Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 23 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2018

Price
Zaterdag: €79,- UITVERKOCHT
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 20 days ago
heggenschaar wrote:
Marks wrote:Hopelijk trekt het weer toch nog door tot een graadje of 20-22 met regelmatig wat zon, zou perfect zijn! Voor het eerst met Eventtravel naar een feestje, hopelijk bevalt dat een beetje xd
Eventtravel 2x gedaan maar nooit meer. Bussen te laat/niet komen. Gedoe met weg gaan etc etc
Dit ervaar ik niet zo. Eventtravel is over het algemeen uitstekend geregeld en ik heb er tientallen keren gebruik van gemaakt.

Wij kiezen er niet voor als het feest/festival écht ver weg is omdat je niet weet hoeveel stops je nog moet maken nadat je opgehaald bent (en dus ook voordat je weer afgezet wordt), maar verder leveren ze uitstekende service.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
Joey wrote:Nee dat ziet er betrouwbaar uit. :lol:
Wat is hier niet betrouwbaar aan haha?
Hardtraxxer
123 posts member since 2013
last seen Jun 2026
jummmji3 wrote:Here is a high-res floorpan https://d1amsjpw70k1w5.cloudfront.net/l ... orplan.jpg
Friendship op veld 3 en 4?
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Erwiet wrote:
jummmji3 wrote:Here is a high-res floorpan https://d1amsjpw70k1w5.cloudfront.net/l ... orplan.jpg
Ziet er naar uit dat de mensen met de auto dan op 5&6 komen te liggen?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
De ingang bij de auto, als je daar door gaat dan sta je voor 5 maar je kan ook gewoon de brug over naar 4 e.d.
Hardtraxxer
123 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Hard4Us wrote:
Erwiet wrote:
Volgens mij had Q ook ergens geplaatst dat wanneer je met het OV/bus komt, je niet over de brug hoeft en op velden 1-4 kan liggen en degene die met de auto komen op velden 5-6 komen, zodat er minder met de auto komen. Maar goed, je kan gewoon die brug over dus waarschijnlijk kan je liggen waar je wilt.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
MelvinFR wrote:
De link vond ik niet heel betrouwbaar lijken.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
Joey wrote:
MelvinFR wrote:
De link vond ik niet heel betrouwbaar lijken.
Ooh zo :P. Nja, de link eindige op .jpg dus de kans was wel aannemelijk dat het gewoon een plaatje was.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Alle foodcourts van de velden af, en op een andere plek (richting ingang festival terrein). Dan zouden ze wel nog meer weekend tickets verkocht hebben dit jaar. Ben benieuwd of dat wat is, vond het altijd wel fijn op veld 2.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 6 days ago
Vind het wel erg opmerkelijk dat ik dit jaar op veld 2 geen oplaadpunten, lockers, ehbo e.d. zie staan trouwens. Vind dat eigenlijk een veel handigere plek dan vlak naast het festivalterrein. Als je steeds van veld 1 of 2 tot vlak bij de black ingang moet lopen schiet het echt totaal niet op. Doorstroom wordt dan ook echt een ramp :x
Last edited by Pannenkoek on , edited 1 time in total.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
kegel77w wrote:Alle foodcourts van de velden af, en op een andere plek (richting ingang festival terrein). Dan zouden ze wel nog meer weekend tickets verkocht hebben dit jaar. Ben benieuwd of dat wat is, vond het altijd wel fijn op veld 2.
Alleen veld 5 heeft food zo te zien.

Zou toch ook wel op veld 2 moeten zijn anders wordt het na 23:00 (en vrijdag na de tijd) wel enorm druk op 5. Het lijkt er op dat er naast 4 of 3 dan een foodcourt zit, buiten de camping om.

Zou handig zijn als beide plattegronden even aan elkaar vast zaten om te zien hoe dat zit.
Last edited by Broken Balance on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Broken Balance wrote:
kegel77w wrote:Alle foodcourts van de velden af, en op een andere plek (richting ingang festival terrein). Dan zouden ze wel nog meer weekend tickets verkocht hebben dit jaar. Ben benieuwd of dat wat is, vond het altijd wel fijn op veld 2.
Alleen veld 5 heeft food zo te zien.

Zou toch ook wel op veld 2 moeten zijn anders wordt het na 23:00 (en vrijdag na de tijd) wel enorm druk op 5.
Ze staan nu voor de festival ingangen aan de rechterzijde, links naast het water. Beetje rare keuze eigenlijk, maar zou wel weer ruimte creëren
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Zo zie je maar. Er gaat niks boven veld 5. (L)
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Alm1ghty wrote:Zo zie je maar. Er gaat niks boven veld 5. (L)
Behalve 4, 3, 2 en 1 aan de plattegrond te zien.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 7 minutes ago
Iemand die weet waar de bushalte van Walibi Holland precies ligt? En hoe je er het beste heen kan lopen vanaf de camping :P
Hardtraxxer
365 posts member since 2016
last seen 7 days ago
Stoux wrote:
heggenschaar wrote:
Marks wrote:Hopelijk trekt het weer toch nog door tot een graadje of 20-22 met regelmatig wat zon, zou perfect zijn! Voor het eerst met Eventtravel naar een feestje, hopelijk bevalt dat een beetje xd
Eventtravel 2x gedaan maar nooit meer. Bussen te laat/niet komen. Gedoe met weg gaan etc etc
Dit ervaar ik niet zo. Eventtravel is over het algemeen uitstekend geregeld en ik heb er tientallen keren gebruik van gemaakt.

Wij kiezen er niet voor als het feest/festival écht ver weg is omdat je niet weet hoeveel stops je nog moet maken nadat je opgehaald bent (en dus ook voordat je weer afgezet wordt), maar verder leveren ze uitstekende service.
In dit geval kiezen wij er juist voor omdat het feestje wél ver weg is ^^ aangezien we niemand hebben om te halen/brengen en OV vanuit Gemert naar Biddinghuizen niet te doen is. We zullen zien, zolang we maar gaan en redelijk op tijd aanwezig zijn vind ik het prima. De lengte van de terugreis boeit me niet zoveel :)
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
Hard4Us wrote:
Erwiet wrote:
Op veld 2 en 3 staat een klein deel aangegeven als "bus camp" zo te zien. Maar het grootste deel is gewoon voor iedereen.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
SL8492 wrote:Iemand die weet waar de bushalte van Walibi Holland precies ligt? En hoe je er het beste heen kan lopen vanaf de camping :P
Naar de parkeerplaats van de auto's lopen en daar de weg over. Ik ging toen bij het taxi punt de weg over, aan de andere kant van de weg is het eerste wat je tegenkomt de ingang naar Walibi, daar is de bushalte ook. Het zit niet aan de weg zelf maar echt bij de ingang.

https://www.google.nl/maps/search/busha ... 926,15.03z
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 7 minutes ago
Broken Balance wrote:
SL8492 wrote:Iemand die weet waar de bushalte van Walibi Holland precies ligt? En hoe je er het beste heen kan lopen vanaf de camping :P
Naar de parkeerplaats van de auto's lopen en daar de weg over. Ik ging toen bij het taxi punt de weg over, aan de andere kant van de weg is het eerste wat je tegenkomt de ingang naar Walibi, daar is de bushalte ook. Het zit niet aan de weg zelf maar echt bij de ingang.

https://www.google.nl/maps/search/busha ... 926,15.03z
Oki, thanks! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Wat is Sculpture Park (aangegeven met 14 op de plattegrond) ?
B
Hardtraxxer
134 posts member since 2018
last seen Oct 2025
ULTIMO wrote:Wat is Sculpture Park (aangegeven met 14 op de plattegrond) ?

oude deco van vorige defqon's en overpowed dieren enz
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
BattleRoyaleNL wrote:
ULTIMO wrote:Wat is Sculpture Park (aangegeven met 14 op de plattegrond) ?

oude deco van vorige defqon's en overpowed dieren enz
Ik heb een paar jaar geleden bij die Shrine nog eens een paar Nike Air Max 'geofferd'. Die zouden later worden verwerkt in iets van een podium. Vorig jaar stond die Shrine er weer omdat ze nog niet genoeg schoenen hadden. Benieuwd of ze dit jaar ergens terug te vinden zijn. :)
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Naja die schoenen zijn gewoon verkocht aan straatkinderen in Congo ofzo.

Ben wel benieuwd of er verder iets te doen is daar op dat stuk nu, want de Big chill zit ineens ergens anders.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Dat zou toch wat zijn, poah.
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Wow, als dit waar is :woot: :woot: Alle timetable plannen zijn van de baan, D&R classics :clap: :yay: :bomb: :love:

Vraag me af wanneer ze dan die Magenta afsluiten. Zaterdag van 22:00-23:00 of zondag van 20:00-21:00 hoop ik, dan had ik toch niks waar ik per se bij wilde zijn.