Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 11:00 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
DonnyD schreef:

heggenschaar schreef:
Ze vragen de jackpot ja maar in nederland zijn gewoon vast gestelde bedragen. Gewoon op de meter rijden of vooraf een bedrag afspreken.


Dit vind ik toch wel wat kort door de bocht.. (zie artikel) Net of elke taxi chauffeur zich daaraan houdt en hoe controleer je zoiets.. Het is graag of niet en als jij gebonden zit aan een taxi als vervoer naar huis/hotel betaal je al gauw wat gevraagd wordt zonder te zeuren..

Hahahahaha ja wat een klinkklare onzin. Regio Amsterdam hangt om te beginnen van de snorders aan elkaar. Daarnaast gaat Mo echt geen meter rijden als hij de volgende groep voor 100€ naar Amsterdam kan rijden.

Reken maar dat je flink getild wordt. Zelf wel eens taxi geprobeerd om van Haaren naar DB te geraken na Rebirth. Zou ons 125€ kosten..

Wat je misschien kunt proberen: heen en terug door hetzelfde bedrijf/chauffeur en gewoon op een bepaalde plek afspreken.


Zo hebben wij dat ook afgelopen keer ook gedaan op Rebirth, heen en terug geregeld met het bedrijf voor een vaste prijs. Het jaar daarvoor hadden we dat niet gedaan en toen moesten we dus ook flink betalen om terug te komen bij het B&B waar we verbleven.

Heen was toen iets van 25/30 euro en terug mochten we 100 euro aftikken :lol: :lol: Eens en nooit meer natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FRchris92 schreef:
makrooy schreef:
Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 11:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Heen was toen iets van 25/30 euro en terug mochten we 100 euro aftikken :lol: :lol: Eens en nooit meer natuurlijk

Ik geloof dat wij er uiteindelijk 75 van hebben gemaakt en op de terugweg stiekem achterin zitten roken om het ongemak te compenseren
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Stoux schreef:
En wat is in jouw ogen de jackpot? Afgezien van het feit dat het natuurlijk verschilt hoe ver je moet.


Niet onverstandig dit stuk te lezen wat 2 dagen geleden is verschenen ;)

https://dedrontenaar.nl/algemeen/opnieuw-vrees-voor-wild-westtaferelen-bij-taxis-naar-defqon-hebben-maling-aan-alles


Thanks! Dit stemt me niet echt vrolijk haha, aangezien wij nog iets verder moeten dan Dronten :P

TiMOTHYb schreef:
Wat je misschien kunt proberen: heen en terug door hetzelfde bedrijf/chauffeur en gewoon op een bepaalde plek afspreken.


Mja dit was ook mijn idee, maar volgens mij wordt dat niet mogelijk gemaakt door Q-dance aangezien er op de site staat: "Het is niet toegestaan om een taxi te laten parkeren op een andere plek." Nu is dat altijd lastig te controleren lijkt me, maar dan moet je eerst een flink eind 'weg' lopen van het terrein denk ik.

Dank voor de info in elk geval, we gaan zien hoe het loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ik dacht ik neem dit keer eens niet zoveel spullen mee, stuk makkelijker met lopen e.d. Niet gelukt :lol: Heb het voor elkaar gekregen om eten/kleding/tent etc in 1 rugzak en 1 tas te krijgen maar tering wat zijn die dingen zwaar.

Met alleen 2 tassen vind ik het wel het overwegen waard om een karretje te fixen. Dan heb je in ieder geval niet de ellende dat halverwege je kar leeg pleurt omdat je 9 losse delen er op hebt gepakt. 2 tassen, spanbandje er om en dat moet lukken.

@MelvinFR kan ik Mick z’n karretje misschien lenen dit weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 11:45 
 
Hardtraxx Newbie

RomanAnthony schreef:
Sound Rush preparty op Resort Veluwemeer. Bron: vriendin van ons die de preparty heeft 'gewonnen' op Facebook.

Nice wij staan daar ook, volgens mij zit Veluwemeer dit jaar helemaal afgeladen met Defqon gangers. Wij hadden in errste instantie geboekt voor Riviera Beach maar zijn overgeboekt, maar zo te zien gelukkig niet als enige xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 11:57 
 
Hardtraxxer

Stoux schreef:
DonnyD schreef:
Stoux schreef:
En wat is in jouw ogen de jackpot? Afgezien van het feit dat het natuurlijk verschilt hoe ver je moet.


Niet onverstandig dit stuk te lezen wat 2 dagen geleden is verschenen ;)

https://dedrontenaar.nl/algemeen/opnieuw-vrees-voor-wild-westtaferelen-bij-taxis-naar-defqon-hebben-maling-aan-alles


Thanks! Dit stemt me niet echt vrolijk haha, aangezien wij nog iets verder moeten dan Dronten :P

TiMOTHYb schreef:
Wat je misschien kunt proberen: heen en terug door hetzelfde bedrijf/chauffeur en gewoon op een bepaalde plek afspreken.


Mja dit was ook mijn idee, maar volgens mij wordt dat niet mogelijk gemaakt door Q-dance aangezien er op de site staat: "Het is niet toegestaan om een taxi te laten parkeren op een andere plek." Nu is dat altijd lastig te controleren lijkt me, maar dan moet je eerst een flink eind 'weg' lopen van het terrein denk ik.

Dank voor de info in elk geval, we gaan zien hoe het loopt.


Gewoon een stukje van het terrein afspreken, langs de weg ergens.. of een herkeninngspunt zoeken en daar afspreken met de taxi chauffeur. Zo hebben wij het op decibel en rebirth ook gedaan. Ik vind het niet erg om een stukje te lopen en zo 50-100 euro te besparen op een taxi rit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als iemand nog een weekend kaartje zoekt, ik verkoop er een voor 135 euro. Ik kan het ook wel op ticketswap zetten maar ik heb geen zin om ook nog eens 25 euro af te staan aan hen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 12:08 
 
Hardtraxx Veteran

geert3ssen schreef:
Als iemand nog een weekend kaartje zoekt, ik verkoop er een voor 135 euro. Ik kan het ook wel op ticketswap zetten maar ik heb geen zin om ook nog eens 25 euro af te staan aan hen.


https://www.tickettack.nl/nl/home
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 12:27 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
Voor mensen die met het OV maandag terug wouden, zo te zien stelt het OV de staking uit naar woensdag.

https://www.nu.nl/economie/5322869/land ... nsdag.html


Wat als je nou een pendelbusticket hebt gekocht? Deze zal toch gewoon rijden dan, aangezien dit geregeld is via Q-Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 12:32 
 
Hardtraxx Addict

kommunist schreef:
Broken Balance schreef:
Voor mensen die met het OV maandag terug wouden, zo te zien stelt het OV de staking uit naar woensdag.

https://www.nu.nl/economie/5322869/land ... nsdag.html


Wat als je nou een pendelbusticket hebt gekocht? Deze zal toch gewoon rijden dan, aangezien dit geregeld is via Q-Dance.

Pendelbus is geen ov
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 12:40 
 
Hardtraxxer

All you need to know: https://defqon1.nl/nl/news/392b45ba-766 ... ed-to-know

Blijkbaar hoeft alleen drinken de eerste keer meegenomen te worden, eten mag gewoon altijd gebeuren, snap eigenlijk niet waarom die restrictie erop zit voor drinken

Iemand die trouwensweet hoe die Q-dance app werkt? Op de site staat dat je daar de timetable, floorplan, en praktische info kan vinden, maar ik kan het niet vinden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 12:47 
 
Hardtraxxer

Sjaakie P schreef:
All you need to know: https://defqon1.nl/nl/news/392b45ba-766 ... ed-to-know

Blijkbaar hoeft alleen drinken de eerste keer meegenomen te worden, eten mag gewoon altijd gebeuren, snap eigenlijk niet waarom die restrictie erop zit voor drinken

Iemand die trouwensweet hoe die Q-dance app werkt? Op de site staat dat je daar de timetable, floorplan, en praktische info kan vinden, maar ik kan het niet vinden :/

Floorplan etc komt er vrijdag pas op
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Ik vind het niet erg om een stukje te lopen en zo 50-100 euro te besparen op een taxi rit :)


Dit is absoluut waar, probleem is dat je bij Defqon alleen de Spijkweg hebt om overheen te gaan/lopen en dat is niet de meest veilige weg ;)
Ik ga eens een paar taxibedrijven in de omgeving bellen, komt vast goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 13:12 
 
Hardtraxxer

Op normale classic stages willen artiesten nog wel eens een paar jaar te hoog gaan zitten qua jaartallen, is dat bij de early hardstyle ook zo? Met namen als Zany, Tatanka en Alpha2 op de Magenta op de zaterdag kunnen dat anders best leuke setjes worden wanneer ze iets boven 2006 gaan zitten, ook al past dat niet officieel gezien niet in het concept natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te zien volgens de weerberichten houden we vrijdag en zaterdag nogal wat wind.
Ben benieuwd hoeveel tenten er gaan vliegen. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:


Citaat:
Voordelen Defqon.1 bus- en openbaar vervoer:
•Je hoeft als weekendbezoeker niet met je zware rugzak en koffer de beruchte brug over


1: niet zo janken
2: er staat gewoon een helling tegenaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 13:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Op normale classic stages willen artiesten nog wel eens een paar jaar te hoog gaan zitten qua jaartallen, is dat bij de early hardstyle ook zo? Met namen als Zany, Tatanka en Alpha2 op de Magenta op de zaterdag kunnen dat anders best leuke setjes worden wanneer ze iets boven 2006 gaan zitten, ook al past dat niet officieel gezien niet in het concept natuurlijk.

Bij Alpha2 durf ik er wel geld op in te zetten dat ze er zelfs flink boven gaan zitten. Zou me niks verbazen als je daar gewoon platen uit 2011 hoort. Bij de overige twee durf ik niet te zeggen in hoeverre ze zich wat jaartallen betreft aan het concept houden, maar gok dat je weinig niet-early platen hoeft te verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Op normale classic stages willen artiesten nog wel eens een paar jaar te hoog gaan zitten qua jaartallen, is dat bij de early hardstyle ook zo? Met namen als Zany, Tatanka en Alpha2 op de Magenta op de zaterdag kunnen dat anders best leuke setjes worden wanneer ze iets boven 2006 gaan zitten, ook al past dat niet officieel gezien niet in het concept natuurlijk.


Dit is het setje van Zany vorig jaar: hardstyle/zany-defqon-1-2017-magenta-saturday-t60718.html
wel een aantal platen nieuwer dan 2006
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Veel plezier alvast luitjes, volgend jaar weer aanwezig :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ben wel eens bij Zany geweest tijdens Hardqlassics. Draaide o.a. Thugs Remix. Absoluut geen straf. Er komen inderdaad wel eens nieuwere plaatjes langs maar dan wel met een stijl die nog passen bij de echte early. Euforische melodietjes hoor je dan niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tatanka heeft aangegeven niet nieuwer dan 2006 te gaan draaien. Activator zal zich hier dus ook wel aan gaan houden denk ik. (Die set van vorig jaar :drool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2018 13:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
Helaas is het niet toegestaan om een drone mee te nemen naar Defqon.1. Er mag niet gevlogen worden boven of in de buurt van het publiek. Tijdens de eindshow draaien meer dan 10 full HD camera’s op volle toeren. Ons advies: laat je camera lekker in je zak en geniet van de show! We zorgen wel voor een mooie registratie, zodat je Defqon.1 2017 nooit meer hoeft te vergeten.


Die ben ik al vergeten, wat nu?

Also:

Citaat:
"Biertuin"

Za: 11:00 - 22:45
Zo: 13:00 - 22:45


AW YESS
Vorige  1 ... 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten