Hmm ja het handvat is niet heel lang opzich, maar voor mij werkt het goedwrote:Zag al dat die wieltjes zinloos waren voor personen >1.85m, dus ik laat dat wel schietenwrote:Hij heeft wieltjes. Sleep hem gewoon achter me aan zoals een tas. Al gaat hij waarschijnlijk dit jaar onder in de bolderkar.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 2 hours ago
Beter zitten jullie samen want dan hoef ik niet al die velden af te lopen, haha.wrote:Van plan om camping 5 te pakken? Daar zit ik iig met klein groepje! Dat wordt vrijdagwrote:Kom maar ekkes bij ons buurten maatwrote:Een Flügel Partytruck reed ook altijd rond maar die is me de laatste jaren niet meer opgevallen, eigenlijk.
Stinson, wij pakken enigszins bijtijds vanaf Riviera de fiets en gaan denk ik nog wel een rondje over de camping. Beetje rond kijken, wat biertjes meenemen en gewoon even relaxt. Je voelt dan echt al dat het 'leeft', als je over die camping struint.en tegelijk 6 droppen zaterdagmorgen
![]()
Ik kom vrijdag wel even een tasje met bier en eten bij jullie dumpen trouwens, kan ik dat mooi tussentijds nog even meepakken
Hier begint de zin ook steeds meer te komen. Ga dit jaar alleen met mijn vriendin, omdat de rest van de vriendengroep niemand een weekend wil/gaat. Kijken of ik nog weer wat hartraxxers kan ontmoeten en gezelligheid maken! 
Rowan, pro-tip: blikken speciaalbier kopen voor op de camping. Kun je prima wegharken en kunnen we nog even meeten. 
Is goed. Contact houden? Jij neemt er een paar mee die ik nog niet gehad heb & ik doe hetzelfde voor jou. Kunnen we ze verdelen en lam gaan. #Allesvoordecheckinswrote:Rowan, pro-tip: blikken speciaalbier kopen voor op de camping. Kun je prima wegharken en kunnen we nog even meeten.
Komt er ergens nog een meeting? Lijkt mij wel lachen om een paar van jullie helemaal loco te zien gaan.
Doe ik zelf ook ff mee
Doe ik zelf ook ff mee
Jullie zijn kaolo dom swa haal deze 24 uur batterijduur en 12W speakers gaat mokerhard
https://www.amazon.com/Anker-Soundcore- ... B01MTB55WH
Gewoon JBL Xtreme kopen maadten en lekker connecten onderling
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 15 hours ago
wrote:Gewoon JBL Xtreme kopen maadten en lekker connecten onderling
Tijdens de closing wanneer Brennan Heart Sandstorm draait links op de heuvelwrote:Komt er ergens nog een meeting? Lijkt mij wel lachen om een paar van jullie helemaal loco te zien gaan.
Doe ik zelf ook ff mee
hahahahahahaha een anker meenemen lolswrote:Jullie zijn kaolo dom swa haal deze 24 uur batterijduur en 12W speakers gaat mokerhard
Wat is een "goede" aankomsttijd met de auto voor de camping?
De planning is om tegen 14 uur in Biddinghuizen aan te komen.
Er komt ook iemand achterop die vermoedelijk rond 16 a 17 uur in Biddinghuizen aankomt.
Kunnen wij al beter met die persoon meegaan?
Ik lees verhalen dat het rond 14 uur belachelijk druk is.
De planning is om tegen 14 uur in Biddinghuizen aan te komen.
Er komt ook iemand achterop die vermoedelijk rond 16 a 17 uur in Biddinghuizen aankomt.
Kunnen wij al beter met die persoon meegaan?
Ik lees verhalen dat het rond 14 uur belachelijk druk is.
-
HHardtraxx Elite
- last seen 2 hours ago
Met een beetje geluk ben je er dan om 15.00 Hangt er natuurlijk een beetje vanaf maar een uur file is niet raar.wrote: De planning is om tegen 14 uur in Biddinghuizen aan te komen.
Camping 5 wordt gezellig zie ik al 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 15 hours ago
Houd zeker maar rekening met minimaal 2 uur filewrote:Met een beetje geluk ben je er dan om 15.00 Hangt er natuurlijk een beetje vanaf maar een uur file is niet raar.wrote: De planning is om tegen 14 uur in Biddinghuizen aan te komen.
-
HHardtraxx Elite
- last seen 2 hours ago
Hangt van jou weer af en of er ongelukken gebeuren. (vorig jaar helemaal om moeten rijden omdat de dijk afgesloten was)wrote:Houd zeker maar rekening met minimaal 2 uur filewrote:Met een beetje geluk ben je er dan om 15.00 Hangt er natuurlijk een beetje vanaf maar een uur file is niet raar.wrote: De planning is om tegen 14 uur in Biddinghuizen aan te komen.
In verband met werk waarschijnlijk pas rond half 8 aanwezig op de camping. Wel nog een weekend kaartje kunnen scoren, wordt mn eerste weekend festival. Superveel zin in 
Welke camping zijn jullie allemaal te vinden?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 15 hours ago
View on YouTube
Lachen filmpje voor de road to Defqon van Deluzion met B-Front
Lachen filmpje voor de road to Defqon van Deluzion met B-Front
Ik heb nu 2 keer 5 gedaan en dat beviel me uitstekend.wrote:Welke camping zijn jullie allemaal te vinden?
Waarom? Vorig jaar file gehad door dat ongeluk maar in 2016 konden wij zo doorrijden..wrote:Houd zeker maar rekening met minimaal 2 uur filewrote:Met een beetje geluk ben je er dan om 15.00 Hangt er natuurlijk een beetje vanaf maar een uur file is niet raar.wrote: De planning is om tegen 14 uur in Biddinghuizen aan te komen.
3 of 4 dit jaar.wrote:Welke camping zijn jullie allemaal te vinden?
Nog geen idee, wij moeten met 10 man ongeveer een plek voor 30 man claimen dus dat gaat een hele opgave wordenwrote:Welke camping zijn jullie allemaal te vinden?
wrote:wij moeten met 10 man ongeveer een plek voor 30 man claimen
Lolwrote:Liefste niet veld 5 of 6
Niet dat ik weet hoor.wrote:Liefste niet veld 5 of 6, daar schijnt nog aparte controle te zijn
Verder dit wel inderdaadwrote:wrote:wij moeten met 10 man ongeveer een plek voor 30 man claimenLolwrote:Liefste niet veld 5 of 6
Indien nodig zet een groepje Duitsers gewoon de tentjes midden in jullie mooie cirkeltje op hoor, haha.