Misschien dat dit een beetje helpt:

Klopt zondag is met project one de laatste 10 minuten, zondag eindshow is stuk korter dan zaterdag.wrote:Waarom staat er geen eindshow op zondag? Is dat nu dan met project one tegelijkertijd vuurwerk ?
Hij pakt hem inderdaad totaal niet. Via de telefoon versie pakt die hem beter. Zal hem even in de Hardtraxx Facebook groep gooien anders, denk dat die dat beter pakt.wrote:Nee
Kan je ze noemen? heb dit keer geprobeerd om de data wat makkelijker te krijgen maar dat zorgt dus dat er fouten in kunnen zitten.wrote:wrote:Mijn android timetable app is ook geupdate![]()
https://play.google.com/store/apps/deta ... imetable_2
Merk nog wel dat een paar tijddingen niet helemaal goed staan
In België.wrote:Waar moet ik zijn voor de wedstrijd v/d belgen te zien ?
In een cafe in belgie en niet op een festivalwrote:Waar moet ik zijn voor de wedstrijd v/d belgen te zien ?
Op je telefoon livestreamenwrote:Waar moet ik zijn voor de wedstrijd v/d belgen te zien ?
Dat was in 2014 wel geniaal met die penal in de laatste minuut tegen Mexicowrote:Voetbal kijken op Defqon
En de volle wedstrijd van alle kanten hardcore had ook wel wat speciaals.wrote:Dat was in 2014 wel geniaal met die penal in de laatste minuut tegen Mexicowrote:Voetbal kijken op Defqon
Misschien bij de merchandise, ik kan me herinneren dat ik daar toen laatste gedeelte van Ned - Mexico heb gezien in 2014. Groot scherm lijkt me onwaarschijnlijk dat ze die opzetten.wrote:Waar moet ik zijn voor de wedstrijd v/d belgen te zien ?
Watwrote: Misschien bij de merchandise, ik kan me herinneren dat ik daar toen laatste gedeelte van Ned - Mexico heb gezien in 2014.
wrote:https://www19.zippyshare.com/v/IiMnv6s1/file.html
Jaa wij liepen laatste 5 min alvast naar de volgende stage en onderweg zijn we gestrand bij de merchandise omdat NL toen die penalty kreegwrote:Watwrote: Misschien bij de merchandise, ik kan me herinneren dat ik daar toen laatste gedeelte van Ned - Mexico heb gezien in 2014.? Er stond toen een enorm scherm naast de Black he?
View on YouTubewrote:Hoi.
Ik heb om 8 uur een gat in mijn timetable zitten. Nu zie ik hier al een aantal keer The DJ Producer en DJIPE voorbij komen. Iemand die wat nummertjes of een setje kan droppen wat ik hier kan verwachten? Misschien wel leuk om eens te kijken en alles mis te maaien omdat ik niks ken.
Dat was fantastischwrote:Dat was in 2014 wel geniaal met die penal in de laatste minuut tegen Mexicowrote:Voetbal kijken op Defqon
Zen set van vorig jaar:wrote:Hoi.
Ik heb om 8 uur een gat in mijn timetable zitten. Nu zie ik hier al een aantal keer The DJ Producer en DJIPE voorbij komen. Iemand die wat nummertjes of een setje kan droppen wat ik hier kan verwachten? Misschien wel leuk om eens te kijken en alles mis te maaien omdat ik niks ken.
Same here, maar zolang Zatox uit de buurt blijft zie ik dit wel goed komenwrote:Als Tatanka en Activator geen early draaien ga ik denk ik ook wel kijken bij DJIPE en TDJP
Eigenlijk al te nieuw, tijdmachine is een dag later. Hopelijk begrijpen ze dat.wrote:Same here, maar zolang Zatox uit de buurt blijft zie ik dit wel goed komenwrote:Als Tatanka en Activator geen early draaien ga ik denk ik ook wel kijken bij DJIPE en TDJP![]()
Zeker met Activator, kan altijd genieten van z'n early sets!
Hopelijk gooit 'ie Activator - Activator er nog eens op