Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 13:18 

Hardtraxx Addict

Klop af klop af
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 13:26 

Hardtraxxer

Pipa Paulusma is begonnen! Dat betekend dat Defqon steeds dichter bij komt :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 13:35 

Hardtraxxer

Ik ga voor de eerste keer een weekend, vanaf donderdag zitten wij al op riviera beach. Nu is mijn vraag op vrijdag voor de gathering start is er dan al wat te doen rondom de camping? Dat het er gezellig is snap ik uiteraard maar bedoel meer dat er ergens muziek gezien al iets te doen is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 13:38 

Hardtraxx Veteran

Voorgaande jaren reed er een kar rond met dj booth en een leuke muziekinstallatie over de camping. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 13:42 

Hardtraxx Elite

Stinson schreef:
Ik ga voor de eerste keer een weekend, vanaf donderdag zitten wij al op riviera beach. Nu is mijn vraag op vrijdag voor de gathering start is er dan al wat te doen rondom de camping? Dat het er gezellig is snap ik uiteraard maar bedoel meer dat er ergens muziek gezien al iets te doen is?

Meestal rijd er wel wat rond maar niets bijzonders om speciaal voor naar de camping te komen. Kunt wel bij vrienden gaan zitten ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 13:48 

Hardtraxx Addict

Stinson schreef:

Ik vind t zelf altijd leuk om gewoon na de tent opzetten even een rondje over camping velden 1 t/m 5 te lopen om even te kijken. Rustig munten halen, en vooral kijken wat voor volk er nu weer allemaal rond loopt onder het genot van een biertje. Verder rijdt er inderdaad een kar rond, en die die gaat dan rechtstreeks naar The Gathering. Er valt altijd genoeg te beleven en te zien om je eigen zeker zo'n 2 uur lang te vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 13:48 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us liegt!! Lopen achter die wagen aan is super tof, onwijs leuke sfeer met veel buitenlanders die helemaal in de partymode zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 13:53 

Hardtraxx Veteran

Een Flügel Partytruck reed ook altijd rond maar die is me de laatste jaren niet meer opgevallen, eigenlijk.
Stinson, wij pakken enigszins bijtijds vanaf Riviera de fiets en gaan denk ik nog wel een rondje over de camping. Beetje rond kijken, wat biertjes meenemen en gewoon even relaxt. Je voelt dan echt al dat het 'leeft', als je over die camping struint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 14:10 

Hardtraxx Addict

Remi schreef:
Een Flügel Partytruck reed ook altijd rond maar die is me de laatste jaren niet meer opgevallen, eigenlijk.
Stinson, wij pakken enigszins bijtijds vanaf Riviera de fiets en gaan denk ik nog wel een rondje over de camping. Beetje rond kijken, wat biertjes meenemen en gewoon even relaxt. Je voelt dan echt al dat het 'leeft', als je over die camping struint.

Doen wij ook altijd ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 14:28 

Hardtraxxer

Thx vraag beantwoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 14:34 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
heggenschaar schreef:
17:00-18:00 Stefan de Koning

Godver, ik wist niet dat ik ook geboekt was. Waarom heb ik dan een kaartje gekocht...Beetje jammer van de MC wel.

Loop je nou te haten? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 14:36 

Hardtraxx Veteran

Krijg weer behoorlijk veel zin in het weekend door dit allemaal weer te lezen. Wordt me weer een hele belevenis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 14:57 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Hard4Us liegt!! Lopen achter die wagen aan is super tof, onwijs leuke sfeer met veel buitenlanders die helemaal in de partymode zijn :D

Op veld 5 hebben we die onzin niet. Daar zitten we ongezellig in een kringetje voor de tent elkaar aan te gapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 14:58 

Hardtraxx Elite

Alm1ghty schreef:
ErikZ schreef:

Op veld 5 hebben we die onzin niet. Daar zitten we ongezellig in een kringetje voor de tent elkaar aan te gapen.

En aangezien ik de afgelopen 2 jaar alleen nog maar op veld 5 & 6 ben geweest... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 14:59 

Hardtraxx Veteran

Ja maak je zin maar af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 15:39 

Hardtraxx Veteran

Op veld 5/6 reed vorig jaar een auto met caravan ofzo met muziek toch? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 15:52 

Hardtraxx Addict

Vind het echt wonderbaarlijk hoe Defqon elke keer weer boven de 100 pagina's kan hebben voordat het uberhaupt begonnen is. :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 15:56 

Donateur

Zoek nog kaartje voor de zaterdag. Zou er 100/110 euro voor willlen geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 15:59 

Hardtraxx Veteran

Uniforce schreef:
Vind het echt wonderbaarlijk hoe Defqon elke keer weer boven de 100 pagina's kan hebben voordat het uberhaupt begonnen is. :lol: :worship:

En dan te bedenken dat er ook een hoop posts verwijderd zijn hier. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 16:00 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Uniforce schreef:

Idd, wat een nazistisch regime.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 16:03 

Hardtraxxer

Joey schreef:
ULTIMO schreef:
Uniforce schreef:

Idd, wat een nazistisch regime.

valt te vergelijken met de censuur bij de buren een aantal jaar terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 16:17 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 18:02 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:

Kom maar ekkes bij ons buurten maat :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 19:22 

Hardtraxx Veteran

Goedenavond Hardtraxx aflevering 2 van het weerbericht door jullie favoriete weerman Pipa Paulusma

Het weer is een klein beetje veranderd ten opzichte van gisteren. De vrijdag blijft het droog, echter zien we wel wat meer bewolking. De tent opzetten zal geen probleem zijn, tenzij je jezelf er helemaal vanaf laait waardoor ge zo zat bent als Pommer op menig feestjes.

De zaterdag kan er een druppel regen vallen, maar dit zal maar tot een minimum blijven waardoor je er niet veel last van hebt. Ook laat de zon zich geregeld zien met een stabiele 22 graden

De zondag blijft het droog en zien we ook regelmatig de zon, het is dan een graadje frisser. Op de closing voorspel ik wel wat nattigheid, maar die komt uit de ogen van de bezoekers wanneer Defqon weer tot een einde komt.

Tot morgen en een fijne avond :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2018 19:26 

Hardtraxx Veteran

Topgozer
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten