Weer regen?! Opligter! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Heeft er iemand goede suggestie voor een speaker ? zelf zit ik te kijken voor de JBL Charge 3 om Hardbass door te blazen op de after.
Goede keuswrote: zelf zit ik te kijken voor de JBL Charge 3
Die dingen gaan best hard ja.wrote:Goede keuswrote: zelf zit ik te kijken voor de JBL Charge 3
En ze zijn water (lees: bier)dicht. Wel een belangrijke factor voor jou.
Hij moet vooral tegen wodka kunnen die al die gopniks drinken
Zou 't eigenlijk wel leuk vinden als ik in plaats van Franse frenchcoreburen dit jaar eens slav hardbass buren zou hebben.
-
KHardtraxxer
- 382 posts member since 2010
- last seen Mar 2026
Van plan om camping 5 te pakken? Daar zit ik iig met klein groepje! Dat wordt vrijdagwrote:Kom maar ekkes bij ons buurten maatwrote:Een Flügel Partytruck reed ook altijd rond maar die is me de laatste jaren niet meer opgevallen, eigenlijk.
Stinson, wij pakken enigszins bijtijds vanaf Riviera de fiets en gaan denk ik nog wel een rondje over de camping. Beetje rond kijken, wat biertjes meenemen en gewoon even relaxt. Je voelt dan echt al dat het 'leeft', als je over die camping struint.
Ik heb toevallig net deze besteld. Klein ding dat erg goede recensies krijgt, gaat harder en is een stuk goedkoperwrote:Heeft er iemand goede suggestie voor een speaker ? zelf zit ik te kijken voor de JBL Charge 3 om Hardbass door te blazen op de after.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
Bij mij gaat de "ion block party live" meewrote:Heeft er iemand goede suggestie voor een speaker ? zelf zit ik te kijken voor de JBL Charge 3 om Hardbass door te blazen op de after.
Wel wat groter qua formaat maar batterij problemen zal je niet hebben met de accu van 72 uur.
OMG Franse buren.. daar had ik nog niet eens aan gedacht.. laten we 't toch niet hopenwrote:Zou 't eigenlijk wel leuk vinden als ik in plaats van Franse frenchcoreburen dit jaar eens slav hardbass buren zou hebben.
NOOOOOO
Wat een bakbeestwrote:Bij mij gaat de "ion block party live" meewrote:Heeft er iemand goede suggestie voor een speaker ? zelf zit ik te kijken voor de JBL Charge 3 om Hardbass door te blazen op de after.
Wel wat groter qua formaat maar batterij problemen zal je niet hebben met de accu van 72 uur.
ik heb zelf dezewrote:Heeft er iemand goede suggestie voor een speaker ? zelf zit ik te kijken voor de JBL Charge 3 om Hardbass door te blazen op de after.
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_s ... 97877.html
Ding heeft een goeie accu duur, heeft een optie voor extra bass dus komt goed uit voor hardbass
geluid is subliem en kan kneiter hard. leuke optie is dat het ding de verlichting mee doet op de muziek
en hij is alcohol dicht
Kom naast mijn groep zittenwrote:Zou 't eigenlijk wel leuk vinden als ik in plaats van Franse frenchcoreburen dit jaar eens slav hardbass buren zou hebben.
Sjezuswrote:Bij mij gaat de "ion block party live" meewrote:Heeft er iemand goede suggestie voor een speaker ? zelf zit ik te kijken voor de JBL Charge 3 om Hardbass door te blazen op de after.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
Hij heeft wieltjes. Sleep hem gewoon achter me aan zoals een tas. Al gaat hij waarschijnlijk dit jaar onder in de bolderkar.wrote:Wat een bakbeestwrote:Bij mij gaat de "ion block party live" meewrote:Heeft er iemand goede suggestie voor een speaker ? zelf zit ik te kijken voor de JBL Charge 3 om Hardbass door te blazen op de after.
Wel wat groter qua formaat maar batterij problemen zal je niet hebben met de accu van 72 uur.ding is groter dan mijn tas joh. Reis zelf toch liever zo licht mogelijk wat dat betreft
Geen probleem! Ik heb speciaal de JBL Boombox aangeschaft voor de gelegenheidwrote:Heeft er iemand goede suggestie voor een speaker ? zelf zit ik te kijken voor de JBL Charge 3 om Hardbass door te blazen op de after.
Veld 5? Present.wrote:Kom naast mijn groep zittenwrote:Zou 't eigenlijk wel leuk vinden als ik in plaats van Franse frenchcoreburen dit jaar eens slav hardbass buren zou hebben.![]()
Heb zelf een Bose Soundlink Mini II, top ding, goed geluid, mooie bass erin.
Heb m nu een jaar of 4, alleen de accu wordt wat minder nu. Maar speelt nog steeds een uur of 6 (voorheen 10)

Stond dit er vorige jaren ook al, of is dit iets nieuws? Kan me niet herinneren dat ik eerder zoiets in the all you need to know heb gezien. Bron: https://defqon1.nl/en/camping-info/4039 ... -and-donts
Stond er voorgaande jaren ook ja,zelf ook niks van gezien
Staat er elk jaar hoor.
Maar behulpzaam zijn de meesten verre van.
Maar behulpzaam zijn de meesten verre van.
Goed om te horen, was even bang dat ik dit jaar niet zelf een mooi plekje uit kon zoeken 
Zag al dat die wieltjes zinloos waren voor personen >1.85m, dus ik laat dat wel schietenwrote:Hij heeft wieltjes. Sleep hem gewoon achter me aan zoals een tas. Al gaat hij waarschijnlijk dit jaar onder in de bolderkar.
Veldje 5 lijkt me wel een prima veld ja! Ben ik wel voor in.wrote:Van plan om camping 5 te pakken? Daar zit ik iig met klein groepje! Dat wordt vrijdagwrote:Kom maar ekkes bij ons buurten maatwrote:Een Flügel Partytruck reed ook altijd rond maar die is me de laatste jaren niet meer opgevallen, eigenlijk.
Stinson, wij pakken enigszins bijtijds vanaf Riviera de fiets en gaan denk ik nog wel een rondje over de camping. Beetje rond kijken, wat biertjes meenemen en gewoon even relaxt. Je voelt dan echt al dat het 'leeft', als je over die camping struint.en tegelijk 6 droppen zaterdagmorgen
![]()
Anders annexeren we toch een deel van veld 5 mit Hardtraxx?
Heb hem zelf ook, top ding! Afgelopen Intents toch wel 15 uur muziek mee kunnen luisterenwrote:Heeft er iemand goede suggestie voor een speaker ? zelf zit ik te kijken voor de JBL Charge 3 om Hardbass door te blazen op de after.