Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

Geregistreerd. Maar dat zegt eigenlijk nog vrij weinig. Ticketsale komt toch pas over een maand ofso
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 19:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Helicaze schreef:
Christus te paard, dat kan echt niet. Er zullen toch altijd wel beunhazen zijn die het kopen.


Een Amerikaanse maat van mij komt overvliegen voor defqon en hij wil wel liever met wat luxe een weekendje hier doorbrengen, ik wil ook wel die tipi/tent/container in met hem en anderen maar die prijzen >.<


Waarom dan niet gewoon een degelijk hotel in de buurt nemen incl de transfer heen en weer.

Ik ken zelfs mensen die hotels boeken en gewoon een fiets huren van het hotel om heen en weer te gaan naar Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Lennard95 schreef:
Helicaze schreef:
Christus te paard, dat kan echt niet. Er zullen toch altijd wel beunhazen zijn die het kopen.


Een Amerikaanse maat van mij komt overvliegen voor defqon en hij wil wel liever met wat luxe een weekendje hier doorbrengen, ik wil ook wel die tipi/tent/container in met hem en anderen maar die prijzen >.<


Waarom dan niet gewoon een degelijk hotel in de buurt nemen incl de transfer heen en weer.

Ik ken zelfs mensen die hotels boeken en gewoon een fiets huren van het hotel om heen en weer te gaan naar Defqon.

Lennard kan nog maar amper wandelen als ie weer eens gezopen heeft. Laat staan fietsen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Voor echte luxe moet je idd in een hotel zijn en niet zo'n overpriced hutje van Q.

Als je daar geld voor neer legt dan spoor je niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 19:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat gezegd te hebben.

Vriendencamping is 45 euro p.p meer dan een gewoon ticket en je krijgt er dit jaar eigenlijk niet heel veel bij, alleen een gratis powerbank (dingen kun je voor 3 euro krijgen tegenwoordig) en een picknick-tafel (voor 20 man vraag ik me af hoeveel ze er geven). Eerder kreeg je nog gratis een tent er bij die de bankjes overdekt maar dat is nu ook een betaalde extra. Voor 120 euro meer krijg je een vriendencamping + tent voor 20 man er bij.

Lijkt wel alsof ze echt alle centjes uit je willen knijpen op dit punt, ik weet niet of ze dan ook voor dit geld een degelijke plek kunnen teruggeven, hoorde vorig jaar dat veel plekken echt te krap waren. Alleen een touwtje op de grond scheid je van je buren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Voor 100 euro de man extra ook een stacaravan gehuurd. Ik vind dat nog relatief meevallen voor 3 overnachtingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus die prijzen slaan echt nergens op nee. Wat waren de prijzen vorig jaar? De econoom die dat gecalculeerd heeft heeft echt een pittig donkere ziel om festivalgangers zo uit te knijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 20:20 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Dat gezegd te hebben.

Vriendencamping is 45 euro p.p meer dan een gewoon ticket en je krijgt er dit jaar eigenlijk niet heel veel bij, alleen een gratis powerbank (dingen kun je voor 3 euro krijgen tegenwoordig) en een picknick-tafel (voor 20 man vraag ik me af hoeveel ze er geven). Eerder kreeg je nog gratis een tent er bij die de bankjes overdekt maar dat is nu ook een betaalde extra. Voor 120 euro meer krijg je een vriendencamping + tent voor 20 man er bij.

Lijkt wel alsof ze echt alle centjes uit je willen knijpen op dit punt, ik weet niet of ze dan ook voor dit geld een degelijke plek kunnen teruggeven, hoorde vorig jaar dat veel plekken echt te krap waren. Alleen een touwtje op de grond scheid je van je buren.

Ik doe de vriendencamping sinds het mogelijk is. Je kreeg altijd een beetje merchendise (ketting of powerbank tot nu toe) en we kregen met onze groep van 20 man altijd 3 picknick tafels (grotere groepen kregen er meer)
Er was nooit een optie voor een overkapping over die banken. Je kon alleen de defqon.1 2 persoons tent bij boeken.

Ik vind het zelf opzich het geld wel waard omdat je wat meer ruimte rond je tent hebt en niet ver hoeft te lopen naar het festival.
Ook geen vervelende buren gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Broken Balance schreef:
Lennard95 schreef:
Een Amerikaanse maat van mij komt overvliegen voor defqon en hij wil wel liever met wat luxe een weekendje hier doorbrengen, ik wil ook wel die tipi/tent/container in met hem en anderen maar die prijzen >.<


Waarom dan niet gewoon een degelijk hotel in de buurt nemen incl de transfer heen en weer.

Ik ken zelfs mensen die hotels boeken en gewoon een fiets huren van het hotel om heen en weer te gaan naar Defqon.

Lennard kan nog maar amper wandelen als ie weer eens gezopen heeft. Laat staan fietsen. xd


Vooral na die zondag after van afgelopen jaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 09:33 
 
Hardtraxx Elite

Verkeerde optie aangeklikt en nu kan ik voor 24 februari tickets bestellen inc. tent :list: Nergens valt iets meer te wijzigen natuurlijk.. love Q-Dance :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 09:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Atmozfears voor het Anthem, ook geef ik NC/WS/HHZ een kleine kans :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 09:55 
 
Hardtraxxer

Ik denk toch echt Sub zero project voor het anthem. Ook alle videoregistraties van Qbase, Qlimax en defqon.1 uitgegeven. Gepush op veel andere feesten dus kans is echt groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 10:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zet één bier op Bfront
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 10:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maakt me geen donder uit wie het anthem maakt, als ik er maar weer kippenvel tot in mijn bilnaad van krijg op het moment dat hij op vrijdagavond om 8 uur door die Blue heen galmt :loving: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 10:29 
 
Hardtraxxer

Ook maar geregistreerd nu het niet samenvalt met Awakenings. Laatste Defqon dat ik ben geweest is in 2010 alweer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 10:55 
 
Hardtraxx Veteran

10tje op Atmozfears. Het volgende push project voor zijn X-Qlusive volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

In reactie op die prijzen van de packages:

Dit jaar hopelijk voor de 4e keer een tipi. Het is inderdaad duur, maar het is oh zo relaxed. Je hoeft niks mee te nemen, je hebt stroom voor eventueel een elektrische koelbox en boxen. Oftewel een heel weekend koud bier in je tipi en als het regent kun je fijn zitten in die tipi. Ik neem echt nooit meer iets anders.

En je kunt er prima afters houden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 11:57 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
In reactie op die prijzen van de packages:

Dit jaar hopelijk voor de 4e keer een tipi. Het is inderdaad duur, maar het is oh zo relaxed. Je hoeft niks mee te nemen, je hebt stroom voor eventueel een elektrische koelbox en boxen. Oftewel een heel weekend koud bier in je tipi en als het regent kun je fijn zitten in die tipi. Ik neem echt nooit meer iets anders.

En je kunt er prima afters houden :loving:


Ja naar 2 weekenden in tenten willen wij nu ook een tipi. Dit zijn ook precies de voordelen wat ik wilde horen. Kost idd wel wat meer maar de voordelen zijn het wel waard. Denk met 5 of 7 man in zon tipi. Slapen doe je toch weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
In reactie op die prijzen van de packages:

Dit jaar hopelijk voor de 4e keer een tipi. Het is inderdaad duur, maar het is oh zo relaxed. Je hoeft niks mee te nemen, je hebt stroom voor eventueel een elektrische koelbox en boxen. Oftewel een heel weekend koud bier in je tipi en als het regent kun je fijn zitten in die tipi. Ik neem echt nooit meer iets anders.

En je kunt er prima afters houden :loving:

Tipi of vriendencamping gaat nog wel, ook qua kosten. Maar zodra je in het segment komt van container huizen is de prijs vaak al 1000% hoger dan wat het waard zou zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat het kutten met spullen en met een pilske je tent opzetten er gewoon bijhoort. Elke ochtend met een brakke kop die tent open proberen te ritsen, omdan al die frisse kopjes van de buren te zien. Mooi man :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 12:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
10tje op Atmozfears. Het volgende push project voor zijn X-Qlusive volgend jaar.

Die staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 12:39 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Pipa schreef:
10tje op Atmozfears. Het volgende push project voor zijn X-Qlusive volgend jaar.

Die staat!

Als zany nou hier de tekst gewoon van aan past dan ben ik tevreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou Sub Zero Project wel erg snel vinden voor een Defqon anthem. Dat verdienen ze nog niet naar mijn mening. Wel met de nadruk op nog. Doe mij dan maar Atmozfears en ik hoop natuurlijk B-Front :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een B-Front Defqon anthem zie ik echt niet voor me :P Mijn geld staat ook op Atmozfears!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten