Kijkende naar zijn, Atmozfears, ''anthem'' van Decibel heb ik echt veel vertrouwen erinwrote:Een B-Front Defqon anthem zie ik echt niet voor meMijn geld staat ook op Atmozfears!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Atmozfears zou vet zijn idd 
wrote:Vond dat weekendanthem dat jaar gaver dan de OST
Krijg van die trailer met dat artwork geen DQ gevoel.
Een lijn keta en pep er bij doen en je krijgt het perfecte Defqon gevoel.wrote:Krijg van die trailer met dat artwork geen DQ gevoel.
''Jorien ter Mors gefeliciteerd met je gouden medaille op de Olympische Winterspelen! Omdat je altijd hardstyle luistert voorafgaand aan wedstrijden, zouden wij jou graag een hardstyle huldiging willen geven op Defqon.1 tijdens POWER HOUR. #MaximumForce #VictoryForever''
Spannend!! Wel een leuk gebaar.
Spannend!! Wel een leuk gebaar.
-
A
Kaakschaatsuu
Wie zou die gouden plak winnen?wrote:Kaakschaatsuu
Voor zij die jaarlijks een loyaltycode kregen ,
Dat is vanaf dit jaar afgeschaft
.
Ze gaan als 'tegenprestatie' het hele jaar door "leuke" acties doorvoeren via het Q-Dance account .
Dat is vanaf dit jaar afgeschaft
Ze gaan als 'tegenprestatie' het hele jaar door "leuke" acties doorvoeren via het Q-Dance account .
Ai, zuur... sinds 2011 elk jaar een code gehad tot nu toewrote:Voor zij die jaarlijks een loyaltycode kregen ,
Dat is vanaf dit jaar afgeschaft.
Balen. Was toch altijd de perfecte kans om kaarten te halen voor de groep... ik werk elke zaterdag
Laat dat toevallig de dag zijn wanneer de meeste kaartverkopen zijn... Nouja dan moeten mn vrienden het maar weer doen, of even laptopje mee naar het werk:)
Hoe hard gaan de weekend tickets elk jaar?
Paar weken tot die zijn uitverkocht over het algemeen.
Ohhhhh dan, perfectowrote:Paar weken tot die zijn uitverkocht over het algemeen.
Vorig jaar was weekend 5 dagen na de normale verkoop uitverkocht (met een paar weken daarvoor natuurlijk nog de presale codes)
Toch maar even geregistreerd. Je weet maar nooit.
Merk wel heel erg in mijn eigen kringen dat er veel mensen een weekend willen na dat ze afgelopen editie hebben gezien, zelfs mensen die van origine weinig hebben met hardstyle hebben. Ben benieuwd hoe snel de kaarten gaan!
-
SHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2018
- last seen Mar 2020
En het is dit jaar niet tegelijk met Awakenings dit zal ook wel de nodige extra bezoekers opleveren. Ik ken een aantal mensen die al een paar jaar defqon willen, maar dat kon niet omdat ze vast naar awakenings gaan elk jaar. Dit jaar gaan ze naar beide. Zo zullen er wel meer mensen zijn die nu ineens naar defqon gaanwrote:Merk wel heel erg in mijn eigen kringen dat er veel mensen een weekend willen na dat ze afgelopen editie hebben gezien, zelfs mensen die van origine weinig hebben met hardstyle hebben. Ben benieuwd hoe snel de kaarten gaan!
Ook maar even geregistreerd. Weet alleen nog niet of ik ga
Ben benieuwd hoe hard het zou gaan als het niet in een tentamenweek zou zijn. Zijn toch behoorlijk veel mensen die daardoor afhaken.wrote:En het is dit jaar niet tegelijk met Awakenings dit zal ook wel de nodige extra bezoekers opleveren. Ik ken een aantal mensen die al een paar jaar defqon willen, maar dat kon niet omdat ze vast naar awakenings gaan elk jaar. Dit jaar gaan ze naar beide. Zo zullen er wel meer mensen zijn die nu ineens naar defqon gaanwrote:Merk wel heel erg in mijn eigen kringen dat er veel mensen een weekend willen na dat ze afgelopen editie hebben gezien, zelfs mensen die van origine weinig hebben met hardstyle hebben. Ben benieuwd hoe snel de kaarten gaan!
Wel jammer aangezien je nu je plek kwijt bent en opnieuw moet beginnen.wrote:Voor zij die jaarlijks een loyaltycode kregen ,
Dat is vanaf dit jaar afgeschaft.
En nu maar hopen dat deze niet constant in de spambox komen
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ik gok dat het binnen een dag of twee al sold out is als de gewone kaartverkoop gestart is! Vorig jaar veel vrienden ook te laat met een kaartje kopen..