Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 13:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
massasprint naar PN ^^

Aanwezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
Lol, zit al een jaar bij Spoontech ongeveer. Begonnen als duo, nu nog alleen.

Tja blijkbaar volgen toch echt best wel veel mensen maar een klein kliekje artiesten.
Ik vind het persoonlijk ook raar als je zegt dat je er nog nooit van gehoord hebt. Maar blijkbaar zijn die mensen er nog steeds.

Verder niet erg, maar ik vind het wel geinig om te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niburu schreef:
Iemand ervaring met de zaterdagavond na eindshow wegrijden. Zag zondag al wel voorbij komen. Ga zelf een weekend, maar zitten in een hotel op 9km afstand. Dus twijfelen om te fietsen naar Defqon (wat op zich best nog wel een stukje is :-)) of met de auto te pendelen.

Vorig jaar ben ik direct na de eindshow weggelopen bij de Main en ik kon vervolgens binnen no time de parkeerplaats afrijden. Was totaal geen drukte op dat moment.
Dit jaar heb ik weer dezelfde planning dus hopelijk valt het opnieuw mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca kondigt op Facebook aan dat hij vrijdag vanaf 5 uur op de dragon wagon zal draaien :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Niburu schreef:
Iemand ervaring met de zaterdagavond na eindshow wegrijden. Zag zondag al wel voorbij komen. Ga zelf een weekend, maar zitten in een hotel op 9km afstand. Dus twijfelen om te fietsen naar Defqon (wat op zich best nog wel een stukje is :-)) of met de auto te pendelen.

Vorig jaar ben ik direct na de eindshow weggelopen bij de Main en ik kon vervolgens binnen no time de parkeerplaats afrijden. Was totaal geen drukte op dat moment.
Dit jaar heb ik weer dezelfde planning dus hopelijk valt het opnieuw mee!

Dit werkt alleen als je echt direct naar je auto rent en niet meer treuzelt of naar de kluis hoeft. En dus helemaal achteraan staat bij de eindshow. Ben je 5-10 min later pas bij je auto ga je wel even vaststaan, afhankelijk van je parkeerplek ofc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 15:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Dit werkt alleen als je echt direct naar je auto rent en niet meer treuzelt of naar de kluis hoeft. En dus helemaal achteraan staat bij de eindshow. Ben je 5-10 min later pas bij je auto ga je wel even vaststaan, afhankelijk van je parkeerplek ofc.


Dit, beide wel eens meegemaakt :D 9 kilometer is misschien wat ver maar beter te doen dan weet ik veel hoelang in de auto wachten totdat je eindelijk het terrein af kunt. En terug fietsen kan ook leuke taferelen opleveren :cool: Ik denk als ik de afweging moest maken, voor de fiets zou kiezen. Mooi rustig genieten van de eindshow en dan op je dooie gemakje op het fietsje naar je hotel. Houd wel rekening met de temperaturen 's avonds / 's nachts en bewaar wat drinken of zorg dat je wat drinken hebt voor de terugweg. Mocht je wind tegen hebben heb je binnen no time een droge bek en dan is 9 km ineens wel heel ver ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 15:46 
 
Hardtraxx Newbie

DonnyD schreef:
Inno schreef:
Dit werkt alleen als je echt direct naar je auto rent en niet meer treuzelt of naar de kluis hoeft. En dus helemaal achteraan staat bij de eindshow. Ben je 5-10 min later pas bij je auto ga je wel even vaststaan, afhankelijk van je parkeerplek ofc.


Dit, beide wel eens meegemaakt :D 9 kilometer is misschien wat ver maar beter te doen dan weet ik veel hoelang in de auto wachten totdat je eindelijk het terrein af kunt. En terug fietsen kan ook leuke taferelen opleveren :cool: Ik denk als ik de afweging moest maken, voor de fiets zou kiezen. Mooi rustig genieten van de eindshow en dan op je dooie gemakje op het fietsje naar je hotel. Houd wel rekening met de temperaturen 's avonds / 's nachts en bewaar wat drinken of zorg dat je wat drinken hebt voor de terugweg. Mocht je wind tegen hebben heb je binnen no time een droge bek en dan is 9 km ineens wel heel ver ;)


Haha ja goed om daar rekening mee te houden idd. :-) Ik denk dat ik dan de uitdaging aanga ja. Taxi lijkt me niet te doen namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet je hotel misschien niet aan een haal en breng service?
Zijn er genoeg in de omgeving die dat met Defqon wel doen namelijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo maar beginnen met inpakken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als iemand nog een weekend ticket zoekt:

https://www.ticketswap.nl/listing/defqo ... m=facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niburu schreef:
DonnyD schreef:
Inno schreef:
Dit werkt alleen als je echt direct naar je auto rent en niet meer treuzelt of naar de kluis hoeft. En dus helemaal achteraan staat bij de eindshow. Ben je 5-10 min later pas bij je auto ga je wel even vaststaan, afhankelijk van je parkeerplek ofc.


Dit, beide wel eens meegemaakt :D 9 kilometer is misschien wat ver maar beter te doen dan weet ik veel hoelang in de auto wachten totdat je eindelijk het terrein af kunt. En terug fietsen kan ook leuke taferelen opleveren :cool: Ik denk als ik de afweging moest maken, voor de fiets zou kiezen. Mooi rustig genieten van de eindshow en dan op je dooie gemakje op het fietsje naar je hotel. Houd wel rekening met de temperaturen 's avonds / 's nachts en bewaar wat drinken of zorg dat je wat drinken hebt voor de terugweg. Mocht je wind tegen hebben heb je binnen no time een droge bek en dan is 9 km ineens wel heel ver ;)


Taxi lijkt me niet te doen namelijk.


Is er iemand hier die ervaring heeft met een taxi na afloop (zaterdag of zondag)? Wij zijn daar vermoedelijk wel op aangewezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 16:47 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat het 2sidez word. Wat was dat mooi op intents met de snoeiploeg, tijd om het over te doen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

Voluerunt schreef:
als iemand nog een weekend ticket zoekt:

https://www.ticketswap.nl/listing/defqo ... m=facebook


''Realizing, greed created the Black Mirror Society''
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Money make the world go round round round.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Voluerunt schreef:
als iemand nog een weekend ticket zoekt:

https://www.ticketswap.nl/listing/defqo ... m=facebook


''Realizing, greed created the Black Mirror Society''

Is niet mijn ticket tho, ik dacht even lief te zijn en met jullie te delen.
zelf ben ik er gewoon bij :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 17:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ga ook 2-Sidez, de meeste PN platen zul je toch ook al op vrijdag voorbij horen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga toch voor Negative A :woot: :woot: Nog nooit live met een millenium set gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik ga ook 2-Sidez, de meeste PN platen zul je toch ook al op vrijdag voorbij horen komen.


Tijdens de pre-party zal PN hoogstwaarschijnlijk alleen zijn 'oudere' platen draaien.
Aangezien zondag zijn album showcase gepland staat, zal hij tijdens zijn set met B-Front weinig BMS tracks draaien.
Dus denk dat de meeste PN platen tijdens de pre-party niet gedraaid zullen worden haha, in ieder geval niet die uit zijn album. Maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Looike schreef:
wootum schreef:
Ik ga ook 2-Sidez, de meeste PN platen zul je toch ook al op vrijdag voorbij horen komen.


Tijdens de pre-party zal PN hoogstwaarschijnlijk alleen zijn 'oudere' platen draaien.
Aangezien zondag zijn album showcase gepland staat, zal hij tijdens zijn set met B-Front weinig BMS tracks draaien.
Dus denk dat de meeste PN platen tijdens de pre-party niet gedraaid zullen worden haha, in ieder geval niet die uit zijn album. Maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten.


Deze wil ik wel eens live horen. Niets meer van gehoord... :cry:
nieuwe-tracks-hs/phuture-noize-fire-in-the-hole-2016-edit-t56564.html?hilit=phuture%20noize%20edit#p1628616
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Looike schreef:
wootum schreef:
Ik ga ook 2-Sidez, de meeste PN platen zul je toch ook al op vrijdag voorbij horen komen.


Tijdens de pre-party zal PN hoogstwaarschijnlijk alleen zijn 'oudere' platen draaien.
Aangezien zondag zijn album showcase gepland staat, zal hij tijdens zijn set met B-Front weinig BMS tracks draaien.
Dus denk dat de meeste PN platen tijdens de pre-party niet gedraaid zullen worden haha, in ieder geval niet die uit zijn album. Maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten.


Deze wil ik wel eens live horen. Niets meer van gehoord... :cry:
nieuwe-tracks-hs/phuture-noize-fire-in-the-hole-2016-edit-t56564.html?hilit=phuture%20noize%20edit#p1628616


Dat is toch wel categorie vloerdelen lostrekken en tegen tentpalen aanslaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Looike schreef:
wootum schreef:
Ik ga ook 2-Sidez, de meeste PN platen zul je toch ook al op vrijdag voorbij horen komen.


Tijdens de pre-party zal PN hoogstwaarschijnlijk alleen zijn 'oudere' platen draaien.
Aangezien zondag zijn album showcase gepland staat, zal hij tijdens zijn set met B-Front weinig BMS tracks draaien.
Dus denk dat de meeste PN platen tijdens de pre-party niet gedraaid zullen worden haha, in ieder geval niet die uit zijn album. Maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten.

Ik verwacht een zelfde setje als op Intents.
Paradox /enigma/solution, allebei wat recente solos (PN met BMS, drift away, nog 1 of 2 van het album) en de rest oudere platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Looike schreef:
wootum schreef:
Ik ga ook 2-Sidez, de meeste PN platen zul je toch ook al op vrijdag voorbij horen komen.


Tijdens de pre-party zal PN hoogstwaarschijnlijk alleen zijn 'oudere' platen draaien.
Aangezien zondag zijn album showcase gepland staat, zal hij tijdens zijn set met B-Front weinig BMS tracks draaien.
Dus denk dat de meeste PN platen tijdens de pre-party niet gedraaid zullen worden haha, in ieder geval niet die uit zijn album. Maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten.


Deze wil ik wel eens live horen. Niets meer van gehoord... :cry:
nieuwe-tracks-hs/phuture-noize-fire-in-the-hole-2016-edit-t56564.html?hilit=phuture%20noize%20edit#p1628616


Weinig kans gok ik haha. Met 'oudere' platen bedoelde ik meer zijn Pursuit of Thunder platen, Suicidal Superstar, The Paradox uiteraard enzovoorts. The Solution gaat ook zeker gedraaid worden natuurlijk, maar voor zijn BMS platen zul je echt bij de album showcase op zondag moeten zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ik denk dat hij wel gewoon BMS platen gaat draaien op vrijdag. Vorig jaar draaide hij ook op zaterdag en op de afterparty twee keer nagenoeg dezelfde set (alleen één set was 1,5 uur, dus wat meer ondergewaardeerde plaatjes)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Looike schreef:


Zo die heb ik voor het laatst gehoord op Q-base 2016 in de Hangar, daarna nooit meer inderdaad. Die drive in die 2e climax :love:
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten