Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om de zoveel tijd komt er toch weer zo'n held voorbij die het toch weer probeert.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een KUT anthem ...
Audiotricz en/of Atmozfears stonden imo veel hoger op het lijstje ...

Maarja een anthem maakt het weekend niet natuurlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

MaxP schreef:
3 zaterdagkaarten voor €100,- per stuk. Toch wat afhakers in de groep. Nu kijken of ik wat mensen voor de zondag op kan trommelen.



Alweer ?

Citaat:
Iemand toevallig nog op zoek naar een zondagticket? Wij hebben er een teveel gekocht komen we nu achter...


Vorige jaar met Defqon ook al..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even een vraagje wat betreft Riviera Beach (tegenwoordig Resort Zuiderzee): iemand ervaring hier met de fietsverhuur? Ik heb net 4 fietsen gereserveerd, maar ik vroeg me af of je deze bij de ingang van Defqon wel kwijt kunt. Of in ieder geval enigszins in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Even een vraagje wat betreft Riviera Beach (tegenwoordig Resort Zuiderzee): iemand ervaring hier met de fietsverhuur? Ik heb net 4 fietsen gereserveerd, maar ik vroeg me af of je deze bij de ingang van Defqon wel kwijt kunt. Of in ieder geval enigszins in de buurt.


Lijkt me dat je ze anders bij walibi neer kunt zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Even een vraagje wat betreft Riviera Beach (tegenwoordig Resort Zuiderzee): iemand ervaring hier met de fietsverhuur? Ik heb net 4 fietsen gereserveerd, maar ik vroeg me af of je deze bij de ingang van Defqon wel kwijt kunt. Of in ieder geval enigszins in de buurt.

Ik zag vorig jaar echt bizar veel fietsen geparkeerd staan. Dus lijkt me dat het wel kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij staan dus in Nunspeet op een vakantiepark aan de andere kant van het water, iemand ervaring met vervoer vanaf daar tot het festival terrein? rijden er taxi's? bussen? Of kunnen we beter fietsen mee nemen/ huren, zo ja waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie zaten toch ook op Riviera Beach? Vanaf Europarcs Veluwemeer is het bijna 20 kilometer fietsen, is nogal ver denk ik :lol: .

RomanAnthony schreef:
Ik heb net 4 fietsen gereserveerd

goed geregeld, brother.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Jullie zaten toch ook op Riviera Beach? Vanaf Europarcs Veluwemeer is het bijna 20 kilometer fietsen, is nogal ver denk ik :lol: .

RomanAnthony schreef:
Ik heb net 4 fietsen gereserveerd

goed geregeld, brother.


We zitten in een huisje in Nunspeet begreep ik :P wel een eindje weg inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 18:04 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Remi schreef:
Jullie zaten toch ook op Riviera Beach? Vanaf Europarcs Veluwemeer is het bijna 20 kilometer fietsen, is nogal ver denk ik :lol: .

RomanAnthony schreef:
Ik heb net 4 fietsen gereserveerd

goed geregeld, brother.


We zitten in een huisje in Nunspeet begreep ik :P wel een eindje weg inderdaad


Wij zitten al jaren in Nunspeet. Vergeet het maar qua vervoer. Wij rijden altijd vanuit daar met de auto. Op zaterdag best nog wat drukte, zondag niet. Nooit Defqon gangers in Nunspeet tegen gekomen. Er zit een goede pizzaria en Albert Heijn is ook altijd vaste prik. Kwam Audiotricz niet uit Nunspeet? Misschien kunnen zij iets regelen haha :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Jullie zaten toch ook op Riviera Beach? Vanaf Europarcs Veluwemeer is het bijna 20 kilometer fietsen, is nogal ver denk ik :lol: .

RomanAnthony schreef:
Ik heb net 4 fietsen gereserveerd

goed geregeld, brother.

Vorig jaar 2 dagen gefietst vanaf veluwemeer, was geen succes kan ik je vertellen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just88 schreef:
Wij zitten al jaren in Nunspeet. Vergeet het maar qua vervoer. Wij rijden altijd vanuit daar met de auto. Op zaterdag best nog wat drukte, zondag niet. Nooit Defqon gangers in Nunspeet tegen gekomen. Er zit een goede pizzaria en Albert Heijn is ook altijd vaste prik. Kwam Audiotricz niet uit Nunspeet? Misschien kunnen zij iets regelen haha :beer:


Vast wel een taxi te scoren vanuit daar! Zagen vanuit een ander naastliggend park ook al een vervoersregeling dus komt goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2018 21:52 
 
Hardtraxxer

Taxi is sowieso goed te doen. Vanuit waar is die regeling?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 07:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Remi schreef:
Jullie zaten toch ook op Riviera Beach? Vanaf Europarcs Veluwemeer is het bijna 20 kilometer fietsen, is nogal ver denk ik :lol: .

RomanAnthony schreef:
Ik heb net 4 fietsen gereserveerd

goed geregeld, brother.

Vorig jaar 2 dagen gefietst vanaf veluwemeer, was geen succes kan ik je vertellen...

Lag dat aan jullie of aan de afstand? Park Veluwemeer is nog een half uurtje verder, hé. Dit park is 20 minuutjes biken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 08:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fietsen in een onesie lijkt mij ook knap lastig Julian :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Just88 schreef:
Wij zitten al jaren in Nunspeet. Vergeet het maar qua vervoer. Wij rijden altijd vanuit daar met de auto. Op zaterdag best nog wat drukte, zondag niet. Nooit Defqon gangers in Nunspeet tegen gekomen. Er zit een goede pizzaria en Albert Heijn is ook altijd vaste prik. Kwam Audiotricz niet uit Nunspeet? Misschien kunnen zij iets regelen haha :beer:


Vast wel een taxi te scoren vanuit daar! Kreeg te horen dat er vanuit een ander naastliggend park ook al een vervoersregeling dus komt goed :)

FTFY :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
Just88 schreef:
Wij zitten al jaren in Nunspeet. Vergeet het maar qua vervoer. Wij rijden altijd vanuit daar met de auto. Op zaterdag best nog wat drukte, zondag niet. Nooit Defqon gangers in Nunspeet tegen gekomen. Er zit een goede pizzaria en Albert Heijn is ook altijd vaste prik. Kwam Audiotricz niet uit Nunspeet? Misschien kunnen zij iets regelen haha :beer:


Vast wel een taxi te scoren vanuit daar! Kreeg te horen dat er vanuit een ander naastliggend park ook al een vervoersregeling dus komt goed :)

FTFY :kiss:


Ak oe toch nie had kearl! :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 10:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Remi schreef:
Jullie zaten toch ook op Riviera Beach? Vanaf Europarcs Veluwemeer is het bijna 20 kilometer fietsen, is nogal ver denk ik :lol: .

RomanAnthony schreef:
Ik heb net 4 fietsen gereserveerd

goed geregeld, brother.

Vorig jaar 2 dagen gefietst vanaf veluwemeer, was geen succes kan ik je vertellen...


:lol: Dat snap ik. Is bijna 20 km fietsen. Ben je toch dik een uur onderweg denk ik. Terug een minuutje of 5 - 10 :bomb: . Resort Zuiderzee ligt op slechts ~3km. We zouden het kunnen lopen, maar als je helemaal achterop dat park ligt komt er al snel een kilometer bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Even een vraagje wat betreft Riviera Beach (tegenwoordig Resort Zuiderzee): iemand ervaring hier met de fietsverhuur? Ik heb net 4 fietsen gereserveerd, maar ik vroeg me af of je deze bij de ingang van Defqon wel kwijt kunt. Of in ieder geval enigszins in de buurt.

Wij fietsen altijd zo (via de ingang van walibi dus) en parkeren de fiets daar op die brede stoep. Er staat ook altijd beveiliging / verkeersregeling dus in principe wordt je fiets daar ook nog bewaakt. Is vervolgens 2 minuten lopen naar de ingang van Defqon.
https://www.google.nl/maps/dir/52.44730 ... m2!3e2!5i1
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2018 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
RomanAnthony schreef:
Even een vraagje wat betreft Riviera Beach (tegenwoordig Resort Zuiderzee): iemand ervaring hier met de fietsverhuur? Ik heb net 4 fietsen gereserveerd, maar ik vroeg me af of je deze bij de ingang van Defqon wel kwijt kunt. Of in ieder geval enigszins in de buurt.

Wij fietsen altijd zo (via de ingang van walibi dus) en parkeren de fiets daar op die brede stoep. Er staat ook altijd beveiliging / verkeersregeling dus in principe wordt je fiets daar ook nog bewaakt. Is vervolgens 2 minuten lopen naar de ingang van Defqon.
https://www.google.nl/maps/dir/52.44730 ... m2!3e2!5i1

Super. Dan gaan we dit eens proberen. Thanks :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de mensen die het net zo slecht konden vinden als ik:

Je kunt hier https://frontoffice.paylogic.nl/?event_id=122023&point_of_sale_id=17866 je parkeer ticket alvast kopen. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O ja, mocht er iemand nog 1 of 2 kaarten over hebben: vrienden die te laat / lui / laks waren zoeken nog kaarten. Hook me up! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou op vrijdagmiddag een tentamen en op maandagochtend een presentatie ingepland. Gaat weer lekker :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2018 23:46 
 
Hardtraxxer

Nu ik eindelijk weet op welke dagen mijn tentamens vallen, blijkt dat ik toch hier naar toe kan gaan.

Dus als iemand 1 weekend kaartje te koop heeft voor een redelijke prijs hoor ik het graag!
(iets boven koopprijs is niet erg, maar 190 zoals het max op TS vind ik wat veel).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2018 18:19 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Wij staan dus in Nunspeet op een vakantiepark aan de andere kant van het water, iemand ervaring met vervoer vanaf daar tot het festival terrein? rijden er taxi's? bussen? Of kunnen we beter fietsen mee nemen/ huren, zo ja waar?

Wij staan ook in Nunspeet op Europarcs Veluwemeer. Vanaf daar is er ook een pendelbus geregeld. Wij stonden in eerste instantie gewoon zoals elk jaar op Riviera Beach maar zijn overgeboekt net zoals vele anderen omdat dat park op dit moment verbouwd wordt. De pendelbus hebben we als compensatie erbij gekregen dus er rijd wel wat heen en weer :)
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten