Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Defqon.1 Weekend Festival 2018

Price
Zaterdag: €79,- UITVERKOCHT
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Klop af klop af
H
Hardtraxxer
808 posts member since 2012
last seen 29 minutes ago
Pipa Paulusma is begonnen! Dat betekend dat Defqon steeds dichter bij komt :clap: :clap:
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Ik ga voor de eerste keer een weekend, vanaf donderdag zitten wij al op riviera beach. Nu is mijn vraag op vrijdag voor de gathering start is er dan al wat te doen rondom de camping? Dat het er gezellig is snap ik uiteraard maar bedoel meer dat er ergens muziek gezien al iets te doen is?
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 24 days ago
Voorgaande jaren reed er een kar rond met dj booth en een leuke muziekinstallatie over de camping. :)
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Stinson wrote:Ik ga voor de eerste keer een weekend, vanaf donderdag zitten wij al op riviera beach. Nu is mijn vraag op vrijdag voor de gathering start is er dan al wat te doen rondom de camping? Dat het er gezellig is snap ik uiteraard maar bedoel meer dat er ergens muziek gezien al iets te doen is?
Meestal rijd er wel wat rond maar niets bijzonders om speciaal voor naar de camping te komen. Kunt wel bij vrienden gaan zitten ofzo.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
Stinson wrote:Ik ga voor de eerste keer een weekend, vanaf donderdag zitten wij al op riviera beach. Nu is mijn vraag op vrijdag voor de gathering start is er dan al wat te doen rondom de camping? Dat het er gezellig is snap ik uiteraard maar bedoel meer dat er ergens muziek gezien al iets te doen is?
Ik vind t zelf altijd leuk om gewoon na de tent opzetten even een rondje over camping velden 1 t/m 5 te lopen om even te kijken. Rustig munten halen, en vooral kijken wat voor volk er nu weer allemaal rond loopt onder het genot van een biertje. Verder rijdt er inderdaad een kar rond, en die die gaat dan rechtstreeks naar The Gathering. Er valt altijd genoeg te beleven en te zien om je eigen zeker zo'n 2 uur lang te vermaken.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
Hard4Us liegt!! Lopen achter die wagen aan is super tof, onwijs leuke sfeer met veel buitenlanders die helemaal in de partymode zijn :D
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 hour ago
Een Flügel Partytruck reed ook altijd rond maar die is me de laatste jaren niet meer opgevallen, eigenlijk.
Stinson, wij pakken enigszins bijtijds vanaf Riviera de fiets en gaan denk ik nog wel een rondje over de camping. Beetje rond kijken, wat biertjes meenemen en gewoon even relaxt. Je voelt dan echt al dat het 'leeft', als je over die camping struint.
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Remi wrote:Een Flügel Partytruck reed ook altijd rond maar die is me de laatste jaren niet meer opgevallen, eigenlijk.
Stinson, wij pakken enigszins bijtijds vanaf Riviera de fiets en gaan denk ik nog wel een rondje over de camping. Beetje rond kijken, wat biertjes meenemen en gewoon even relaxt. Je voelt dan echt al dat het 'leeft', als je over die camping struint.
Doen wij ook altijd ja :D
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Thx vraag beantwoord!
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Steffnov wrote:
heggenschaar wrote:17:00-18:00 Stefan de Koning
Godver, ik wist niet dat ik ook geboekt was. Waarom heb ik dan een kaartje gekocht...Beetje jammer van de MC wel.
Loop je nou te haten? :(
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Krijg weer behoorlijk veel zin in het weekend door dit allemaal weer te lezen. Wordt me weer een hele belevenis.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 27 days ago
ErikZ wrote:Hard4Us liegt!! Lopen achter die wagen aan is super tof, onwijs leuke sfeer met veel buitenlanders die helemaal in de partymode zijn :D
Op veld 5 hebben we die onzin niet. Daar zitten we ongezellig in een kringetje voor de tent elkaar aan te gapen.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Alm1ghty wrote:
ErikZ wrote:Hard4Us liegt!! Lopen achter die wagen aan is super tof, onwijs leuke sfeer met veel buitenlanders die helemaal in de partymode zijn :D
Op veld 5 hebben we die onzin niet. Daar zitten we ongezellig in een kringetje voor de tent elkaar aan te gapen.
En aangezien ik de afgelopen 2 jaar alleen nog maar op veld 5 & 6 ben geweest... :P
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 27 days ago
Ja maak je zin maar af.
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Op veld 5/6 reed vorig jaar een auto met caravan ofzo met muziek toch? :lol:
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Vind het echt wonderbaarlijk hoe Defqon elke keer weer boven de 100 pagina's kan hebben voordat het uberhaupt begonnen is. :lol: :worship:
T
Donateur
3777 posts member since 2009
Zoek nog kaartje voor de zaterdag. Zou er 100/110 euro voor willlen geven
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Uniforce wrote:Vind het echt wonderbaarlijk hoe Defqon elke keer weer boven de 100 pagina's kan hebben voordat het uberhaupt begonnen is. :lol: :worship:
En dan te bedenken dat er ook een hoop posts verwijderd zijn hier. :x
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
ULTIMO wrote:
Uniforce wrote:Vind het echt wonderbaarlijk hoe Defqon elke keer weer boven de 100 pagina's kan hebben voordat het uberhaupt begonnen is. :lol: :worship:
Idd, wat een nazistisch regime.
Hardtraxxer
87 posts member since 2017
last seen Sep 2021
Joey wrote:
ULTIMO wrote:
Idd, wat een nazistisch regime.
valt te vergelijken met de censuur bij de buren een aantal jaar terug.
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Defqon.1 Weekend Festival 2018 (22 t/m 25 juni 2018, Biddinghuizen)
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 9 days ago
Remi wrote:Een Flügel Partytruck reed ook altijd rond maar die is me de laatste jaren niet meer opgevallen, eigenlijk.
Kom maar ekkes bij ons buurten maat :cool:
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
Goedenavond Hardtraxx aflevering 2 van het weerbericht door jullie favoriete weerman Pipa Paulusma

Het weer is een klein beetje veranderd ten opzichte van gisteren. De vrijdag blijft het droog, echter zien we wel wat meer bewolking. De tent opzetten zal geen probleem zijn, tenzij je jezelf er helemaal vanaf laait waardoor ge zo zat bent als Pommer op menig feestjes.

De zaterdag kan er een druppel regen vallen, maar dit zal maar tot een minimum blijven waardoor je er niet veel last van hebt. Ook laat de zon zich geregeld zien met een stabiele 22 graden

De zondag blijft het droog en zien we ook regelmatig de zon, het is dan een graadje frisser. Op de closing voorspel ik wel wat nattigheid, maar die komt uit de ogen van de bezoekers wanneer Defqon weer tot een einde komt.

Tot morgen en een fijne avond :kiss:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Topgozer