Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 01:06 
 
Hardtraxx Veteran

Voor 7€ kaartjes op de kop getikt, geniale dag gehad :worship: Delete en P1 (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 01:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan niet anders zeggen dan dat Geck-O op de white by far de set van het weekend was. Wat ontzettend vet was dat zeg. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 01:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kort verhaaltje. Net thuis na weer een geweldig weekend DQ1 (incl plekje op camping 5). Was m'n zesde keer en dit was toch gewoon opnieuw de overtreffende trap.

Aankleding was dik in orde, sfeer was bij de sets die ik bezocht heb prima, de setjes erg fijn, altijd enorm veel bekenden op dq1, de endshow en closing erg mooi, ...

Vette setjes die ik bezocht heb zijn o.a.
Headhunterz GatheringBlue
20 Years of Endymion GatheringBlack
B-Front & Phuture Noize GatheringBlue

Chris One Indigo
Wavolizer & Geck-o Silver
Primeshock Purple <- volgende keer UV voor deze bazen pls
Tatanka & Activator Magenta
Main Concern Blue
Mind Dimension Indigo (eerste helft)

MYST Blue
Geck-o QULT White
The Machine Classics Indigo
Promo Gold
Phuture Noize BMS Blue
Deetox BTR Blue
Delete VIP Blue
Project One Red

Oké eigenlijk heb ik me geen moment niet vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DQ1 2018 was echt fcking unreal!! :love: :love: Een van mijn besten!
Hier mogen we toch wel trots op zijn dat dit in ons kikkerlandje gebeurd heh :D
Zoveel heerlijke setjes gehoord, er kwam geen einde aan :loving:
Maar zoals wel vaak bij mooie dingen, blijft t laatste vaak t beste hangen.
Project One was een afsluiter die voor mij niet beter had gekund, zo mij stijltje waar ik helemaal in op ga :loving:
De eindshow van zaterdag was mega vet, maar de closing op zondag oeff zo lekker met Legends never Die en t vuurwerk :love: :drool:
En het geluid, zo verslavend lekker op de Red vooraan (L)

Nu weer 362 dagen wachten :cry: :cry: Echt afkicken want alle andere festivals lijken weer kinderspel :whistle:
Ps. thanks Q Dance voor het streamen, nu kunnen we nagenieten! Echt top zonder geknip in setjes! :thumbsup:
Doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 02:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaja gigantisch dik weekend gehad. Zal later wel een uitgebreid verslag typen. Helaas wel 2 heel grote minpunten: aanschuiftijden aan de barren op vrijdag. Ging helemaal nergens over. Heb echt een keer zo’n 20 minuten moeten aanschuiven. De Indigo die echt lachwekkend klein was. Wel leuk gedaan zo centraal met dat verhoogd deck, maar jezus wat een drukte bij elke set die ik daar heb bijgewoond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 02:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(nog) geen zin om een heel verslag te typen, maar PN :drool: man wat werd ik gelukkig toen ik circles & squares in de endshow hoorde. En zijn album showcase had een geweldige sfeer. Men bleef om de track maar klappen zo'n beetje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 04:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lig al meer dan 3 uur wakker in m’n tent maar kan niet slapen door alle herrie dus hier maar ff buurten.
Eerste Defqon, heel tof weekend maar heeft de torenhoge verwachtingen niet helemaal waar gemaakt. Moet zeggen dat mijn verwachtingen ook wel echt niet normaal hoog waren dus het lag meer daar aan dan aan het feest zelf.
Ik had heel veel zin in de camping ook maar ik vind de campings van The Qontinent en Decibel wel leuker eigenlijk. Vrij sfeerloos en we zaten op veld 6 dus we moesten echt een teringeind lopen naar het festival ook.
Wat me wel opviel was dat er nergens mensen echt zwaar van de kaart waren (op zowel terrein als camping), had wel het idee dat zo ongeveer 95% aan de zooi zat maar geen hele extreme gevallen gezien en ook niemand afgevoerd zien worden.

Preparty was gewoon prima, lekkee bier lopen harken en vooral van B-Front & Phuture Noize genoten. Keek echt uit ook naar Endymion maar wat een rukgeluid in de Black toen :thumbdown:

Zaterdag was een prima dagje, goed vermaakt bij Chris One / Geck-O & Wavolizer (Unlocked :love: ), DJIPE & The DJ Producer, Main Concern en Mind Dimension. Laatstgenoemde had de set van de dag voor mij. Power Hour helemaal niks van meegekregen omdat ik meer stond te ouwehoeren toen. Eigenlijk op muzikaal gebied sowieso best veel niet heel bewust meegekregen omdat het biertempo aardig hoog lag :lol: Afterparty ff kort gekeken tijdens Bass Chaserz maar omdat ik m’n rust wou pakken hierna maar weer naar de tent gegaan.

Vandaag dan, wat een ongekend goede dag op muzikaal gebied :worship: Dag begonnen met het laatste half uurtje van Geck-O wat heerlijk inkomen was (maar geen Soul Train :cry: ) en daarna door naar Clockartz die ook een godsgruwelijke set draaiden, voor de tweede keer dit weekend Unlocked mogen horen waarvan niet 1x op de Magenta. Dit was (op de laatste 2 uur na) ook meteen het enige hardstyle setje van de dag wat ik meegepakt heb. Omdat Igneon System aangekondigt heeft te gaan stoppen de keuze gemaakt om hierheen te gaan ipv naar The Machine en absoluut geen spijt van gehad. Wat een set was dit, met afstand de dikste set van het weekend! Ik heb gewoon een uur lang met een lach op m’n gezicht gestaan en overal zag je mensen elkaar aankijken van ‘wtf gebeurd hier’. Denk zelfs dat dit uberhauptb een van de betere setjes is die ik ooit mee heb gemaakt. Hierna door naar I:Gor die ook een dikke set draaide en daarna naar Negative A op de Gold en die brak ook de complete stage af. Best wel wat hitjes maar dat was helemaal niet erg, wat een kicks kwamen er voorbij zeg :bomb:
Helaas gingen de meeste stages toen dicht, dus we gingen even bij Rooler kijken maar wat een drukte, niet normaalz Sowieso mag de Indigo volgend jaar zeker eens zo groot, veel te klein en al helemaal als je kijkt naar de populariteit van raw tegenwoordig. Dikke pluspunten trouwens voor Rooler dat hij de originele Outside World draaide :thumbsup:
Delete VIP hierna keek ik heel erg naar uit, m’n lichaam had me ondertussen behoorlijk in de steek gelaten maar heb echt genoten. Kwamen me een partijtje dikke kicks voorbij! De VIP edit van Just Do It gaat echt helemaal nergens over :drool:
Na Delete nog effe Rebelution meegemaakt langs de kant en moet zeggen dat ik dit (met name tweede helft) nog best wel goed te pruimen vond. Hierna zat ik er zo doorheen dat ik naar de tent ben gegaan, endshow kon me gestolen worden.

Pluspunten:
+++++++++ Igneon System
+++ Mind Dimension. Main Concern, Clockartz, Negative A, B-Front & Phuture Noize, Delete VIP
+++ Broodje kip bacon :drool:
+ Aardige medewerkers overal

Minpunten:
- Vond de camping best sfeerloos
- Mijn bankrekening na dit weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 05:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh en nog een dik minpunt: wou vanmiddag een stuk wc papier pakken uit die houder aan de deur,, vond iemand het blijkbaar een leuk idee om zijn poep daarin te smeren :x Resultaat stront op m’n poten, tering ranzig gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 08:41 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Oh en nog een dik minpunt: wou vanmiddag een stuk wc papier pakken uit die houder aan de deur,, vond iemand het blijkbaar een leuk idee om zijn poep daarin te smeren :x Resultaat stront op m’n poten, tering ranzig gewoon.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 08:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat staat er nou achterop het defqon boekje? Nieuwe film van ome willem op 20-10-2018?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 09:25 
 
Hardtraxxer

Robuust schreef:
Wat staat er nou achterop het defqon boekje? Nieuwe film van ome willem op 20-10-2018?

Wat heeft onze narcist nou weer voor elkaar? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima weekend gehad, moet wel zeggen dat het wel de minste editie is waar ik tot nu toe ben geweest. Organisatorisch was vrijdag echt dramatisch. Dat heeft me al beetje lopen irriteren. Vervolgens is het geluid super kut bij de preparty. Was al in een slechte mood en dan is dit ook al slecht xd . Nee, verruit de minste gathering tot nu toe.
Zaterdag gelukkig het tering naar me zin gehad! Weer was bovenverwachting goed. Hoogtepuntjes van de dag: Ecstatic, Main Concern en Zany :loving:

Zondag was ook een leuke gehad, maar mijn lichamelijke gesteldheid heeft mij echter al vrij vroeg genekt. Na The Pitcher was ik eigenlijk al helemaal kapot. Hierdoor de rest van de dag minder beleefd. Voor het eerst ook dat ik de zaterdag leuker vond dan de zondag.

Ik vond trouwens in tegenstelling tot fuzzylogic dat er wel veel mensen vdk waren, voornamelijk buitenlanders natuurlijk. Die vond ik deze editie trouwens ook voor het eerst echt vervelend. Camping vond ik ook vrij sfeerloos dit jaar.

Kortom, prima vermaakt maar wel de minste editie voor mij tot nu toe ondanks de vette line up. Misschien weer te hoge verwachtingen gehad. Ik miste ook het defqon gevoel een beetje dit jaar. Vrijdag doordat het organisatorisch gewoon zo slecht geregeld was waardoor ik al chagarijnig was, maar voor de rest van het weekend was dat gevoel er ook niet echt. Weet niet waarom en hoe maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 09:42 
 
Hardtraxxer

SL8492 schreef:
Geweldig weekend gehad weer. Meer mensen bij de set van Alpha Twins op de Magenta geweest gister? Dat was me een partij snoei Early zeg.

Ja ik vond het ook dik, heb er 20 min gestaan ofzo en toen wilden we toch nog ff naar Hard Driver. Dominating ging zo teringlekker daar :P Heb het laatste kwartier niet meer gezien maar ben wel benieuwd waar ze mee afsloten. En of ze hun Qlimax-anthem nog ergens hebben gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 09:56 
 
Hardtraxxer

Gister een dag geweest. Opzich wel een leuke dag gehad maar vond het geluid bij de blue en red echt triest. Het lijkt wel of het steeds maar harder moet. Met oordoppen in hoorde ik alleen maar bass, kon geen enkel nummer meer herkennen. Stages zagen er weer prima uit en vond vooral de livestream heel goed geregeld van Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 10:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Robuust schreef:
Wat staat er nou achterop het defqon boekje? Nieuwe film van ome willem op 20-10-2018?

Wat heeft onze narcist nou weer voor elkaar? -.-

Een soort kruising tussen Deepack, X-Q Holland en dokter Heady :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtweekend gehad met echt van alles wat. Super strak georganiseerd festival. Stond zelf op camping 2 tegen de bosjes aan, redelijk rustig op 1 schreeuwlelijk na. Was wel prettig want na goed feesten is het ook wel goed slapen.

Gathering was tof, Headhunterz met complete visual set was mooi om mee te maken (eerste keer weer zien na zijn terugkomst), verder hele avond in de blue gestaan. Geluid was vooral overkill aan bass helaas.

Zaterdag in deze volgorde: Max Enforcer, 380 Volt, terrein verkennen, Geck-o & Wavolizer, Noisecontrollesr, Ecstatic, stukje Thrasher, stukje The Outside Agancy, D&S, Wildstylez, Tatanka & Activator, Alpha Tiwns, Sub Zero Project Eindshow. Dan nog stukje TNT en Prophet gezien

Zondag: THe Hardstyle Pianist, Ghost in the Machine, Myst, Geck-o, Clockartz, AVIO, Dee-Block & S-te-Pack, D-Sturb, Stealth Mode, Black Mirror Society, Delete VIP en Project One.

Hoogtepuntjes waren twee keer Unlocked (wat een luxe om die allebei niet in de magenta te horen), Geck-o Qult set, Ecstatic met 300 die hard fans, Black Mirror Society (wat was dat strak in elkaar gezet zeg), D&S met alle subbass kickjes in het zonnetje... Nu ik er langer over nadenk was het hele weekend een aaneenschakeling van hoogtepunten, geen echt matige sets gehoord. Was fijn om na drie jaar weer een volledig weekend terug te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Machine Classics wat was dat een snoei set zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 11:28 
 
Hardtraxx Newbie

Zondag geweest. Topfeestje gehad!
+ Project One, The Pitcher, Phuture Noize
- - Experimentele kicks bij letterlijk elke euforische DJ, paar keer per uur ping pong.
- Legends set van Brennan Heart en Coone. Brennan Heart wederom mer Sandstorm en Wake Up. Coone zat werkelijk geen tempo in en dan ook nog eens een Gunz 4 Hire plaat draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geluid was echt heel kut op een aantal momenten ja. Vrijdag blue was het ruk, en bij red stage was het wisselvallig. Waar ligt dit toch aan? Ene set op red was prima, ander moment kon ik amper melodie/vocals horen.

Verder was het gewoon weer een top weekend. Main Concern maar gaan checken ondanks dat ik amper spoontech ken maar dit was wel heel vet. Ecstatic met bescheiden hoeveelheid mensen was top. Unlike Others had echt geniaal mixwerk. Hardstyle pianist met deetox surprise was echt geweldig. Wat gaat zo'n weekend dan snel voorbij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 11:39 
 
Hardtraxx Addict

Al met al een heerlijke dag gehad gisteren, ondanks een avond/nacht werken en 2,5 uur slaap. Rond 10:30 weg gereden vanuit Brabant en rond 12:00 het terrein op gewandeld. Gelijk even een nieuw shirt en cap gehaald om daarna bij Cyber de dag te beginnen, die draaide weer lekker veel reverse bass ^^ . Audiotricz gewoon goed, maar niet bijzonder. Keltek half gezien omdat we ook nog even wilde zweven bij Wasted Pinguinz en Adrenalize, gelukkig Dark Sun nog gehoord (L) . Na de Scandinaviërs nog even gebleven bij Ransom, gauw weggehold toen Rätt & FrikK die marathon begonnen vooraan...even wat gegeten (heerlijke friet hoor, paohh), en naar Demi Kanon en Devin Wild gegaan. Het begon ondertussen te regenen, en het werd daardoor echt koud, toch vol goede moed naar de Main voor Peacock, waar tussen de twee achterste torens een leuke sfeer heerste en het goed los ging. Tweekacore & Darren Styles erg leuk! (Partystarter :yay: ). Daarna écht afgezien bij BH, wat een onsamenhangende meukset, wel Decibel anthem '18 nog gehoord. Tering wat was het warm in de Blue, maar Delete VIP was echt een verademing en fantastisch na BH, wat een tempo en al die verschillende kicks door elkaar :drool: . Maar weer eens bevestigd gekregen dat Rebelion niks voor mij is en gauw naar de Main voor P1. Oude platen blijven geweldig en de nieuwe klonken ook allemaal heel fijn! Nog even het laatste restje energie eruit gegooid en halverwege de eindshow richting de auto gelopen en in een streep terug gereden naar huis.
Vorig jaar waren we een weekend geweest, en dat was écht fantastisch. Dit jaar maar een dag en dan valt het toch wat tegen. Misschien omdat ik de bob was in combinatie met het koude weer, regen en vermoeidheid van de nacht ervoor werken, dat ik niet helemaal in de sfeer kwam die ik vorig jaar wel voelde i.c.m. met camping. Volgend jaar zeker weer een weekend proberen te scoren!

++ Delete VIP, Project 1
+ Keltek, Demi Kanon, Tweecakore & DS
+ Overall een leuke sfeer bij elke stage, weinig VDK volk gezien en veel leuk verkleede (buitenlandse) mensen, echt álles weer voorbij zien komen :lol: .
+ Aankleding terrein
+ Snel binnen, terrein + parking af en geholpen bij de bar

-- Kut weer, typisch Defqon, maar het went nooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Darknezz schreef:
veel leuk verkleede (buitenlandse) mensen, echt álles weer voorbij zien komen :lol: .


Nog die full kit kartonnen penis man gezien (incl. alle details)? Wat een baas :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 11:50 
 
Hardtraxx Addict

Spobbertiet schreef:
Darknezz schreef:
veel leuk verkleede (buitenlandse) mensen, echt álles weer voorbij zien komen :lol: .


Nog die full kit kartonnen penis man gezien (incl. alle details)? Wat een baas :lol:


Jazeker! En ook dat groepje met die levensgrote kartonnen stofzuiger die de hele middag bij de U.V. alles stonden schoon te maken :lol: :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 12:22 
 
Hardtraxxer

wat ging delete vip vet hard, jezus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 12:28 
 
Hardtraxxer

Freekje schreef:
wat ging delete vip vet hard, jezus.


De tering ja, en die Syndrome remix van Chris One klonk ook tegen verwachting in vet zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2018 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gisteren toch nog een dagje Defqon geweest en totaal geen spijt van dat ik nu lekker brak op school zit. Ik heb me zo goed vermaakt!
Had mezelf nog niet echt in de line-up verdiept, dus lekker bij de groep aan gesloten die een heel weekend gingen. Op 7 stages geweest, dus lekker veel variatie. Begonnen bij Myst, daar vrienden opgezocht die me niet hadden verwacht, dus was lekker binnen komen.
Deze setjes meegemaakt:
Myst - Blue
Audiotricz - U.V.
Clockartz - Blue
Avio, The Machine Classics set - Indigo
Promo - Gold
The Satan - Silver
2- Sidez - Magenta
PN, Deetox, Delete VIP - Blue
Project One - Red

Hoewel de zon niet scheen was het wel erg lekker om even uit te waaien bij de U.V. na een uurtje in zo'n tent. Sfeer was fijn en kon me er goed vermaken. Daarna terug de tent in gedoken. Clockartz draaide erg veel leuke platen.
Om een uur of 4 kwam het geweldige idee om naar de Speciaalbierbar te gaan, daar met Indy, Remi, Ramon, Rowan en zijn vriendin wat biertjes gedronken. Erg lekker en gezellig :thumbup:
Avio kwam in aanmerking om set van de dag te gaan worden, maar daarna The Machine, vond ik nog wel net een stukje vetter. Wat een sfeer hing daar ook bij de Indigo. Alleen best wel wat te gezellig druks soms.
Daarna een rondje HC gedaan, alleen maar dikke knal platen daar bij Promo :love:
De rest van de dag vooral goed vermaakt. Delete VIP was bij mij alweer een tijdje geleden, echt belachelijk wat een geluid die gast door die tent heen blaast xd
Afsluiten op de main, waar ik die dag nog niet geweest was, was flink genieten. Top dag gehad :worship:

Ik blijf me alleen toch elke keer weer verbazen over die buitenlanders, wat een mafkezen lopen daar soms tussen. De eerste Italiaan die out lag te gaan tegen een dixi aan, kwam ik na 5 min al tegen. Later was ik van stage naar stage aan het lopen met de groep en ineens pakt een vreemde gek mijn hand vast :/ daarna kwam hij tegen me aan hangen en rare kreten uit te slaan. Op een feest nog nooit eigenlijk agressieve gevoelens gekregen, maar gister toch wel even voor de eerste keer :lol: Ik ben dan maar een beetje achter mn maten gaan schuilen, die hem wat weggejaagd hebben.

Beenwarmers bij de dames zijn ook weer terug in. Gisteren een paar keer gemindfucked geweest, toen ik dacht dat een meid haar broer op dr enkels had hangen.
Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten