Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 05:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar als niemand weet waar je een timetable boekje kan krijgen, blijven ze er alsnog mee zitten.
Ik heb m ook gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 08:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Maar als niemand weet waar je een timetable boekje kan krijgen, blijven ze er alsnog mee zitten.
Ik heb m ook gemist.


Maar dan komt het netjes terecht in een papier kliko. Anders bij het restafval. Die dingen worden hoe dan ook weg gegooid, denk dat 1/10e ze mee naar huis neemt om te bewaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 09:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Geck-o Qult classics tl:

Hoogtepunt van m'n weekend, godverdomme wat ging ik hier goed op zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 09:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
zeke schreef:
Maar als niemand weet waar je een timetable boekje kan krijgen, blijven ze er alsnog mee zitten.
Ik heb m ook gemist.


Maar dan komt het netjes terecht in een papier kliko. Anders bij het restafval. Die dingen worden hoe dan ook weg gegooid, denk dat 1/10e ze mee naar huis neemt om te bewaren.


De papierkliko..
Nou ik heb nieuws voor je. Op evenementen zijn er alleen maar containers rest afval :)
Ook al lijkt het soms alsof er aan afvalscheiding wordt gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben stomtoevallig extreem lui vandaag en kopieer m'n partyflock comment gewoon:

Vrijdag was alles echt dramatisch geregeld. Toiletten op de camping, het geluid in de blue was slecht afgesteld, barren onderbezet en overlopen door veel te veel mensen, black geluid was helemaal om te janken... Ik was een beetje bang voor een hele matige editie.

Maar man wat zat ik er naast. van mijn bezochte 2009,10,11,14,17 stak deze editie er met kop en schouder bovenuit. Zaterdag en zondag stond het geluid echt overal waar ik kwam knoeperdhard en zuiver :kwijl: :hyper: Denk ook wel geluk gehad en perfecte keuzes gemaakt qua sets, want serieus overal waar ik heen ging werd ik vaak verrast en werd er divers gedraaid.

Wat me vooral op viel was de sfeer dit jaar en de drukte. Op beide festivaldagen liep je heel makkelijk van de ene naar de andere stage, er was bijna altijd wel ruimte om los te gaan. Maar vooral de sfeer was niet Defqon-like. Wat liepen er veel liefhebbers rond :o Tot zondagavond laat stond iedereen nog keihard mee te doen en los te gaan (de meesten natuurlijk wel met wat farmacologische hulp, maar ook het aantal mensen die veel te ver de weg kwijt waren viel me reuze mee). Daar heb ik echt onwijs veel energie uit getrokken. En die zieke voelbare reverse basses en kicks op de magenta, als je daar eenmaal 10 min in had gestaan kon je daarna een paar uur door, wat gaat dat hard en wat is dat lekker zeg :kwijl:

Voor mij toch wel de hoogtepuntjes: Ecstatic, Tatanka & Activator, Machine classics, Alpha twins (die dus ineens een extreem dikke early set draaiden, ze kunnen het dus toch!) en de sfeer tijdens sefa in de black (200+ bpm na een heel weekend? No problem, 3/4 ging keihard los _o_ )

Wat een legendarisch weekend. Die maximum force is me wel gelukt, kom zonder armen de trap onmogelijk op vandaag en ik kom amper vooruit zonder rollator.

Deel bijna nooit meer een geweldig uit voor feesten, maar de zaterdag en zondag krijgen hem dik verdiend _o_

Ik wil terug :'(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk weekend gehad zeg! Heb me elke dag top vermaakt!

Setjes van het weekend waren Geck-o White zondag en Delete VIP blue zondag :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er zaterdag eigenlijk kranten uitgedeeld? Niet gezien bij het verlaten van het terrein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 09:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow wat een weekend was dit weer :love: 12 jaar na m'n eerste Defqon maar het verveelt nooit en dit was misschien wel één van de beste edities ooit. Qua organisatie zit alles zo strak in elkaar dat je bij ieder volgend festival van andere een andere organisatie weer beseft hoe goed Q-dance dit voor elkaar heeft. Belangrijk detail wellicht, ik heb niet op de camping gezeten en ben alleen zaterdag + zondag geweest.

Zaterdag was een heerlijke dag, helemaal geen 'Defqon weer' met al die zon! Vooral genoten van de setjes van Geck-O & Wavolizer (wat een fantastische opbouw in die set ), Pat B, Main Concern en Mind Dimension.

Maar de zondag :love: :love: Net als vorig jaar was dit absoluut de mooiste dag, ondanks dat er met wat regen wel 'Defqon weer' aanwezig was ;) Geck-O Qult set (wat een sfeer daar naarmate die set vorderde), Clockartz, The Machine Classics, Promo (I Come Correct, Demons Promo rmx, Payback, Phreak Ya Speaka, Prednison Attack :loving: :loving: ) en The Purge - overal maximaal gegaan. Ik had na al dat heerlijks het idee dat Delete wellicht niet de set van de dag zou kunnen brengen, maar mijn hemel, dat was misschien wel de set van het jaar. Wat een tempo, drive, edits, mixwerk, kicks :surrender: :surrender: M'n laatste beetje energie er uit gemaaid en toen voldaan vertrokken.

Het enige 'mindere' aan het weekend was de Indigo stage. Hij leek zelfs krapper dan vorig jaar en ondanks dat het geluid iets vooruit was gegaan voelde je nog steeds niet die bass zoals bij de Silver of Gold. Klein minpunt.

Als ik de meeste bezochte setjes hier zie heb ik waarschijnlijk met veel van jullie links vooraan staan snoeien zonder dat we elkaar kennen, maar ik vond de sfeer vrijwel overal goud :thumbup: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 10:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt een geweldige dag gehad weer zaterdag! :yay:
Iets na 12 uur de parkeerplaats opgereden en we konden meteen lekker vooraan (vlak naast de prio parking) de auto kwijt.

Na het scoren van een kluisje en het halen van munten als eerste de rest van de groep, die een weekend waren, maar even opgezocht bij de RED. Toch wel weer onder de indruk van de stage moet ik zeggen. Ik vond hem een stuk indrukwekkender dan vorig jaar.
ANDY SVGE was op dat moment net begonnen aan zijn set en ondanks dat hii stuk voor stuk wel vette platen draaide kon ik er nog niet echt inkomen. Deze set had wat mij betreft beter wat later op de dag kunnen zijn (i.p.v. Code Black bijvoorbeeld).

Gelukkig kwam Sound Rush daarna en toen kwam de stemming er bij mij echt helemaal in! Aantal leuke classics en Look At Us Now is echt geweldig! :loving:

De sets van Noisecontrollers vind ik de laatste tijd niet meer zo spannend en dat was helaas nu weer zo. Had toch wel gehoopt op wat meer nieuw werk en tracks als Down Down heb ik nu wel een keer gehoord. Tijdens deze set Exterkate nog ff gespot.

Vanwege de enorme drukte hebben we Power Hour lekker overgeslagen. Mooi moment om even wat te eten en een rondje langs alle stages te maken. Met name UV en BLACK zagen er echt fantastisch uit!

Toen we weer terugkwamen op de RED was Code Black nog bezig, maar hier heb ik helemaal niks mee. Het was wel apart om te zien hoe weinig volk er nog maar stond, zeker in vergelijking met het begin van Power Hour toen we weggingen.
D-Block & S-te-Fan zetten daarna gelukkig wel één van de dikste sets van de dag neer! Weer een aantal lekkere nieuwe tracks en Phuture Noize - Drift Away kwam ineens nog als een complete verrassing tussendoor! :love:

Wildstylez en Ran-D waren vervolgens ook genieten, beiden komen echt met zoveel toptracks de laatste tijd!
Tijdens Warface nog even wat gegeten en bijgekomen van de uurtjes ervoor om vervolgens de spullen alvast uit het kluisje te halen en nog even terug te gaan naar de RED.

Aangezien het al weer ontzettend druk was zijn we maar achteraan bij het vipdeck blijven staan en daar nog even genoten van Sub Zero Project. Ik had verwacht dat ze alleen maar eigen tracks zouden draaien in de 45 minuten die ze maar hadden, dus was toch wel leuk om bijvoorbeeld Let The Games Begin nog even te horen!

De eindshow was zoals altijd weer ongelofelijk goed, vette tracks en met die licht-/laser- en vuurwerkshow kun je alleen maar genieten!

Jammer genoeg zat het er alweer op, maar wat was het weer top!
Het weer was op ook echt heerlijk zeg, ben zelfs nog iets verbrand in mijn nek en gezicht. Dit ieder jaar graag! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 10:13 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Overigens de legendarische Pipa Paulusma ontmoet. Hij steldr zich voor met een zeer cryptische hint.

Het mocht even duren voordat je het doorhad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ja dat ik bij de entree geen timetable boekje kreeg was moeilijk kut. Blijft gewoon makkelijker dan telkens de mobiel van vliegtuigstand afhalen en naar de website te gaan.

Als ik trouwens de beelden van de livestream terugkijk, ziet het er wel echt rete strak uit. Defqon groeit qua uitstraling op deze manier ontzettend. En natuurlijk genieten geblazen met al die setjes en promo's :loving:

Ik had deze gevonden, sjek hendig! https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... le_sheets/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Joey schreef:
Overigens de legendarische Pipa Paulusma ontmoet. Hij steldr zich voor met een zeer cryptische hint.

Het mocht even duren voordat je het doorhad :lol:

Viel toch ook wel weer mee. Tweede keer toch?

Zo niet, geef ik de alcohol de schuld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de Visual Art mensen misschien leuk om te zien hoe de poster met de mammoet tot stand is gekomen :thumbup:
http://www.boomartwork.com/#/defqon1-2018/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 11:28 
 
Hardtraxx Newbie

Basshunterzz schreef:
Khadber schreef:
Wat waren de aankondigingen van het boekje dit jaar? Zondagavond geen boekje kunnen bemachtigen helaas!


Over boekjes gesproken, ik miste de Defqon krant wel. Vind dat altijd wel een leuke herinnering en heb liever zoiets dan het standaard festival promo boekje met feesten die ik ook 30x per dag op mijn Socials voorbij zie komen met reclame.


Ja, ik miste de krant ook al, sowieso altijd fijn chillmomentje op zondagochtend om het krantje bij de tent te lezen met een bak koffie. En vond dat toch ook wel wat speciaal vwb de weekend-ervaring van Defqon, ik heb ze van de voorgaande edities wel bewaard. :)
Aan de andere kant, heel veel wordt weggeflikkerd (of wellicht niet eens meegenomen). En ontwerpen en drukken van de krant is natuurlijk ook aardig wat werk met veel last-minute elementen (foto's van zaterdag met name, interviews kun je natuurlijk al deels eerder doen/maken). Mede hierom kan ik wel begrijpen dat Q-Dance dit jaar besloten heeft om meer effort in de online productie te gooien (livestreams, 2 live radio cabines). Veel groter bereik en de (internationale) thuisblijvers hebben daar meer aan dan een krantje (dat dan wel ook enkele keren ook online is gepubliceerd na het festival).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sassie schreef:
Basshunterzz schreef:
Khadber schreef:
Wat waren de aankondigingen van het boekje dit jaar? Zondagavond geen boekje kunnen bemachtigen helaas!


Over boekjes gesproken, ik miste de Defqon krant wel. Vind dat altijd wel een leuke herinnering en heb liever zoiets dan het standaard festival promo boekje met feesten die ik ook 30x per dag op mijn Socials voorbij zie komen met reclame.


Ja, ik miste de krant ook al, sowieso altijd fijn chillmomentje op zondagochtend om het krantje bij de tent te lezen met een bak koffie. En vond dat toch ook wel wat speciaal vwb de weekend-ervaring van Defqon, ik heb ze van de voorgaande edities wel bewaard. :)
Aan de andere kant, heel veel wordt weggeflikkerd (of wellicht niet eens meegenomen). En ontwerpen en drukken van de krant is natuurlijk ook aardig wat werk met veel last-minute elementen (foto's van zaterdag met name, interviews kun je natuurlijk al deels eerder doen/maken). Mede hierom kan ik wel begrijpen dat Q-Dance dit jaar besloten heeft om meer effort in de online productie te gooien (livestreams, 2 live radio cabines). Veel groter bereik en de (internationale) thuisblijvers hebben daar meer aan dan een krantje (dat dan wel ook enkele keren ook online is gepubliceerd na het festival).


Beetje een verkeerde instelling imo.
Ik betaal een flinke duit om daar een weekend te zijn en Qdance investeert juist in de mensen die thuis zitten.
Die camping wordt elk jaar duurder en ik kan nou niet echt zeggen dat er veel voorzieningen bij zijn gekomen.
Bij de douches en WC's kun je elke keer in de rij gaan staan en van ellende moesten we helemaal doorlopen naar camping 6 omdat de rest om 3 uur al vol stond.

Vervolgens ook nog bezuinigen op dat krantje maar hey, de mensen thuis (die geen cent uitgeven) kunnen nu lekker mee kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je zeker gelijk in ultimo. Hopelijk neemt Q de negatieve zaken mee naar volgend jaar.

- Vloer in de Blue
- Indigo die steeds kleiner wordt
- Aantal barren en aantal personen achter de bar op the Gathering
- Camping die al heel vroeg te vol is (fix extra velden of verkoop minder weekend tickets)

Lijken mij zaken die zeker te vermijden zijn. Vooral dat laatste vond ik persoonlijk rampzalig dit jaar. Ik moet toch niet vertrekken om 10 uur in de ochtend om zeker te zijn van een plaatsje op de 6. Komop zeg. Ook niet al die plaats kon worden benut vanwege greppels en te hoog gras op sommige plekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de wc's wachten was vrij normaal inderdaad. Vond ook wel dat ze vaak echt smerig waren dit jaar, paar keer maar weer naar een ander hokje gegaan. Maarja dat ligt ook aan de mensen die die hele wc er onder pissen, aso's.

Wat douchen betreft heb ik nooit hoeven wachten, maar de spits is dan ook altijd tussen 10 en 2 ofzo. Ik kies voor een douche in de nacht of vroeg in de ochtend.

Ben wel benieuwd naar het standpunt van Q wat betreft de capaciteit van de camping (vierkante meter p.p?). Wij moesten nu al strijden voor een plekje om half 3 en ik ben dat eigenlijk wel een beetje zat. Ik ga echt niet zoals sommigen half in een greppel mijn tent plaatsen, dat vind ik niet normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Geweldig weekend en sowieso de beste zaterdag. Hier knul 'ne boekwerk.

2 uur aangekomen op de parking, zaten al bijna helemaal aan het einde, wat kut was, zelfs met de karren. Q vond het blijkbaar nodig om het pad zo lang mogelijk te maken om vervolgens ook camping 4 tm 1 dicht te gooien vanaf een zeker punt. Waren dus verplicht om naar 5 en 6 te gaan, die zodoende al vol waren omdat iedereen er heen moest. Konden nog net een plekje op 6 vinden.

Headhunterz geskipt voor meer zuipen om vervolgens bij Endymion te beginnen die behoorlijk tegen viel. Geluid was matig en ze draaiden alleen maar recente hitjes en remixen. Op Vengeance en Abduction na eigenlijk niks echt leuks gehoord. Vervolgens bij Vaagrid aka Dr. Peacock met een kostuum die glitchhop draaide gestaan. Leuke vage muziek en die Roxanne Extratone afsluiter :lol:. Bij B-Front & Phuture Noize werd er prima gedraaid, redelijk voorspelbaar maar niet minder lekker. Echter was het geluid zo matig en de drukte en benauwdheid zo irritant dat ik er niet echt van heb kunnen genieten.

Dit was eigenlijk wel de toon voor de gehele vrijdag. Het was veel te druk en benauwd in die tenten en ik mag hopen dat Q toch de volgende keer wel meer ruimte creëert als ze meer campingtickets verkopen. Vrij vroeg gaan slapen gezien we niet de meest lawaaierige buren hadden + slaapoordoppen.

Zaterdag mooi optijd wakker, chill ontbijtje en vervolgens naar 380 Volt, dit was misschien gelijk wel de set van het festival. Dikke beuktechno afgewisseld met oude industrial techno/hardcore. IMO zou dit echt meer op Defqon mogen terug komen, de stage werd steeds voller met mensen die benieuwd waren en met dat geluid er bij hing er echt een geweldige sfeer. Daarna een stuk Somniac One en zij draaide ook echt bazig.

Vervolgens even de Red bekeken die echt geweldig was, een van de betere stages. Daarna naar Geck-O & Wavolizer, zij draaiden ook een heerlijk gevarieerd setje, Geck-O zijn industrial edits van zijn eigen platen klonken top. Vet als zulk soort artiesten meer daar zouden staan puur om hun favoriete industrial platen te draaien. Nog even blijven hangen bij Mindustries maar dat viel best tegen, te veel nieuwe dingen die imo niet lekker klonken en platen van andere artiesten.

Daarna naar The Beholder die niet echt early draaide maar het klonk natuurlijk wel dik, Pavo deed het vervolgens wel en ook hij gooide er veel dikke platen op. Toen even weggegaan om te kijken hoe The Outside Agency zou draaien, vond het beter dan 2016 wat echt tegenvallend was, zat nu echt een mix tussen oud en nieuw, en dat was prima. Halverwege naar Prefix & Density gegaan en dat viel ook best tegen, mede door het slechte geluid en de mindere platenkeuze imo. Bertotucci Feranzano viel ook tegen, draaide te vaak met nieuwe kicks onder early platen wat altijd kut is dus ook daar snel weg gegaan. Toen naar Zany gegaan die ook echt een enorm dikke set neerzette.

The DJ Producer & DJIPE kon eveneens wel het setje van het weekend zijn. De kicks die je om de oren vlogen waren abnormaal, de drive en breakbeats waren ziek. De passie die er afspatte bij beide DJ's was geweldig om te zien. Vooral The DJ Producer die na 20+ jaar in de scene nog zo tekeer gaat. Minpuntje was wel dat er weinig DJIPE werd gedraaid maar dat kwam mede omdat DJIPE via een Mac werkte en The DJ Producer via de draaitafels geloof ik, je zag wel dat DJIPE vooral platen koos en The DJ Producer (als een beest) mixte. Vooral Shadowcuts en No God zijn live zo abnormaal hard. Toen we daarna langs de Yellow liepen zagen we KRTM
het publiek nog trollen door Techno te draaien op de Yellow :lol:. Al die verbaasde gezichten wisten niet wat ze moesten doen.

Daarna wouden we eigenlijk naar Main Concern en Mind Dimension maar de zin zat er niet in om weer naar de Blue en Indigo te gaan, dus zijn we gaan zitten bij de main op een goede plek voor de eindshow (gezien twee van ons het de eerste keer zouden zien). Vervolgens de aids van Warface aangehoord en daarna een standaard Sub Zero Project set, het klonk prima maar ik heb toch soms het idee dat ze iets te tryhard aan het experimenteren zijn, die SZP kick door die PN collab klonk echt meh. Eindshow was vervolgens episch, trackkeuze niet helemaal mijn ding, ik bleef hopen op die plaat van Ecstatic.

Zondag begonnen bij Rude Awakening die heerlijke bommetjes draaide. Vervolgens wat heen en weer geskipt tussen Buzz Fuzz en Geck-O om daarna naar Keltek te gaan, het zijn prima plaatjes maar ik word er live niet echt warm van, de standaard mainstream plaat doet me live denk ik niet zo veel meer.
Na Keltek wederom wat rondgelopen bij Traxtorm Legends om naar The Machine te gaan. Dit was wel het setje van de zondag, heerlijk die oude platen van hem en deze kwamen door dat matige geluid van de Indigo gelukkig er nog goed door. Hoopte nog op Green Forest maar helaas.

Daarna naar Promo die gewoon zijn standaard ding deed, dikke prima, wel wat op snelheid al helaas, en op het laatst wat onnodige remixen. Vervolgens naar Phuture Noize die natuurlijk een dikke set had, je kreeg precies wat je verwachtte. Daarna halfuurtje chillen om af te sluiten met Delete VIP. Ik moet zeggen dat ik soms het idee had dat ik naar Rooler VIP of Sub Zero Project VIP aan het luisteren was, maar soms kwamen er prima kicks doorheen zoals bij GIR VIP, Lunatick en die Industrial plaat op het laatst :drool:. Daarna naar huis gegaan.

Top editie gehad dit jaar, helaas de vrijdag wat minder qua organisatie en feest en zondag was ik te dood om overal los te gaan, maar de zaterdag was E-PISCH.

Plus und min!

+ (x100) The DJ Producer & DJIPE, 380 Volt, The Machine Classics
+++ Aankleding, sfeer.
++ Gros van alle setje waren boven verwachting.
++ Snelheid bij de faciliteiten
+ Geluid bij de Silver zoals altijd
+ Geen echt lawaaierige buren
+ Relatief goed weer
+ Laag vdk gehalte, eigenlijk zo goed als geen last gehad van andere mensen

+/- geluid, soms moest je in het midden staan voor degelijk geluid, maar bij veel was het slecht afgesteld.

--- Gezeik met de camping indeling, steeds verder lopen terwijl dat blijkbaar niet eens had gehoeven. Organisatorisch was de vrijdag echt een chaos.
-- Muntjes zijn iets goedkoper maar het aantal muntjes dat je moest betalen leek bij veel dingen als eten duurder. Zoals meer dan 5 euro voor 2 simpele loempia's of een zak patat, doe even normaal.
- Geluid bij de Indigo, Blue en Black
- Benauwdheid in de tenten.
- Tegenvallende/Matige setjes van Bertotucci Feranzano, Mindustries oa
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:29 
 
Hardtraxx Newbie

Alleen de zaterdag geweest. Het weer was in mijn ogen echt perfect. Zelfs nog een beetje verbrand.
Beste setjes waren Bfreqz en Adaro, wat een sfeer hing er linksvoor. Iedereen los!
Daarna kwam Radical, daar heb ik dan weer helemaal niets mee. Rebelion nog een stukje meegepakt, was prima :bomb:

Indigo stage was echt vet gedaan, maar wel echt te klein. Kon er tijdens Chris One niet meer bij, dus toen maar bovenop gaan staan. Genoten van hoe los sommige mensen gingen! Vooral degene die midden vooraan stond, waarvan ook die Rebirth foto's waren geplaatst. Pfoe daar zat wat energie in.

Power Hour viel me tegen, ben daar sowieso niet zo'n fan van. Warface, SZP en Endshow waren genieten geblazen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dat terwijl er op intents om 4 uur smiddags nog plek zat was. Weliswaar achterin de camping maar er waren nog hele velden beschikbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:35 
 
Hardtraxxer

Weet niet of het al gepost is, maar handig overzicht om alle sets nog een keer terug te kijken :)
Geen idee van wie dit doc is, kreeg het doorgestuurd

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De camping was blijkbaar om 12 uur oid al open gegaan. Vrienden van ons waren toen al binnen gelaten en werden echt van hot naar her gestuurd tussen 4 en 1, want toen mocht dit en dat weer niet. Daardoor zijn ze op 1 beland terwijl ze op 3 wouden zitten. Hebben geen oog dicht gedaan door de Blue naast hun en enorm lawaaierige buren.

Dit terwijl Q had neergezet dat de camping om 2 uur open zou gaan. Blijkbaar hadden ze rond 2 uur dus 1 tm 4 dicht gegooid weer, en na 2 uur weer open gedaan. Uiteindelijk zat alles propvol, stewards die mensen wegstuurden op plekken waar je niet mocht staan stuurde later mensen naar die plekken toe wegens gebrek.

Q begint (net zoals in de Ziggo) wel een beetje een handje van te veel tickets verkopen te krijgen. Op de zaterdag en zondag merkte ik het niet heel erg, behalve bij de Indigo voor duidelijke redenen (ligt misschien aan de stages waar ik was), maar vrijdag was het overduidelijk. Vind ik wel het grootste kritiekpunt van het hele weekend.

Als je dan prioriteit dit en dat en je komt met dit vervoer dus je moet daar gaan staan, doet. Zorg dan dat je weet hoeveel met de auto/bus komen en hoeveel mensen die prio plekken willen en waar ze willen staan. Heb meer het idee dat dit geld kloppen was voor basisdingen wat uiteindelijk ten nadele kwam van de gewone bezoeker. Je moet nu gewoon voor dingen betalen die je voorgaande keren met alleen op tijd komen gewoon kon doen/krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na een deftig winterslaapje ook eindelijk een beetje bijgekomen.

Vrijdag vroeg vertrokken en aangekomen (OV en bussen waren goed geregeld, totaal geen file gehad). En terrein was eerder open gegooid. Plek kiezen ging wel lastiger, we wilden eerst op veld 3, maar die was afgesloten om wat voor reden dan ook. Toen maar plek op veld 2 gepakt, wat een heerlijk rustig plekje was. Gathering was weer geweldig, wat een sfeer hangt er in die blue op vrijdag altijd :loving:.

Zaterdag begonnen bij Chris One, die een lekker setje draaide afgewisseld met oude en nieuwe platen. Helaas was die indigo gewoon de helft kleiner dan vorig jaar met een achterlijk balkon, waar al vrij snel Crowd Support moest komen te staan omdat er volgens mij dingen naar beneden werden gegooid of zo. Weet niet welke idioot dacht dat dit een goed en slim idee was? Verder ook even bij Regain en Prefix & Density die ook heerlijke setjes draaide, en bij laatstgenoemde kwam het zonnetje ook nog even heerlijk om de hoek kijken. Even wat rust gepakt, en toen de 2 uurtjes van de avond: Main Concern en Mind Dimension :loving:. MC draaide al heel lekker, maar MD ging daar nog even overheen. Wat een geweld en sfeer die set zeg :bomb:.MD was zeker het setje van het weekend. Hierna lekker op de camping gezeten met het groepje, maar helaas geen slaap kunnen pakken.

Zondag geopend bij Geck-O wat een heel vermakelijk setje was (kende geen 1 nummer, maar heb er 1,5 uur staan genieten). 10 minuten eerder vertrokken bij Geck-O om Clockartz te zien, en die zetten zoals altijd weer een fantastisch setje neer, deze 2 vallen heren vallen nooit tegen. Unlike Others showcase was ook genieten, maar soms werd het allemaal maar iets te snel uit gemixt. Sub Sonik ook nog even mee gepakt met mijn maat omdat die alleen de zondag was, en dit viel allemaal best mee. Heb best wel genoten deze set. Daarna de set waar ik de hele dag al naar uitkeek: The Purge. En godverdomme wat viel dit mij tegen zeg. Kut geluid, kut volk, kut sfeer. Allemaal mensen om je heen die stil staan en constant met hun mobiel bezig zijn. Het werd ook alsmaar drukker met al die kut Gearbox fans. Na half uur besloten die kut indigo maar uit te lopen en linksvoor te gaan chillen en wachten op Delete. Delete zette alle irritatie gelukkig om een pure blijdschap. Een hele dikke set, en wat een fantastische sfeer linksvoor. Als iemand van hier daar tussen stond, bedankt voor dat geweldige half uur. Met een groepje van 20 man een half uur lang finaal uit zonde plaat gegaan. Hierna was t de bedoeling om naar de main te gaan, maar ik was zo kapot, dat ik maar besloten heb terug gegaan naar de camping om daar het weekend (iets te) gezellig af te sluiten, waardoor we pas om 6:30 de tent in gingen, en om 8:30 weer de wekker ging :cry:. Echter niet zo brak als ik dacht, dus de hele zooi afbreken en terugreis viel allemaal best mee.

Top weekend gehad, maar van de 5 edities die ik heb gepakt, was dit wel de minst goeie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal later nog eens uitgebreid reageren. Maar: ik liep zaterdag rond half 3 over de camping van veld 4 naar veld 3. Toen was er linksachter op veld 3 nog een groot stuk terrein afgezet. Zondagochtend liep ik er weer en toen stonden daar een aantal tenten. Er was overigens nog wel veel plek vrij daar. Het leek dus alsof ze plaatsen vrij hielden voor laatkomers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2018 12:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik zal later nog eens uitgebreid reageren. Maar: ik liep zaterdag rond half 3 over de camping van veld 4 naar veld 3. Toen was er linksachter op veld 3 nog een groot stuk terrein afgezet. Zondagochtend liep ik er weer en toen stonden daar een aantal tenten. Er was overigens nog wel veel plek vrij daar. Het leek dus alsof ze plaatsen vrij hielden voor laatkomers.


Veld 3 was de vriendencamping ;)

Maten van mij mochten daar dus niet staan, dus zal wel een plek voor een groep zijn geweest.
Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten