Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De black was vorig jaar op de zondag sowieso open tot 23:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Mensen waren aan het klagen op FB onder een foto van de brug in Party opbouwfoto's (waar hij dus beheerder is). Waarop hij reageerde met "Don't whine you pussy" of iets in die trant, weet niet meer wat er nou allemaal stond.

Vuile teringbrug, vind er niks aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Danny Phantom schreef:
Gaan dit jaar weer alle stages dicht voor de closing waardoor we verplicht naar brennan heart en coone moeten zondag?

Het is wel een hele sneue closing met die 2 :lol: Coone kan er nog wel iets van maken, draait af en toe wel oude tracks. Brennan Heart wordt sowieso pure ellende. Had dan een Noisecontrollers & Audiotricz neergezet ofso
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Voor de slappe mensen die alweer lopen te janken over de brug. Er staat gewoon weer een helling tegen aan.'

Iemand: 'THE BRIDGE! hopelijk ook weer een ramp erbij voor de steekwagen......'
'1: niet zo janken 2: er staat gewoon een helling tegenaan'
Waar zie jij die dan....
'iets zien en iets weten zijn 2 dingen ;) '

Iemand: 'U won't ever get to experience it at defqon but it's horrible'
'it realy is not, don't get why people always say that'

Iemand: 'week-end warriors'
'it's weekend not week-end you idiot' '

https://www.facebook.com/PartyOpbouwFot ... =3&theater

Wat een idioot :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Danny Phantom schreef:
Gaan dit jaar weer alle stages dicht voor de closing waardoor we verplicht naar brennan heart en coone moeten zondag?

Het is wel een hele sneue closing met die 2 :lol: Coone kan er nog wel iets van maken, draait af en toe wel oude tracks. Brennan Heart wordt sowieso pure ellende. Had dan een Noisecontrollers & Audiotricz neergezet ofso



BACK OFF BACK OFF... LET ME LOSE MY MIND!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond het in 2016 wel bijzonder om mee te maken...kwam ook dat het onze eerste keer was. Wel veel op de heuvel bij de main gestaan omdat mijn vriendin op dat moment zwanger was.

Zou mooi zijn als het droog is...al vermoed ik dat wij gezien de line-up grotendeels in de Blue/Indigo zullen staan.

Kortom: het weer maakt niet veel uit, gaat sowieso een mooie, derde, editie worden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 21:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stuiterbal schreef:
mijn vriendin op dat moment zwanger was.

Graag gedaan nog :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Stuiterbal schreef:
mijn vriendin op dat moment zwanger was.

Graag gedaan nog :thumbsup:

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Stuiterbal schreef:
mijn vriendin op dat moment zwanger was.

Graag gedaan nog :thumbsup:


Hahaha :lol:

Wil je dan ook even een bijdrage doen aan de financiën en vooral slaapuren? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 21:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat zijn beide niet echt vlakken waar ik op uit blink ben ik bang.. zeker in het weekend niet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik lees vaker dat mensen niet op Brennan Heart zitten te wachten. Zou ook niet meer snel een setje van m opzoeken maar hij kan het haast niet maken om nu een zaadset neer te zetten op defqon closing? xd Hoop ik

Hij had veel nieuwe platen (blademasterz/bh) dus hier moet hij wel iets van laten horen lijkt mij en dan hoop ik dat er weer flink wat degelijke tracks voorbij komen :whistle: Hopen mag.

Over andere stages tijdens de closing. Vorig jaar alleen de black, wellicht dit jaar de blue ook? Maar denk het helaas niet...Vorig jaar 10 acts en nu 9.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dat zijn beide niet echt vlakken waar ik op uit blink ben ik bang.. zeker in het weekend niet. :lol:


Je dochter ook niet :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2018 22:07 
 
Hardtraxx Veteran

DerBeuker schreef:
Ik lees vaker dat mensen niet op Brennan Heart zitten te wachten. Zou ook niet meer snel een setje van m opzoeken maar hij kan het haast niet maken om nu een zaadset neer te zetten op defqon closing? xd Hoop ik

Hij had veel nieuwe platen (blademasterz/bh) dus hier moet hij wel iets van laten horen lijkt mij en dan hoop ik dat er weer flink wat degelijke tracks voorbij komen :whistle: Hopen mag.

Over andere stages tijdens de closing. Vorig jaar alleen de black, wellicht dit jaar de blue ook? Maar denk het helaas niet...Vorig jaar 10 acts en nu 9.


Hij draait ook op zijn gemakje Banaan en Sandstorm in een Classics set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 08:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tja we hadden het niet heel veel slechter kunnen treffen met BH & Coone eigenlijk xd Wordt maar even bier drinken en kut roepen voor P1 begint. Maar hopelijk verrassen ze ons.

Overigens hoop ik echt dat The Machine Classics een beetje op een gunstig tijdstip staat (lees: niet openen), maar heb er een hard hoofd in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 08:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stuiterbal schreef:
TiMOTHYb schreef:
Dat zijn beide niet echt vlakken waar ik op uit blink ben ik bang.. zeker in het weekend niet. :lol:


Je dochter ook niet :lol: :lol: :lol:

Hahahaha netjes :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 08:33 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
DerBeuker schreef:
Ik lees vaker dat mensen niet op Brennan Heart zitten te wachten. Zou ook niet meer snel een setje van m opzoeken maar hij kan het haast niet maken om nu een zaadset neer te zetten op defqon closing? xd Hoop ik

Hij had veel nieuwe platen (blademasterz/bh) dus hier moet hij wel iets van laten horen lijkt mij en dan hoop ik dat er weer flink wat degelijke tracks voorbij komen :whistle: Hopen mag.

Over andere stages tijdens de closing. Vorig jaar alleen de black, wellicht dit jaar de blue ook? Maar denk het helaas niet...Vorig jaar 10 acts en nu 9.


Hij draait ook op zijn gemakje Banaan en Sandstorm in een Classics set.

Die man is tot gekkere dingen in staat.. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 08:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De ervaring leert dat je BH echt max een half uurtje moet inplannen om de schade te beperken. Langer is op eigen risico en levert 9/10x totaal debiele taferelen op. Sandstorm als 3e plaat en Lies or Truth afsluiten, dat soort werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zodra je Jonathan Mendelsohn een microfoon ziet pakken moet je gaan rennen :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
De ervaring leert dat je BH echt max een half uurtje moet inplannen om de schade te beperken. Langer is op eigen risico en levert 9/10x totaal debiele taferelen op. Sandstorm als 3e plaat en Lies or Truth afsluiten, dat soort werk.


maar als die dan als Blademasterz staan dan is het juist super dik... Qlimax was het eerste half uur ook ruk, maar als Blademasterz daarentegen niet. Als hij dat nou gewoon weer gaat doen op Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
De ervaring leert dat je BH echt max een half uurtje moet inplannen om de schade te beperken. Langer is op eigen risico en levert 9/10x totaal debiele taferelen op. Sandstorm als 3e plaat en Lies or Truth afsluiten, dat soort werk.

Standje maximaal op 175bpm ergens tussen plaat 5 en 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man wat ben ik hyped hiervoor. Nog nooit zo’n zin gehad in een hardstylefeestje denk ik, torenhoge verwachtingen ook. Na 6 jaar feesten eindelijk m’n eerste keer Defqon, hoop niet dat het tegen gaat vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Man man man wat ben ik hyped hiervoor. Nog nooit zo’n zin gehad in een hardstylefeestje denk ik, torenhoge verwachtingen ook. Na 6 jaar feesten eindelijk m’n eerste keer Defqon, hoop niet dat het tegen gaat vallen.


Wat heeft je al die tijd weerhouden om naar defqon te gaan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

10 jaar festivals bezoeken en nooit Defqon hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Man man man wat ben ik hyped hiervoor. Nog nooit zo’n zin gehad in een hardstylefeestje denk ik, torenhoge verwachtingen ook. Na 6 jaar feesten eindelijk m’n eerste keer Defqon, hoop niet dat het tegen gaat vallen.


Wow dit is wel bizar man, nooit Defqon

same @ Delt-A :oh:

Wordt mijn eerste weekend, maar toch vanaf 2011 steady elke zaterdag meegemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2018 11:01 
 
Hardtraxx Veteran

14e jaargang dit jaar voor moi :x
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten