Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 00:31 
 
Hardtraxxer

Heeft iemand hier bij Alpha2 gestaan? Vond het best vet, maar kende weinig platen. Een plaat met ‘it’s the pressure’ ofzo..? Niet The Hose. En vroeg me af waar ze mee afsloten want ben naar UV verkast.

Verder: man, man wat een vet feest was het weer. Adaro hoogtepunt, minder hoog tempo dan ik van hem gewend ben maar wat een platenkeuze. Naast zn eigen beukers oa World of distortion, A feeling (tuneboy remix), Angel en Voel je die bass :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 01:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

poekiepoes12 schreef:
Wat is die Joram toch een ingetogen vent. Je zult die Willem naast je hebben staan die alle aandacht naar zich toetrekt :P

Lol @ die Frontliner kop in het publiek trouwens.

Ik vond peter toch een stuk meer ingetogen. Karel is trouwens ook een hele goeie kerel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 02:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zany :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 10:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het buitenlander met kut vlag gehalte stijgt elk jaar weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 10:24 
 
Hardtraxxer

Welke tracks werden gedraaid in de endshow? Unite - SZP, nieuwe track van DBSTF. Verder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 10:27 
 
Hardtraxx Veteran

JDX - Ignis Daemonium
Wildstylez – Children of Drums
Phuture Noize – Circles And Squares
Sound Rush & Villain – One
Neroz – Pinsir
Bass Modulators – Change The World
Project One - Maximum Force (Official Defqon.1 Anthem 2018) D-Block & S-te-Fan – Ghost Stories
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 10:28 
 
Hardtraxxer

JDX - Ignis Daemonium Wildstylez – Children of Drums Phuture Noize – Circles And Squares Sound Rush & Villain – One Neroz – Pinsir Bass Modulators – Change The World Project One - Maximum Force (Official Defqon.1 Anthem 2018) D-Block & S-te-Fan – Ghost Stories
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 10:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Neroz – Pinsir

:lol:

Met een uurtje richting Biddinghuizen. Ben benieuwd :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 11:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Over een half uur vertrekken met de enige echte Exterkate. Delete VIP en The Purge sowieso aanwezig.

SimpleEffect schreef:
Het buitenlander met kut vlag gehalte stijgt elk jaar weer

Afknalln.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 12:08 
 
Hardtraxxer

Adaro die Angel van The Nasty Boyz draait :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pfff.. Spierpijn in de kuiten, zegt genoeg...

Donderdag nog kaarten kunnen fixen.. gisteren rustig de dag opgestart, pas rond 13.00 uur met de vrouw van huis vertrokken. Goed en wel 15.15 uur stonden we het eerste biertje te nuttigen met m'n maatje Stuiterbal.
Laatste gedeelte NC meegepakt om vervolgens in de ongelofelijke drukte van de Power Hour te staan, geluid op de zijkant was abdominabel (kreeg sommige tracks amper mee). Volgend jaar sla ik dit uur wel over, wordt beetje van hetzelfde imo, alhoewel de sfeer er wel aardig in zat).
Vervolgens even een tour gemaakt over het terrein om rond 18.00 bij B-freqz te belanden!!
Heerlijk half uurtje!! Daarna even bij de White gestaan en nog even langs de kluisjes gelopen..
Tijdens Wildstylez (linksvoor bij de boxen) alle ruimte om te genieten, nog een aantal oude bekende uit Lemele gespot. Wat maakt deze man toch heerlijke muziek en die nieuwe SoundRush.. kippenvel ^^

Tijdens Ran-d even extra kleding voor de dame gehaald, nog even bij de UV gestaan, blijf het toch raar vinden hoe mensen te midden tussen alles en iedereen op de grond liggen >.<
Daarna naar de Red toe gelopen en laatste stuk Warface meegepakt, ons slim opgesteld i.v.m. thuisreis en genoten van het laatste uurtje van Defqon. De drukte werd als maar groter en van het geweldige vuurwerk maar gedeeltes meegekregen aangezien we met een diehard Defqon bezoeker stonden te praten (35 jarige Rotterdammer die alle defqons had meegemaakt).. De hele dag gehoopt dat die klauwen van de krab nog zouden opengaan xd

Resume.. een geweldige dag gehad, prima sfeer ondanks dat het VDK en buitenland gehalte vrij hoog lag (je zal maar de hele dag met zo'n vlag rondlopen xd geluid was niet overal even fijn maar het gezelschap wel :cool:
Plus sneller dan ooit van het parkeerterrein af, we waren half 1 al thuis :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o & Wavolizer en Primeshock wel de hoogtepunten van gisteren :love:

Eindshow was prachtig, jammer dat mensen na 5 minuten dan besluiten om weg te gaan wat resulteerde in flinke duwpartijen en ruzies omdat ze niet snel genoeg konden lopen :/

Vandaag nog even alles geven :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 14:28 
 
Hardtraxxer

joostmakaay schreef:
Adaro die Angel van The Nasty Boyz draait :worship: :worship:

Fucking goud. Ik kijk sinds gister nog meer uit naar zn set op Pussy Lounge @ Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 16:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Linksvoor was het top qua drukte :thumbsup:
Wel een chick een doodsmak zien maken van zo’n opgetilde opblaaseend. Klap van dr hoofd was zelfs in t volle geluid te horen. Stond gelukkig wel zelfstandig op maar die zal wel naar huis zijn nu :aww:

https://www.dumpert.nl/mediabase/746055 ... onder.html

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 16:44 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Ltmbr schreef:
Linksvoor was het top qua drukte :thumbsup:
Wel een chick een doodsmak zien maken van zo’n opgetilde opblaaseend. Klap van dr hoofd was zelfs in t volle geluid te horen. Stond gelukkig wel zelfstandig op maar die zal wel naar huis zijn nu :aww:

https://www.dumpert.nl/mediabase/746055 ... onder.html

:P

Haha wtf dit is een ander, die bij mij zat op een eend helemaal vooraan. Hoe vaak zou dit voorkomen tijdens power hour? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 16:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: Bovengemiddeld vaak blijkbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 17:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
https://www.dumpert.nl/mediabase/7460551/2280310c/crowdsurf_meisje_gaat_kopje_onder.html

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 18:24 
 
Hardtraxxer

Villian die de pinsir gewoon constant de 'fitness-move' blijft noemen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Optyfen met die pinsir/fitnessmove blabla..

Wildstylez doet imo de fitnessmove (welke HHz altijd belachelijk maakt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
joostmakaay schreef:
Adaro die Angel van The Nasty Boyz draait :worship: :worship:

Fucking goud. Ik kijk sinds gister nog meer uit naar zn set op Pussy Lounge @ Decibel.


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Optyfen met die pinsir/fitnessmove blabla..

Wildstylez doet imo de fitnessmove (welke HHz altijd belachelijk maakt)


Boeiend
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig weekend gehad weer. Meer mensen bij de set van Alpha Twins op de Magenta geweest gister? Dat was me een partij snoei Early zeg. Mijn god wat goed. Verder hulde voor de platenkeuze van Primeshock, geef ze volgend jaar op z'n minst een plek bij de UV, dat verdienen ze wel. Verder waren Scot Project en Tatanka & Activator ook goud. Vandaag overal en nergens geweest. Setjes van The Machine en Promo waren het vetst. Na Promo hem gepeerd want moet nog helemaal met OV terug naar het mooie Limburg (nog zeker een uur onderweg..) maar het is alles meer dan waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inmiddels ook thuis (na 8 uur vond ik het genoeg geweest), gebroken maar voldaan. Wederom een absoluut topweekend gehad, ook te danken aan de groep van hier. Beste set...uhm, denk Djipe vs DJ Producer, die was erg top. Als we tenminste onze Hardbass Russia playlist op de zaterdag camping after niet mee mogen tellen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 23:04 
 
Hardtraxxer

Holy shit wat een dikke eindshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2018 23:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb niet veel gezien, maar van wat heb ik heb gezien wil ik toch wel graag vermelden dat ik bijna een harde plasser kreeg van dat mixwerk bij de unlike others set. Van crypsis en chain.

Vooral het begin. Aan het einde werd het wat meer standaard mix in/outro maar dat niveau van het begin volhouden moet ook haast wel pittig zijn geweest.

Hulde. :worship:
Vorige  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten