Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2018

Price
Zaterdag: €79,- UITVERKOCHT
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Er was toch eens de optie om via de Defqon site je persoonlijke timetable aan te klikken? Is daar niet nog een andere app/site voor?
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Fuzzylogic wrote:Er was toch eens de optie om via de Defqon site je persoonlijke timetable aan te klikken? Is daar niet nog een andere app/site voor?
Bedoel je deze misschien? https://timetabler.nl/
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Fuzzylogic wrote:Er was toch eens de optie om via de Defqon site je persoonlijke timetable aan te klikken? Is daar niet nog een andere app/site voor?
https://play.google.com/store/apps/deta ... imetable_2
:D
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Geen optie voor iOs helaas :(
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Oh wat kan ik genieten van al jullie berichten met in het achterhoofd dat we dit jaar in een stacaravan verblijven met parkeerplek er direct naast. :D
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Alleen de zondag pakken denk ik. Iemand die weet of er file is bij aankomst en vertrek op zondag?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
2016 een uur voor tijd vertrokken en het was enorm rustig.
M
3 posts member since 2018
last seen Jun 2018
Eind 2016 was net na 11 uur een zooitje. Wel tot half 2/2 uur vast gestaan op de parkeerplaats.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Dan zijn wij de dans gelukkig ontlopen :lol:, wij gingen weg toen Frequencerz begon en er was bijna niemand :P.

Het weer hoe het nu staat is wel top trouwens.
17 - 19 graden overdag en droog.
Hardtraxxer
123 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Broken Balance wrote:Dan zijn wij de dans gelukkig ontlopen :lol:, wij gingen weg toen Frequencerz begon en er was bijna niemand :P.

Het weer hoe het nu staat is wel top trouwens.
17 - 19 graden overdag en droog.
Zou perfect weer zijn, al kan er nog veel veranderen... in de tent lekker koel, maar je wordt in de ochtend in ieder geval niet je tent uitgebrand.
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 7 days ago
Hopelijk trekt het weer toch nog door tot een graadje of 20-22 met regelmatig wat zon, zou perfect zijn! Voor het eerst met Eventtravel naar een feestje, hopelijk bevalt dat een beetje xd
Hardtraxxer
123 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Ohja, als er nog mensen zijn die vervoer zoeken vanuit Den Haag voor het weekend; ik heb nog plekken in de partybus over :)
Hardtraxxer
135 posts member since 2017
last seen Sep 2020
Het enige waar ik eigenlijk voor bid is droogte. Van mij hoeft het echt niet heel warm te zijn (trui aan en gaan!), zolang het maar droog blijft.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Afgelopen twee jaar na de eindshow rustig onze spulletjes gepakt en op ons gemakje nog even gezeten. Rond 1 uur half 2 reden wij dan meestal terug vanaf de camping parkeerplaatsen, nog nooit in de file gestaan en een hele relaxte terug rit.
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 2 hours ago
Doe dan maar droog en weinig wind, wil wel mn korte broek aan
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Wij hadden vorig jaar alle grote dingen al wel in de ochtend in de auto gezet maar moesten 's avonds nog wat laatste dingetjes meenemen die we in een andere tent hadden geparkeerd. Zijn toen in die harde regen richting auto gelopen. Ik gok dat we rond half 1 / 1 uur bij de auto kwamen en we konden toen direct weg rijden. We waren zelfs zowat de enigen op de parking.
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2026
Remi wrote:Wij hadden vorig jaar alle grote dingen al wel in de ochtend in de auto gezet maar moesten 's avonds nog wat laatste dingetjes meenemen die we in een andere tent hadden geparkeerd. Zijn toen in die harde regen richting auto gelopen. Ik gok dat we rond half 1 / 1 uur bij de auto kwamen en we konden toen direct weg rijden. We waren zelfs zowat de enigen op de parking.
Ja had vorig jaar hetzelfde op de zondag als weekendganger.

Maar bedoelde meer de files voor de 1-dagsvliegen. Of zijn die parkeerterreinen voor zowel weekend warriors als dagjesmensen?
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 25 minutes ago
Marks wrote:Hopelijk trekt het weer toch nog door tot een graadje of 20-22 met regelmatig wat zon, zou perfect zijn! Voor het eerst met Eventtravel naar een feestje, hopelijk bevalt dat een beetje xd
Eventtravel 2x gedaan maar nooit meer. Bussen te laat/niet komen. Gedoe met weg gaan etc etc
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
JeroenB93 wrote:
Remi wrote:Wij hadden vorig jaar alle grote dingen al wel in de ochtend in de auto gezet maar moesten 's avonds nog wat laatste dingetjes meenemen die we in een andere tent hadden geparkeerd. Zijn toen in die harde regen richting auto gelopen. Ik gok dat we rond half 1 / 1 uur bij de auto kwamen en we konden toen direct weg rijden. We waren zelfs zowat de enigen op de parking.
Ja had vorig jaar hetzelfde op de zondag als weekendganger.

Maar bedoelde meer de files voor de 1-dagsvliegen. Of zijn die parkeerterreinen voor zowel weekend warriors als dagjesmensen?
Vorig jaar waren vrienden alleen de zondag en die hebben volgens mij wel even vast gestaan (uur/anderhalf uur).
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2026
Ah oke, thanks. Niet fijn maar valt te overzien natuurlijk
Hardtraxx Veteran
8665 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Heb alle keren nog 1 - 1,5 uur vast gestaan zondagnacht :love: :)
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Mensen die tips hebben? Ik word op de zondag opgehaald en wil natuurlijk files etc zo veel mogelijk vermijden, maar wil ook weer niet te laat weg gaan.
Hardtraxxer
311 posts member since 2018
last seen May 2020
https://www.facebook.com/ArtFrequency/p ... =3&theater

Art Frequency (van Gearbox Euphoria) op de Dragon Truck op de zondag op de camping.
Wellicht nog meer leuke talentjes daar!
J
1 posts member since 2018
last seen Jun 2018
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Nee dat ziet er betrouwbaar uit. :lol: