Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 08:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Joey schreef:
Bastiaan schreef:
Ik hoop zo dat Q-dance het dit jaar een keer heeft gesnapt en godverdomme vlonders heeft neer gegooid om van de parking naar de ingang te lopen :thumbsup:

Er is een enorm tekort aan vlonders in het algemeen. Ga er dus maar van uit dat alleen de plekken waar het echt broodnodig is, vlonders hebben.

Wat? xd


Mislukte vlonderoogst dit jaar helaas... vandaar de schaarste
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 08:46 
 
Hardtraxx Elite

Toch apart om te zien dat op weeronline geeft ie aan 85%, 55% en 40% kans op regen, terwijl google 20% kans op regen aangeeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je weer van het campingterrein af moet om nog wat uit de auto te halen, kom je dan weer in dezelfde rij terrecht of is hier een aparte ingang voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Toch apart om te zien dat op weeronline geeft ie aan 85%, 55% en 40% kans op regen, terwijl google 20% kans op regen aangeeft...

En hier helemaal niks :P
https://www.buienradar.nl/weer/biddingh ... 92/5daagse
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Joey schreef:
Bastiaan schreef:
Ik hoop zo dat Q-dance het dit jaar een keer heeft gesnapt en godverdomme vlonders heeft neer gegooid om van de parking naar de ingang te lopen :thumbsup:

Er is een enorm tekort aan vlonders in het algemeen. Ga er dus maar van uit dat alleen de plekken waar het echt broodnodig is, vlonders hebben.

Wat? xd


Met zo'n 900 festivals per jaar in nederland, is defqon echt niet de enige die die vlonders wil hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Als je weer van het campingterrein af moet om nog wat uit de auto te halen, kom je dan weer in dezelfde rij terrecht of is hier een aparte ingang voor?

Aparte ingang :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 09:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Met zo'n 900 festivals per jaar in Nederland, is defqon echt niet de enige die die vlonders wil hebben :P

Oh reserveren ze allemaal vlonders voor een jaar terwijl het evenement maar een dag duurt.. ja dan ben je er snel doorheen dat snap ik ook nog wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 09:28 
 
Hardtraxx Veteran

De set waar ik het meeste naar uit kijk het hele weekend: Geck-O presents Qult :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 09:28 
 
Hardtraxx Veteran

Of het boeit ze niet als mensen wat harder moeten sjouwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 09:35 
 
Hardtraxxer

Bastiaan schreef:
Spobbertiet schreef:
Of het boeit ze niet als mensen wat harder moeten sjouwen


Mijn gedachte idd

Ja dit is altijd een irritatiemomentje.
Tas met wieltjes gaat hier standaard kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 09:47 
 
Hardtraxx Newbie

Koever schreef:
Bastiaan schreef:
Spobbertiet schreef:
Of het boeit ze niet als mensen wat harder moeten sjouwen


Mijn gedachte idd

Ja dit is altijd een irritatiemomentje.
Tas met wieltjes gaat hier standaard kapot.


Lekker heel het parkeerterrein weer omploegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 09:47 
 
Hardtraxx Veteran

Koever schreef:
Bastiaan schreef:
Spobbertiet schreef:
Of het boeit ze niet als mensen wat harder moeten sjouwen


Mijn gedachte idd

Ja dit is altijd een irritatiemomentje.
Tas met wieltjes gaat hier standaard kapot.


Dan ben je een pannenkoek die niet leert als hij steeds kapot gaat. Als je dat weet neem dan geen tas mee met wieltjes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 09:56 
 
Hardtraxxer

Bedoelde meer dat een tas met wieltjes hier standaard kapot gaat. Overigens is mij dit een keer overkomen. Jaar erna bolderkarretje gekocht met een groepje en daar bier en vlees opgelegd. Sneuvelde ook na 10m. Schitterende struggles altijd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja heerlijk. Dat Remi en ik dan weer een karretje hadden samen en op dat pad vanaf de parkeerplaats heel die kar al vier keer omdonderde met alle spullen er op. Strontchagrijnig, en dan moesten we nog die kuttent op zetten samen, wat natuurlijk ook altijd weer mis ging (gaat sowieso minder goed als Remi al twee sixpacks in zijn kraag heeft zitten).

Vorig jaar ging het wonder boven wonder allemaal in een keer goed op zowel Defqon als Decibel, maar daarvoor heeft het me toch wat irritatiemomentjes opgeleverd zeg. Godver :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 10:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Dan ben je een pannenkoek die niet leert als hij steeds kapot gaat. Als je dat weet neem dan geen tas mee met wieltjes xd

Ik neem anders nooit tassen met wieltjes mee, hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ja heerlijk. Dat Remi en ik dan weer een karretje hadden samen en op dat pad vanaf de parkeerplaats heel die kar al vier keer omdonderde met alle spullen er op. Strontchagrijnig, en dan moesten we nog die kuttent op zetten samen, wat natuurlijk ook altijd weer mis ging (gaat sowieso minder goed als Remi al twee sixpacks in zijn kraag heeft zitten).

Vorig jaar ging het wonder boven wonder allemaal in een keer goed op zowel Defqon als Decibel, maar daarvoor heeft het me toch wat irritatiemomentjes opgeleverd zeg. Godver :lol: .

Ik zit gewoon hardop te lachen omdat ik het weer precies voor me zie. Vooral dat dikgedrukte stuk. Dat leek toen zo'n goed idee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VOrig jaar 2 steekwagens mee genomen waar allee fruitkratten van Tim (4 stuks) opgestapeld stonden en alle bagage. Op die stenen braken de eerste wieltjes al af waarnaar er geen land meer mee te bezeilen was. Wat een ellende was dat. Nu gelukkig een bolderkar. Hopelijk gaat dat beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 10:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand enig idee of de zondag nog uitverkocht zal raken? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 10:13 
 
Hardtraxx Veteran

HarderDanBiem schreef:
Iemand enig idee of de zondag nog uitverkocht zal raken? :)


Ik hoop het niet, goedkopere kaartjes :drool: Maar uiteindelijk zeggen ze altijd wel dat het 'uitverkocht' is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
VOrig jaar 2 steekwagens mee genomen waar allee fruitkratten van Tim (4 stuks) opgestapeld stonden en alle bagage. Op die stenen braken de eerste wieltjes al af waarnaar er geen land meer mee te bezeilen was. Wat een ellende was dat. Nu gelukkig een bolderkar. Hopelijk gaat dat beter.

Heerlijk met zo'n plateaukar door de kiezels en kuilen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Joey schreef:
Er is een enorm tekort aan vlonders in het algemeen. Ga er dus maar van uit dat alleen de plekken waar het echt broodnodig is, vlonders hebben.

Wat? xd


Mislukte vlonderoogst dit jaar helaas... vandaar de schaarste


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RD93 schreef:
Koever schreef:
Bastiaan schreef:

Mijn gedachte idd

Ja dit is altijd een irritatiemomentje.
Tas met wieltjes gaat hier standaard kapot.


Lekker heel het parkeerterrein weer omploegen.

Die wieltjes zijn bij mij ook al vierkant, ellende. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 11:13 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Ja heerlijk. Dat Remi en ik dan weer een karretje hadden samen en op dat pad vanaf de parkeerplaats heel die kar al vier keer omdonderde met alle spullen er op. Strontchagrijnig, en dan moesten we nog die kuttent op zetten samen, wat natuurlijk ook altijd weer mis ging (gaat sowieso minder goed als Remi al twee sixpacks in zijn kraag heeft zitten).

Vorig jaar ging het wonder boven wonder allemaal in een keer goed op zowel Defqon als Decibel, maar daarvoor heeft het me toch wat irritatiemomentjes opgeleverd zeg. Godver :lol: .


Haha dit komt heel bekend voor ja, heb je eindelijk dat pleuriskarretje het terrein op is iedereen al chagrijnig en moet die tent ook nog opgebouwd worden >.<

Nemen nu de laatste jaren een winkelkar mee, spanband eroverheen en dat werkt opzich wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 11:14 
 
Hardtraxx Veteran

Gelukkig hebben wij dit jaar een wat stabielere bolderkar (niet 1 van de action o.i.d.). Nu maar hopen dat de banden niet lek gaan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die zondagavond terug gaat en richting Utrecht (of Amsterdam/Schiphol) rijdt? Zoek nog een rit terug! Ook een berichtje in het carpooltopic geplaatst.
Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten