Vorig jaar op veld 3 gestaan en dit jaar weer een poging doen om op veld 3 te komen. Ga in ieder geval vrijdag lekker op tijd van huis weg, zodat ik vroeg bij het terrein ben. Paar potjes pils voor de ingang nuttigen. Hier ook een hardtraxx meeting?

Edit: Vanavond nog bezig geweest met het maken van een lijst met de DJ's die ik MOET zien, afhankelijk van de timetable natuurlijk.. Maar zo ziet het er voor mij nu uit..
Vrijdag: Atmozfears, Phuture Noize VS B-Front, Bass Modulators, Frequencerz, Headhunterz (BLUE)
Zaterdag: Andy SVGE, D-Block & S-te-Fan, Noisecontrollers, Sound Rush (RED) - B-Freqz, Main Concern, Radical Redemption (BLUE) - N-Vitral, Angerfist (BLACK) - JNXD (UV) - PAVO, Tatanka VS Activator (Magenta) - Wavolizer VS Geck-o (SILVER) - Mind Dimension, Chris One, Rejecta (INDIGO) - Dr Peacock (YELLOW)
Zondag: The Closing Ceremony, ZAZAFRONT (RED) - Clockartz, D-Sturb, Delete VIP, Frequencerz, MYST, Phuture Noize (BLUE) - Dr Peacock (BLACK) - Devin Wild, KELTEK, Audiotricz, Crisis Era (UV) - 2-Sidez, The Pitcher (Magenta) - The Classics Machine, The Purge (INDIGO) - Sefa (YELLOW)