Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 21:26 
 
Hardtraxxer

Wil nog steeds een keer Hope en Sensus een keer live horen van hem :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Wil nog steeds een keer Hope en Sensus een keer live horen van hem :cry:


Als ie Hope draait vrijdag is mijn hele weekend al compleet.
Kan echt niet meer wachten tot vrijdag zeg, duurt me veel te lang deze week
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

We houden het kort vanavond!
Er zijn geen wijzigingen mbt hebt weer, een droge maar frisse Defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeetje ze betalen jou ook niet meer zoveel als vorig jaar hé...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Ik ga toch voor Negative A :woot: :woot: Nog nooit live met een millenium set gezien.


Kijk, deze jongen snapt het. Dat moet een gruwelijk dikke set worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
Is er iemand hier die ervaring heeft met een taxi na afloop (zaterdag of zondag)? Wij zijn daar vermoedelijk wel op aangewezen.

Staan er meestal genoeg, alleen ze vragen wel de jackpot want je bent niet de enige die met de taxi gaat.. Uber kun je ook proberen, daar alleen geen ervaring mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Inno schreef:
Ik ga toch voor Negative A :woot: :woot: Nog nooit live met een millenium set gezien.


Kijk, deze jongen snapt het. Dat moet een gruwelijk dikke set worden.


Heb hem ook als optie gezet, wellicht wel blijven hangen na Promo! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Steffnov schreef:
Inno schreef:
Ik ga toch voor Negative A :woot: :woot: Nog nooit live met een millenium set gezien.


Kijk, deze jongen snapt het. Dat moet een gruwelijk dikke set worden.


Heb hem ook als optie gezet, wellicht wel blijven hangen na Promo! :)




Voorproefje qua stijl die je kunt verwachten. Ofja, deels aangezien er hier ook wat nieuwe spul naar voren komt (was een 2000-2014 set samen met E-Noid dus).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks Stefan! Morgen maar eens checken. Lijkt me in ieder geval gruwelijk om "White Fluids of DNA" weer eens live te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Lijkt me in ieder geval gruwelijk om "White Fluids of DNA" weer eens live te horen.


Die kun je sowieso wel alvast opschrijven, gok als 2e of 3e plaat xd komt eigenlijk sowieso op elke millennium stage wel voorbij. Wat niet erg is, want het is een dikke track xd Ben zelf toch ook een groot MMIDOY fan, dus kan ook niet wachten op deze:



Stiekem hoop ik deze weer een keer te horen, bij Negative A (of D'Spyre, wat ook ziek gaat worden) het meest waarschijnlijk gok ik zo, toch één van de leukste en hardste tracks om live op een dergelijke stage te horen:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 07:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht ik neem dit keer eens niet zoveel spullen mee, stuk makkelijker met lopen e.d. Niet gelukt :lol: Heb het voor elkaar gekregen om eten/kleding/tent etc in 1 rugzak en 1 tas te krijgen maar tering wat zijn die dingen zwaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 07:57 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Jeetje ze betalen jou ook niet meer zoveel als vorig jaar hé...

Ik merk de bezuinigingen ook ja. Gaat allemaal naar die gelukszoekers! Geef ons ons land terug!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 08:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Stoux schreef:
Is er iemand hier die ervaring heeft met een taxi na afloop (zaterdag of zondag)? Wij zijn daar vermoedelijk wel op aangewezen.

Staan er meestal genoeg


Nou ik heb het ook wel eens anders meegemaakt. Als je naderhand een taxi wil dan moet je naar de taxistandplaats lopen. Hier mag je in de rij gaan staan totdat je aan de beurt bent. Je kunt volgens mij ook geen taxi bestellen voor de terugweg. Soms ben je zo aan de beurt maar als van het terrein afkomen wat langer duurt kan het zomaar eens zijn dat je 30 min tot een uur moet wachten.. En je betaalt inderdaad de jackpot :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 08:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
We houden het kort vanavond!
Er zijn geen wijzigingen mbt hebt weer, een droge maar frisse Defqon


Hatseflats! :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik dacht ik neem dit keer eens niet zoveel spullen mee, stuk makkelijker met lopen e.d. Niet gelukt :lol: Heb het voor elkaar gekregen om eten/kleding/tent etc in 1 rugzak en 1 tas te krijgen maar tering wat zijn die dingen zwaar.

Met alleen 2 tassen vind ik het wel het overwegen waard om een karretje te fixen. Dan heb je in ieder geval niet de ellende dat halverwege je kar leeg pleurt omdat je 9 losse delen er op hebt gepakt. 2 tassen, spanbandje er om en dat moet lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik dacht ik neem dit keer eens niet zoveel spullen mee, stuk makkelijker met lopen e.d. Niet gelukt :lol: Heb het voor elkaar gekregen om eten/kleding/tent etc in 1 rugzak en 1 tas te krijgen maar tering wat zijn die dingen zwaar.

?????????????????????????????
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 09:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Paling schreef:
Stoux schreef:
Is er iemand hier die ervaring heeft met een taxi na afloop (zaterdag of zondag)? Wij zijn daar vermoedelijk wel op aangewezen.

Staan er meestal genoeg


Nou ik heb het ook wel eens anders meegemaakt. Als je naderhand een taxi wil dan moet je naar de taxistandplaats lopen. Hier mag je in de rij gaan staan totdat je aan de beurt bent. Je kunt volgens mij ook geen taxi bestellen voor de terugweg. Soms ben je zo aan de beurt maar als van het terrein afkomen wat langer duurt kan het zomaar eens zijn dat je 30 min tot een uur moet wachten.. En je betaalt inderdaad de jackpot :thumbdown:


Ik heb sowieso gelezen dat je geen taxi naar een andere plek mag laten komen dan naar de vaste plek, inderdaad.

De drukte kunnen we wel voorkomen door iets eerder weg te gaan lijkt me. En wat is in jouw ogen de jackpot? Afgezien van het feit dat het natuurlijk verschilt hoe ver je moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twee tassen gevuld, straks bierhalen en morgen op tijd richting het huisje, 20 minuten afstand van het terrein zie ik op google maps. Dat is wel ff wat anders dan 3,5 uur event travel :lol:

De zin begint vandaag eindelijk te komen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 10:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor mensen die met het OV maandag terug wouden, zo te zien stelt het OV de staking uit naar woensdag.

https://www.nu.nl/economie/5322869/land ... nsdag.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 10:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sound Rush preparty op Resort Veluwemeer. Bron: vriendin van ons die de preparty heeft 'gewonnen' op Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 10:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Sound Rush preparty op Resort Veluwemeer. Bron: vriendin van ons die de preparty heeft 'gewonnen' op Facebook.


Hee daar verblijf ik ook met een groepje, dat klinkt wel interessant.
Onze groep was volgens hun helaas te klein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 10:35 
 
Hardtraxx Addict

Paling schreef:
Stoux schreef:
Is er iemand hier die ervaring heeft met een taxi na afloop (zaterdag of zondag)? Wij zijn daar vermoedelijk wel op aangewezen.

Staan er meestal genoeg, alleen ze vragen wel de jackpot want je bent niet de enige die met de taxi gaat.. Uber kun je ook proberen, daar alleen geen ervaring mee

Ze vragen de jackpot ja maar in nederland zijn gewoon vast gestelde bedragen. Gewoon op de meter rijden of vooraf een bedrag afspreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 10:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
En wat is in jouw ogen de jackpot? Afgezien van het feit dat het natuurlijk verschilt hoe ver je moet.


Niet onverstandig dit stuk te lezen wat 2 dagen geleden is verschenen ;)

https://dedrontenaar.nl/algemeen/opnieuw-vrees-voor-wild-westtaferelen-bij-taxis-naar-defqon-hebben-maling-aan-alles

heggenschaar schreef:
Ze vragen de jackpot ja maar in nederland zijn gewoon vast gestelde bedragen. Gewoon op de meter rijden of vooraf een bedrag afspreken.


Dit vind ik toch wel wat kort door de bocht.. (zie artikel) Net of elke taxi chauffeur zich daaraan houdt en hoe controleer je zoiets.. Het is graag of niet en als jij gebonden zit aan een taxi als vervoer naar huis/hotel betaal je al gauw wat gevraagd wordt zonder te zeuren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is een 24 uurs op de DQ camping.
Daar zorgt https://www.facebook.com/RadioDeKoperenHond/?ref=br_rs voor.
Ik kreeg deze PB:
Citaat:
Joo, we gaan er natuurlijk een beestachtig festijn van maken. Je ziet ons wel staan vlak naast de hoofdingang tussen camping en terrein. En ja 24/7 hondegeblaf door de speakers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 10:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:

heggenschaar schreef:
Ze vragen de jackpot ja maar in nederland zijn gewoon vast gestelde bedragen. Gewoon op de meter rijden of vooraf een bedrag afspreken.


Dit vind ik toch wel wat kort door de bocht.. (zie artikel) Net of elke taxi chauffeur zich daaraan houdt en hoe controleer je zoiets.. Het is graag of niet en als jij gebonden zit aan een taxi als vervoer naar huis/hotel betaal je al gauw wat gevraagd wordt zonder te zeuren..

Hahahahaha ja wat een klinkklare onzin. Regio Amsterdam hangt om te beginnen van de snorders aan elkaar. Daarnaast gaat Mo echt geen meter rijden als hij de volgende groep voor 100€ naar Amsterdam kan rijden.

Reken maar dat je flink getild wordt. Zelf wel eens taxi geprobeerd om van Haaren naar DB te geraken na Rebirth. Zou ons 125€ kosten..

Wat je misschien kunt proberen: heen en terug door hetzelfde bedrijf/chauffeur en gewoon op een bepaalde plek afspreken.
Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten