Maar als niemand weet waar je een timetable boekje kan krijgen, blijven ze er alsnog mee zitten.
Ik heb m ook gemist.
Ik heb m ook gemist.
Maar dan komt het netjes terecht in een papier kliko. Anders bij het restafval. Die dingen worden hoe dan ook weg gegooid, denk dat 1/10e ze mee naar huis neemt om te bewaren.wrote:Maar als niemand weet waar je een timetable boekje kan krijgen, blijven ze er alsnog mee zitten.
Ik heb m ook gemist.
Hoogtepunt van m'n weekend, godverdomme wat ging ik hier goed op zegwrote:Geck-o Qult classics tl:
De papierkliko..wrote:Maar dan komt het netjes terecht in een papier kliko. Anders bij het restafval. Die dingen worden hoe dan ook weg gegooid, denk dat 1/10e ze mee naar huis neemt om te bewaren.wrote:Maar als niemand weet waar je een timetable boekje kan krijgen, blijven ze er alsnog mee zitten.
Ik heb m ook gemist.
Het mocht even duren voordat je het doorhadwrote:Overigens de legendarische Pipa Paulusma ontmoet. Hij steldr zich voor met een zeer cryptische hint.
Ik had deze gevonden, sjek hendig! https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... le_sheets/wrote:Ja dat ik bij de entree geen timetable boekje kreeg was moeilijk kut. Blijft gewoon makkelijker dan telkens de mobiel van vliegtuigstand afhalen en naar de website te gaan.
Als ik trouwens de beelden van de livestream terugkijk, ziet het er wel echt rete strak uit. Defqon groeit qua uitstraling op deze manier ontzettend. En natuurlijk genieten geblazen met al die setjes en promo's
Viel toch ook wel weer mee. Tweede keer toch?wrote:Het mocht even duren voordat je het doorhadwrote:Overigens de legendarische Pipa Paulusma ontmoet. Hij steldr zich voor met een zeer cryptische hint.
Ja, ik miste de krant ook al, sowieso altijd fijn chillmomentje op zondagochtend om het krantje bij de tent te lezen met een bak koffie. En vond dat toch ook wel wat speciaal vwb de weekend-ervaring van Defqon, ik heb ze van de voorgaande edities wel bewaard.wrote:Over boekjes gesproken, ik miste de Defqon krant wel. Vind dat altijd wel een leuke herinnering en heb liever zoiets dan het standaard festival promo boekje met feesten die ik ook 30x per dag op mijn Socials voorbij zie komen met reclame.wrote:Wat waren de aankondigingen van het boekje dit jaar? Zondagavond geen boekje kunnen bemachtigen helaas!
Beetje een verkeerde instelling imo.wrote:Ja, ik miste de krant ook al, sowieso altijd fijn chillmomentje op zondagochtend om het krantje bij de tent te lezen met een bak koffie. En vond dat toch ook wel wat speciaal vwb de weekend-ervaring van Defqon, ik heb ze van de voorgaande edities wel bewaard.wrote:Over boekjes gesproken, ik miste de Defqon krant wel. Vind dat altijd wel een leuke herinnering en heb liever zoiets dan het standaard festival promo boekje met feesten die ik ook 30x per dag op mijn Socials voorbij zie komen met reclame.wrote:Wat waren de aankondigingen van het boekje dit jaar? Zondagavond geen boekje kunnen bemachtigen helaas!![]()
Aan de andere kant, heel veel wordt weggeflikkerd (of wellicht niet eens meegenomen). En ontwerpen en drukken van de krant is natuurlijk ook aardig wat werk met veel last-minute elementen (foto's van zaterdag met name, interviews kun je natuurlijk al deels eerder doen/maken). Mede hierom kan ik wel begrijpen dat Q-Dance dit jaar besloten heeft om meer effort in de online productie te gooien (livestreams, 2 live radio cabines). Veel groter bereik en de (internationale) thuisblijvers hebben daar meer aan dan een krantje (dat dan wel ook enkele keren ook online is gepubliceerd na het festival).
Veld 3 was de vriendencampingwrote:Ik zal later nog eens uitgebreid reageren. Maar: ik liep zaterdag rond half 3 over de camping van veld 4 naar veld 3. Toen was er linksachter op veld 3 nog een groot stuk terrein afgezet. Zondagochtend liep ik er weer en toen stonden daar een aantal tenten. Er was overigens nog wel veel plek vrij daar. Het leek dus alsof ze plaatsen vrij hielden voor laatkomers.