Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 19:28 

Hardtraxx Veteran

Weer regen?! Opligter! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 19:31 

Hardtraxx Elite

Heeft er iemand goede suggestie voor een speaker ? zelf zit ik te kijken voor de JBL Charge 3 om Hardbass door te blazen op de after.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 19:41 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
zelf zit ik te kijken voor de JBL Charge 3

Goede keus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 19:42 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Lennard95 schreef:
zelf zit ik te kijken voor de JBL Charge 3

Goede keus :thumbup:

Die dingen gaan best hard ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 19:48 

Hardtraxx Veteran

En ze zijn water (lees: bier)dicht. Wel een belangrijke factor voor jou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 19:50 

Hardtraxx Elite

Hij moet vooral tegen wodka kunnen die al die gopniks drinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 19:52 

Hardtraxx Veteran

Zou 't eigenlijk wel leuk vinden als ik in plaats van Franse frenchcoreburen dit jaar eens slav hardbass buren zou hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 19:58 

Hardtraxxer

Indy schreef:
Remi schreef:
Een Flügel Partytruck reed ook altijd rond maar die is me de laatste jaren niet meer opgevallen, eigenlijk.
Stinson, wij pakken enigszins bijtijds vanaf Riviera de fiets en gaan denk ik nog wel een rondje over de camping. Beetje rond kijken, wat biertjes meenemen en gewoon even relaxt. Je voelt dan echt al dat het 'leeft', als je over die camping struint.

Kom maar ekkes bij ons buurten maat :cool:

Van plan om camping 5 te pakken? Daar zit ik iig met klein groepje! Dat wordt vrijdag :beer: en tegelijk 6 droppen zaterdagmorgen :bomb: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 20:01 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Heeft er iemand goede suggestie voor een speaker ? zelf zit ik te kijken voor de JBL Charge 3 om Hardbass door te blazen op de after.

Ik heb toevallig net deze besteld. Klein ding dat erg goede recensies krijgt, gaat harder en is een stuk goedkoper :P Wel kortere batterijduur, maar dat overleef je daar wel (vooral met powerbank)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 20:30 

Hardtraxx Elite

Lennard95 schreef:

Bij mij gaat de "ion block party live" mee
Wel wat groter qua formaat maar batterij problemen zal je niet hebben met de accu van 72 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 20:31 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Zou 't eigenlijk wel leuk vinden als ik in plaats van Franse frenchcoreburen dit jaar eens slav hardbass buren zou hebben.

OMG Franse buren.. daar had ik nog niet eens aan gedacht.. laten we 't toch niet hopen

NOOOOOO :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 20:36 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Lennard95 schreef:

Wel wat groter qua formaat maar batterij problemen zal je niet hebben met de accu van 72 uur.

Wat een bakbeest :lol: ding is groter dan mijn tas joh. Reis zelf toch liever zo licht mogelijk wat dat betreft
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 20:47 

Hardtraxxer

Lennard95 schreef:

ik heb zelf deze
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_sony-srs-xb30-groen-1497877.html
Ding heeft een goeie accu duur, heeft een optie voor extra bass dus komt goed uit voor hardbass :thumbup:
geluid is subliem en kan kneiter hard. leuke optie is dat het ding de verlichting mee doet op de muziek
en hij is alcohol dicht
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 20:56 

Hardtraxx Elite

ULTIMO schreef:

Kom naast mijn groep zitten :D
heggenschaar schreef:
Lennard95 schreef:

Sjezus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 21:38 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
heggenschaar schreef:
Lennard95 schreef:

Wat een bakbeest :lol: ding is groter dan mijn tas joh. Reis zelf toch liever zo licht mogelijk wat dat betreft

Hij heeft wieltjes. Sleep hem gewoon achter me aan zoals een tas. Al gaat hij waarschijnlijk dit jaar onder in de bolderkar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 21:47 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:

Geen probleem! Ik heb speciaal de JBL Boombox aangeschaft voor de gelegenheid :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 22:02 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
ULTIMO schreef:

Kom naast mijn groep zitten :D

Veld 5? Present.

Heb zelf een Bose Soundlink Mini II, top ding, goed geluid, mooie bass erin.

Heb m nu een jaar of 4, alleen de accu wordt wat minder nu. Maar speelt nog steeds een uur of 6 (voorheen 10)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 22:11 

Hardtraxx Addict

Afbeelding

Stond dit er vorige jaren ook al, of is dit iets nieuws? Kan me niet herinneren dat ik eerder zoiets in the all you need to know heb gezien. Bron: https://defqon1.nl/en/camping-info/4039 ... -and-donts
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 22:13 

Hardtraxxer

Stond er voorgaande jaren ook ja,zelf ook niks van gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 22:14 

Hardtraxx Veteran

Staat er elk jaar hoor.

Maar behulpzaam zijn de meesten verre van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 22:17 

Hardtraxx Addict

Goed om te horen, was even bang dat ik dit jaar niet zelf een mooi plekje uit kon zoeken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 22:22 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Hij heeft wieltjes. Sleep hem gewoon achter me aan zoals een tas. Al gaat hij waarschijnlijk dit jaar onder in de bolderkar.

Zag al dat die wieltjes zinloos waren voor personen >1.85m, dus ik laat dat wel schieten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 22:37 

Hardtraxx Veteran

Koever schreef:
Indy schreef:
Remi schreef:
Een Flügel Partytruck reed ook altijd rond maar die is me de laatste jaren niet meer opgevallen, eigenlijk.
Stinson, wij pakken enigszins bijtijds vanaf Riviera de fiets en gaan denk ik nog wel een rondje over de camping. Beetje rond kijken, wat biertjes meenemen en gewoon even relaxt. Je voelt dan echt al dat het 'leeft', als je over die camping struint.

Kom maar ekkes bij ons buurten maat :cool:

Van plan om camping 5 te pakken? Daar zit ik iig met klein groepje! Dat wordt vrijdag :beer: en tegelijk 6 droppen zaterdagmorgen :bomb: :$

Veldje 5 lijkt me wel een prima veld ja! Ben ik wel voor in. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 22:43 

Hardtraxx Veteran

Anders annexeren we toch een deel van veld 5 mit Hardtraxx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 22:44 

Hardtraxx Addict

Lennard95 schreef:

Heb hem zelf ook, top ding! Afgelopen Intents toch wel 15 uur muziek mee kunnen luisteren :thumbup: (iedere dag voor en na het festival stond dat ding aan). Ook leuk als meerdere hem hebben, maatje had vorig jaar op Defqon dezelfde, druk op de koppel je ze en heb je nóg beter geluid :)
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten