Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 20:24 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Vind t vrij logisch dat ze een limiet stellen. Je wilt toch niet de hele nacht last hebben van frenchcore die 1 km verderop afgespeeld wordt?

Ik snap het wel, maar het blijft wel krom dat q-dance zelf toen aangaf neem je eigen geluidsinstallatie mee en er ook geen eisen bij te zetten. En ook krom blijf dat als je 10m de camping oploopt en je genoeg groepen ziet met nog grotere boxen xd Maarja, dat hou je toch altijd met verschillende bewakers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 20:33 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Vind t vrij logisch dat ze een limiet stellen. Je wilt toch niet de hele nacht last hebben van frenchcore die 1 km verderop afgespeeld wordt?


Precies dit.

Hoe stom het ook voor sommigen klinkt, ik heb gewoon mijn slaap nodig.
Ik zal wel een van de weinige zijn die zo'n weekend zonder drugs doet, dus die rust is wel belangrijk wil ik het volhouden.

Super chill dat er dus een limiet is, maar misschien is het uberhaupt handiger om een gedeelte van de camping toe te wijzen aan mensen die gewoon deels willen slapen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo’n slaap area hebben ze idd wel op lowlands heb ik vernomen. Naja dat is dan de familiecamping zeg maar xd. Geen verkeerd idee opzich. Maar zelfs met drugs heb je gewoon je slaap nodig. Met 0 uren slaap in het weekend is er een grote kans dat je wel een keer op de ehbo belandt. Altijd proberen 4 uur slaap per nacht te pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mensen hier ervaring met de verkeersdrukte na afloop van (in mijn geval de zondag) Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 21:04 
 
Hardtraxxer

Even een vraag wat denken jullie te verwachten van een balistic en een mondello op zondag op de classic (2006-2012) area? Ik vind het zelf meer artiesten voor een early hardstyle zoals zaterdag geprogrammeerd is plus dat ze op zondag redeijk laat in de middag staan na wat meer bekende artiesten uit die tijd die meer met concept hebben. Gaan ze zich wel aan concept houden of wordt het toch echt early?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance leest hier vaak mee, ooit over een sleep area na gedacht zoals boven wordt omschreven? Genoeg mensen die hier behoefte aan hebben :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 21:16 
 
Hardtraxx Veteran

Gutenabend Hardtraxx welkom bij weer een weerbericht van Pipa Paulusma.

De week van Defqon is begonnen!

Het belangrijkste is dat we naar alle waarschijnlijkheid een droog weekend tegemoet zien. Wel is het niet heel warm en koelt het in de avond flink af.

Op vrijdag en zaterdag wordt het 16 graden met gereld zon en is het half bewolkt. Vergeet niet in de avond een vestje aan te doen. Het kan afkoelen tot 9 graden

Op zondag zien we hetzelfde weer, maar dan 2 graden warmer. Het wordt 19 graden

Fijne maandagavond nog allen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 21:20 
 
Hardtraxx Elite

Pipa schreef:
Gutenabend Hardtraxx welkom bij weer een weerbericht van Pipa Paulusma.

De week van Defqon is begonnen!

Het belangrijkste is dat we naar alle waarschijnlijkheid een droog weekend tegemoet zien. Wel is het niet heel warm en koelt het in de avond flink af.

Op vrijdag en zaterdag wordt het 16 graden met gereld zon en is het half bewolkt. Vergeet niet in de avond een vestje aan te doen. Het kan afkoelen tot 9 graden

Op zondag zien we hetzelfde weer, maar dan 2 graden warmer. Het wordt 19 graden

Fijne zondagavond nog allen!


De zondagavond is al geweest Pipa, bedankt weer voor een update!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Fijne zondagavond nog allen!


THANKS! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk perfect weer dan. :)
Geen overdreven hitte in de tenten, lekker los kunnen gaan zonder 5 liter zweet te lozen en droog zou ook wel eens leuk zijn voor de afwisseling. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 21:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Eigenlijk perfect weer dan. :)
Geen overdreven hitte in de tenten, lekker los kunnen gaan zonder 5 liter zweet te lozen en droog zou ook wel eens leuk zijn voor de afwisseling. :clap:


Ook fijn dat het deze week in Biddinghuizen niet overdreven warm wordt, dus niet dat je net als bij intents dit jaar op een bewolkte zaterdag in een bloedhete tent staat te zweten terwijl het helemaal niet warm was op de zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liever een beetje koel dan Intents taferelen ja. Maar toch hoop ik dat het paar graadjes warmer wordt. Zolang het maar droog blijft iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Pipa schreef:
Gutenabend Hardtraxx welkom bij weer een weerbericht van Pipa Paulusma.

De week van Defqon is begonnen!

Het belangrijkste is dat we naar alle waarschijnlijkheid een droog weekend tegemoet zien. Wel is het niet heel warm en koelt het in de avond flink af.

Op vrijdag en zaterdag wordt het 16 graden met gereld zon en is het half bewolkt. Vergeet niet in de avond een vestje aan te doen. Het kan afkoelen tot 9 graden

Op zondag zien we hetzelfde weer, maar dan 2 graden warmer. Het wordt 19 graden

Fijne zondagavond nog allen!


De zondagavond is al geweest Pipa, bedankt weer voor een update!

Haha ik zag geen verschil in weer dus gekopieerd xd My bad
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand een idee welke app het handigst is om te te installeren voor defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kong schreef:
Iemand een idee welke app het handigst is om te te installeren voor defqon?


Whatsapp, communiceert makkelijk met vrienden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 21:50 
 
Hardtraxx Newbie

Steffnov schreef:
Kong schreef:
Iemand een idee welke app het handigst is om te te installeren voor defqon?


Whatsapp, communiceert makkelijk met vrienden

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het weer helemaal goed als het maar droog is. Die paar graden warmer kan me gestolen worden, als het maar droog is! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 22:20 
 
Hardtraxx Elite

Rowanyt1309 schreef:
Ik vind het weer helemaal goed als het maar droog is. Die paar graden warmer kan me gestolen worden, als het maar droog is! :)

Zeg het nog een paar keer anders, misschien helpt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 22:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Liever een beetje koel dan Intents taferelen ja. Maar toch hoop ik dat het paar graadjes warmer wordt. Zolang het maar droog blijft iig.


Precies! Maar ik dans mezelf wel warm bij een graad of 19!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dante P schreef:
Steffnov schreef:
Kong schreef:
Iemand een idee welke app het handigst is om te te installeren voor defqon?


Whatsapp, communiceert makkelijk met vrienden

:lol: :lol: :lol: :lol:


Ik moet hier veel te hard om lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ik vind het weer helemaal goed als het maar droog is. Die paar graden warmer kan me gestolen worden, als het maar droog is! :)


Inderdaad! In de tenten zal het wel warm zijn en een beetje dansen helpt ook wel om het warm te krijgen. Gewoon lekker de korte broek aan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Byron schreef:
RoyAPO schreef:
Vind t vrij logisch dat ze een limiet stellen. Je wilt toch niet de hele nacht last hebben van frenchcore die 1 km verderop afgespeeld wordt?


Precies dit.

Hoe stom het ook voor sommigen klinkt, ik heb gewoon mijn slaap nodig.
Ik zal wel een van de weinige zijn die zo'n weekend zonder drugs doet, dus die rust is wel belangrijk wil ik het volhouden.

Super chill dat er dus een limiet is, maar misschien is het uberhaupt handiger om een gedeelte van de camping toe te wijzen aan mensen die gewoon deels willen slapen?


Je bent niet de enige haha. Ben zelf ook twee jaar lang compleet nuchter geweest. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Ik hoop zo dat Q-dance het dit jaar een keer heeft gesnapt en godverdomme vlonders heeft neer gegooid om van de parking naar de ingang te lopen :thumbsup:

Er is een enorm tekort aan vlonders in het algemeen. Ga er dus maar van uit dat alleen de plekken waar het echt broodnodig is, vlonders hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 00:40 
 
Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
Byron schreef:
RoyAPO schreef:
Vind t vrij logisch dat ze een limiet stellen. Je wilt toch niet de hele nacht last hebben van frenchcore die 1 km verderop afgespeeld wordt?


Precies dit.

Hoe stom het ook voor sommigen klinkt, ik heb gewoon mijn slaap nodig.
Ik zal wel een van de weinige zijn die zo'n weekend zonder drugs doet, dus die rust is wel belangrijk wil ik het volhouden.

Super chill dat er dus een limiet is, maar misschien is het uberhaupt handiger om een gedeelte van de camping toe te wijzen aan mensen die gewoon deels willen slapen?


Je bent niet de enige haha. Ben zelf ook twee jaar lang compleet nuchter geweest. :P

Hier altijd nuchter (naja nooit drugs)

Joey schreef:
Bastiaan schreef:
Ik hoop zo dat Q-dance het dit jaar een keer heeft gesnapt en godverdomme vlonders heeft neer gegooid om van de parking naar de ingang te lopen :thumbsup:

Er is een enorm tekort aan vlonders in het algemeen. Ga er dus maar van uit dat alleen de plekken waar het echt broodnodig is, vlonders hebben.


De parkeerplaats dus.

Zeker nu de main gewoon bestraat is zijn er zat vlonders
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2018 07:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Bastiaan schreef:
Ik hoop zo dat Q-dance het dit jaar een keer heeft gesnapt en godverdomme vlonders heeft neer gegooid om van de parking naar de ingang te lopen :thumbsup:

Er is een enorm tekort aan vlonders in het algemeen. Ga er dus maar van uit dat alleen de plekken waar het echt broodnodig is, vlonders hebben.

Wat? xd
Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten