulke lompe kicks de vloer op gooit, was niet normaal), Wavolizer & Geck-o, Billx, Dune (wat deze man bezielde geen idee, bij aankomst draaide hij Wall of Bass, even later Jiiieehaaaa en Hardcore Vibes, om vervolgens weer terug te gaan naar Frenchcore, meteen ook weer weggegaan hier), Power Hour, early Dr. Peacock setje (kilometers aan kippenvel toen hij Le Bask - Hardchoriste en later Dr. Peacock ft. Chrono - Dreamless inmixte, vooral die eerste was puur genot), en Radical Redemption. Was daarna maar terug gegaan naar m'n tent aangezien ik me niet zo goed voelde, en eenmaal daar aangekomen had ik geen zin meer om die brug nogmaals over te gaan en was ik daar maar blijven hangen. Eigenlijk was het eerst ook nog het plan om naar Primeshock te gaan om 19:00, maar die tent was zo vol/warm dat dat niet doorging.

Zondag halverwege bij Myst het terrein opgelopen, daarna naar o.a. Geck-o (Lekker setje, jammer dat er best veel mensen stil stonden achterin), The Viper, en Spitnoise & Chaotic Hostility. Toen even rustig bijgekomen terug bij de tent en vervolgens nog even bij GPF gekeken (zo absurdistisch dat het gewoon vet is) en daarna afgesloten in de Black.

Organisatorisch was alles prima in orde (op vrijdag na), nergens lang moeten wachten, genoeg WC's, veel verschillende soorten eten etc. Wat me wel opviel is dat het geluid bij de Yellow echt niet te doen was zo zacht. Als je een beetje achteraan stond, hoorde je zowel de White als de Silver zowat luider dan de Yellow zelf, alleen vanaf de bar en verder naar voren was het een beetje te doen.

Al met al toch wel weer een vet week, volgend jaar sowieso weer :beer:
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten