Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
3889 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Om de zoveel tijd komt er toch weer zo'n held voorbij die het toch weer probeert.. :lol:
Hardtraxxer
181 posts member since 2013
last seen Sep 2023
Wat een KUT anthem ...
Audiotricz en/of Atmozfears stonden imo veel hoger op het lijstje ...

Maarja een anthem maakt het weekend niet natuurlijk :D
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
MaxP wrote:3 zaterdagkaarten voor €100,- per stuk. Toch wat afhakers in de groep. Nu kijken of ik wat mensen voor de zondag op kan trommelen.

Alweer ?
Iemand toevallig nog op zoek naar een zondagticket? Wij hebben er een teveel gekocht komen we nu achter...
Vorige jaar met Defqon ook al..
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Even een vraagje wat betreft Riviera Beach (tegenwoordig Resort Zuiderzee): iemand ervaring hier met de fietsverhuur? Ik heb net 4 fietsen gereserveerd, maar ik vroeg me af of je deze bij de ingang van Defqon wel kwijt kunt. Of in ieder geval enigszins in de buurt.
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 10 days ago
RomanAnthony wrote:Even een vraagje wat betreft Riviera Beach (tegenwoordig Resort Zuiderzee): iemand ervaring hier met de fietsverhuur? Ik heb net 4 fietsen gereserveerd, maar ik vroeg me af of je deze bij de ingang van Defqon wel kwijt kunt. Of in ieder geval enigszins in de buurt.
Lijkt me dat je ze anders bij walibi neer kunt zetten
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
RomanAnthony wrote:Even een vraagje wat betreft Riviera Beach (tegenwoordig Resort Zuiderzee): iemand ervaring hier met de fietsverhuur? Ik heb net 4 fietsen gereserveerd, maar ik vroeg me af of je deze bij de ingang van Defqon wel kwijt kunt. Of in ieder geval enigszins in de buurt.
Ik zag vorig jaar echt bizar veel fietsen geparkeerd staan. Dus lijkt me dat het wel kan
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Wij staan dus in Nunspeet op een vakantiepark aan de andere kant van het water, iemand ervaring met vervoer vanaf daar tot het festival terrein? rijden er taxi's? bussen? Of kunnen we beter fietsen mee nemen/ huren, zo ja waar?
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 8 days ago
Jullie zaten toch ook op Riviera Beach? Vanaf Europarcs Veluwemeer is het bijna 20 kilometer fietsen, is nogal ver denk ik :lol: .
RomanAnthony wrote: Ik heb net 4 fietsen gereserveerd
goed geregeld, brother.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Remi wrote:Jullie zaten toch ook op Riviera Beach? Vanaf Europarcs Veluwemeer is het bijna 20 kilometer fietsen, is nogal ver denk ik :lol: .
goed geregeld, brother.
We zitten in een huisje in Nunspeet begreep ik :P wel een eindje weg inderdaad
J
Hardtraxxer
193 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:
Remi wrote:Jullie zaten toch ook op Riviera Beach? Vanaf Europarcs Veluwemeer is het bijna 20 kilometer fietsen, is nogal ver denk ik :lol: .
goed geregeld, brother.
We zitten in een huisje in Nunspeet begreep ik :P wel een eindje weg inderdaad
Wij zitten al jaren in Nunspeet. Vergeet het maar qua vervoer. Wij rijden altijd vanuit daar met de auto. Op zaterdag best nog wat drukte, zondag niet. Nooit Defqon gangers in Nunspeet tegen gekomen. Er zit een goede pizzaria en Albert Heijn is ook altijd vaste prik. Kwam Audiotricz niet uit Nunspeet? Misschien kunnen zij iets regelen haha :beer:
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
goed geregeld, brother.
Vorig jaar 2 dagen gefietst vanaf veluwemeer, was geen succes kan ik je vertellen...
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Just88 wrote: Wij zitten al jaren in Nunspeet. Vergeet het maar qua vervoer. Wij rijden altijd vanuit daar met de auto. Op zaterdag best nog wat drukte, zondag niet. Nooit Defqon gangers in Nunspeet tegen gekomen. Er zit een goede pizzaria en Albert Heijn is ook altijd vaste prik. Kwam Audiotricz niet uit Nunspeet? Misschien kunnen zij iets regelen haha :beer:
Vast wel een taxi te scoren vanuit daar! Zagen vanuit een ander naastliggend park ook al een vervoersregeling dus komt goed :)
J
Hardtraxxer
193 posts member since 2015
last seen 1 day ago
Taxi is sowieso goed te doen. Vanuit waar is die regeling?
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Seeker Of Fire wrote:
goed geregeld, brother.
Vorig jaar 2 dagen gefietst vanaf veluwemeer, was geen succes kan ik je vertellen...
Lag dat aan jullie of aan de afstand? Park Veluwemeer is nog een half uurtje verder, hé. Dit park is 20 minuutjes biken.
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Fietsen in een onesie lijkt mij ook knap lastig Julian :P
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Rickzel wrote:
Just88 wrote: Wij zitten al jaren in Nunspeet. Vergeet het maar qua vervoer. Wij rijden altijd vanuit daar met de auto. Op zaterdag best nog wat drukte, zondag niet. Nooit Defqon gangers in Nunspeet tegen gekomen. Er zit een goede pizzaria en Albert Heijn is ook altijd vaste prik. Kwam Audiotricz niet uit Nunspeet? Misschien kunnen zij iets regelen haha :beer:
Vast wel een taxi te scoren vanuit daar! Kreeg te horen dat er vanuit een ander naastliggend park ook al een vervoersregeling dus komt goed :)
FTFY :kiss:
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
THArdstyler wrote:
Rickzel wrote:
Vast wel een taxi te scoren vanuit daar! Kreeg te horen dat er vanuit een ander naastliggend park ook al een vervoersregeling dus komt goed :)
FTFY :kiss:
Ak oe toch nie had kearl! :aww:
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Seeker Of Fire wrote:
goed geregeld, brother.
:lol: Dat snap ik. Is bijna 20 km fietsen. Ben je toch dik een uur onderweg denk ik. Terug een minuutje of 5 - 10 :bomb: . Resort Zuiderzee ligt op slechts ~3km. We zouden het kunnen lopen, maar als je helemaal achterop dat park ligt komt er al snel een kilometer bij.
Hardtraxxer
874 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Wij fietsen altijd zo (via de ingang van walibi dus) en parkeren de fiets daar op die brede stoep. Er staat ook altijd beveiliging / verkeersregeling dus in principe wordt je fiets daar ook nog bewaakt. Is vervolgens 2 minuten lopen naar de ingang van Defqon.
https://www.google.nl/maps/dir/52.44730 ... m2!3e2!5i1
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
elroyce wrote:
Wij fietsen altijd zo (via de ingang van walibi dus) en parkeren de fiets daar op die brede stoep. Er staat ook altijd beveiliging / verkeersregeling dus in principe wordt je fiets daar ook nog bewaakt. Is vervolgens 2 minuten lopen naar de ingang van Defqon.
https://www.google.nl/maps/dir/52.44730 ... m2!3e2!5i1
Super. Dan gaan we dit eens proberen. Thanks :D .
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 10 days ago
Voor de mensen die het net zo slecht konden vinden als ik:

Je kunt hier https://frontoffice.paylogic.nl/?event_ ... e_id=17866 je parkeer ticket alvast kopen. :innocent:
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
O ja, mocht er iemand nog 1 of 2 kaarten over hebben: vrienden die te laat / lui / laks waren zoeken nog kaarten. Hook me up! :)
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Nou op vrijdagmiddag een tentamen en op maandagochtend een presentatie ingepland. Gaat weer lekker :lol:
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Nu ik eindelijk weet op welke dagen mijn tentamens vallen, blijkt dat ik toch hier naar toe kan gaan.

Dus als iemand 1 weekend kaartje te koop heeft voor een redelijke prijs hoor ik het graag!
(iets boven koopprijs is niet erg, maar 190 zoals het max op TS vind ik wat veel).
K
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Rickzel wrote:Wij staan dus in Nunspeet op een vakantiepark aan de andere kant van het water, iemand ervaring met vervoer vanaf daar tot het festival terrein? rijden er taxi's? bussen? Of kunnen we beter fietsen mee nemen/ huren, zo ja waar?
Wij staan ook in Nunspeet op Europarcs Veluwemeer. Vanaf daar is er ook een pendelbus geregeld. Wij stonden in eerste instantie gewoon zoals elk jaar op Riviera Beach maar zijn overgeboekt net zoals vele anderen omdat dat park op dit moment verbouwd wordt. De pendelbus hebben we als compensatie erbij gekregen dus er rijd wel wat heen en weer :)