Jezus..
Ik heb geen woorden voor dit bericht boven mij (en RTM)
Ik heb geen woorden voor dit bericht boven mij (en RTM)
Zeker wanneer het nog eens wordt aangegeven er nachas1n wrote:Hoe kan je niet zien dat dat een trollbericht is, tering.
Cruelty wrote:Al bij al, ik kan niet wachten op dit festival.
Om hier nog op in te haken, wat je vast niet leest omdat je je ding alweer hebt gedaan.Jor-D wrote: Sorry? Het forum is in handen van andere mensen omdat ik andere interesses heb. Verder zorg ik er iedere dag nog voor dat de site online blijft en spring ik in bij problemen/bugs/storingen en zorg ik dat de rekeningen netjes betaald worden. Op de voorgrond niet aanwezig, op de achtergrond wel.
De personen die het nu beheren vroegen mij hier even naar te kijken. Daarom reageer ik nu even![]()
De vaste trouwe leden zouden beter moeten weten
Broken Balance wrote:#FREESEEKEROFFIREFUZZYLOGICGRIMPOMMERTHARDSTYLERINDYROMANANTHONYALMIGHTYTEUP
https://hardtraxx.com/member/Koever/_theon_ wrote:Heeft iemand screenshots? Met puur wetenschappelijke motieven natuurlijk.
Remi wrote:#FREESEEKEROFFIREFUZZYLOGICGRIMPOMMERTHARDSTYLERINDYROMANANTHONYALMIGHTYTEUP
Ja dit is wel ff een dingetjeHelicaze wrote:Best jammer dit. Die permabans zijn allemaal heel actieve leden. Het zal een pak stiller worden op het forum.
Remi wrote:#FREESEEKEROFFIREFUZZYLOGICGRIMPOMMERTHARDSTYLERINDYROMANANTHONYALMIGHTYTEUP
Gebande leden (wie, hoe lang en waarom) (page 2)geert3ssen wrote:Hoe kun je zien wie een ban hebben dan?
Trajanusch wrote:Erg jammer idd. Dat de berichten werden verwijderd en mensen korte bans of warns hadden gekregen had ik wel logisch gevonden. Maar om nou een grote groep actieve leden te permabannen...![]()
Joey wrote:Eens met BB.
Kijk nou uit Joey!Joey wrote:Joey had toch spijt.