Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen radio edit, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dacht zelf aan B-Front, aangezien aan het einde van de Legends set B-Front wordt aangekondigd als laatste legend. Misscchien een beetje voor de hand liggend. Lijkt me wel heel vet tho. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb het vage voorgevoel dat Sub Zero Project het anthem maakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 16:28 
 
Hardtraxx Addict

Beurtbalkje schreef:
Ik heb het vage voorgevoel dat Sub Zero Project het anthem maakt :)

Mag toch hopen van niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Wat een mager artwork. Lijkt op het artwork van een random feestje in de plaatselijke discotheek imo.


Heb je wel oog voor detail? Die hele mammoet is waarschijnlijk zelf getekend. Mega vet juist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 16:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Svbtwee schreef:
Wat een mager artwork. Lijkt op het artwork van een random feestje in de plaatselijke discotheek imo.


Heb je wel oog voor detail? Die hele mammoet is waarschijnlijk zelf getekend. Mega vet juist.


Hij analyseert altijd elk detail van een track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso weer een weekend aanwezig! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer, te traag
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 16:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

zeke schreef:


Vet gedaan met die mammoet. Het ziet er nog net iets te nep uit om echt filmisch te zijn maar zoiets is ook achterlijk moeilijk om in elkaar te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja zeker vet gedaan.

En vergeet niet dat als ze aan het filmen zijn op Defqon, niet bezig zijn met dat het volgend jaar moet lijken alsof er een mammoet achter het publiek aan rent, er is geen greenscreen op Defqon ;)
Dus dit is dan zeker vet gemonteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Wat een mager artwork. Lijkt op het artwork van een random feestje in de plaatselijke discotheek imo.


Het is alleen in een andere stijl dan voorheen.
Verder meer detail dan in voorgaande feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 17:09 
 
Hardtraxx Addict

Zooo ook weer geregistreerd

Alleen klopt het dat je niet meteen een bevestigings mail krijgt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 17:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Super vet dat filmpje :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopen op een D-Block & S-Te-Fan anthem! Hun Defqon Australia anthem was een stuk beter dan die van Frequencerz en hoe de heren nog nooit een Defqon anthem hebben gemaakt is mij onbegrijpelijk... B-Front mag wel Qlimax anthem maken dan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Zooo ook weer geregistreerd

Alleen klopt het dat je niet meteen een bevestigings mail krijgt?

Krijg je binnen 24 uur :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook weer geregistreerd :thumbsup:

Vorig jaar alleen geweest hopelijk krijg ik er dit jaar wat mee en anders ook gwn weer alleen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een iets meer raw anthem gezien het thema?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 18:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hahaha, als je je de ballen uit de broek wilt lachen moet je voor de gein kijken naar de prijzen van de Q-Dance travel packages.

Een luxe tent op de camping, en dat is de minste, kost je niet minder dan 500 euro p.p. En dat is in essentie een iets grotere tent met een krap stapelbed en elektriciteit.

Maar het mooiste is het "luxe resort", wat in onze termen gewoon een bekrampt hotel of een jeugdherberg is, 1115 euro PER PERSOON. :lol:

Gast daar kan je een luxe hotel van huren voor het weekend en de taxi elke keer op en neer mee betalen en dan kom je nog goedkoper uit. Voor die prijzen zit je op de Bahama's of ergens in een luxe resort aan de andere kant van de wereld oid.

Maar nee ik geef liever zo veel uit om in een bouwkeet die ongebouwd is te zitten met plastic muren om de buren 24/7 Frenchcore te horen draaien waar de regen waarschijnlijk nog niet niet naar binnen komt.

Je krijgt dus gewone bedden wat wel chill is natuurlijk, maar verder zit er niks in. Je hebt elektriciteit maar goed we hebben tegenwoordig allemaal powerbanks. En een BBQ op vrijdag, wat iedereen sowieso al doet. Voor de rest krijg je eigenlijk niks extra, ja alleen bij de 1100 krijg je een eigen badkamer en WiFi. Maar dit terwijl op de zelfde sites hotels staan voor 180 euro waarbij je gratis transfers heen en terug hebt. Dus dan heb je alles ook wat het 1100 euro pakket biedt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Christus te paard, dat kan echt niet. Er zullen toch altijd wel beunhazen zijn die het kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

haha, ja onwijs he.
Die bedragen rijzen echt de pan uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 18:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

En er is nog een optie voor een "Villa" voor 20 personen in overleg, en dat is dus nog duurder.

Dan krijg je een badkamer per 2 personen en WiFi e.d.

En je kan er nog meer bij boeken zoals een Jacuzzi, Butler, BBQ + Kok, Transfer via Helicopter en transfer van en naar het vliegveld. Maar dat is allemaal extra kosten die er niet bij in zitten.

De basis daar van is

*drumroll*

2700,- P.P. :lol:

Nee ik wil geen reis over de wereld maar een lang weekend in een omgebouwde container zitten. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Butler lijkt me wel puik
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 19:06 
 
Hardtraxx Elite

Svbtwee schreef:
Wat een mager artwork. Lijkt op het artwork van een random feestje in de plaatselijke discotheek imo.

:lol: mafjoekel
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Christus te paard, dat kan echt niet. Er zullen toch altijd wel beunhazen zijn die het kopen.


Een Amerikaanse maat van mij komt overvliegen voor defqon en hij wil wel liever met wat luxe een weekendje hier doorbrengen, ik wil ook wel die tipi/tent/container in met hem en anderen maar die prijzen >.<
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten