Klop af klop af
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
HHardtraxxer
- 808 posts member since 2012
- last seen 29 minutes ago
Pipa Paulusma is begonnen! Dat betekend dat Defqon steeds dichter bij komt

Ik ga voor de eerste keer een weekend, vanaf donderdag zitten wij al op riviera beach. Nu is mijn vraag op vrijdag voor de gathering start is er dan al wat te doen rondom de camping? Dat het er gezellig is snap ik uiteraard maar bedoel meer dat er ergens muziek gezien al iets te doen is?
Voorgaande jaren reed er een kar rond met dj booth en een leuke muziekinstallatie over de camping. 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Meestal rijd er wel wat rond maar niets bijzonders om speciaal voor naar de camping te komen. Kunt wel bij vrienden gaan zitten ofzo.wrote:Ik ga voor de eerste keer een weekend, vanaf donderdag zitten wij al op riviera beach. Nu is mijn vraag op vrijdag voor de gathering start is er dan al wat te doen rondom de camping? Dat het er gezellig is snap ik uiteraard maar bedoel meer dat er ergens muziek gezien al iets te doen is?
Ik vind t zelf altijd leuk om gewoon na de tent opzetten even een rondje over camping velden 1 t/m 5 te lopen om even te kijken. Rustig munten halen, en vooral kijken wat voor volk er nu weer allemaal rond loopt onder het genot van een biertje. Verder rijdt er inderdaad een kar rond, en die die gaat dan rechtstreeks naar The Gathering. Er valt altijd genoeg te beleven en te zien om je eigen zeker zo'n 2 uur lang te vermaken.wrote:Ik ga voor de eerste keer een weekend, vanaf donderdag zitten wij al op riviera beach. Nu is mijn vraag op vrijdag voor de gathering start is er dan al wat te doen rondom de camping? Dat het er gezellig is snap ik uiteraard maar bedoel meer dat er ergens muziek gezien al iets te doen is?
Hard4Us liegt!! Lopen achter die wagen aan is super tof, onwijs leuke sfeer met veel buitenlanders die helemaal in de partymode zijn 
Een Flügel Partytruck reed ook altijd rond maar die is me de laatste jaren niet meer opgevallen, eigenlijk.
Stinson, wij pakken enigszins bijtijds vanaf Riviera de fiets en gaan denk ik nog wel een rondje over de camping. Beetje rond kijken, wat biertjes meenemen en gewoon even relaxt. Je voelt dan echt al dat het 'leeft', als je over die camping struint.
Stinson, wij pakken enigszins bijtijds vanaf Riviera de fiets en gaan denk ik nog wel een rondje over de camping. Beetje rond kijken, wat biertjes meenemen en gewoon even relaxt. Je voelt dan echt al dat het 'leeft', als je over die camping struint.
Doen wij ook altijd jawrote:Een Flügel Partytruck reed ook altijd rond maar die is me de laatste jaren niet meer opgevallen, eigenlijk.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Loop je nou te haten?wrote:Godver, ik wist niet dat ik ook geboekt was. Waarom heb ik dan een kaartje gekocht...Beetje jammer van de MC wel.wrote:17:00-18:00 Stefan de Koning
Krijg weer behoorlijk veel zin in het weekend door dit allemaal weer te lezen. Wordt me weer een hele belevenis.
Op veld 5 hebben we die onzin niet. Daar zitten we ongezellig in een kringetje voor de tent elkaar aan te gapen.wrote:Hard4Us liegt!! Lopen achter die wagen aan is super tof, onwijs leuke sfeer met veel buitenlanders die helemaal in de partymode zijn
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
En aangezien ik de afgelopen 2 jaar alleen nog maar op veld 5 & 6 ben geweest...wrote:Op veld 5 hebben we die onzin niet. Daar zitten we ongezellig in een kringetje voor de tent elkaar aan te gapen.wrote:Hard4Us liegt!! Lopen achter die wagen aan is super tof, onwijs leuke sfeer met veel buitenlanders die helemaal in de partymode zijn
Op veld 5/6 reed vorig jaar een auto met caravan ofzo met muziek toch? 
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Vind het echt wonderbaarlijk hoe Defqon elke keer weer boven de 100 pagina's kan hebben voordat het uberhaupt begonnen is.

-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
Zoek nog kaartje voor de zaterdag. Zou er 100/110 euro voor willlen geven
En dan te bedenken dat er ook een hoop posts verwijderd zijn hier.wrote:Vind het echt wonderbaarlijk hoe Defqon elke keer weer boven de 100 pagina's kan hebben voordat het uberhaupt begonnen is.![]()
Idd, wat een nazistisch regime.wrote:En dan te bedenken dat er ook een hoop posts verwijderd zijn hier.wrote:Vind het echt wonderbaarlijk hoe Defqon elke keer weer boven de 100 pagina's kan hebben voordat het uberhaupt begonnen is.![]()
valt te vergelijken met de censuur bij de buren een aantal jaar terug.wrote:Idd, wat een nazistisch regime.wrote:En dan te bedenken dat er ook een hoop posts verwijderd zijn hier.wrote:Vind het echt wonderbaarlijk hoe Defqon elke keer weer boven de 100 pagina's kan hebben voordat het uberhaupt begonnen is.![]()
Kom maar ekkes bij ons buurten maatwrote:Een Flügel Partytruck reed ook altijd rond maar die is me de laatste jaren niet meer opgevallen, eigenlijk.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 17 hours ago
Goedenavond Hardtraxx aflevering 2 van het weerbericht door jullie favoriete weerman Pipa Paulusma
Het weer is een klein beetje veranderd ten opzichte van gisteren. De vrijdag blijft het droog, echter zien we wel wat meer bewolking. De tent opzetten zal geen probleem zijn, tenzij je jezelf er helemaal vanaf laait waardoor ge zo zat bent als Pommer op menig feestjes.
De zaterdag kan er een druppel regen vallen, maar dit zal maar tot een minimum blijven waardoor je er niet veel last van hebt. Ook laat de zon zich geregeld zien met een stabiele 22 graden
De zondag blijft het droog en zien we ook regelmatig de zon, het is dan een graadje frisser. Op de closing voorspel ik wel wat nattigheid, maar die komt uit de ogen van de bezoekers wanneer Defqon weer tot een einde komt.
Tot morgen en een fijne avond
Het weer is een klein beetje veranderd ten opzichte van gisteren. De vrijdag blijft het droog, echter zien we wel wat meer bewolking. De tent opzetten zal geen probleem zijn, tenzij je jezelf er helemaal vanaf laait waardoor ge zo zat bent als Pommer op menig feestjes.
De zaterdag kan er een druppel regen vallen, maar dit zal maar tot een minimum blijven waardoor je er niet veel last van hebt. Ook laat de zon zich geregeld zien met een stabiele 22 graden
De zondag blijft het droog en zien we ook regelmatig de zon, het is dan een graadje frisser. Op de closing voorspel ik wel wat nattigheid, maar die komt uit de ogen van de bezoekers wanneer Defqon weer tot een einde komt.
Tot morgen en een fijne avond