Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 15:13 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Rowanyt1309 schreef:
RoyAPO schreef:
Gewoon een elektrische pomp op batterijen bij de action kopen. Ideaal :)


Zou eens kijken! Moet zo toch nog naar de Action om een wegwerpbbq te kopen. :thumbsup:

Idem. Ook een partytent voor 15 euro, hopelijk hebben ze die nog :)



anders bij de jisk kijken , heb daar net een party tent gekocht plus 2 schermen die je erin kan hangen voor 25 euro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Activator en Tatanka zie ik wel goed komen maar vrees voor A2 ...
Nochtans zouden ze een heerlijke afsluiter kunnen zijn !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GB47 schreef:
Activator en Tatanka zie ik wel goed komen maar vrees voor A2 ...
Nochtans zouden ze een heerlijke afsluiter kunnen zijn !

Ik geef ze 3 nummers anders loop ik mooi naar Dolfijntje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
ULTIMO schreef:
Rowanyt1309 schreef:

Zou eens kijken! Moet zo toch nog naar de Action om een wegwerpbbq te kopen. :thumbsup:

Idem. Ook een partytent voor 15 euro, hopelijk hebben ze die nog :)



anders bij de jisk kijken , heb daar net een party tent gekocht plus 2 schermen die je erin kan hangen voor 25 euro!


Net bij de karwei geweest. Was een mooie grijze in de aanbieding voor 15 euro. :)
Het ding hoeft toch niet mee terug. Die schermen vangen overigens teveel wind voor zo'n slappe constructie, k zou die d'r lekker af laten als ik jou was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 16:08 
 
Hardtraxx Newbie

Hoe zot het met pompen voor lucktbedden, zijn vast wel mensen die er 1 te leen hebben ?
Heb veel lekkernijen as dank

Anders moet ik donderdag na werk heel erg haasten om er 1 te halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 16:13 
 
Hardtraxx Veteran

Stiffler schreef:
Hoe zot het met pompen voor lucktbedden, zijn vast wel mensen die er 1 te leen hebben ?

Anders moet ik donderdag na werk heel erg haasten om er 1 te halen


Nee die zijn er niet, mensen slapen allemaal op de grond..

Als je het lief vraagt en een biertje aanbied mag je vast wel 1 lenen van iemand
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even gauw bij Acti en Tat kijken en dan maar gauw sprinten naar de Silver denk ik. Dat kan zo smerig hard worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Can confirm. Dolphin zaterdag al even gezien als voorproefje en was bizar. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe laat speelt dit dilemma zich af? 8 uur? Wellicht als optie maar houden dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoe groot mag je powerbank maximaal zijn? of zit daar geen limiet aan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 16:39 
 
Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Hoe laat speelt dit dilemma zich af? 8 uur? Wellicht als optie maar houden dan.


Helaas tegelijk met Main Concern om 21:00 uur. (Dolphin dan) DJIPE om 20:00 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
hoe groot mag je powerbank maximaal zijn? of zit daar geen limiet aan :huh:

Mag hopen dat (als er een maximum is) dit op 20.000 ligt, anders is het toch een beetje schraal van m'n aankoop. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
hoe groot mag je powerbank maximaal zijn? of zit daar geen limiet aan :huh:

Het zou fijn zijn als je enigszins rekening houdt met je mede-campinggenoten dus het zou fijn zijn als hij niet al teveel ruimte in neemt. Laten we zeggen een paar m2, maximaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRchris92 schreef:
SimpleEffect schreef:
hoe groot mag je powerbank maximaal zijn? of zit daar geen limiet aan :huh:

Mag hopen dat (als er een maximum is) dit op 20.000 ligt, anders is het toch een beetje schraal van m'n aankoop. :surrender:

Daar zit echt geen maximum aan hoor haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijkbaar zit er dit jaar wel een limiet aan het maximaal vermogen van je draadloze speaker :lol:

Citaat:
Bang dat er niet genoeg muziek is tijdens Defqon.1? Neem gerust je eigen draagbare radio/cd-speler mee, let op: enkel toegestaan met een laag vermogen (max 25 watt). Geluidsinstallaties met meer vermogen zijn niet toegestaan op de Camping Ground.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Blijkbaar zit er dit jaar wel een limiet aan het maximaal vermogen van je draadloze speaker :lol:

Citaat:
Bang dat er niet genoeg muziek is tijdens Defqon.1? Neem gerust je eigen draagbare radio/cd-speler mee, let op: enkel toegestaan met een laag vermogen (max 25 watt). Geluidsinstallaties met meer vermogen zijn niet toegestaan op de Camping Ground.


Jezus wat een onzin. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 17:46 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
ULTIMO schreef:
Blijkbaar zit er dit jaar wel een limiet aan het maximaal vermogen van je draadloze speaker :lol:

Citaat:
Bang dat er niet genoeg muziek is tijdens Defqon.1? Neem gerust je eigen draagbare radio/cd-speler mee, let op: enkel toegestaan met een laag vermogen (max 25 watt). Geluidsinstallaties met meer vermogen zijn niet toegestaan op de Camping Ground.


Jezus wat een onzin. :lol:

Defqon 2014 hadden wij met de groep een eigen gebouwde speaker meegenomen, die was vgm iets van 30x30x60 cm ofzo. Q-dance had toen zelf op de site gezet dat je je eigen installatie mee moest nemen want dat vonden ze leuk. Wij komen bij het fouilleren, doen ze daar moeilijk dat die niet mee naar binnen mocht... Dat ding was fk zwaar. Nadat de radio teruggebracht was naar de auto liepen we de camping op en zie je direct mensen met nog veel grote speakers... Zelfs kliko's die omgebouwd waren tot speakers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind t vrij logisch dat ze een limiet stellen. Je wilt toch niet de hele nacht last hebben van frenchcore die 1 km verderop afgespeeld wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Vind t vrij logisch dat ze een limiet stellen. Je wilt toch niet de hele nacht last hebben van frenchcore die 1 km verderop afgespeeld wordt?


Dit dacht ik dus ook gelijk. Vrij logisch. Het aparte is wel weer dat de ene er wel door komt en de andere niet. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja tuurlijk snap ik dat ze niet mega installaties naar binnen laten, maar heb zelf gewoon een klein boxje die weliswaar 30 watt is. Zo hard gaat die ook weer niet. Die kan toch prima mee naar binnen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Blijkbaar zit er dit jaar wel een limiet aan het maximaal vermogen van je draadloze speaker :lol:

Citaat:
Bang dat er niet genoeg muziek is tijdens Defqon.1? Neem gerust je eigen draagbare radio/cd-speler mee, let op: enkel toegestaan met een laag vermogen (max 25 watt). Geluidsinstallaties met meer vermogen zijn niet toegestaan op de Camping Ground.


Dat worden geen afters meer bij de WCs/Douches met mensen die hun eigen huis- tuin- en keuken DJ apparatuur meenemen :P

edit: Zoiets dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
RoyAPO schreef:
Vind t vrij logisch dat ze een limiet stellen. Je wilt toch niet de hele nacht last hebben van frenchcore die 1 km verderop afgespeeld wordt?


Dit dacht ik dus ook gelijk. Vrij logisch. Het aparte is wel weer dat de ene er wel door komt en de andere niet. ^^


hopelijk zijn ze lekker streng.
Totaal geen zin om weer langs pep snuivende duitsers te zitten die nonstop frenchcore/terror draaien :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Same here, snap dat het leuk is als je niet gaat/kan slapen om nog lekker door te knallen, en helemaal leuk als er meer mensen bij je groep aansluiten omdat er op lekker volume dikke platen op de camping zijn...

Maar er zijn ook zat mensen bij, waaronder ik dit jaar, die toch wel twee van de drie nachten een paar uurtjes goed willen slapen als 't nog donker is. Dat lukt gewoon niet als er binnen een straal van een paar honderd meter ergens een box aan staat met redelijk vermogen. Die shit dreunt ook gewoon door je oordoppen heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Vind t vrij logisch dat ze een limiet stellen. Je wilt toch niet de hele nacht last hebben van frenchcore die 1 km verderop afgespeeld wordt?

Ah nou moet ik wel even terugkomen op m'n bericht. Ik was in de veronderstelling dat het toegestande limiet van 25W belachelijk weinig was maar ik zie dat de meeste bluetooth speakers maar net op de helft zitten.
In dat geval: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1 ... 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten