Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Marks schreef:
Hopelijk trekt het weer toch nog door tot een graadje of 20-22 met regelmatig wat zon, zou perfect zijn! Voor het eerst met Eventtravel naar een feestje, hopelijk bevalt dat een beetje xd

Eventtravel 2x gedaan maar nooit meer. Bussen te laat/niet komen. Gedoe met weg gaan etc etc


Dit ervaar ik niet zo. Eventtravel is over het algemeen uitstekend geregeld en ik heb er tientallen keren gebruik van gemaakt.

Wij kiezen er niet voor als het feest/festival écht ver weg is omdat je niet weet hoeveel stops je nog moet maken nadat je opgehaald bent (en dus ook voordat je weer afgezet wordt), maar verder leveren ze uitstekende service.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Nee dat ziet er betrouwbaar uit. :lol:


Wat is hier niet betrouwbaar aan haha?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jummmji3 schreef:


Friendship op veld 3 en 4?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:44 
 
Hardtraxx Elite

Erwiet schreef:


Ziet er naar uit dat de mensen met de auto dan op 5&6 komen te liggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De ingang bij de auto, als je daar door gaat dan sta je voor 5 maar je kan ook gewoon de brug over naar 4 e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Erwiet schreef:


Ziet er naar uit dat de mensen met de auto dan op 5&6 komen te liggen?


Volgens mij had Q ook ergens geplaatst dat wanneer je met het OV/bus komt, je niet over de brug hoeft en op velden 1-4 kan liggen en degene die met de auto komen op velden 5-6 komen, zodat er minder met de auto komen. Maar goed, je kan gewoon die brug over dus waarschijnlijk kan je liggen waar je wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Joey schreef:
Nee dat ziet er betrouwbaar uit. :lol:


Wat is hier niet betrouwbaar aan haha?

De link vond ik niet heel betrouwbaar lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
MelvinFR schreef:
Joey schreef:
Nee dat ziet er betrouwbaar uit. :lol:


Wat is hier niet betrouwbaar aan haha?

De link vond ik niet heel betrouwbaar lijken.


Ooh zo :P. Nja, de link eindige op .jpg dus de kans was wel aannemelijk dat het gewoon een plaatje was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alle foodcourts van de velden af, en op een andere plek (richting ingang festival terrein). Dan zouden ze wel nog meer weekend tickets verkocht hebben dit jaar. Ben benieuwd of dat wat is, vond het altijd wel fijn op veld 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het wel erg opmerkelijk dat ik dit jaar op veld 2 geen oplaadpunten, lockers, ehbo e.d. zie staan trouwens. Vind dat eigenlijk een veel handigere plek dan vlak naast het festivalterrein. Als je steeds van veld 1 of 2 tot vlak bij de black ingang moet lopen schiet het echt totaal niet op. Doorstroom wordt dan ook echt een ramp :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Alle foodcourts van de velden af, en op een andere plek (richting ingang festival terrein). Dan zouden ze wel nog meer weekend tickets verkocht hebben dit jaar. Ben benieuwd of dat wat is, vond het altijd wel fijn op veld 2.


Alleen veld 5 heeft food zo te zien.

Zou toch ook wel op veld 2 moeten zijn anders wordt het na 23:00 (en vrijdag na de tijd) wel enorm druk op 5. Het lijkt er op dat er naast 4 of 3 dan een foodcourt zit, buiten de camping om.

Zou handig zijn als beide plattegronden even aan elkaar vast zaten om te zien hoe dat zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
kegel77w schreef:
Alle foodcourts van de velden af, en op een andere plek (richting ingang festival terrein). Dan zouden ze wel nog meer weekend tickets verkocht hebben dit jaar. Ben benieuwd of dat wat is, vond het altijd wel fijn op veld 2.


Alleen veld 5 heeft food zo te zien.

Zou toch ook wel op veld 2 moeten zijn anders wordt het na 23:00 (en vrijdag na de tijd) wel enorm druk op 5.


Ze staan nu voor de festival ingangen aan de rechterzijde, links naast het water. Beetje rare keuze eigenlijk, maar zou wel weer ruimte creëren
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo zie je maar. Er gaat niks boven veld 5. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 16:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Zo zie je maar. Er gaat niks boven veld 5. (L)


Behalve 4, 3, 2 en 1 aan de plattegrond te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die weet waar de bushalte van Walibi Holland precies ligt? En hoe je er het beste heen kan lopen vanaf de camping :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
heggenschaar schreef:
Marks schreef:
Hopelijk trekt het weer toch nog door tot een graadje of 20-22 met regelmatig wat zon, zou perfect zijn! Voor het eerst met Eventtravel naar een feestje, hopelijk bevalt dat een beetje xd

Eventtravel 2x gedaan maar nooit meer. Bussen te laat/niet komen. Gedoe met weg gaan etc etc


Dit ervaar ik niet zo. Eventtravel is over het algemeen uitstekend geregeld en ik heb er tientallen keren gebruik van gemaakt.

Wij kiezen er niet voor als het feest/festival écht ver weg is omdat je niet weet hoeveel stops je nog moet maken nadat je opgehaald bent (en dus ook voordat je weer afgezet wordt), maar verder leveren ze uitstekende service.


In dit geval kiezen wij er juist voor omdat het feestje wél ver weg is ^^ aangezien we niemand hebben om te halen/brengen en OV vanuit Gemert naar Biddinghuizen niet te doen is. We zullen zien, zolang we maar gaan en redelijk op tijd aanwezig zijn vind ik het prima. De lengte van de terugreis boeit me niet zoveel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 17:29 
 
Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:
Erwiet schreef:


Ziet er naar uit dat de mensen met de auto dan op 5&6 komen te liggen?

Op veld 2 en 3 staat een klein deel aangegeven als "bus camp" zo te zien. Maar het grootste deel is gewoon voor iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 17:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Iemand die weet waar de bushalte van Walibi Holland precies ligt? En hoe je er het beste heen kan lopen vanaf de camping :P


Naar de parkeerplaats van de auto's lopen en daar de weg over. Ik ging toen bij het taxi punt de weg over, aan de andere kant van de weg is het eerste wat je tegenkomt de ingang naar Walibi, daar is de bushalte ook. Het zit niet aan de weg zelf maar echt bij de ingang.

https://www.google.nl/maps/search/busha ... 926,15.03z
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
SL8492 schreef:
Iemand die weet waar de bushalte van Walibi Holland precies ligt? En hoe je er het beste heen kan lopen vanaf de camping :P


Naar de parkeerplaats van de auto's lopen en daar de weg over. Ik ging toen bij het taxi punt de weg over, aan de andere kant van de weg is het eerste wat je tegenkomt de ingang naar Walibi, daar is de bushalte ook. Het zit niet aan de weg zelf maar echt bij de ingang.

https://www.google.nl/maps/search/busha ... 926,15.03z

Oki, thanks! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is Sculpture Park (aangegeven met 14 op de plattegrond) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 18:41 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Wat is Sculpture Park (aangegeven met 14 op de plattegrond) ?



oude deco van vorige defqon's en overpowed dieren enz
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
ULTIMO schreef:
Wat is Sculpture Park (aangegeven met 14 op de plattegrond) ?



oude deco van vorige defqon's en overpowed dieren enz

Ik heb een paar jaar geleden bij die Shrine nog eens een paar Nike Air Max 'geofferd'. Die zouden later worden verwerkt in iets van een podium. Vorig jaar stond die Shrine er weer omdat ze nog niet genoeg schoenen hadden. Benieuwd of ze dit jaar ergens terug te vinden zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naja die schoenen zijn gewoon verkocht aan straatkinderen in Congo ofzo.

Ben wel benieuwd of er verder iets te doen is daar op dat stuk nu, want de Big chill zit ineens ergens anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou toch wat zijn, poah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, als dit waar is :woot: :woot: Alle timetable plannen zijn van de baan, D&R classics :clap: :yay: :bomb: :love:

Vraag me af wanneer ze dan die Magenta afsluiten. Zaterdag van 22:00-23:00 of zondag van 20:00-21:00 hoop ik, dan had ik toch niks waar ik per se bij wilde zijn.
Vorige  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten