Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand na The Purge die gast naast de Indigo zien spartelen? Zag al gelijk zo wit als een zombie. Zag er niet best uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 13:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer een heerlijke Defqon editie. :thumbsup:

Man man man wat begon het ruk bij the Gathering. Overdreven veel mensen met ook nog is kut fransen achter ons die alle kanten op sprongen. Geluid was aan het begin echt ruk. Heb eigenlijk alleen even genoten bij endymion en Phuture noize/B-Front.

Zaterdag maakte een hoop goed. Geluid was echt 100x beter dan de vrijdag. Heerlijke setjes (ecstatic, dblockstfan, degons and re-done onder andere) meegepakt en ontzettend blij met circles and squares in de endshow(jaja fanboy (L) )

De zondag kon niet stuk met sets zoals the pitcher, PN, Project one, Myst, Hardstyle pianist, Unlike Others. Met als afsluiter een geweldige end show :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 13:09 
 
Hardtraxxer

Dat geluid op de Gold tijdens Traxtorm Legends trouwens :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8e keer Defqon, maar eerste keer weekend. Vakantiepark waar wij zaten was echt perfect, (bijna geen) debiele buren die tering veel lawaai maken, en van vrijdagmiddag tot maandag ochtend om het half uur pendelbussen die heen en weer reden. Perfect ^^

Heb me dit jaar voor het eerst ook totaal niet druk gemaakt om een timetable en gewoon overal en nergens rondgekeken. Uiteraard wel weer van alles gemist wat ik achteraf wel had willen zien, maar was helemaal prima zo!! The machine classics was erg vet, Nosferatu was ook echt genieten zondag, leek wel alsof die vlammenwerpers echt non stop aan stonden, dat album wordt echt achterlijk :love:

Gathering was ook wel echt magisch moet ik zeggen, die hype in die zaal, en ben ook eindelijk helemaal overtuigd van het Phuture Noize album, twee setjes van hem meegemaakt, thuis kon het me allemaal niet zoveel boeien, maar na het live gehoord te hebben ben ik helemaal om (L) D-Sturb live was ook gekkenwerk, tempo lag wel echt debiel hoog, maar die hele blue ging die hele set uit z'n plaat, en Universe weer gehoord :love:

Beide eindshows waren wel echt super mooi gedaan weer, vond de stage uiteindelijk toch wel weer erg vet gemaakt, vooral in het donker kwam die echt top tot z'n recht.

Ik ben altijd echt enorm slecht met het onthouden van namen, maar toch weer aardig wat mensen van hier gesproken :beer: Klein fortuin uitgegeven aan munten, maar was 't waard. Maar volgend jaar zeker weer weekend aanwezig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is die kale van Deepack ook een lekker gestoorde kerel xd Geniaal om erbij te hebben :D
Ook tijdens Dee-Block & S-te-Pack gewoon lekker gek doen met Dumpert momentjes en anthem xd
Wat dat betreft vind ik Sunday Funday wel mooi gekozen :P
Volgend jaar de Red nog maar wat eerder open gooien graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 13:50 
 
Hardtraxx Elite

Dit was me weer een weekend Defqon. De 3e keer voor mij maar denk ik wel de minste, waar de andere edities een 10/10 scoorde, scoorde deze een 9/10 oftewel alsnog een prachtig weekend gehad!
Vrijdag lekker op tijd aan gereden om vervolgens een plekje op Camping 5 te claimen, flink wat veld voor ons zelf en we hadden normale buren, van onze Franse buren totaal geen last gehad, onze Duitse ook niet en met de Tilburgse buren lekker geouwehoerd.

Toen alles stond naar de Gathering gegaan, ik had niet echt last van het slechte geluid (droeg ook geen oordoppen), lekker geramd op PN & B-Front, dat was wel het hoogtepunt van die dag. Uiteindelijk 7 uur in bed beland en zaterdag met flinke koppijn wakker geworden.

Na opstart problemen ook de zaterdag goed ervaren, Geck-O en Wavolizer was echt heel dik met al die edits, geluid was daar ook heerlijk. Scot Project kon ik echt niks mee dus daar ook snel weer weg gegaan. Regain klinkt thuis toch altijd leuker imo dan live, wel goed vermaakt. DJIPE & The Producer kon ik ook niet heel veel mee, heb het ook niet lang een kans gegeven omdat het grootste gros van de groep er niks aan vond. Voor de rest nog wat setjes bezocht maar de beste twee op zaterdag waren toch wel Main Concern en Mind Dimension, die Hater Kick Edit? Volgens mij draaide die even aan de volumeknop, tering wat een bommen. Wel vond ik het bij MD jammer genoeg te druk, dus lekker op die verhoging de set meegemaakt.

Oja, hoe het kon dat ik de hele set bij Reqiuem gestaan heb (niks in de gaten) en dacht dat het Chris One was kan ik echt niet met m'n pet bij. Pas bij Geck-O bij het besef gekomen toen ik ff met Helicaze aan het praten was. Dat ga ik nog lang aan horen :lol:

Zondag fit wakker geworden en geopend bij Myst, was prima. Geck-O Qult set dacht ik in eerste instantie niks mee te kunnen dus wilde het eigenlijk vermijden maar dit was echt hele vette muziek. Daarna volgens mij naar Clockartz gegaan en dat was voor mij de set van het weekend! Die begin track, welke was dat?
Na Clockartz ook gelijk compleet gesloopt voor bijna de hele dag, koud, beetje heen en weer gelopen, gezeten. The Machine nog wel even bij gestaan maar vond het niet veel, terwijl ik normaal erg waardeer. Zat er op dat moment totaal doorheen haha. Gerust tot The Purge kwam en hier het laatste beetje energie eruit gestampt, jammer van de ontzettende drukte aan het eind van zijn set, stond ook rondom mensen die stil stonden en een beetje dom stonden te kijken. Jammer, maar wel een heerlijke set met ontzettend slecht mixwerk :P.
De eindshow achteraan bekeken, spullen gepakt en naar huis gegaan.

Mooi en gezellig weekend gehad met vele hoogtepunten. Veel gelachen maar echt wel gesloopt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 14:02 
 
Hardtraxx Newbie

The Prophecy tijdens Dee-Block & S-te-pack :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 14:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alleen zondag geweest en heb weer op een topdag gehad. Viel me op dat de sfeer overal goed was en het overal (zelfs op de main waar ik stond) aardig los ging, is toch wel eens anders op Defqon. Heb me wel geïrriteerd om die miljoenmiljard mensen met die achterlijke outfitjes aan, het is geen carnaval, aandachtshoeren.

Maar goed, heb veel rond gelopen en eigenlijk nergens echt lang blijven staan. 2 Sidez, Phuture Noize en Project 1 waren wel mijn hoogtepunten. Vooral P1 was weer zo vet, uur lang kippenvel :loving: Wel jammer dat Halfway There en/of Zero Hour er niet in zaten. Hoogtepuntje van de dag was trouwens toch wel Earthquake bij Traxtorm Legends, godverdomme wat een jeugdsentiment, ik denk wel de eerste of tweede harder styles plaat die ik gehoord heb (toen nog als Ubermensch natuurlijk :cool: ) en nu dus eindelijk een keer live meegemaakt. Het geluid stond daar trouwens ook echt abnormaal hard.

Anyway, al met al weer een topfeestje gehad. Volgend jaar zit ik als het goed is niet meer met tentamens, dus dan wil ik eigenlijk wel weer het hele weekend pakken :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb me gisteren bijzonder goed vermaakt!

Kort bij Faistos geweest, minder bijzonder dan gehoopt, hoog hitjesgehalte. Hoewel ik geen verwachtingen had van Stephy was het niet anders dan Faistos, veel (Italiaanse) hitjes. Bijzonder ook dat zij nog altijd wordt geboekt. Klein stukje The Pitcher meegepakt, altijd leuk.

Verder kort bij MYST, Clockartz, Promo en PN geweest. Setjes van de dag waren voor The Machine en 2-sidez, wat was dat briljant :worship: Sfeertje :loving:

Vond de sfeer op het hele terrein zeer goed, veel gezellige mensen. Toch komt de sfeer van een groot podium niet in de buurt van kleinere areas.

Mooi ook om te zien hoe sommigen er bij lopen, carnaval is er niks bij.

Enige minpunt was het broodje kip van de foodtruck Sloop on Tour, achter de eetstands bij de Blue. Een eenvoudig broodje met sla, een klodder mayo en slechts vier stukjes kip, en dat voor 8,5 euro. Naaiers.
De pasta van een van de eetstands bij de Blue was daarentegen wel heerlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

O ja en het eten: geen seconde in de wacht gestaan en prima plantaardig burgertje bij de vegan food bar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Heb me wel geïrriteerd om die miljoenmiljard mensen met die achterlijke outfitjes aan, het is geen carnaval, aandachtshoeren.

Q-Dance vroeg daar van tevoren zelf nog om ivm Sunday Funday. Ik heb om een aantal outfits trouwens goed gelachen, zie daar het probleem niet van in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 15:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gisteren voor het eerst een keer naar Defqon geweest. Kwam rond 13:15 aan op het terrein, toen een rondje gelopen over het terrein om de verschillende stages even te bekijken. Tijdens die wandeling zag ik al meteen een buitenlander helemaal out op de grond liggen, heel bizar om mee te maken als jij je dag nog moet beginnen. Na die wandeling naar de blue gegaan om MYST te zien, was een goed begin van de dag! Vond alleen het geluid op dat moment echt niet fijn afgesteld, de melodie kwam niet lekker door, door teveel bass. Na MYST kwam Act of Rage, die een prima setje neerzette. Toen kwamen de mannen van Clockartz, een set waar ik erg naar had uitgekeken en wat was het gaaf, met als hoogtepunt The Nasty Boys - Angel (Hardstyle Masterz Cut) :loving: Daarna moest ik even bijkomen en ben ik wat gaan eten. Na het eten even een kijkje genomen bij de Red, maar het regende en vond het aardig sfeerloos. Kwam op terugweg een groep maten tegen uit de buurt, dus daar nog een paar biertjes meegedaan om daarna naar D-Sturb te gaan. Toch wel één van mijn favoriete setjes van de dag, heerlijke platen gehoord en afsluiten met de collab met Sefa :worship: Daarna kwam Stealth Mode, prima set en leuke visuals op de schermen achter het podium. Daarnaast ook de collab van Frequencerz en Rejecta gehoord. Kwam Rejecta ook nog tegen op de wc in de middag, dus daar nog een tijdje mee gesproken. Blijf het een toffe gozer vinden! Na Frequencerz kwam de set van de dag: Phuture Noize BMS showcase! Ik heb het album ondertussen al tientallen keren afgeluisterd, maar live is het zo vet om die platen te horen! De sfeer was echt ongekend goed voorin, heb de hele set met een glimlach op mijn kop los staan gaan! :loving: :drool:

Na Phuture Noize ook maar even de Indigo opgezocht, daar was Rooler aan het draaien met MC Focus. Het was enorm druk, maar toch een plekje weten te bemachtigen in het midden. Manmanman wat een geweld, echt vet hoe los iedereen daar ging! Had nog Delete VIP willen zien, maar dat zat er helaas niet meer in. Na Rooler was ik te vermoeid om ook nog los te gaan op Malice, dus toen maar naar de Red gegaan om P1 te zien en de Closing. Na al dat geweld van Rooler moest ik wel even wennen aan het tempo van P1, maar later in de set kwamen er vette tracks voorbij. De Closing was ook heel vet met veel vuurwerk! Muziekkeuze vond ik wat minder, maar dat mocht de pret niet drukken. Al met al een geweldige dag gehad! Rond 23:15 vertrokken van de main richting de auto, waar we rond 00:15 aankwamen. We verlieten het parkeerterrein rond 01:00 om daarna om 02:45 gesloopt, maar voldaan thuis aan te komen!

+++++ Phuture Noize BMS showcase :loving:
++ D-Sturb Live & Clockartz
+ Rooler
+ Drukte was goed te doen op zondag
+ Sfeer Blue & Indigo
+ Aankleding terrein

- Geluid was af en toe niet goed afgesteld (teveel bass of het stond te hard)
- Indigo stage veel te klein
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Pommer schreef:
Heb me wel geïrriteerd om die miljoenmiljard mensen met die achterlijke outfitjes aan, het is geen carnaval, aandachtshoeren.

Q-Dance vroeg daar van tevoren zelf nog om ivm Sunday Funday. Ik heb om een aantal outfits trouwens goed gelachen, zie daar het probleem niet van in :D

Laat MeneerEend het maar niet horen Pommer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hulde voor het maaiwerk bij Mind Dimension en The Purge. Jammer dat het geluid zondag op de indigo vaak wegviel. Tijdens Rooled was het dan wel weer perfect. Ik kan me herinneren dat er zaterdag een hele grote groepsfoto is gemaakt, weet iemand waar deze gebleven is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alleen de zaterdag geweest, man wat waren Tatanka & Activator vet :worship:
Rest van de dag beetje tussen blue, UV en red gewisseldd en afgesloten met sub zero project.
Zondag de hele dag kunnen genieten van de livestream, wat in mijn ogen echt perfect geregeld was door Qdance!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een weekend weer! (L)
Setjes van Peacock, Atmozfears, Main Concern, Devin Wild & Minus is more waren zwaar genieten. Ook P1 was top!
Nu helemaal gesloopt in bed
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 16:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Pommer schreef:
Heb me wel geïrriteerd om die miljoenmiljard mensen met die achterlijke outfitjes aan, het is geen carnaval, aandachtshoeren.

Q-Dance vroeg daar van tevoren zelf nog om ivm Sunday Funday. Ik heb om een aantal outfits trouwens goed gelachen, zie daar het probleem niet van in :D

Oh dat wist ik niet, dan is het minder erg idd. Maar Q hoeft daar voor mij ook niet om te vragen, zoals gezegd het is geen carnaval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was het eerste weekendje Defqon voor mij en het was echt genieten. (L) Heerlijk ook dat zonnetje tijdens Power Hour.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tevee schreef:
Ik kan me herinneren dat er zaterdag een hele grote groepsfoto is gemaakt, weet iemand waar deze gebleven is?


Bedoel je deze?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi weekendje dit weer setjes van : Geck-o vs Wavolizer, Djipe vs The dj producer, The Purge, Mind Dimension, Main Concern, Delete VIP, Chris one, Avio, Prefix & Density en Geck-o qult waren allemaal goud.

S/o naar Hekzitter voor het Gleuveldieren spotten op zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag rond half 4 - 4 uur aangekomen en we kwamen al meteen Hekzitter en Urbandesigner tegen op de parking. Wat een toeval, echt net hetzelfde scenario als vorig jaar. Heb nog een tas met rotzooi helpen dragen omdat de jongens weer veel te veel spullen bijhadden. xd

Stuk grond zoeken voor een tent of 10 zat er echt al niet meer in (wordt precies elk jaar erger en erger). Uiteindelijk toch een mooi plaatsje gevonden vooraan camping 6 en we lagen toch allemaal redelijk bij elkaar. Snel de partytent rechtgezet en versierd met een hoop slingers en lampjes, het terrein afgebakend met flamingo's en de stroboscoop uit de doos gehaald voor de afters.

Iedereen had wel zin om al snel naar de Gathering te gaan dus we zijn netjes bij het begin van Hhz binnen gestrompeld. Onderweg lag er op de camping al iemand vdk in de berm... Zoals ik al zei op de vorige pagina's was het enorm druk. Eigenlijk zo druk dat ik het niet echt een prettige preparty vond. B-Front & PN wel heel vet! Verder heel de avond in de Blue gestaan m.u.v. Endymion. Aangezien het heel lang duurde bij de barren, bestelde ik telkens 2 biertjes en dat heb ik later die avond flink gevoeld. Met m'n dronken kop volledig de mist ingegaan op de after. >.< Dat verhaal hebben de meesten al wel vernomen.

Zaterdag met een ellendige kop opgestaan en op mijn gemak vertrokken richting de Indigo met Belgisch shirtje, want de Belgen begonnen om 14 uur hun match tegen Tunesië. Chris One was meteen flink beuken. Daarna door naar Geck-O & Wavolizer. Ondertussen was de wedstrijd afgelopen en we hadden gewonnen met 5-2. Vanaf dat moment was m'n kater ook bijna weg, dus ik kon terug vollebak losgaan. Nog even bij Mindustries blijven hangen met oa. Broken Balance.

Daarna door naar The Beholder die er ook flinke klappers oplegde. In het begin waren er wel wat problemen met het materiaal. Hij stond op een bepaald punt zelfs klaar om iemand een klap te verkopen denk ik. Snap zijn frustratie wel ergens. Uiteindelijk was alles gefixed en ging het weer goed los vooraan met een hoop bekenden. Vervolgens als een stel idioten gaan jumpen bij Pat B. Blijft gewoon geniaal die foute hitjes met geripte kicks. :lol: We hadden op dat moment niet echt iets dat we wilden zien dus uiteindelijk bij Dr. Peacock beland. Wat een simpele kutherrie. Geniaal!

Daarna was het terug menens bij Zany / Tatanka & Activator. Allebei een heldige set gedraaid waarop ik de ziel uit mijn lijf heb gestampt. Door naar Main Concern in de blue. We stonden buiten te wachten tot Rebelion gedaan had en ja hoor. 80% liep uit de tent. Tegen de stroom in naar binnen gelopen om weer als een stoomtrein tekeer te gaan. Vind het wel jammer dat ze mijn verzoekje niet hebben gedraaid (had redelijk veel likes op hun facebookbericht waarin ze vroegen welke platen we wilden horen). Geluid stond ook niet echt 100% goed afgesteld op dat moment had ik de indruk. De zaterdag hebben we afgesloten bij Mind Dimension. Flinke klappers. +1 voor de man met Conny Cornifeer bloemphooot. :worship:

Maar dan, die afterparty bij ons op de Camping met Hekzitter, Urbandesigner, Barry-San (Joey), Lennard, Pino en de Keta-monnik. Eentje voor in de boeken jongens. Vooral Hekzitter had er zin in :lol: :lol: :lol:

Zondag ochtend alle moed bij elkaar geraapt en de spullen al naar de auto gaan brengen alvorens het festival te betreden. Dit jaar voor de verandering meteen de auto gevonden en ik kwam op het meest epische idee ooit. Namelijk de auto al verplaatsen naar de hoek van de uitgang. Dit is echt een aanrader. We waren 's avonds op 5 minuten van de parking af. :thumbsup:

Iets na 13 uur liepen we de Blue binnen bij MYST. Leuke opener van dag 3. Had zelf graag Ghost in the Machine gaan kijken, maar het was ofwel dat, ofwel de auto al gaan vullen. Na MYST even bij Geck-O gaan dansen. Door naar KELTEK. Leuke muziekjes! Keek erg uit naar Clockartz en terecht weer. Wat een helden zijn het. Die eerste plaat! :bomb:

Na Clockartz heb ik een hele tijd in de Indigo gestaan. AVIO > Classics Machine > Exit Mind. Was allemaal top. Jammer van de regen wel... Alles kapot geschopt bij DJ Nightkiller - Skwert. Die had ik echt niet verwacht! Achter mij stond Hekzitter heel zijn flesje water in iemand zijn gezicht leeg te squirten. xd S/O naar Corneel. Ik zag je in de verte links ook flink tekeergaan. :thumbsup:

Na Exit Mind een sprintje getrokken naar Balistic die o.a. Upgrade the Noize draaide. Helemaal top. 2-Sidez nog meegenomen t.e.m. Sound is not just Noise. Helemaal terug naar de Indigo voor de tweede helft van The Purge. Mooi was dat! Tot er de laatste 5 minuten van The Purge een vies Gearbox wijf mij in mijn rug begon te duwen. Blijf dan gvd buiten wachten als je plaats wil. Anderzijds was de Indigo ook gewoon veel te klein. Is niet het enige opstootje dat ik gezien heb. Koen had ook last van een opgepompte mongool die breed ging doen. Echt kansloze mensen die Gearbox fans. Bah! En jawel hoor, vijf minuten later ligt er buiten bij de Indigo eentje te spartelen als een Magikarp. Beveiliging was er wel snel bij.

Door naar Delete VIP. Zonder verwachtingen naar daar gegaan. hij heeft het in mijn ogen weer dik geflikt gisteren. Wat een bommen. Die Lunatic is dik en die G.I.R. edit ging ook heel hard! Liters zweet geproduceerd dat half uurtje. Verder sloten we af op de Main. Endshow was top! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kort verslagje.

Vrijdag begonnen bij Headhunterz, vond daar eigenlijk niet heel veel aan. Ken die classic hitjes onderhand wel, nieuwe platen doen me ook niet heel veel. Om 20:15 al door m'n enkel gegaan doordat voorin de Blue opeens de vlonders ophielden. Serieus Q, daar mag wel wat aan gedaan worden. Endymion was een leuke tracklist, maar dat geluid aan de linkerkant was echt ruk. Tijdens Atmoz beetje gezeten voor m'n enkel, daarna B-Front en Phuture Noize was echt een fijne set. Durf wel te zeggen dat Phuture Noize, B-Front wel voorbij is gegaan qua populariteit. Bij de platen van PN leken veel meer mensen mee te doen. Na deze set effe langs de EHBO en daarna terug naar de camping.

Zaterdag begonnen bij de main, Max Enforcer draaide een aantal lekkere classics. Daarna door naar de Silver voor 380 Volt, wat echt een superlekkere set was (vooral het eerste uur). Heerlijk lomp en heel tof dat deze muziek ook gewoon op Defqon past. Hierna kwam Synaptic Memories. Eerste kwartiertje gemist maar zij draaide echt bizar lekker. Half uurtje Geck-o & Wavolizer meegemaakt, opeens ramvol met bekenden, heerlijke muziek, waardoor dat half uurtje echt heel prettig was. Ondanks dat ik dat heel vet vond toch naar Scot Project gegaan en wat draaide die man een heerlijke set. :worship: Onder andere mijn verzoekje gedraaid (Listen To Me Mama remix) en met alle andere dikke platen was dit denk ik de set van het weekend voor mij.

Vervolgens bij Mindustries wezen kijken, tempo lag mij al wat te hoog dus maar alvast naar Ecstatic gegaan. Goud sfeertje vooraan, heerlijke platenkeuze (Dead To Life eindelijk live gehoord :loving: ) en echt genoten met een biertje in het zonnetje. Effe wat wezen eten (die friet was echt heerlijk) en daarna door naar The Outside Agency, werd lekker gedraaid al kon ik maar kort blijven doordat even later de Spoontech fan(boy)meeting was. Hierna naar Primeshock alleen vond ik het daar echt te warm dus na een paar plaatjes maar buiten gaan zitten. Om 20:00 weer terug naar de Silver, The Dj Producer en DJIPE was vrij snel maar in tegenstelling tot bij Mindustries vond ik dat hier wel vet (ook al lag het BPM nu veel hoger). Main Concern was echt heel vet om weer eens te zien! Had eigenlijk iets meer eigen platen verwacht en op gehoopt, maar ja. Luxeprobleem. In stijl afgesloten bij Mind Dimension, heerlijk sfeertje hing er en alle resterende energie eruit gegooid.

De after zal ik niet te veel woorden aan vuil maken. Iets met Russian Hard Bass, Duitse leuzen en een stroboscoop. S/o naar Hekzitter, Urbandesigner, Helicaze, Lennard, een GPF-fan en de ketamonnik.

Zondag begonnen bij Hardstyle pianist, heel gaaf om dat eens live te horen. Daarna wezen werken tot 20:00, inflatables de main opgooien en een beetje dansen in de barrier line. Heel leuk werk om te doen en geen spijt van ondanks dat ik het grootste deel van de zondag gemist heb. M'n voeten vonden het alleen minder leuk. xd Stukje gezien van The Purge, wat een bommen zeg. Op adem komen voor Delete VIP maar helaas wilde m'n enkel echt niet meer, dus grootste gedeelte hiervan langs de kant gezeten. Project One was een fijne afsluiter, die plaatjes vond ik wel weer leuk om te horen en dat fakkelmomentje weer tijdens die Sound Rush remix. :loving: Nieuwe plaatjes klonken ook erg leuk! De closing vond ik veel beter dan andere jaren, Our Church ben ik hierdoor wel gaan waarderen en het vuurwerk en de lichtshow tijdens deze tien minuutjes was echt heel dik.

Voor mij denk ik wel m'n beste Defqon tot nu toe. Enorm mooi weekend gehad!

Edit: Toch niet zo'n kort verslagje. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 17:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dit was me er weer één hoor! :loving: :drool:
(vet uitgebreid verslag volgt nog)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vrijdagmiddag aangekomen met de bus om half 2. We konden gelijk door naar binnen, security supervriendelijk en vroegen gewoon wat er in tassen e.d. zat. Wij dachten dat er veel plek zou zijn op veld 1 t/m 4 maar bleek dat het merendeel al gereserveerd/vol was? Want er stonden ook mensen van de organisatie voor. Vond het maar vreemd dat het binnen 15 mins al vol was. Uiteindelijk doorgelopen naar veld 1 omdat ze dat adviseerden en daar rechts achterin plaatsgenomen. Ook toen duurde het net 10 minuutjes en was alles ook al vol. Echt absurd. Dus als je om 5 uur komt heb je gewoon geen plek meer?

Maarja het feest dan. Gathering was prima. Heady zijn tracks waren leuk maar toch al wel weer vaak genoeg gehoord. Endymion was wel heerlijk. Geluid in de black was niet zo. Nog wel 1x weggezakt in de blue waardoor mn voet wat raar terecht kwam, gelukkig verder geen last gehad.

De zaterdag was over t algemeen ook prima. Power hour viel wel tegen en had niet echt een wow effect, jammer. Verder Ran-d, b-freqz, Warface en Sub zero op de main gezien. Ging allemaal ook wel lekker, wou de zaterdag toch een beetje rustig aan doen.

De zondag was weer gewoon geniaal, dit blijkt meer mijn dag. Vond Crypsis en Chain Reaction top draaien. Tempo zat er goed in. Daarna ff bij de tent een trui en een lange broek aangetrokken want de weersvoorspellingen sloegen weer om :mad: Gegeten en toen naar 2sidez gerend. Linksvoor flink los gegaan, eindelijk weer eens live gezien. Ik had een 2sidez shirt, wellicht stonden er nog mensen van hier in de buurt?

Project one als afsluiter was lekker relaxed, laatste beetje energie eruit gegooid. Endshow was ook vet maar 'our church' had er van mij niet in gehoeven, jammer.

Vond het ook wel een invasie van buitenlanders lijken met vlagen, mensen die zelfs op de camping komen schooien of ze een biertje mogen hebben. Wtf :/ Ook wel een paar keer gehad dat iemand half tegen mij aan liep te leunen, zeer hinderlijk.

Ook nog een WTF momentje in de black tijdens Anime, een vrouw gooit haar mobiel zo op de grond, tegen de enkel aan van een vriend van mij en vervolgens gooit ze haar tas en jas op de grond. Gaat ze als een malle staan hakken. Wij flansen haar mobiel weer even in elkaar en geven het terug, geen woord. Gaat weer als een malle tekeer. Raar patiëntje.

In t algemeen:
--- Irritante buitenlanders met rare fratsen, why? En schooien, bleh. Ga dan niet naar een weekend festival, je weet dat het duur is.
-- Spijkers in de blue die uitstaken, deed wel even pijn.
- Power hour.
- Drukte op de camping. Wat als je om 5 uur binnen komt, dan heb je met je groepje volgens mij geen plek meer.

+++ 2sidez
+++ Crypsis en Chain Reaction
++ Vriendelijk personeel, zowel beveiliging als barpersoneel en dergelijke.
+ Wel genoeg keuze qua eten, dikke kudo's voor de kibbeling op het festival terrein. Hemels.
+ Line-up, altijd overal wel iets te beleven. Ideaal.

Dit was het wel zo'n beetje. Topweekend gehad en heel erg moe nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Dit was me er weer één hoor! :loving: :drool:
(vet uitgebreid verslag volgt nog)
Vorige  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten