Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 33 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2018

Price
Zaterdag: €79,- UITVERKOCHT
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Fuzzylogic wrote:
Rowanyt1309 wrote:Welke camping zijn jullie allemaal te vinden?
Nog geen idee, wij moeten met 10 man ongeveer een plek voor 30 man claimen dus dat gaat een hele opgave worden :lol: De rest komt pas later. Liefste niet veld 5 of 6, daar schijnt nog aparte controle te zijn en 2 man uit onze groep hebben zo’n vooropgezette tent, die kan volgens de site niet verplaatst worden. Maar dat moet tochgeen probleem zijn lijkt me als je de haringen eruit trekt en dat ding kant en klaar meepakt, alleen die tenten staan op veld 1 en weet niet of de security je door laat bij 5/6.
Het oppakken zal het probleem niet zijn nee. Snap niet dat ze 30 euro ofzo extra betalen om de tent op te laten zetten als je ze ook af kan halen alleen :P
Hardtraxx Newbie
43 posts member since 2016
Denken jullie dat het toegestaan is om pre workout mee de camping op te nemen?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
Jasper649 wrote:Denken jullie dat het toegestaan is om pre workout mee de camping op te nemen?
Als je een uitleg weet over waarom jij een grote zak poeder mee naar binnen mag nemen dan horen andere hier dat vast ook graag :lol:
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
Jasper649 wrote:Denken jullie dat het toegestaan is om pre workout mee de camping op te nemen?
Scoopie drbij.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 24 days ago
ErikZ wrote:
Als je een uitleg weet over waarom jij een grote zak poeder mee naar binnen mag nemen dan horen andere hier dat vast ook graag :lol:
Hij gaat voor goud!!11!!!@
Hardtraxxer
135 posts member since 2017
last seen Sep 2020
ErikZ wrote:
:lol: :lol:
Hardtraxxer
112 posts member since 2017
last seen Mar 2022
volgende week even beunen om de bolderkar weer fatsoenlijk te krijgen.
Dit jaar wordt ie Mat zwart, chrome tekst op de zijkant en chrome logo op de achterkant.
velgjes ffkes zilver spuiten en klaar is kees.
toch best wel handig als je dit allemaal kan jatten op stage :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 hour ago
Als je een gesealde zak / nieuwe pot mee neemt wel, lijkt me. Vliegvelden doen daar bijvoorbeeld ook niet moeilijk over.
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2018
last seen Jun 2018
MelvinFR wrote:
Fuzzylogic wrote:wij moeten met 10 man ongeveer een plek voor 30 man claimen
Fuzzylogic wrote:Liefste niet veld 5 of 6
Hahaha SUCCES! :lol: :surrender:
Hardtraxxer
387 posts member since 2017
last seen Jul 2020
Mission impossible. Vond het vorig jaar al moeilijk om met twee man ruimte te houden voor de andere 4 die nog onderweg waren.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Fuzzylogic wrote:Liefste niet veld 5 of 6, daar schijnt nog aparte controle te zijn
?Que¿
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
online now
Voordat je veld 5 oploopt moet je door poortjes heen. Daar staan altijd enkele security-mannetjes. Vaak controleren die niet echt maar als je ineens met een opgezette tent komt aanzetten zullen ze er ongetwijfeld wat van zeggen.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Ik kan me nou niet echt voorstellen dat die er nou zo'n probleem van maken. Zeg je toch: "Ja ik stond op 4, maar ik ga liever naar 5". Problem solved.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
MIWER WAS HIER!
Wauw, hoe toepasselijk. Mijn eerste Miwer in het Defqon-topique.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 27 days ago
MelvinFR wrote:Voordat je veld 5 oploopt moet je door poortjes heen. Daar staan altijd enkele security-mannetjes. Vaak controleren die niet echt maar als je ineens met een opgezette tent komt aanzetten zullen ze er ongetwijfeld wat van zeggen.
Die staan er om te groeten, niks aan de hand.
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 20 days ago
Ze pakten anders wel men blikjes cola berenburg af :mad:
J
Hardtraxxer
167 posts member since 2017
last seen Aug 2024
Is het niet bijna tijd dat de timetable uitlekt?
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
jackSparrow wrote:Is het niet bijna tijd dat de timetable uitlekt?
Weet dat Isaac om 19:30 op de UV draait zaterdag, dit vertelde hij in zijn podcast
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
ErikZ wrote:
Weet dat Isaac om 19:30 op de UV draait zaterdag, dit vertelde hij in zijn podcast
Ik hoorde van een jongen die bij q-dance werkt ( ene Wimer ofzo) dat warface de main opent op zaterdag.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 15 hours ago
Iemand tips hoe je met 4 personen + alle spullen in één wagen naar Defqon.1 kan. Ik ben chauffeur en zie dat echt niet lukken eigenlijk. Vorig jaar waren we met 3 en toen ging alles netjes in de auto. Aangezien we nu met 2 koppels zijn, moeten er wel maar 2 tenten in de auto. VW Golf trouwens.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 14 hours ago
Helicaze wrote:Iemand tips hoe je met 4 personen + alle spullen in één wagen naar Defqon.1 kan. Ik ben chauffeur en zie dat echt niet lukken eigenlijk. Vorig jaar waren we met 3 en toen ging alles netjes in de auto. Aangezien we nu met 2 koppels zijn, moeten er wel maar 2 tenten in de auto. VW Golf trouwens.
Dit kan, maar dan hebben ze achterin 0,0 comfort en is je achteruit kijkspiegel nutteloos. Vrienden zijn vorig jaar zo teruggereden en dit was toen zonder boodschappen. Dus als je ook nog boodschappen meeneemt, wens ik je veel succes
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Dakkoffer of een aanhangwagen huren
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
broodjebeenham wrote:
ErikZ wrote:
Ik hoorde van een jongen die bij q-dance werkt ( ene Wimer ofzo) dat warface de main opent op zaterdag.
Weet niet hoe grappig dit in je hoofd klonk maar je slaat de plank volledig mis, doe maar niet meer.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Helicaze wrote:Iemand tips hoe je met 4 personen + alle spullen in één wagen naar Defqon.1 kan. Ik ben chauffeur en zie dat echt niet lukken eigenlijk. Vorig jaar waren we met 3 en toen ging alles netjes in de auto. Aangezien we nu met 2 koppels zijn, moeten er wel maar 2 tenten in de auto. VW Golf trouwens.
Twee keer rijden :P
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 24 days ago
Nja als je zelf al denkt dat het niet gaat lukken zul je toch wat anders moeten verzinnen.
Dak koffer kun je goedkoop huren, dakdragers voor Golf zijn ook wel makkelijk te krijgen.
Aanhanger is wat duurder en minder handig op die parkeerplaats.